Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

Recommended Posts

Kod kupovine novog automobila treba gledati i postprodaju, jer utice na cenu, nije isto dal ces auto od 16.000e prodati za 6 ili 10.

A takodje na cenu utice koliko je "stara" generacija nekog modela, kad neki model prestane da bude aktuelan, bilo da je izasao naslednik ili ukinut skroz cena polovnjaka opada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, neshtry said:

Kupi Fiat 500x ili Jeep Renegade dok su na akciji emoji106.png
Nešto oko 16k eura za 1.0 GSE motor
https://www.fiatsrbija.rs/promocije/

 

prvo procitati kako ide taj auto/potrosnja sa tim motorom pa onda se odluciti

nema bas dobre kritike

 

47 minutes ago, vagenovac said:

A takodje na cenu utice koliko je "stara" generacija nekog modela, kad neki model prestane da bude aktuelan, bilo da je izasao naslednik ili ukinut skroz cena polovnjaka opada.

 

onda su samo Nemci i Skoda u igri kao novi :) 

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozim drugarovo Renegade ponekad, extra je autić za civilnu upotrebu...
Fiat 500x u Jeep koži

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, svaki model jednom prestane da se proizvodi (i ne bude više aktuelan model), ali, ne bih rekao da samim time polovnjacima tog modela zbog toga odjednom padne cena. Samo pogledajte oglašene cene polovnjaka 500L, te početne (oglašene) cene nisu uopšte niske (a ni ispod onog kataloga AMSS-a), a kada poredim sa nekim drugim modelima (koji su kao novi imali sličnu nabavnu cenu), čak bih rekao da 500L i bolje drži cenu od nekih.

Načelno posmatrano, eventualni pad cene polovnjaka posebno sada ne deluje mi logično i moguće, kada su svi novi modeli (naslednici) značajno skuplji od prethodnika. Nov model (naslednik) cenovno postaje baš teže dostižan i onaj stari nema razloga za neki dodatni pad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, da razmisljam o postprodaji geldao bih neki VW, ali me to ne interesuje.

Meni se ovaj novi Fiat Tipo Cross svidja i to je jedan od najbitnijih razloga...

Mislim, svidja mi se i obican Tipo...

 

S druge strane, da sam razmisljao o postprodaji, a ne o tome koliko mi se svidja auto koji vozim, ne bih vozio Alfu GT do skoro... :D

 

Inace, Jeep bas drzi cenu kao polovan, bar mi se tako cini...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje videti polovan renegade... Neshvatljivo drze cenu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeep je extra...
Moj drug je ušao u prodavnicu da kupi Tipo,pa mu svideo 500x u salonu(tamno zelena metalik ) ,pa nije imao love, otišao kući po lovu i vratio se sa Renegade...
Extra je autić...Ima negde na forumu i slika
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, moron said:

Rekao bih, svaki SUV/Crossover drži cenu iznad proseka. Zašto - pojma nemam.

pa zato sto vlada pomama za njima, svako trece vozilo po gradu ispadne da je neki SUV

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, moron said:

Da, svaki model jednom prestane da se proizvodi (i ne bude više aktuelan model), ali, ne bih rekao da samim time polovnjacima tog modela zbog toga odjednom padne cena. Samo pogledajte oglašene cene polovnjaka 500L, te početne (oglašene) cene nisu uopšte niske (a ni ispod onog kataloga AMSS-a), a kada poredim sa nekim drugim modelima (koji su kao novi imali sličnu nabavnu cenu), čak bih rekao da 500L i bolje drži cenu od nekih.

Načelno posmatrano, eventualni pad cene polovnjaka posebno sada ne deluje mi logično i moguće, kada su svi novi modeli (naslednici) značajno skuplji od prethodnika. Nov model (naslednik) cenovno postaje baš teže dostižan i onaj stari nema razloga za neki dodatni pad.

njima se ne žuri, pa počinju sa jakim cenama,  ako malo pogledaš, cene su bar 20% višlje, a kada vidiš najnižu cenu, za neku godinu, znaj da kada dođe do situacije "pare na sunce" da te cene idu još par stotina eur niže... tako da prodajna cena je bitno niža od oglašene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima sa L drugi problem. To su uglavnom domaca vozila sa malo km i jednim vlasnikom. I sad je tog vlasnika auto izasao na kredit recimo 14000e i “boli” ga da proda za 7000e 5god star. Ali nov je sad 10900e u zameni i eto problema.

 

Isto kao kada sam ja razmisljao o prodaji Leona. Auto tek sad ima 50kkm i stvarno vredi, ali mi dzabe kada leš istog godista, bez opreme i sa 1.2 motorom prodaju za 8000e. Ko ce moj auto da pogleda za 12000

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja stvarno raisljam ponovo o renegedu,doduse polovnom,dizel...pa videcemo.Ako se sklope kockice.Mene zanima kakav je na autoputu,buka i slicno...Licno mislim da je vrlo kvalutetno uradjen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, igor0511 said:

Ko ce moj auto da pogleda za 12000

Verovatno oni tipovi ljudi koji daju i 6,5K ojra za golf 5...Leon FR je ipak neki drugi tip auta od 500L, što opremom, motorizacijom i uopšte klase vozila.

 

Ovo za L kod nas a uzet preko kredita je tačno, dodše važi za bilo koji drugi auto. Čim auto izađe iz salona komotno može 15% niža cena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zivis u nekim proslim vremenima, retko ko hoce da da 6.5k za golfa 6, bas na jedvite jade ako je neki izuzetan primerak, a ne za peticu :D

Bukvalno golf 7 trenutno krece od 7000e za 2014, doduse karavani, al opet, za jedno hiljadu e vise moze da se nadje hecbek sa servisnom istorijom.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/3/2021 at 8:22 AM, zunto said:

i ja stvarno raisljam ponovo o renegedu,doduse polovnom,dizel...pa videcemo.Ako se sklope kockice.Mene zanima kakav je na autoputu,buka i slicno...Licno mislim da je vrlo kvalutetno uradjen.

Isto kao na 500L i 500x sa tim motorom.I buka i potrošnja.Kutija na točkovima....

Extra je urađen autić,biraj opremu (mada je lepo opremljen i u nižim paketima opreme)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/3/2021 at 7:29 AM, shuxx said:

njima se ne žuri, pa počinju sa jakim cenama,  ako malo pogledaš, cene su bar 20% višlje, a kada vidiš najnižu cenu, za neku godinu, znaj da kada dođe do situacije "pare na sunce" da te cene idu još par stotina eur niže... tako da prodajna cena je bitno niža od oglašene

Kada sam 2014-2015. "tražio" nova kola, želja mi je bio 308 SW mk2 (kao neka "prirodna zamena" za mk1, sa kojim sam bio oduševljen). Ali, mk2 mi je (kada sma ga video, u njega seo, provozao) bio takvo razočaranje, na nikako nisam mogao da ga progutam. Onaj i-cocpit NIKAKO, a ni još neke meni jako bolne izmene (za mene teška "unazadjenja" u odnosu na mk1 ). A imao sam par ponuda, pa mi je tako nudjen u martu 2015 paket Style, uz neke opcije ( panorama i sl. ), sa HDI 120, za 21.630. Nisam mogao ...  "Gledao" onda astru karavan, Zafiru (sve sa 1,6 CDTI 136) ... Sa željenim opcijama, Astra je bila malo skuplja od 308 SW, a Zafira pogotovo (25-26k). Nisu mi pare bile problem, ali, sve mi je to nekako bilo "falično". Nije me oduševljavalo, dok me je 308SW mk2 baš teško razočarao u odnosu na moja očekivanja (i mk1, koji je za njega bio kralj ponude prostora).

Kad slučajno sedoh u 500L (tada mi je AK Kompresor bio maltene u komšiluku), raspametih se, koliko prostora, a tek svetlosti u panoramskoj verziji. Videh cenu za 1,6 MJ "sa popustom" 14.400 i rekoh sebi: "A, što da ne, kao neko privremeno, dodatno rešenje,uz onaj mk1 ..."

Elem, te 2015. godine, panoramski 308 SW mk2 1,6 HDI je bio skuplji 7.000 od tog panoramskog 500L 1,6 MJ.

A, danas, posle 6 godina, kao polovnjaci ... Pa, ako su početne oglašene cene na "Polovni automobili" bilo kakav reper, ta dva vozila danas kao polovna imaju sličnu početnu oglašenu prodajnu cenu.

On 3/3/2021 at 8:22 AM, zunto said:

i ja stvarno raisljam ponovo o renegedu,doduse polovnom,dizel...pa videcemo.Ako se sklope kockice.Mene zanima kakav je na autoputu,buka i slicno...Licno mislim da je vrlo kvalutetno uradjen.

Buku tog dizela nećeš čuti pri iole većim brzinama. Pri manjim brzinama možda (ako su obrtaji veći), ali, sitne vibracije motora šanse nema da nećeš osetiti. Taj dizel je prosto neugladjen u odnosu na neke druge dizele slične zapremine. Ali, vrlo brzo se na to navikneš. I nećeš ni primećivati.

Ono što nema šanse da ne primetiš, jeste "MOĆ" tog motora na nižim obrtajima, zbog veoma visokog obrtnog momenta. Čini mi se da taj motor ide uzbrdo a da mu se i zvuk ne promeni, niti na brzini izgubi. I kada to osetiš, kažeš: "Ma, šta me briga za buku i vibracije, kada ovako lepo leti" :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, igor0511 said:

Ima sa L drugi problem. To su uglavnom domaca vozila sa malo km i jednim vlasnikom. I sad je tog vlasnika auto izasao na kredit recimo 14000e i “boli” ga da proda za 7000e 5god star. Ali nov je sad 10900e u zameni i eto problema.

To jeste apsolutno tacno, ali opet trziste i uvozni polovnjaci to "nivelisu". Drugo, 500L puni vec 8 godina, tako da je cenama vec tu negde npr. sa krstenim Bravom i Deltom tih (za te modele izlaznih) godista. Ima ih vec i za ispod 5.000 EUR (pocetni Nacionale), pa navise, a vidi se da je najveci deo tih cena vec snizavan. Trece, sto "kolje" traznju i prodaju 500L kao polovnih - nase trziste je uglavnom naklonjenije ili klasicnim modelima (SubCompact, Compact, Midzise) ili ovoj novoj pomami za Crossoverima. A MPV je izuzetno prakticno vozilo, ali nazalost ga je i generalno gledano maltene sa'ranio ovaj SUV trend. I cetvrto, polako ce i u polovnjake stici daleko atraktivniji i bolji facelift 500L. Videh vec par ganc novih, koje prodaju ovi koji su ih nedavno osvojili na nagradnoj igri sa racunima :D .

9 hours ago, moron said:

Ono što nema šanse da ne primetiš, jeste "MOĆ" tog motora na nižim obrtajima, zbog veoma visokog obrtnog momenta. Čini mi se da taj motor ide uzbrdo a da mu se i zvuk ne promeni, niti na brzini izgubi. I kada to osetiš, kažeš: "Ma, šta me briga za buku i vibracije, kada ovako lepo leti" :)

Jeste trunku brundaviji (u odnosu na HDi npr.), ali Fiat je godinama performansama lepo upeglao taj 1.6 . U odnosu na prvobitnu verziju primetno lepse ide. Ne samo da je torque podignut na 320 njutna, nego ima i primetno bolji odziv iz bunara sa obrtajima. Dodatno, cuo sam vec par prica da je taj (nominalno 120) motor na valjcima izbacivao 130 KS. Kao tema za razmisljanje - zadnji Fiatov 1.6 MultiJet je zvanicno, fabricki na 130 KS :) ...

Kod prvobitnih 1.6, kriva obrtnog bila je poprilicno pomerena u vise obrtaje.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene se jako voli mpv format (može da stane puno poljoprivrede u gepek)
Ali najviše kupuju Zafiru mk2, Citroënove mpv-ove i VWove...
500L samo novi se kupuju...
A suv samo 4x4,da može u atar po vojvođanskim blatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/3/2021 at 7:16 PM, Ivan said:

Dodatno, cuo sam vec par prica da je taj (nominalno 120) motor na valjcima izbacivao 130 KS. Kao tema za razmisljanje - zadnji Fiatov 1.6 MultiJet je zvanicno, fabricki na 130 KS :) ...

 

Ovo su skoro sigurno mitovi i legende, ne samo da ne izbacuje 130ks, nego su vrlo cesto izbacivali i oko 110ks umesto 120ks na valjcima, ali je zato na valjcima imao uglavnom tih maksimalnih 110ks od 2500-4000rpm sto je vec impresivno, daje osecaj da je jaci nego sto jeste, jer u odnosu na druge motore slicne snage ima DALEKOOO vise snage na 2500-3500rpm, tek se tamo na 4000rpm poravnaju.

 

Svakako drasticna razlika u odnosu na prve verzije tog motora koje su dosta kasnije razvijale obrtni i maks snagu, a ranije krenule da umiru.

 

Evo npr.

 

giulietta01.jpg

 

10910.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam koliko se može "pokloniti vera" tim rezultatima "na valjcima".

Na HCS sam gledao ove dijagrame za jednog civica 1,5T, testiranog pre i posle "čipovanja" i ono "očitavanje" ( dijagram ) koji se odnosio na stanje pre "čipovanja", nema blage veze sa fabričkim deklaracijama ( i zvaničnim dijagramima snage i momenta ), a u pitanju je bilo vozilo sa predjenih svega oko 13 kkm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vagenovac said:

Ovo su skoro sigurno mitovi i legende, ne samo da ne izbacuje 130ks, nego su vrlo cesto izbacivali i oko 110ks umesto 120ks na valjcima

Moja prica je bila vezana za ove zadnje verzije Tipa (posto je o njemu tema), tj. poslednje verzije 1.6 motora sa 320 Njutna.

Koliko vidim sa grafika koje si okacio, ti govoris o 1.6 sa 300 Njutna (222 ft lb)?

Ima i ljudi koji su ranije bili aktivni na forumu, a sa kojima sam u kontaktu, vlasnici zadnjih verzija Tipa. Pa ako nekada budu voljni, dopisace pricu iz prve ruke, posto su bili znatizeljni da provere.

Naravno da ne mogu brojno da ocenim :) , probao sam vise komada, i sto i ti kazes - ta masina ide primetno lepse. Da su merenja posebna prica, takodje se slazem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od opisa videh samo prvi graf za Alfu 1.6 i to starija verzija motora, pa sam to i prokomentarisao ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...