neshtry 14492 Posted February 21, 2019 Miror i S Design mi se najviše sviđaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted February 22, 2019 I meni ovo deluje kao obican marketing sa par novih plastika na autu 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanvi 17 Posted February 28, 2019 Da li je ovo normalno da posle dva meseca od preuzimanja (proizveden sredinom novembra) celicne felne izgledaju ovako, i sta moze da se uradi u vezi zastite? Uskoro menjam set na letnje gume sa alu felnama, ali makar da predupredim pogorsavanje. Tipo 1.4 95KS, 5 vrata, Pop Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14492 Posted February 28, 2019 Užas, ali to je Fiat... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted February 28, 2019 (edited) Tursko sr..e. Kako li će tek biti za par godina Edited February 28, 2019 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted February 28, 2019 Ima Fiat i kvalitetnije felne,burazer platio bez poreza nove čelične 27.000 din 4 kom.u sivoj mat boji. 12.000 su bile te crne turske ali nisu mogle na kola zbog kočionih klešta,sad vidim da je dobro ispalo što nisu mogle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted February 28, 2019 Zbog ovakvih stvari ja mislim da Fiat treba da proizvodnju bitnih modela preseli u Poljsku ili eventualno Kragujevac, mada mislim da je fabrika u Poljskoj najbolja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted February 28, 2019 27 minutes ago, Elra said: Zbog ovakvih stvari ja mislim da Fiat treba da proizvodnju bitnih modela preseli u Poljsku ili eventualno Kragujevac, mada mislim da je fabrika u Poljskoj najbolja. kakve veze ima selidba pogona! ako Fiat propise takav kvalitet delova i vozila, onda ce i vozila iz Poljske dolaziti sa takvim stvarima 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 28, 2019 24 minutes ago, Elra said: Zbog ovakvih stvari ja mislim da Fiat treba da proizvodnju bitnih modela preseli u Poljsku ili eventualno Kragujevac, mada mislim da je fabrika u Poljskoj najbolja. Tofas je tradicionalno FCA tvornica sa najmanje reklamacija. Just now, srdjos said: kakve veze ima selidba pogona! ako Fiat propise takav kvalitet delova i vozila, onda ce i vozila iz Poljske dolaziti sa takvim stvarima Poljska je jedan od zastarjelih pogona. Prije vidim budućnost za Kragujevac nego za Poljsku. Previše ulaganja će biti potrebno u Poljskoj za nove modele. Praktički ako žele išta šire od 500/Ypsilon moraju skroz nove nosače/platforme staviti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted February 28, 2019 5 hours ago, ivanvi said: Da li je ovo normalno da posle dva meseca od preuzimanja (proizveden sredinom novembra) celicne felne izgledaju ovako, i sta moze da se uradi u vezi zastite? Uskoro menjam set na letnje gume sa alu felnama, ali makar da predupredim pogorsavanje. Tipo 1.4 95KS, 5 vrata, Pop Da nemaš problem sa nekom kucom? Ja sam imao, sa istim simprtomima, gde sam jedva skidao alu felne. Za 2 meseca mi deluje nestvarno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted February 28, 2019 Za ovakve stvari treba imati u vidu da je ipak rec o Compact klasi. Koja je do 2018. bila em najprodavanija, em u neku ruku ogledalo tehnoloskog razvoja i kvaliteta, a opet dostupnog malo sirem krugu kupaca. Odavno sam izneo stav da mi je delovalo da je vec samim pristupom i razvojem Tipo vise naslednik Linee, koja se takodje sklapala u Tofasu (a Tipo trenutno ima oko 30% prodaje u Turskoj). Nego klasican evropski Compact, koji ce ravnopravno konkurisati ostalim modelima iz vrha ponude. Cak su oba modela na varijaciji "Small" platforme - Linea na "Small LWB", Tipo i 500L na "Small Wide LWB". Pocev od toga, pa nadalje sa kompletnom nadgradnjom (npr. u toj klasi Bravo/Delta su bili na "C-platform" druge generacije, Giulietta na novoj "Compact" platformi, sto opet nesto govori jer se kuca gradi od temelja ). Mada, i drugi su imali ozbiljne propuste i probleme (krenimo "samo" od motorizacije pojedinih)... 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 28, 2019 @Ivan Platforma je samo skup komponenti. Tako da nema govora o tome o kojem se tržištu radi samo na osnovu odabira platforme tj. kako se FCA rječnikom naziva arhitektura. Uostalom kačio sam i razne testove od Peugeota 308 II pa do Octavie. Mahom klase motora 1.5 ili 1.6 dizel između 110 i 120 KS. Pa Tipo se tu nema što sramiti po pitanju voznih karakteristika, udobnosti ili izolacije. U biti Tipu bi se moglo zamjeriti što nema jačih motora ili što unutrašnjost nije maštovitija sa drugačijim teksturama. Namjerno koristim riječ tekstura, a ne materijal. Tko želi shvatit će. Inače dublji su razlozi zašto se koristi Small Wide arhitektura. To je jedina arhitektura razvijana od strane R&D centra u Torinu u zadnjih 10 godina i cilj je da postane jedina arhitektura sa prednjim pogonom koja se koristi u europskim FCA tvornicama kada govorimo negde od B+ ili C- segmenta pa na više. Ja još nisam vidio automobil klasičnog B segmenta, a da je na ovoj Small Wide arhitekturi. Nije da se meni moglo napraviti, ali onda bi takvo vozilo imalo zamjetno veće dimenzije eksterijera u odnosu na jedan Grande Punto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted February 28, 2019 (edited) Nisam ni mislio da je to pristup nekom konkretno odredjenom trzistu (zamisljen je kao globalni evropski model), nego vise kompletnom razvoju predstavnika te klase od samog starta starta pa nadalje. Platforma jeste samo deo ali i osnova, a "Small" vuce poreklo jos od saradnje sa GM i bila je u startu rezervisana za male modele tipa GP, Corsa D, Mito i sl. Naravno da je u medjuvremenu usavrsavana i koriscena u razlicitim varijacijama, ali uglavnom na relativno manjim modelima. Shvatam da je svima cilj modularnost jedne te iste platforme, ali cisto ovo navodim kao primer ustede. Imali su i pravu, savremenu "Compact" platformu na kojoj je Giulietta i u koju je sp*cano oko 100 miliona EUR na razvoj upravo za Compact i Mid-Size segment, ali... Stvari su otisle u nekom drugom smeru, bar za evropsko trziste. Sto ti kazes, s druge strane, znamo kakve rezultate ima na testovima, a znamo i kako su se pojedini izvikani proveli sa svojim . Edited February 28, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 28, 2019 5 hours ago, neshtry said: Užas, ali to je Fiat... A, ovo je Mercedes: Aktuelna C klasa. ''Na spojevima limova na vratima, pa i na uklapanju plastičnih pragova mogu se naći neprciznosti koje ne dolikuju ni Mercedesu ni cenovnom razredu.'' https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/61762-mercedes-c-klasa/&do=findComment&comment=1481099 Nema baš previše smisla sa tim generalizacijama. Ako su kod novog Tipa čeličare problem, barem se mnogo lakše reši nego ovo gore na nekoliko puta skupljem autu. 4 djomla, banjo1990, neshtry and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14492 Posted February 28, 2019 Niki nije ko Fiat... Ford je još gori... Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2315 Posted February 28, 2019 2 hours ago, neshaoct said: A, ovo je Mercedes: Aktuelna C klasa. ''Na spojevima limova na vratima, pa i na uklapanju plastičnih pragova mogu se naći neprciznosti koje ne dolikuju ni Mercedesu ni cenovnom razredu.'' https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/61762-mercedes-c-klasa/&do=findComment&comment=1481099 Nema baš previše smisla sa tim generalizacijama. Ako su kod novog Tipa čeličare problem, barem se mnogo lakše reši nego ovo gore na nekoliko puta skupljem autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted February 28, 2019 (edited) Svaki Fiat Tipo pa i taj pod drugom značkom se rade na jednom jedinom mjestu, a to nije Meksiko. Edited February 28, 2019 by Woodoo izbačen uvredljiv i ničim izazvan deo upisa 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 456 Posted February 28, 2019 (edited) Sad sam proverio, zaista stize iz Turske, modifikovan za Meksiko pod imenom Dodge Neon (mada mi nije jasno kako im se ispati transport preko treceg kontinenta al ajd...) Fiat Tipo/Egea se u svim karoserijskim oblicima pravi iskljucivo u Bursi - Turska. U Meksiku se PRODAJE pod imenom Dodge Neon. Edited February 28, 2019 by Woodoo 2 neshtry and marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 8, 2019 Fiat Tipo Street: Ograničena sajamska ponuda + dodatni paket opreme Novi Tipo Street. Doživi vožnju sa stilom Novi Tipo Street je savršen izbor za gradsku vožnju, zahvaljujući predivnim i ekskluzivnim detaljima kao što su: crni bočni retrovizori, prednja maska i zatamnjena zadnja stakla. A uz nove LED farove, put ispred vas će dobiti potpuno novo svetlo. Novi Tipo Street dizajniran je da pruži maksimalni komfor vozaču i svim putnicima, a pritom vodeći računa i o stilu. Crno siva sedišta od tkanine sa dvostrukom završnom obradom su udobna, otmena i ergonomska i savršeno se slažu sa crnim detaljima unutrašnjih ručica. Stil tehnologije Tipo Street ne zaostaje ni kad je u pitanju tehnologija. Zahvaljujući Uconnect™ 5'' HD ekranu osetljivom na dodir, uvek ćete biti povezani. Možete vršiti pozive, čitati poruke, slušati vašu omiljenu muziku ili čitati vesti i novosti na vašim Facebook i Twitter profilima. I to sve samo jednim dodirom. Ili, ukoliko vam to više odgovara, glasovnim komandama. Performanse i bezbednost Benzin 1.4 16v Fire 95 KS. Prepoznatljiv Fire motor, pouzdan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted March 11, 2019 Izbaceni i prvi rezultati za Tipo za ovu godinu (januar 2019.) - kaskanje iz druge polovine 2018. se nastavlja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted March 11, 2019 Oni bi da proture Tipa kao da je Bravo a nije,realno je između Grande Punta i Bravo. Previsoka cena za jače motore Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5823 Posted March 11, 2019 Previsoka je za nas! Ne postoji jeftiniji auto C klase! Pričam za Hb! Jednostavno im se o glavu obija kašnjenje za Bravoom, mislim da je vreme za redizajn i to posebno unutrašnjosti, kao i dodavanje novih motora i veće liste opcionala (raznih asistencija, senzora, upozorenja...na koje se lože ljudi!) 3 2 Siciliano, Nikola 1.6, marko.jovanovic and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted March 11, 2019 (edited) U maju ce biti pune 4 godine od kako je model predstavljen, a malo jace od 3.5 godine od kako je u prodaji. I vremenski i po broju prodatih jedinica, vreme da se uveliko razmislja bar o nekoj restyle varijanti. Koliko god da u ovim PR materijalima pisu ruzicasto o brojkama i "izmenama" - vrlo lako se moze desiti da se sa ovakvom mesecnom prodajom od 5-6000 komada u Evropi, prodaja skoro prepolovi u odnosu na 2017. (kada je ostvario pik od 120.000 jedinica i drzao 8. mesto u klasi). Trend pada od skoro 20% (-20.000 jedinica) bio je vidljiv vec i u 2018. Edited March 11, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 11, 2019 (edited) Tipo je već prebacio cifru od 500.000 proizvedenih i prodatih primeraka. Poređenja radi, već je odavno ''prešišao'' Brava i njegovih 350k prodatih komada tokom 7-8 godina, a ne samo da će uhvatiti nego očigledno i prestići proizvodnju Stila (625k). Drugim rečima, u poslednjih skoro 20 godina Fiat nije imao auto u C segmentu koji je bolje prodavao. Da ne pričamo što od Stilovih malo preko 600.000 proizvedenih i prodatih, Fiat nije ni video zaradu, dok ovde to nije slučaj. Kao da se malo prestrogo gleda na novi Tipo...a, on je očigledno dobro odmeren auto i pogođen model na tržištu za koje je namenjen. To što se lično nekome ne dopada ne može da promeni opštu sliku. Nama bi se naravno mnogo više dopao model koji ''puca'' na vrh C segmenta, koji ima i prave sportske verzije, pa onda preko toga i Abarth verziju, pa još svašta nešto bi mi voleli... I, to što bi se nama više dopalo je Fiat pravio pre skoro 20 godina (pucao na vrh C segmenta, imao dosta motora u ponudi, imao i Abarth verziju) i zvao se Stilo. I izgubio je pare na njemu. Ne treba ući u zamku da se samo gleda koliko je napravljeno. Opel je poslednjih 20 godina pravio aute i svih godina zaredom imao minus na kraju. Izbacio na milione Astri, Corsi, Insignia...i svake godine imao minus od pitaj Boga koliko stotina miliona evra. Bio bi ugašen da ga nije kupio PSA. Sa tog aspekta, već se sada može reći da je Tipo za Fiat pogođen model. Mnogo više nego njegovi prethodnici...koji nam se više sviđaju, nije sporno to (više nam se sviđa kako su bili zamišljeni, koji deo tržišta su gađali)... Edited March 11, 2019 by neshaoct izmena 2 Milutinac and N.N. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted March 11, 2019 Uspesan je model, samo moraju biti konzistentni sa ponudom, ne moze ~7 god prodaja istog pa onda pauza 2 god pa onda novi model... Facelift, pa naslednik, pa opet u krug, i bice dobri 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites