Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

Recommended Posts

Fiat Tipo TCR izlazi na pistu do kraja 2017.

 

fiat%20tipo%20tcr.jpg

 

Novi automobilski brend i novi model uskoro će postati deo porodice šampionata i koncepta Marčela Lotija, piše italijanska verzija portala Motorsport.com. Reč je o Fiatu Tipo i njega po TCR specifikaciji ''već neko vreme'' priprema izvesni - još neimenovani - italijanski tim, a na osnovu serijskog modela koji se proizvodi u Turskoj. Navodno je projekat već daleko odmakao i do kraja 2017. očekuju se ne samo zvanična prezentacija i prikaz takmičarskih boja, već i izlazak automobila na pistu! Prema navedenom izvoru, Tipu nedostaju samo još pojedini detalji da bi mogao da se pojavi na stazi i započne razvojne testove. Posle njih bi, po već standardnoj proceduri za sve TCR automobile, bio podvrgnut analizi koju sprovodi tehnički odsek, dobio bi svoj balans performansi i bio bi mu otvoren put ka svim takmičenjima po TCR standardu. Ostaje da se vidi za koji se karoserijski oblik opredelio italijanski tjuner i hoće li posle Subarua, Audija i Lade i Fiat ući u TCR svet kao limuzina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nacionalna Klasa test: Fiat Tipo 1.3 MJet

 

171625-fiat%20tipo%20hb.jpg

 

Pominjanje modela Fiat Tipo većini nas, a posebno ljubiteljima Fiat familije automobila, budi sećanja o vremenu kada su vozila ovog proizvođača dominirala našim prostorima. Upravo ovaj model je bio na našem testu.

 

Originalni Tipo je 1989. godine dobio nagradu kao evropski auto godine (European Car of the Year), a tokom svoje proizvodnje koja je traja osam godina je beležio veoma dobre prodajne rezultate, posebno na tada manje zahtevnim tržištima. Interesantno, Tipo platforma je korišćena za veliki broj raznih automobila, od Yugo Floride, preko Lancia Dedre, pa do Alfa Romeo 155, GTV i Fiat Coupe modela. Sam Tipo je na tržištu bio prisutan samo u jednoj generaciji, da bi krajem 1995. godine bio zamenjen sa Bravo/Brava blizancima. Nakon 20 godina, ime Tipo je ponovo upotrebljeno kroz novi model predstavljen 2015. godine u Istambulu na njihovom sajmu automobila. U promociju Tipa se krenulo u velikom broju zemalja u kojima je i nekada ovaj automobil bio popularan, a nakon sedan verzije najavljene su ''hatch'' i karavan varijante. Ove dve verzije su predstavljene 2016. godine na sajmu u Ženevi pa je sada tu kompletna ponuda. Tako imamo tri tipa Tipa, a verzija koju smo ovoga puta testirali je verzija sa 5-vrata ili popularni ''hatch''.

Bez obzira kojoj kategoriji modela pripada, od bilo kog modernog automobila se traži atraktivan dizajn. To može biti urađeno na par različitih načina, a Fiat je ovde odabrao opciju koja podrazumeva umerenu atraktivnost. Sve linije su svedene, lagano ističu određene detalje, ali bez preterivanja.

 

Tipo13D-H-16-1-1024x683.jpg

 

Linije na haubi koje su na krajevima simetrične sa donjim delom grila je jedan od tih detalja, koji daju pasivno-agresivan izgled. Farovi takođe na pravi način doprinose izgledu, uz malo ''namršten'' oblik i odvojene projektore za sve svetlosne grupe. Prednji branik je takođe veoma fino uklopljen, a tu je i interesantna rešetka sa značkom pa Tipo sa prednje strane izgleda sasvim konkurentno u odnosu na druge nove modele iz klase. Lepo odrađeno.

 

Tipo13D-H-14-1024x683.jpg

 

Sa bočne strane, dominanta je linija celom dužinom, koja ''izvire'' još od prednjih farova i haube. Linija naglašava i širinu bokova, koja opet treba bar vizuelno da ukaže na masivnost. Točkovi dimenzije od 17'' poboljšavaju kompletan izgled, a deo su najjačeg Lounge paketa opreme.

 

Tipo13D-H-15-1024x683.jpg

 

Nastavak je na zadnjem delu, kroz štop svetla i liniju zadnjih vrata. Bonus elementi koje doprinose izgledu su krovni spojler i mali difuzor na braniku. U poređenju sa druge dve Tipo varijante, ovaj model nama ubedljivo najskladnije izgleda pa je logično očekivati da će ovaj oblik biti najinteresantniji, bar na našem tržištu.

 

Tipo13D-H-08 Tipo13D-H-09

 

Tipo13D-H-12 Tipo13D-H-13

 

Tipo13D-H-22 Tipo13D-H-27

 

Što se dimenzija tiče, ova Tipo verzija ima dužinu od 4.37 i širinu od 1.79 metra, sa visinom od 1.5 metra. Ove dimenzije važe i za ostale verzije, samo je karavan za 20 cm duži. Da vidimo kako se to ogleda kroz enterijer. Spoljašnje dimenzije kažu da unutra ima sasvim dosta prostora. Veličina prtljažnika je jedna od udarnih karakteristika koje ima Tipo, gde je kapacitet od 440 litara u samom vrhu klase. Uz opciju obaranja zadnjih sedišta u 60/40 odnosu, Tipo nudi odličnu funkcionalnost po ovom pitanju.

 

Tipo13D-H-67-1024x769.jpg

 

Kada zadnja klupa ostane podignuta, tu se komotno smestiti osobe do 180cm visine pa čak i malo više od toga, a to je omogućeno relativno ravnom linijom krova i ''hatch'' karoserijom. Zadnja klupa je predviđena za 3 osobe, sa tim da je srednje mesto ipak pogodnije za nekog nižeg rasta. Prozori pozadi su takođe veliki pa se niko neće osećati klaustrofobično, dok je nivou udobnosti na nekom srednjem nivou. Još jedan plus su velika zadnja vrata koja se široko otvaraju, pa je pristup zadnjoj klupi lakši, naročito kada se trebaju montirati dečija sedišta.

 

Tipo13D-H-63-1024x769.jpg

 

Na prednjim sedištu, bar za vozača, udobnost je bolja. Sedište je mekše i udobnije, a tu je i opcija podešavanja lumbalne potpore. Ovim je omogućen korektan nivo udobnosti na malo duže staze, iako ne bi smetalo da je u dizajn sedišta uloženo još malo više truda.

 

Tipo13D-H-65-1024x769.jpg

 

Upravo ovakvi detalji govore kojoj kategoriji modela pripada Tipo, što se spolja ne može tako lako primetiti. Ovom utisku doprinosi i ne baš mnogo kvalitetni materijali (standardne tvrde plastike) na većini elemenata u kabini, iako se to pokušalo malo popraviti kroz najjači Lounge paket opreme. Ovaj paket podrazumeva automatski klima uređaj, infotaiment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, tempomatom, podizačima stakla na svim prozorima, bluetooth vezu za telefon, podešavanje lumbalnog dela vozačevog sedišta, kao i kožni volan i ručicu menjača. Opet, i sa ovom kožnom obradom možemo staviti malu zamerku, gde su šavovi kože na ručici menjača baš primetno oštri i pružaju malo neprijatan osećaj u ruci.

 

Tipo13D-H-62-1024x769.jpg

 

Mnogo bolja karakteristika Tipo enterijera se odnosi na funkcionalnost. Fiat ovde nije napravio grešku kao neki konkurenti koji imaju tendenciju da namerno prave lošu ergonomiju kod ekonomičnijih modela. Tako je ovde sve na očekivanom mestu, pa se vozač ne mora konstantno privikavati na neke čudne stvari. Tasteri za podešavanje retrovizora i podizače prozora su na standardno povoljnom mestu, kontrola klima uređaja je prosta, držači za šaše su uvek lako dostupni, a na volanu se nalazi set taster za manipulaciju tempomatom, telefonom i putnim računarom.

 

Tipo13D-H-60-1024x769.jpg

 

Pogledom na volan, može se primetiti da tu nema kontrola za audio uređaj, što bi bila pristojna mana. Ali nije tako, jer je Fiat ove tastere postavio iza volana pa se na taj način uvek nalaze ''pod prstima'' vozača. Ovo je veoma lepo i elegantno rešenje koja nam se veoma dopada. Što se tiče ''ugrađenog tablet uređaja'', njegova pozicija je baš takva. Ne izgleda mnogo lepo, ali je to tako i na višestruko skupljim automobilima, pa se to onda teško može zameriti i ovde. Veličina ekrana je samo 7'', dakle skoro kao kod nekih mobilnih telefona, ali se u praksi pokazalo da ne smeta mnogo. Navigacija postoji kao opcija uz doplatu, ali tu i telefon može efikasno obaviti ovaj posao. Uz sličnu veličinu ekrana i opcijiama koje nudi UconnectTM aplikacija (Android Auto, Apple CarPlay), pomenuta doplata je još manje neophodna.

 

Tipo13D-H-54-1024x769.jpg

 

Instrument tabla ima klasičan raspored, za dva velika analogna sata sa strane i ekranom u sredi. Između ovih elemenata se nalaze digitalne skale pokazivača nivoa goriva i temperature rashladne tečnosti, pa su sve vitalne informacije dostupne na prvi pogled, što je bitno za samu vožnju.

 

Tipo13D-H-55 Tipo13D-H-58

 

Tipo13D-H-59 Tipo13D-H-64

 

Tipo13D-H-05 Tipo13D-H-07

 

Fiat trenutno nudi Tipo samo sa tri opcije za ono što se nalazi ispod haube, što znači jedan benzinac i dva dizelaša. Osnovni motor u ponudi je 1.4 benzinac sa 95 KS i 1.3 MJet sa istom deklarisanom snagom. Najjača opcija je 1.6 MJet sa 120 KS i ručnim 6-brzinskim menjačem. Ipak, na testu smo imali srednju varijantu, 1.3 MJet sa ručnim 5-brzinskim menjačem.

 

Tipo13D-H-68-1024x769.jpg

 

Naravno, 95 KS ne zvuči mnogo (jer i nije), a situaciji dodatno odmaže pomenuti 5-brzinski ručni menjač. Brzine su jednostavno dugačke pa su ukupne performanse slabije od onoga što bi se moglo dobiti sa menjačem koji ima jednu brzinu više. Ovaj motor koristi modernu VTG turbinu (promenljivom geometrija) što omogućava maksimalni obrtni moment na niskom obrtajima i malo kašnjenje u odzivu na gas, i to se lako oseti, jer je maksimalnih 200 Nm obrtnog momenta dostupno već na 1500 obrtaja.

 

Tipo13D-H-34-1024x683.jpg

 

Ipak, to nije dovoljno motor sa 95 KS (na 3.750 obrtaja) preko dugačkih brzina 5-stepenog menjača pruži najviše što može. Ubrzanje do 100 km/h smo izmerili na 13.6 sekundi, ali VTG turbina malo popravlja situaciju kada je u pitanju elastičnost pa je tu negde u nivou sa konkurentnim modelima. Jedan od tih konkurenata je Peugeot 301 u verziji koji smo testirali. Dobra strana kombinacije 1.3 MJet motora i pomenutog menjača omogućava veoma nisku potrošnju. Za ovo je realno i ''konfigurisan'' ceo sistem, pa nikako ne treba da bude iznenađenje niska potrošnja i pomenute performanse. Tokom 849 pređenih kilometara na testu, prosečna potrošnja je bila 4.3 litara uz prosečnu brzinu od tačno 50 km/h. Veći deo ovih kilometara je pređen van grada, ali je opet svaki ''režim'' vožnje ima dovoljnu zastupljenost. U normalnim gradskim uslovima može se očekivati potrošnja od oko 5.5 litara, bez upotrebe klima uređaja. Na autoputu je naš prosek bio tačno 5 litara, dok je na magistrali ostvaren prosek od 3.7 litara dizela na 100 kilometara. Ovu su vrednosti koje su veoma blizu zvaničnih podataka, pa možemo potvrditi veoma nisku potrošnju koju ima Tipo sa 1.3 MJet motorom.

 

Tipo13D-H-47-1024x683.jpg

 

Što se tiče ponašanja u vožnji, ono odgovara karakteru koji ima motor. Tipo koristi GM Fiat SCCS platformu koja je korišćenja na velikom broju Opel i Fiat modela, pa se tačno zna šta se može dobiti od konfiguracije oslanjanja koju ima (MacPherson napred, torzija pozadi). Udobnost je na sasvim pristojnom nivou, posebno uz 17'' točkove, pa se može reći da je iz standardne konfiguracije oslanjanja izvučen neki optimum sa srednje tvrdim podešavanjem. Interesantno, Tipo veoma dobro upija neravnine na putu pa u većini slučajeva nudi osećaj mekšeg oslanjanja. No, kada se rupe zaređanju kao da amortizeri ne stignu dovoljno brzo da odreaguju pa se tada osećaja kao da se je sve mnogo tvrđe.

 

Tipo13D-H-46-1024x683.jpg

 

Opet, u krivinama se dosta više oseća naginjanje pa Tipo ostavlja utisak ''podeljen'' utisak oslanjanja, koje izgleda mekše u jednim a tvrđe u drugim situacijama, samo što to nije uvek baš pogođeno. Nivo prijanjanja na prednjoj osovini je solidan, a ESP drži zadnji kraj pod kontrolom, tako da se te strane nema nekih problema, pa se kroz krivine može proći i malo brže nego što bi se to učinilo na prvo okretanje volana. Najveća se odnosi na upravljanje, jer je malo neprecizno i kao da ima malo više ''lufta'' u volanu pri centralnom položaju. Ipak, sa obzirom na sve karakteristike koje ima Tipo, utisak u vožnji dobija prelaznu ocenu.

 

Fiat je od momenta lansiranja modela Tipo imao dosta velike ambicije kada je u pitanju uznemiravanje konkurencije iz klase. Shodno tome, krenulo se i sa takvom cenom koja nikako nije delovalo konkurentno. Ipak, Tipo je napravljen kao model koji će imati konkurenciju u ekonomičnim modelima drugih proizvođača, kao što su na primer pomenuti Peugeot 301, neki jeftini modeli iz Renault programa i tako dalje. Sve Tipo varijante se prave u Tafosu (Turska), što je fabrika koju Fiat koristi godinama za proizvodnju ekonomičnih modela kao što bili Marea, Brava, Linea i tako dalje. Uz pomenute karakteristike elemenata enterijera i drugih stvari koji se tiču izrade, sve je tu jasno, ali je na kraju bitna cena. Tako je Tipo nedavno dobio nove ''akcijske'' cene koje ga čine veoma interesantnim predlogom.

Dakle, testirani model sa Lounge paketom opreme (automatski klima uređaj, infotaiment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, tempomatom, podizačima stakla na svim prozorima, bluetooth vezu za telefon, podešavanje lumbalnog dela vozačevog sedišta, kožni volan i ručica menjača itd) košta 15.240 evra na šta treba dodati doplatu od 500 evra koliko košta metalik boja. Na ovaj dodatak za boju se mora računati sa svakom bojom osimsa belom koja je jedina besplatna.

 

Tipo13D-H-51-1024x683.jpg

 

Uglavnom, total izlazi na manje 16.000 evra što je konkurentna cena. Uz dizel motor sa niskom potrošnjom, obilje mesta u gepeku, pristojnom udobnošću i sasvim lepim izgledom koji ima Tipo, kupcima zainteresovanim za ovu kategoriju automobila ne bi trebalo više argumenata. Opcija 1.6 MJet motora sa 120 KS i 6-brzinskim menjačem košta dodatnih 1500 evra, pa se i o tome može razmisliti jer se tada dobijaju i dosta bolje performanse, čime se kompletira generalno veoma pozitivan Tipo utisak. Jedina stvar koja bi mogla eventualno da pokvari računicu, jer je Tipo porodičan automobil, je EuroNCAP ocena od 3 zvezdice za bazni i 4 za kompletno opremljeni model. Sa druge strane, većina modela iz klase sa sličnom cenom i metom na tržištu imaju istu EuroNCAP ocenu, a oni koji imaju 5 zvezdica su logično skuplji. To je jednostavno tako, pa kupac to mora prihvatiti ukoliko želi automobil ovih dimenzija i karakteristika po pomenutoj ceni.

 

Tipo13D-H-40-1024x683.jpg

 

preuzeto sa - nacionalnaklasa.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Tipo za italijanske Karabinjere

 

171851-fiat%20tipo%2011.jpg

 

U pitanju je Tipo hatchback sa 1.3 MultiJet dizelašem od 95KS.

 

171850-fiat%20tipo%201.jpg fiat%20tipo%20111.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tehnička analiza novog Tipa. Oko 8:40 kreće dio gdje se vidi da ima Koni FSD. Svakako zanimljivo. Ne znam sa kojim paketima opreme to dolazi. Pretpostavljam tek od Lounge. 

 

 

 

Inače sva vozila na ovoj platformi barem opcionalno nude Koni FSD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je prvi takmičarski Fiat Tipo

 

fiat%20tipo%20competizione.jpg

 

Nedavno je najavljeno da se izvesni neimenovani tim bavi izradom Fiata Tipo po TCR standardu. U međuvremenu, prva takmičarska verzija ovog modela pojavila se u Argentini. Naravno, tamošnji Tipo nema veze sa TCR specifikacijom, već je trkačka sprava namenjena novoj lokalnoj monomarka seriji, nazvanoj ''Fiat kompeticione''. To takmičenje biće u pratećem programu tamošnjeg tehnički najnaprednijeg šampionata, Super TC2000 i u tom svojstvu naslediće model Punto Abarth. Trkačka verzija limuzine koja se u Argentinu uvozi iz Turske ima 1.7-litarski turboprehranjivani motor iz Alfa Romea. Agregat oslobađa 310 KS pri 5.200 o/min i njime upravlja Motek 1 elektronska jedinica. Menjač je šestostepeni, sekvencijalni sa komandama iza volana. Auto poseduje Brembo kočni sistem, OZ naplatke od 18 inča, a trka se na Pireli P zero pneumaticima dimenzija 235/45 R18.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipo, Evropa Q3 (bez Turske), oko 102 000:

tipo.thumb.jpg.49cf591c8b666ecc432abfd08359f218.jpg

 

Mislim da je neko vec kacio, malo bajatije poredjenje sa konkurencijom u compact segmentu, Evropa H1:

tipo1.thumb.jpg.2c3d949ef5d862ab498f2d09f61ba33c.jpg

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zar je to moguće da će Tipo sa brojem proizvedenih jedinica već negdje sljedeće godine preskočiti Brava. Ni Stilo neće biti daleko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veoma lagano preskočen Kia/Hyundai dvojac, ako se dostignu/prestignu i francuzi sa Meganom i 308-com, faktički bi se tako došlo do realnog maksimuma, tj. da se bude odmah iza Golfa, Astre, Focusa i Octavije. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sacnuh Q3 i za ostale neposredno ispred Tipa u prethodnoj listi za H1. Za par hiljada komada su povecali prednost, poredak identican, jedino su Megane i 308 zamenili mesta:

Tipo 102.000, Leon oko 111.000, Pug 308 oko 123.000, Megane 125.500 komada. Odskacu pomenuti Focus, Octavia, Astra i tatko na mafiju :) .

U poredjenju sa prethodnicima, Bravo je bio na ukupnoj cifri od 350.000 komada za 9 godina, sa pikom u drugoj godini prodaje sa 93.500 komada.

Stilo ukupno 623.000 za 6 godina proizvodnje, pik prodaje takodje u drugoj godini sa 175.000 komada.

Sasvim je realno da Tipo zavrsi godinu sa oko 130.000 prodatih vozila u Evropi, a verovatno ce mu ova (nategnuto sledeca) godina biti pik prodaje. Moje skromno licno misljenje je da ce se ovom generacijom (ako opet ne promene ime i budu izbacili naslednika "na vreme") rezultatima pozicionirati iza Stila, a slazem se da ce svakako biti bolji od Brava vec pocetkom 2019. Realno, ima i tezi zadatak pred sobom nego prethodni Fiati - nikad jaca "klanica" u compact klasi i pojava SUV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Turska je nebitna? Ukupna proizvodnja Tipa će neupitno prebaciti Stila. Pa sa Turskom je prodaja u prva 3 kvartala (to je oznaka Q1 do Q3) prešla 130 000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Ivan said:

Tipo, Evropa Q3 (bez Turske)

Upravo to naglasih jos u prvom postu, ali i podaci za ostale modele su sa istog tog trzista. A naravno da ce sve uci u konacan zbir (izbacivali smo ranije i cifre sa turskog trzista, uz ove sa evropskog).

Nebitno za pricu, ali recimo meni upravo najvise znaci kako je neki model prihvacen na evropskom trzistu, jer je tu najblizi i mom shvatanju automobila i pokazatelj je njegovog rangiranja u poredjenju sa uglavnom najostrijom konkurencijom (kvalitet, dizajn, agregati, cena, odnos ulozeno-dobijeno...). Ako pogledamo npr. i ranije Fiatove modele/izvedbe i van Compact klase koji su izlazili pretezno za brazilsko, tursko, kinesko trziste (Albea, Siena, Linea, Ottimo, Viaggio,...) - to je totalno druga filozofija, meni prilicno strana u svakom smislu.

Da se vratim na temu, cinjenica je da Fiat u Turskoj ima jako uporiste, sto ce uz dodatne karoserijske izvedbe u odnosu na prethodnika, samo pozitivno uticati na konacnu cifru prodaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/9/2017 at 5:51 PM, N.N. said:

Tehnička analiza novog Tipa. Oko 8:40 kreće dio gdje se vidi da ima Koni FSD. Svakako zanimljivo. Ne znam sa kojim paketima opreme to dolazi. Pretpostavljam tek od Lounge. 

 

 

 

Inače sva vozila na ovoj platformi barem opcionalno nude Koni FSD.

http://www.koni.com/en-US/Cars/Products/Performance/FSD/

Ovo je link na kome se vidi kako FSD koni izgleda ,a ne ovo Cofap smeće na 8:45.Ruku na sce mozda je ovo varijanta FSD tehnologije koja se pravi u Cofapu. Inače ova marka amortizera je ugrađivana na Punta Classic po početku proizvodnje. Toliko su se dobro pokazali da su prelazili 30000km i onda procure.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam gdje je problem. Tehnologija je Koni FSD.

 

Magneti Marelli je vlasnik Cofapa.

Koliko znam idu i na Abarth 500.

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nađi mi i jedan Abart 500 da mu je ovakav amortizer, ako jeste onda skidam kapu. Inače dugi niz godina poslujem sa delovima. Ovo za Cofap je iz ličnog iskustva.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

FSD je tehnologija?
Vlasnik te tehnologije je Koni?

 

Koliko znam oba su odgovora da. To znači da je Magneti Marelli morao licencirati tu tehnologiju da bi imali pravo na korištenje i nje i imena FSD.

 

Zašto su to napravili ne ulazim.

 

http://www.abarthpress.com/download/2013/files_francoforte/Technical_data_sheets_Abarth.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magneti Marelli ima tehnologiju koju koristi za sportske automobile, za trkačke automobilile i za ove navodno koje mi vozimo STD. Ako bih već kupovao Abarta nikakao sa ovim amortizerima.Hvala tebi što si mi oči otvorio.Zato ja vozim B6 bistein. A ovaj Cofap neka nekome drugome uvale za ovu cenu automobila.Najverovatnije je Koni prodao licencu Cofapu(Magneti Marelliu) da pravi te amortizere. Molim Vas nećemo se zavaravati. Pomenuti amortizer nije ni prići Koni amortizeru. Na Abarta ovakav amortizer je Bogu plakati. Unapred zahvalan na odgovoru   :respect:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Elra said:

Po ovome bi trebalo da LPG instalacija dolazi iz fabrike

Znaš da sam ja to davno govorio. Pa su me na tom forumu skoro napali, neki meho, da to nije moguće kada je u pitanju LPG.

 

Isto vrijedi sada i za 500X i čini mi se Renegade. Imaju 1.2 T-JET 120 KS sa tvorničkim LPG-om u ponudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

Da 1.2.

Uvijek je to 1.4. I znam da je u tvornici jer su u Melfiu gdje se rade Renegade i 500X pripremali jedan dio tvornice samo za to. Ali propise oko plina, bilo CNG ili LPG, su u Europi svakojaki. Od pravila za tank, gdje se smije proizvoditi, itd. Recimo VAG je imao fijasko sa CNG tankovima koji se u nas malo zna. Zašto? Njemačka nije predvidila testiranja ugrađenih tankova. Tako što se npr. u Italiji ne bi moglo dogoditi radi propisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipo radi dobar posao. Izdvajaju se samo Golf, Octavia, Astra i Focus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Elra said:

Tipo radi dobar posao. Izdvajaju se samo Golf, Octavia, Astra i Focus.

Focus nudi ubedljivo najmanje mesta, sto gepek, sto zadnja klupa od svih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...