N.N. 553 Posted May 22, 2015 Je Ivane, SW i hatch su u planu, a to su i službeno rekli na predstavljanju ovog modela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted May 22, 2015 Samo da ne bude hatch sa onim šlogiranom zadnjim svetlima sa prošle stranice )Elem, logično da će se prodavati pod dva brenda, samo malo stilski doteran, snižavanje troškova uz povećanje profita,Isto kao što i VW radi na onoj njihovoj MBQ platformi, kako li se već zove Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17436 Posted May 22, 2015 Samo za Dantea : inspired by: Zezamo se malo, naravno ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 22, 2015 Evo kako je sve to nekako lepše u Rapidu upasovano. Dosadno, dosadno, dosadno, samo što je Škoda napravila dosadno na kvadrat. Meni je sve to jednako bezveze kao i od ovog Fiata.A, tako mi je jer je očigledno moj ukus po tom pitanju drugačiji od tvog, a on opet drugačiji od Perinog, a Laza ima sasvim desetu stvar kao važnu, itd. Zato ove priče oko lepote nemaju previše rezona. Još pre više hiljada godina su ljudi to shvatili, izmislili i neke poslovice oko toga i svašta nešto. Bio je na Sajmu pre 2 godine ''napucan'' Rapid dizel, malo preko 16.000 evra. A, klot, sa atmo benzincem je bio nešto oko 10.000 (ako dobro pamtim), ali njega niko nikada nigde nije izložio, nije bio na sajmu, nema ga ni u reklamnim klipovima, ni slikama. Ima samo onoga Rapida koji sa cenom već ''hvata'' početne dizel verzije Octavie.Da, i extra mi je što si postavio Octaviu sa cenom od debelo preko 25.000 evra koja ima kožu, drvo i svašta nešto, i onda zaključio da je to kvalitetnije nego što vidimo na one 2-3 slike unutrašnjosti novog Fiata. Objektivnost level unknown. Doduše, ublažio si onda tu objektivnost sa onom drugom Octaviom koja je samo par hiljada preko 20k evra... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 22, 2015 Salon automobila u Istanbulu: svetska premijera projekta Fiat Ægea- Od početka zamišljen kao trosegmentna limuzina, ovaj model kombinuje sklad i stilski balans sa veoma efikasno iskorišćenim prostorom. - Italijanski stil i tehnologija ''made in Fiat'' , dizajnirani su u Italiji od strane Centra Stila FCA Grupacije (FCA Style Centre), razvijeni u saradnjih sa kompanijom Tofaš R&D u Turskoj, i proizvedeni u fabrici Tofaš u Bursi, jednom od najinovativnijih industrijskih centara u svetu, o čemu svedoči i Zlatna medalja dodeljena za Proizvodnju svetske klase (WCM)- Odatle dolazi i naziv projekta – Fiat Ægea – kojim se odaje počast Turskoj, koja je oduvek bila od strateškog značaja za FCA Grupaciju i koja simbolično predstavlja most između istoka i zapada. - Od novembra će biti u prodaji u Turskoj, a postepeno će dospeti na preko 40 tržišta na području Evrope, Bliskog istoka i Afrike. Globalni model za globalni brend: Fiat predstavlja svoju novu kompaktnu limuzinu, dizajniranu u Italiji u, razvijenu u Turskoj u saradnji sa kompanijom Tofaš R&D i proizvedenu u fabrici u Bursi, sa planiranom prodajom u preko 40 zemalja na području Evrope, Bliskog istoka i Afrike. Odatle i dolazi naziv projekta - Fiat Ægea – kojim se odaje počast Turskoj, koja je oduvek bila od strateškog značaja za FCA Grupaciju i koja simbolično predstavlja most između istoka i zapada. Za svoj debi, brend je odabrao Salon automobila u Istanbulu, još jednom naglašavajući važnost koju tursko tržište ima u sklopu strategija grupe FCA i stavljajući pečat na ravnopravno zajedničko ulaganje koje je pokrenuto 1968. godine između tadašnje grupe Fiat i kompanije Koč Holding. Razumljivo je to što FCA dodeljuje glavnu ulogu ovom modelu, sa kojim namerava da poveća svoje prisustvo u području Evrope, Bliskog istoka i Afrike, kao i da ojača svoju poziciju nespornog lidera u segmentu kompaktnih limuzina u Turskoj, i to zahvaljujući izvanredno prostranoj unutrašnjosti i zapremini prtljažnog odeljka, veoma sveobuhvatnoj liniji modela i stilu koji ne dozvoljava nikakve kompromise. Novi model brenda Fiat na svet dolazi kao jedinstvena kombinacija udobnosti, efikasnosti i tehnologije. Sve to sa dodatkom ekskluzivnog italijanskog dizajna koji pruža kvalitetan proizvod u proporcijama prave i moćne limuzine. Automobil će se proizvoditi u Turskoj, u fabrici Tofaš u Bursi – jednom od najboljih centara automobilske industrije u svetu, o čemu svedoči i Zlatna medalja dodeljena prema standardima World Clacc Manufacturing (WCM) (u prevodu Proizvodnje svetske klase) – a takođe će prvo biti prodavan u Turskoj, od narednog novembra, da bi zatim postepeno kretala prodaja i u ostalim zemljama područja Evrope, Bliskog istoka i Afrike. Italijanski stilDizajniran u Italiji u centru stila FCA, i razvijen zajedno sa kompanijom Tofaš R&D, jednim od najvećih razvojno-istraživačkih centara grupe FCA, projekat Fiat Ægea od početka je zamišljen kao potpuno nova limuzina sa tri segmenta, i stvoren od strane tima od preko 2.000 ljudi koji su na projektu radili tokom trogodišnjeg razvojnog perioda. Limuzine često nastaju na osnovu hečbek vozila kojima se dodaje treći (zadnji) segment, a rezultat toga mogu biti oblici koji nisu baš uvek skladni. S druge strane, novi automobil brenda Fiat je ''rođen kao limuzina'' i samim tim predstavlja dizajnerski projekat koji integriše različite delove prirodnim, tečnim linijama koje stvaraju pravu, beskompromisnu i živahnu kompaktnu limuzinu. Gledano iz profila, naglašena linija proteže se od farova do zadnje svetlosne grupe, a staklene površine stvaraju dinamičan izgled koji stvara utisak prozračnosti i velikog pristupnog prostora za vozača i putnike. Ekskluzivni italijanski stil delikatno je izražen na zadnjem delu gde treći segment skladnih proporcija krase svetli okviri svetlosnih grupa. Prednji deo karakteriše očaravajuće oblikovana hauba sa centralnim porebrenjem koje se proteže i preko krova čineći neprekidnu liniju. Takođe, rešetka hladnjaka čini jednu celinu sa svetlosnim grupama. Naizmenično umetnuti hromirani detalji čine originalan, karakterističan grafički šablon koji ponosno nosi logo brenda Fiat. Najveća udobnost i zapremina u klasiKao savršen spoj lepote i funkcionalnosti, novi projekat Fiat Ægea umešno spaja veliku zapreminu i kompaktne dimenzije limuzine koja je dugačka 4.5 metra, široka 178 centimetara i visoka 148 cm sa međuosovinskim rastojanjem od 264 cm koje povećava prostor njegove izuzetne unutrašnjosti. Sve ovo potvrđuje i značajna veličina putničkog odeljka, koji je dovoljno velik da udobno smesti 5 krupnijih putnika, uz zapreminu prtljažnog odeljka od preko 510 litara. Pouzdani i ekonomični motoriNovi Fiat nudi širok spektar pogonskih agregata, od kojih su svi pouzdani, visokih performansi i ekonomični po pitanju potrošnje goriva i emisija – dva turbo-dizel Multijet II motora i dva benzinska motora, sa manuelnim ili automatskim sistemom prenosa – snage od 95 do 120 KS. Valja napomenuti da su ovi dizel motori naročito štedljivi: sa potrošnjom manjom od 4 litre na 100 km, mogu se porediti sa gradskim automobilima kao što je Fiat Panda. Uconnect ™: vrhunska tehnologija U prepoznatljivom stilu grupe Fiat, nova limuzina opremljena je mnoštvom genijalnih rešenja koja unapređuju život kako vozača tako i putnika. Dokaz ove tvrdnje je u mnogim standardno dostupnim funkcijama kao i dostupnosti sistema Uconnect ™ sa 5-inčnim ekranom u boji osetljivim na dodir, hendsfri Bluetooth sistemom, audio prenosom, čitačem teksta i prepoznavanjem glasa, AUX i USB ulazima sa mogućnošću integracije iPod uiređaja, komandama na upravljaču, i na zahtev, sa zadnjom kamerom i TomTom satelitskom navigacijom. Tofaš, svetski poznati proizvodni centarNova kompaktna limuzina brenda Fiat svetlost dana će ugledati u pogonu u Bursi, u kom je tokom proteklih pola veka Fiat proizvodio svoje automobile i dostavna vozila iz programa Fiat Professional. Sa površinom od preko 934.000 kvadratnih metara i godišnjom proizvodnjom kapaciteta 400.000 primeraka, ova fabrika trenutno proizvodi vozila za tursko tržište, kao i velik broj modela brenda Fiat namenjenih izvozu: a oni uključuju modele Linea, Qubo, novi Doblò, Forino i Doblò Cargo. Fabrika Tofaš zapošljava 6.500 ljudi, ima oko 2.000 kompanija dobavljača i distributivnu mrežu koju čini 120 prodajnih mesta i 140 servisnih centara u Turskoj. Stoga, ova fabrika predstavlja primer izvrsnosti, kao i trenutno šestu najveću kompaniju u zemlji i jednu od prve tri kompanije u Turskoj po pitanju ulaganja u razvoj i istraživanje, pored toga što je jedan od tržišnih lidera sa udelom od 11.6% na tržištu automobila i dostavnih vozila. Od FCA Srbija za FLCS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 22, 2015 Meni je upravo bocna potpora upala u oci na ovim sedistima.Jer mi upravo ona fali na stilu..Ljudi, ja stvarno ne znam sta vi vozite i sa cim uporedjujete. Poredim sa ovim sedistima: Bio je na Sajmu pre 2 godine ''napucan'' Rapid dizel, malo preko 16.000 evra. A, klot, sa atmo benzincem je bio nešto oko 10.000 (ako dobro pamtim), ali njega niko nikada nigde nije izložio, nije bio na sajmu, nema ga ni u reklamnim klipovima, ni slikama. Ima samo onoga Rapida koji sa cenom već ''hvata'' početne dizel verzije Octavie. Bio je taj bogalj ove godine na sajmu,ulazili .ik i ja da vidimo Da, i extra mi je što si postavio Octaviu sa cenom od debelo preko 25.000 evra koja ima kožu, drvo i svašta nešto, i onda zaključio da je to kvalitetnije nego što vidimo na one 2-3 slike unutrašnjosti novog Fiata. Objektivnost level unknown. Doduše, ublažio si onda tu objektivnost sa onom drugom Octaviom koja je samo par hiljada preko 20k evra... Popravlja se.Na temi o 5ooX-u je kacio slike GLA Brabusa Ako ga nacickaju sa onim led sijalicama Stopovi su u led tehnologiji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 22, 2015 Ovaj dovoljno klot? A ova kombinacija već prija očima. Samo za Dantea : inspired by: Zezamo se malo, naravno ... Uzor ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted May 22, 2015 Ok stopovi, al cini mi se recimo da novi mondeo ima i led svetla koja detektuju ostale automobile i gase snop koji bi mogao da im smeta. Isto gomila nekih ledica, par ogledalaca, senzor i odlican softver. Takva inovacija bi bila super. Ja inace ne znam sta vam je, meni enterijer odlican, samo se nadam da ce biti neka lepa zavrsna izrada a ne dacia ili "reno plastika", jer realno ove slike ne govore puno o tome,vise pokazuju gde ce sta biti. Sedista deluju glupo, nadam se da samo tako deluju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 22, 2015 E jbg,nasao ti sa Mondeom da poredis Za ~10 000 koliko ce otprilike ici neka osnovna verzija ovo je odlican auto! Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted May 23, 2015 E jbg,nasao ti sa Mondeom da poredis Baš vala... Manje bi omanuo i da je poredio sa S klasom Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted May 23, 2015 Haha, dobro, dobro, je*i ne vadi Pa fiat je uvek ima viska elektronike, ovo bi bio veoma blag iskorak po meni. Mada osecam da ce biti malo bolje h4, ove led stop pozadi i to kao deo full opreme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 23, 2015 @totti vidimo se za koji dan kad bude predstavljena Giulia Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 23, 2015 U vezi priče da je dizajn malo ''povukao'' na BMW : Ovako bi mogao da izgleda BMW Compact Sedan Par dana nakon što je Fiat na sajmu automobila u Istanbulu predstavio svoj novi kompaktni sedan Aegea, jedan nezavisni dizajner se poigrao njegovim slikama u fotošopu kako bi automobil virtuelno bio pretvoren u model BMW-a. Automobilu su izmenjeni prednji deo (dodati su obavezni ''bubrezi'') i nova zadnja svetla, a dobijen je zanimljiv rezultat – BMW kompaktni sedan. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
iggyboy 24 Posted May 25, 2015 lose,nista mi se ne svidja, isto kao sa sevrolet kruzom , limo je bio odlican ali hech nikako da svarim Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted May 26, 2015 Kažu da je ovaj sedan kakvih 500 funti lakši od Dodge Farta pa računajte koliko je težak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 23, 2015 Fiat Aegea neće nositi taj naziv kada krene u prodaju Fiatova konceptna limuzina predstavljena nedavno u jednom je bila izuzetno precizna. To je u otkrivanju izgleda koji će odlikovati buduću limuzinu ovog brenda. Ono što međutim neće preživeti tranzit u serijske vode je naziv Aegea koji će Italijani zameniti sa za sada nepoznatim nazivom.Fiatov Olivier Francois otkrio je da naziv Aegea neće preživeti ulazak u serijsku proizvodnju koncepta koji je brend predstavio nedavno u Istanbulu. Porodica automobila u kojoj će uz limuzinu biti još i karavan i hatchback neće nositi taj naziv, nego će Fiat za istu izabrati drugi. Koje će to ime Italijani koristiti nije otkriveno, a detalje ćemo znati verovatno krajem leta, pre nego što krene proizvodnja modela s kojim će biti zamenjeni Linea i Bravo. Nova limuzina čija će se proizvodnja odvijati u Turskoj u prodaju kreće u novembru i to pokretana sa benzinskim i dizel motorima čija će snaga ići od 95KS do 121KS. Najštedljiviji dizelaš navodno bi trebalo da troši tek 4.0 l/100 km. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 4, 2015 Koliko znam, svi ti renderi su samoinicijativni radovi, tj. slobodna mišljenja raznih dizajnera kako bi mogao da izgleda model. ----------------------------------- Fiatov Bravo ''uhvaćen'' tokom testiranja Konačno je FCA počeo sa ozbiljnijim odnosom prema evropskom tržištu. Pored nedavnog predstavljanja elegantne i itekako atraktivne Alfe Romeo Giulije, sada su se na internetu pojavile i nove slike naslednika Fiatovog Brava. Naslednik Fiatovog kompakta definitivno je jedan od najvažnijih automobila koje će Italijani predstaviti, a sudeći po trenutno dostupnim informacijama i po slikama koje vidimo, razvoj je stigao do faze testiranja prototipova u saobraćaju i na putu. Već od pre znamo da je kompanija FCA najavila ulaganje milijardu dolara u novi C segment, a upravo prototipovi koje vidimo na putu su rezultat ulaganja. Iako za sada nemamo nikakvih ozbiljnijih informacija, ipak znamo da će novi Bravo nositi dosta stilskih elemenata nedavno predstavljene Aegeae, te da će dobiti motore snage od 95KS do 200KS. Izvesno je i to da će se novi model proizvoditi u Bursi u Turskoj, a ne u fabrici Cassino u Italiji gde se proizvodila poslednja generacija Brava. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laserb 0 Posted July 5, 2015 @ neschaoctTo je mule verzija, gledaj kako se radi , šrafe plastične oplate sa starih modela da zavaraju izgled Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2315 Posted July 6, 2015 ove Egea,bas fino i skladno izgleda,ako bude ovakva ,uspeh na trzistu je zagarantovan Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 7, 2015 @ neschaoctTo je mule verzija, gledaj kako se radi... Znam, znam...nije sporno to , nego sam samo hteo da naglasim da oni gornji renderi koje si postavio nisu zvanilčni...da ljudi ne pomisle da će sigurno tako da izgleda novi Fiatov C segment u karavan verziji.To je samo mišljenje, rad nekog dizajnera koji ima volje i slobodnog vremena da se malo ''igra'' sa kompom.Inače, to oko maskiranja je postavljano na forum nekih 24 sata pre:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68936-kako-se-radi-maskiranje-novog-modela/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted August 16, 2015 Znate zašto nema nikakvih opipljivih stvari o FIAT Aegei? Osim što će moguće u Frankfurtu biti predstavljanje barem još hatchbacka uz pravo tržišno ime, on će zavisno o tržištu jako varirat sa motorizacijom, mjenjačima i tipom stražnjeg ovjesa. Negdje je polukruta negdje neovisni. Više službenih detalja uskoro. Quote Share this post Link to post Share on other sites