Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

Recommended Posts

Jeste to je tacno , ti motori trose vise ulja. I moj je trosio pre zamene motora nesto vise ,ovaj novi trosi mi sad manje ,ali ipak treba da se dospe. Nekih 300ml je otprilike dospem. I jedan moj prijatelj koji ima sluzbeni 500l kaze da i oni dosipaju. Prosto takav je motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videh pre par dana pravu tursku bliznakinju na Tipa, Aegeu! Sa sve turske table! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Tipo SW na testu ''Novosti''

 

fiat tipo sw n.jpg

 

Fiat Tipo SW 1.3 MJTD: Prostrana zadnja klupa, veliki gepek i mogućnost ravnog tovarnog prostora

 

Posle Fiat Tipa u verzijama sedan i ''heč-bek'' (5 vrata), na tržištu Srbije se pojavio novi član porodice - model Tipo SW (sports-vagon) ili kako mi volimo da kažemo za ovu vrstu vozila - karavan. Prvo što odmah uočavamo preuzimajući vozilo na test je to da je čuveni italijanski dizajn i ovde umešao prste. Magovi iz Torina su uspeli da produženu verziju Tipa izvajaju tako da bude elegantna, dopadljiva, sa sportskim i dinamičnim linijama, što će ovom modelu gatrantovati dugovečnost na tržištu. Jer, tržište sve više bira vozilo koje pre svega prija očima".

Ipak, od ove vrste automobila se očekuje da pre svega bude praktično i da se u njega može uneti kabast predmet - lako, jednostavno i bezbedno. Italijani su malo preuredili unutrašnjost Tipa SW u odnosu na ''heč-bek'' i uz povećanu dužinu dobili i zavidan kapacitet prtljažnika od 550 litara - među najvećim u klasi sa niskim pragom utovara. Tu je i rekonstruisani Cargo box sistem za maksimalnu fleksibilnost i prostor, tako da možete kombinovati obaranje cele zadnje klupe ili jednog dela, oboriti i suvozačevo sedište... Tu su i takozvana Flip&Fold zadnja sedišta za savršeno ravan tovarni prostor do 1.80 m dužine.

 

Italijani su precizno izračunali da u ovaj karavan može bez problema veoma udobno da se smesti pet odraslih osoba i to visokih 185 cm, pri čemu će imati najveći prostor za kolena u klasi. Fiat Tipo SW na našem tržištu se prodaje u tri nivoa opreme. Pop, Easy i Lounge, a već početni paket je izuzetno bogat, pa kupac pored klima-uređaja, radio-aparata, ima i krovne nosače, daljinsko automatsko otključavanje vrata, automatsko otvaranje vrata prtljažnika, rezervni točak punih dimenzija, ABS, ESP, senzore za pritisak u gumama... Paket opreme Easy donosi između ostalog (dodatno na Pop) i parking senzore, svetla za maglu, komande na obruču upravljača sa blututom... Najopremljenije verzije Tipo karavana dolaze u paketu opreme Lounge. Tu je i tač-skrin ekran i automatski klima-uređaj, hrom paket, aluminijumske felne od 17 inča, tempomat, kožnu ručicu menjača, kožni obruč upravljača, a vozačevo sedište ima mogućnost podešavanja i u lumbalnom delu što sasvim sigurno prija vozaču kod dužih relacija. Naravno, u ponudi je i kamera za vožnju unazad, sistem za automatsko kočenje, navigacija...

 

A-ELEGANTAN11.jpg

 

Agregati koji pokreću Tipo SW su dobro poznati benzinski i dizel motori, koji su sada na tržištu sa najnovijim eko normama evro 6. Benzinac od 1.4 litra ima 95 KS i do sada se pokazao kao veoma pouzdan i izdržljiv, dugovečan agregat, iako mu u pojedinim situacajama na putu nedostaje snage. Ko voli dizelaše, a u Srbiji je i dalje ova vrsta motora najomiljenija, ima na raspolaganju već legendarne Fiatove agregate ''multidžet'' MJTD od 1.3 i 1.6 litara radne zapremine. Manji razvija 95 KS, a veći (MJTD2) respektabilnih 120 KS. Na našem testu imali smo motor od 1.3 litra MJTD, koji je, rekli bismo, odličan izbor za naše uslove. Potrošnja na našem testu (šestostepeni manuelni menjač) se kretala oko 4.6 litara na 100 kilometara u kombinovanoj vožnji, što je približno i fabrički deklarisanoj kombinovanoj potrošnji od 4.1 litra (3.8 litara u ''eko modu''). Po navodima fabrike ovaj motror je izuzetno ekonomičan i u gradu (5.2-4.8) dok je na otvorenom među najštedljivijima u klasi sa 3.4 litra dizela na 100 km.

 

A-ELEGANTAN3.jpg A-ELEGANTAN2.jpg

 

Početna cena Tipo karavana sa benzinskim motorom i paketom opreme Easy  je 11.990 evra. Najjeftiniji dizelaš 1.3 Easy je 14.490 evra. Najskuplje opremljena verzija sa najjačim 1.6 MJTD motorom (120 KS) i paketom opreme Lounge košta 17.490 evra.

 

preuzeto sa - novosti.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrele Gume test: Fiat Tipo SW 1.4 T/120 TNG

 

180680-fiat tipo sw.jpg

 

Ugradnjom tečnog naftnog gasa u novi Tipo, Fiat je ponudio veoma interesantnu alternativu hibridima i električnim automobilima, male autonomije i previsoke cene

 

Poslednja generacija Fiata Tipo uložila je mnogo napora kako bi se dopala kupcima i ostala u trendu. Na tržište stiže kroz tri oblika karoserije (sedan, hečbek i karavan), napaja se dizel i benzinskim gorivom, ali i tečnim naftnim gasom TNG, kojeg su se konkurenti odavno odrekli. Jeftino i provereno gorivo, koje ne zahteva veća ulaganja, za tazliku od električnih i hibridnih vozila. Šlag na tortu, Tipo je ponuđen uz ekstremno nisku cenu, na nivou inferiornijeg segmenta, zbog čega je u startu privukao veliku pažnju. Ipak, krenimo redom. Nakon što se čitavu deceniju fokusirao na razvoj ''nuovo 500'', u brojnim izvedbama (500, 500C, 500L, 500X, 595, 595 C i 695 Biposto), Fiat je najzad odlučio da se pozabavi Tipom.

 

tipo_501.jpg

 

Za mlađe čitaoce kojima Tipo sa kraja 80-tih godina ne govori mnogo, recimo da se radilo o gotovo revolucionarnom modelu, po mnogo čemu ispred svog vremena. Počevši od stila, pa do koncepcije sa vratima koja su se mogla otvoriti pod uglom od 90°, prostranosti i opremi (ABS je u to doba bio prava retkost). Specijalizovani mediji odmah su ga proglasili automobilom 1989. godine, a kupci su pohrlili u auto salone (preko 2 miliona prodatih primeraka). Nažalost, nakon njega Fiat nije uspeo ostvariti sličan komercijalni uspeh, naslednici Bravo/Brava, Stilo i opet Bravo iz 2007. godine, više-manje neslavno su završili karijeru. Verovatno su iz tog razloga odgovorni u Fiatu oklevali su sa zamenom, te je tako prošlo bezmalo 3 godine bez predstavnika u segmentu. Strategija koju su na kraju primenili ukratko bi se mogla nazvati ''luksuzni Low cost'', drugim rečima Tipo je u neku ruku narodski predstavnik u Golf klasi. Ništa dakle od visoko sofisticiranog vozila, kao što su pojedini konkurenti (Golf 7, Renault Megan, Ford Focus, Peugeot 308, Hyundai i30...). 

 

tipo_2.jpg

 

Prema rečima proizvođača, Tipo je ''racionalno jeftino'' vozilo, i kao takvo nije deo ''game za zadovoljstvo'', odnosno svrstan je u isti koš sa malom Pandom i kvazi mini vanom Doblo. Modeli u ovoj grupi imaju za cilj da kupcima ponude osnovne vrednosti, po najnižoj mogućoj ceni. Znači, pored svih sigurnosnih sistema i nešto neophodne opreme (klima uređaj, auto radio, električni podizači prozora...), ubačeni su agregati skromne snage, izmedu 95 i 120 KS. Samim tim, jasno je da Tipo ne može da računa na primenu skupe hibridne ili neke druge tehnologije, a sve u cilju smanjenja štetnih izduvnih gasova. Sve što mu je ostalo je da, po ugledu na Pandu i Punto, posegne za ''čistim'' gorivom, u svetu poznatom pod imenom LPG (Liquefied Petroleum Gas).

 

tipo_3.jpg

 

Šta je TNG?
Tečni naftni gas TNG, predstavlja smešu propana C3H8 i butana C4H10, koja je uskladištena na povišenom pritisku, pri čemu se obe, pri normalnim uslovima gasovite komponente, nalaze u tečnom stanju. Udeo pojedinih komponenata u TNG-u je različit od zemlje do zemlje. Pored propana i butana, u smeši se, u malim količinama, nalaze i neke druge komponente (propilen C3H6, butilen C4H8 i dr.), čiji je sadržaj regulisan odgovarajućim standardom. TNG ima široku primenu, kao gorivo za automobile, gorivo u industriji i za domaćinstva, kao i u poljoprivredi. Ukoliko se koristi kao pogonsko gorivo poznat je pod nazivom auto gas, a ako se koristi u domaćinstvu naziva se plin, butan, gas, propan - butan. Jedna od najznačajnijih karakteristika tečnog naftnog gasa je visoka otpornost ka samopaljenju, što znači da TNG ima visok oktanski broj. Ovo ga čini posebno pogodnim za primenu u oto motorima, naročito posmatrano sa ekološkog aspekta. Sa obzirom da lako obrazuje smešu sa vazduhom, TNG skoro potpuno sagoreva, pa u produktima sagorevanja dominira vodena para, H2O, a ne CO2.

 

tipo_503.jpg

 

U pogledu kvaliteta emisije izduvnih gasova, motori sa pogonom na TNG su čistiji i od najmodernijij dizel motora sa naknadnim tretmanom (filteri) izduvnih gasova.
Dok Srbija politikom cena i raznim pritiscima uništava ovaj energetski izvor, razvijene zemlje već dugo vremena rade na omasovljenju upotrebe TNG za pogon motornih vozila. Koristi se u javnom prevozu, a posebnim poreskim olakšicama podstiče se i upotreba TNG i u putničkim vozilima. Među evropskim zemljama, pogodili ste, prednjači Italija (preko 1.200.000 automobila sa pogonom na gas), te se iz tog ugla gledano ni ne treba čuditi da su ga u Fiatu ponovo aktualizovali. Motor na koji se vrši nadogradnja TNG sistema je konstruisan za rad na benzinu kao pogonskom gorivu. Sve potrebne adaptacije su jednostavne, ali se one odnose na dopremanje gasa do motora i njegovo skladištenje u vozilu, dok konstrukcija samog motora ostaje gotovo neizmenjena. Pitanje koje se uvek provlači kod ove teme jeste upravo da li novo pogonsko gorivo u gasovitom obliku šteti motoru, i ako je to slučaj, u kojoj meri? Odgovor je negativan, barem kada se radi o novoj generaciji agregata i fabričkoj ugradnji, za koju Fiat daje garanciju kao i za ostale agregate. O naknadnoj ugradnji u polovna vozila i problemima koje može da prouzrukuje vožnja na gas, nećemo ovoga puta...

 

tipo_4.jpg

 

TNG, odnosno GPL, kako ga nazivaju Francuzi (gas petrol liquid), pojavio se na benzinskim pumpama 80-tih godina, bez da je postigao veći uspeh. Nakon toga bilo je uspona i padova, a sve u zavisnosti od fiskalne politike, kao i nekoliko problema, kao što je eksplozija rezervoara (od 2.000 godine obavezna je ugradnja sigurnosnog ventila). U pokušaju da smanji zagađenje u velikim gradovima, 2008. godine francuska vlada odobrava bonus od 2.000 evra za automobile opremeljene gasom, zahvaljujući kojem prodaja je sa nepunih 3.000, za godinu dana porasla na čitavih 75.000 vozila. Nije bolje ni u Francuskoj kada je TNG u pitanju. Verovatno pod pritiskom naftnog lobija, država ukida sve privilegije, zbog čega je prodaja vozila na gas opet u slobodnom padu.

 

tipo_5.jpg

 

Ruku na srce, krivi su i sami proizvođači, izuzmemo li Fiat, malo ih je koji nude fabrički ugrađen TNG. OK, kada smo i to rešili, hajde da vidimo kako funkcionise u našem Tipu. Kontakt ključ u bravu (Tipo se ne može startovati na dugme) i motor se diskretno pokrene, uvek napajan benzinom. Obavezno je znači imati u rezervoaru barem koju litru, jer dok je hladan, izmerili smo da funkcioniše i do 2 minute isključivo na benzin. Ukoliko je predhodno zagrejan, već za 10-15 sekundi automatski će preći na gas, što signalizira jedna lampica na komandoj tabli. Podrazumeva se da vozač u vožnji može izabrati gorivo koje mu odgovara, a za stanje u rezervoaru zadužena su dva pokazivača. Tamo gde je kod čisto benzinskog Tipa instrument za temperaturu motora, sada je za TNG.  Što se tiče agregata, gas je uparen iskuljučivo sa 1.4 Turbo od 120 KS, sa kojim smo se već imali priliku sresti u hečbeku.

 

tipo_6.jpg

 

Moderan i diskretan motor, čak i kada se pogura u visok režim rada. Za tako nešto realno ni nema veće potrebe, zahvaljujući turbo punjaču, kao i obrtnom momentu od 215 Nm (206 Nm kada se napaja gasom) i dobro odmerenom šestostepenom ručnom menjaču, pokazao se dovoljno elastičnim i u nižim obrtajima. Ruku na srce, razlike između vožnje na gas ili na benzin, nema, barem dok vozilo nije maksimalno opterećeno. Možda se i oseti sa pet putnika i punim prtljagom na nekoj strmijoj uzbrdici, ali u svakodnevnoj vožnji perfomanse su sačuvane. A kad smo već kod perfomansi, recimo da uopšte nisu za potcenjivanje, ovaj Tipo pogura do 200 km/h i ubrzava do stotke za desetak sekundi. Bez ikakve opasnosti, jer Tipo je siguran i savremen automobil, postavljen na platformi modela 500X. Ujedno je i veoma udoban, rekao bi po meri naših puteva. 

 

tipo_506.jpg

 

Jedina realna mana ovog agregata je visoka potrošnja, prilikom prve vožnje hečbeka 1.4 T zabeležili smo prosek od čitavih 9.6 litara. Sada nismo bili u situaciji da je precizno izmerimo, iz prostog razloga što uz TNG putni računar nema ovu funkciju!? Verovatno zato jer bi bio zbunjen prelaskom sa jednog na drugo gorivo, tako da su ovde navedeni podaci izmereni ''po starinski'', do ispražnjenog rezervoara za gas. Uzgred rečeno, ovaj je savršno integrisan u dno prtljažnika, na mestu predviđenom za rezervni točak. Njegova zapremina, od 53 litre, na prvi pogled deluje velika, ali tu ima jedna ''caka'' koja značajno smanjuje autonomiju. Vozači koji imaju iskustva sa plinom verovatno znaju da iz sigurnosnih razloga u rezervoaru uvek ostaje oko 20% istog, pre nego li automatski pređe na benzin. Znači u njega realno staje oko 40 litara tečnog gasa, a kako je potrošnja viša za još 15-20 %, u najoptimalnijim uslovima moguće je na gas prevaliti oko 400 km. To se potvrdilo i u praksi, obično nam se nakon 300-350 km upalila signalna lampica za rezervu, da bi pedesetak kilometara kasnije motor počeo da radi na benzin. Šteta, posebno jer TNG nije dostupan na svim pumpama, pa sam zato bio prinuđen voziti i po stotinak kilometara na duplo skuplji benzin. Naime, u Francuskoj se prodaje po ceni od oko 0.80 evra (u Srbiji sam zapazio da se kreće oko 75 dinara), dok je u vreme testiranja, sredinom maja, cena benzina porasla na rekordnih 1.5 evra u proseku. A kada se i pronađe pumpa koja ga poseduje, kako bi se sipao gas mora se zavrnuti metalni adapter, odmah pored grla za sipanje benzina.

 

tipo_507.jpg

 

Pored maksimalnih 400 km autonomije na gas, Tipo može da računa na još oko 500 km kada se napaja benzinom.

Lepo, jedini problem je što se za ugradnju TNG mora doplatiti 1.500 evra, no i tada je za 1.000 evra jeftiniji od dizela 1.6 Multijet/120 KS. Cene se odnose na francusko tržište, gde je i obavljen test, jer Tipo 1.4 T, bez obzira da li je sa ili bez TNG, nije ponuđen na našem tržištu? I ukoliko u Srbiji količina štetnih izduvnih gasova i dalje ne igra značajnu ulogu, u Francuskoj je presudna kada je njihov nivo iznad propisanih vrednosti. Za neupučene, od početka godine sva motorna vozila ovde poseduju vinjete, različitih boja i sa oznakama od 0 do 5. Najčistija, električna vozila nose oznaku 0, a hibridna i ona pokretana na gas broj 1, zbog čega im je dozvoljena da se kreću po gradovima i kada je ostalima zabranjeno. A zabranjeno im je bilo više puta prošle i ove godine, sa tendencijom da se kriterijumi pooštre. Već sada, automobilima sa vinjetom broj 5 zabranjeno je da cirkulišu po Parizu radnim danom od 8 do 20 h, a dogodine isto čeka i one koji nose oznaku 4 (Evro 3 norme, dizel vozila između 2001 i 2005 godine). 

 

tipo_508.jpg

 

A kad smo se već dodakli cene, tek informacija da kod nas za najeftiniji Tipo 1.4/95 treba 12.490 evra (sedan i hečbek), odnosno za SW 13.990 evra. Ukoliko bi primenio logiku da je dizel 1.6 Multijet skuplji za 1.000 evra od TNG, u Srbiji bi voženi karavan trebalo da košta 16.490 evra (najviši završni nivo Lounge).

 

tipo_9.jpg

 

Tipo za familiju
Dobro, kada smo razjasnili šta je TNG, kao i njegove prednosti i mane, da vidimo šta nam to nudi Tipo, posebno u karavan izdanju? Što se tiče dizajna, iskreno rečeno nema razloga da se postidi u poređenju sa konkurentima, iako u njegovim formama nema ništa posebno ''uzbuđujuće''. Sa trovolumenskom karoserijom i hečbekom već smo imali priliku družiti se, kada smo konstatovali da se prednji deo razlikuje u nekoliko detalja, dok je zadnji svojstven svakoj karoseriji. Hečbek je kraći od sedana za 18 cm (4.36 m), dok je voženi SW duži od njega za 21 cm. Sve u svemu izgled više manje prolazi, po ugledu na enterijer. Naravno da se ovde ne srećemo sa orginalnošću jednog 308, još manje kvalitetom Golfa, komandna tabla dizajnirana je u nekom prošlom vremenu, bez obzira na ''bećarski'' nakačen tablet od 7 inča. Integriše sistem za navigaciju TomTom 3D, sa kartografijom Evrope, kao i CarPlay i Androit Auto, ali su podaci na njemu previše sitni. Za pojedine su neophodne naočare i oko sokolovo, a da bi se pogodila slova kojima se ukucava željena adresa na GPS-u, poželjno je zaustaviti se. Mnogi drugi elementi su već viđeni kod ostalih modela proizvođača, što ne znači da ne zaslužuju pohvalu. Točkići za podešavanje klima uređaja i pregledni analogni instrumenti, svakako spadaju u njih. Upravljač je lep na oko i još prijatniji u rukama (isti kao kod 500X), bez obzira što je na njemu previše raznih dugmića.

 

tipo_509.jpg

 

Smešten u relativno tvrdo sedište, sa dovoljno snažnim osloncima i električnim podešavanjem lubarnog dela, vozač lako pronalazi željenu poziciju. Amplituda podešavanja sedišta po visini je impresivna, Tipo se savršeno adaptira različitim gabaritima. Ergonomiji se dakle malo toga može prebaciti, sve komande postavljene su kako treba, računajući i one za električne podizače prozora (često smeštene preterano unazad). Slično je i sa udubljenjima i boksovima za odlaganje sitnica, pored standardnih, navedimo i jedan poveći u naslonu za laktove (podešava se po horizontali). U B molu je izbor plastike, posebno one na vratima i donjem delu centralne armature, računajući i konzolu koja deli vozača od suvozača. Na gornjem delu armature ipak je sunđerasta, no i dalje smo daleko od standarda koje su nametnuli tenori u segmentu. 

 

 tipo_rs1.jpg tipo_rs2.jpg

 

Kod Tipa je izbegnut ''efekat Logan'', enterijer ne deluje preterano jeftino kao kod rumunskog konkurenta.

Ovo se odnosi i na kvalitet izrade, greše oni koji sa osmehom spominju tursku fabriku u Bursi, koja spada među najmodernije. Ni raspoloživ prostor u našem Tipu nije za potcenjivanje, šta više, može se reči da spada u izdašnije. Na zadnjem sedištu dve odrasle osobe putuju sasvim komotno, čak se i treća može smestiti u sredinu, bez da mora neprijatno raširiri noge (nizak tunel). Zadnja stakla silaze kompletno u vrata, dok su za sve putnike, računajući i vozača, predviđene ručice na plafonu. Pristup im je olakšan širokim otvaranjem vrata, pod maksimalnim uglom od 80°. Verujte mi na reč, da bi se zatvorila nije neophodno zalupiti ih kao manijak, uz to, zvuk je pun i prijatan. Sam prtljažnik je logično veći nego kod sedana (520) i hečbeka (440), poseduje veoma solidnih 550 litara. Sa rezervoarom za TNG izgubio je samo 20, za razliku od hečbeka, gde je smanjen na 360 litara. Pravilnih je formi i veoma praktičan, a obaranjem zadnjih naslona dobija se potpuno ravna površina. Nažalost, ništa od rezervnog točka, u prtljažniku smo pronašli samo kit za opravku guma sa kompresorom.

 

 tipo_510.jpg

 

Sve u svemu, novi Tipo je veoma interesantan automobil, što samo dokazuje da mu titula AutoBest, pre dve godine, nije dodeljena na lepe oči.

Za neupućene, žiri od 26 specijalizovanih evropskih novinara, dodeljuje svake godine ovu titulu, na osnovu 13 kriterijuma, kao što su koncepcija, udobnost, odnos kvalitet/cena, vozna dinamika, cena rezervnih delova, polivalentnost, preprodajna vrednost...

Dobar ili vrlo dobar na svim poljima, Tipo se vratio osnovnim vrednostima proizvođača, na opšte zadovoljstvo budućih kupaca.

 

tipo_512.jpg

 

Tekst i slike: Perica Rajković

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao laičko mišljenje
Mnogo mi se sviđa taj tipo sw u crvenoj boji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Tipo počinje život u TCR Italija

 

fiat-tipo tcr.jpg

 

Italijanska ekipa ''Teknodom sport'' konačno je predstavila je dugo očekivani model Fiat Tipo TCR, novi brend u TCR svetu, auto koji priprema za takmičenje u ''TCR Italija''. Automobil je razvijan godinu dana, a prvi put je viđen na stazi Adrija početkom godine. Automobil je u potpunosti projektovan i izrađen u radionicama Teknodoma, pod tehničkim vođstvom Roberta Zampjerija, glavnog test vozača Abarta. Pokreće ga 1.75-litarski turbo motor koji se već nalazi u modelu Giulietta TCR, a prenos snage vrši se preko ''Sadev'' sekvencijalnog menjača koji koriste i Honda Civic i automobili VW grupe. Teknodom sport je već pokazao svoje sposobnosti u izradi, razvoju i turing trkama. Na stazu je u nacionalnom TCR šampionatu 2016. izveo Alfa Romeo MiTo i sa njim osvojio odgovarajuću titulu, dok je sa Opel Astrom TCR pobedio u tri trke TCR Italija 2017. Auto su vozila braća Kevin i Džonatan Đakon.

 

Ekipa je ušla u homologacionu proceduru pred TCR tehničkim odsekom i planira da nastupi sa Tipom u TCR Italija čim automobilu bude izdata provizorna homologacija. Kevin i Džonatan Đakon testirali su ovaj automobil. ''Veoma smo ponosni'', kaže Kevin. ''Auto je odlično napravljen i ima veliki potencijal. Trenutno testiramo sa različitim vrstama guma, jer nam je plan da ga prodajemo timovima koji se trkaju u različitim TCR serijama. Pravimo još dva automobila, jer imamo zahteve iz Turske i Južne Amerike''. Direktor ekipe Domicijano Đakon najavio je da bi auto mogao da košta manje od 100.000 evra, što je cena za oko 30.000 niža od one konkurentskih modela. Teknodom planira da na autodromu Adrija organizuje prezentaciju i test automobila za sve potencijalne klijente.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/1/2016 at 7:22 PM, N.N. said:

zza2900.jpg

Ako nije tajna, da li mozes da podelis sa nama, gde si pronasao ovo? Voleo bih da vidim za jos neke aute, pa zato pitam :) Video sam da ima da se kupi na njihovom sajtu, ali nisam uspeo da pronadjem da skinem ovako, piratski da kazem... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat

Traži, googlaj. Sumnjam da ćeš naći ove stariije brojeve.

 

Napiši ime magazina, mjesec(na izvornom jeziku) i godinu. I naravno PDF.

Uglavnom se sve novije pronađe. Ako ne domah onda kroz mjesec. Kasnije opet teže za naći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala! Stalno sam pokusavao po modelima auta, ali sam zaboravio da trazim po brojevima, odn mesecima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@srdjos

 

Ma, jel moooooguće da je pre par meseci hostesa bila u pravu kad mi je rekla da može da se poruči 1.4 TJet u Tipu :D 

 

p.s. Da neko, ko nije tada čitao temu, ne pomisli da je stvarno hostesa to rekla, klik na:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/73964-fiat-novi-tipo-mišljenje-iskustva-saveti/&do=findComment&comment=1436701

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala si mu zamjerija :D .

Bilo je naravno i za ocekivati da se prosiri paleta dostupnih motora sa postojecim, kao sto je to uostalom bilo i za prethodne modele. Nisam ni ocekivao da od benzinaca u ponudi bude samo nejaki atmosferac.

Jedino sto po ovome ispade da je atmo 15, 16 i 17 soma (Pop/Easy/Lounge), a turbak 17, 18 i 19 000, tj. sigurno ce to biti dosta nize.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide u sve karoserijske oblike?Sada su i teži modeli interesantniji...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, neshaoct said:
Ma, jel moooooguće da je pre par meseci hostesa bila u pravu kad mi je rekla da može da se poruči 1.4 TJet u Tipu  

 

p.s. Da neko, ko nije tada čitao temu, ne pomisli da je stvarno hostesa to rekla, klik na:

Razlika izmedju informacije od hostese i zvanicnog cenovnika gde se pojavio pomenuti motor da prodavci znaju da se moze naruciti tj kupiti je velika

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garant je Neša parkirao pa mu rekla top secret informacije!!:wub:

Ovo za cene je smejurija... Pisao sam već o tome. Za par dana će garant "akcija", pa će cene biti niže, kobajagi! Ja sečem glavu, ako su ijedan atmo prodali za 15000 u pop opremi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, srdjos said:

Razlika izmedju informacije od hostese i zvanicnog cenovnika...

Kačen je u toj temi i tadašnji (kako kažeš ''zvanični'') katalog Fiata u SRB, gde je u paleti motora bio naveden i 1.4 TJet, kao opcija u verziji Tipa sa 5 vrata i karavan:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/73964-fiat-novi-tipo-mišljenje-iskustva-saveti/&do=findComment&comment=1436405

 

Kao što je i tada napisano, sve što je u katalogu može da se poruči, svaki motor tamo naveden, svaka felna...šta god. Nisi verovao u to.

Preneo sam ti da mi je sa mnogo važnijeg mesta od pozicije jednog prodavca u salonu (sa kim si ti pričao fonom), rečeno da može da se poruči.

Nisi poverovao ni u to. Sprdao si se kako pišem info o tome dobijen od hostese. :D:D

Onda sam ti rekao da će eto i ljudi u salonima to saznati, i... - znaju.

 

Izgleda ta ''hostesa'' koja mi sve to priča ima uticaja u ''FCA Srbija'' jer par meseci posle salona sve što je već tada pisano na Forumu da može - može. :D

 

Edit: Nije to sada sve ni posebno važno, bitnije je da eto svi na najvidljiviji mogući način vide da imaju i taj motor u ponudi :thumbup: tako da od cele te priče po Forumu eto i optimalnog efekta.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna ''edit'' linije

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

 

ako procitas tvoj link videces da sam zvao Fiatov salon i videces odgovor i ne znam kakvo dalje narucivanje potenciraš kad oni u salonu tada nisu imali tu mogucnost ali ajd

 

mozes ih potvrditi jedino ako posaljes neku sliku te hostese :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekstra vest :) Steta sto nema i LPG verzija, ali mozda ce i to uskoro :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...