N.N. 553 Posted September 1, 2016 Tipo treći najprodavaniji model prošli mjesec u Italiji. Točno 2169 komada. Za usporedbu Golfova je bilo 1625. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 2, 2016 Test Fiat Tipo Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted September 2, 2016 Kada vidim brojke za nove motore žao mi je što nisu bili na vrijeme spmreni za Tipo, i 1.3 atmo i 1.0 turbo. To je dobro za PR, u budućnosti koliko imam info sigurno dolazi 1.0 12v Turbo sa oko 120 KS. 1.3 8v za Brazil ima 106 KS i 145 Nm. Pa usporedite sa 1.4 16v kakav ide u Tipo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17457 Posted September 2, 2016 Azdaja od 11 KS i 18 Nm vise, uz bregastu i 100 ccm manje . Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted September 2, 2016 Za one koji znaju engleski evo tehničkog objašnjenja:1.0 3-cylinder, 6 valves, SOHC with variable valve timing - Maximum power 77cv - Maximum torque 110 nm 1.3 4-cylinder, 8-valve, SOHC with variable valve timing - Maximum power 106cv - Maximum torque 147 nm In certain operating conditions, such as low load on the accelerator and constant speed or when the driver is not requiring torque or power and the engine is only used to maintain a medium or moderate speeds, the engine runs almost Cycle Miller: the Electronic System control, via the variator, delays the distribution up to 40 degrees for recirculating part of exhaust gases to reduce the pollutant emissions and reduce the consumption of almost 7%. The engine shaft center is off-center with respect to the center of the cylinders to improve the torque and reduce the friction of the piston on the cylinder walls during expansion. The engine will have long connecting rods to limit the lateral forces and decrease friction and vibration, pistonsof an aluminum and graphite alloy and compression ratio of 13: 1 These engines will focus more on torque at low and medium revs and less on specific power. The turbo versions will have 4 valves per cylinder and initially powers should get to 120 hp for the 1.0 and 160 hp for the 1.3. GSE engine is the result of the integrated work between the Italian and Brazilian engineering department, and as you know, will be built in the two countries, according to the market-specific configurations. Znači nije uopće poanta koliko snage razvija nego moment, koliki i gdje. I naravno snaga i moment se kod nas može razlikovati u EU jer npr. mapa može biti takva da će se tražiti još niža potrošnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17457 Posted September 2, 2016 Kod ovakvih motorcica, o kakvom-takvom momentu jedino moze da se prica kod turbaka. Licno nisam odusevljen ovim generalnim trendom downsize-a motora, trocilindasima i sl., ali svakako ovi podaci i novi turbo motori interesantno deluju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted September 2, 2016 Ja sam baš svašta od tih malih motorčiča vozio i nije mi baš to to. Nažalost ne može turbina u potpunosti da nadoknadi kubikažu i to se pogotovu oseti na niskim obrtajima. Trebalo bi da probam uskoro Giuliettu 1.4 170ks. Baš me zanima kako se taj motor snalazi pošto VW i Opel braća iste kubikaže nisu na mene ostavili prejak utisak. Iako imaju isto ili više konja od 2.0 mjet/ cdti motora išli su daleko tromije sa dosta većom potrošnjom. O čuvenom 1.0 Fordovom mikseru ne bih ni da trošim reči Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted September 3, 2016 23 hours ago, Ivan said: Kod ovakvih motorcica, o kakvom-takvom momentu jedino moze da se prica kod turbaka. Licno nisam odusevljen ovim generalnim trendom downsize-a motora, trocilindasima i sl., ali svakako ovi podaci i novi turbo motori interesantno deluju. Pitanje je gdje je moment, kakva je krivulja istog... Naravno da neće kao dizel. No čisto po brojkama, naravno ako EU verzija bude imala iste, ovo je povećanje momenta od preko 13%, a snage od preko 11%. No kao što sam rekao još bitnije je što će zbog 2v po cilindru sve to biti na kud i kamo nižim okretajima. I onda ide onaj dio da bi trebao biti jeftin i jednostavan za održavanje. Sve ono što moderni dizeli, a sve češće i benzinci nisu. Tehnički je ovo pravo malo čudo što su uspjeli sa 2v koncepcijom jer očito su dobili i snagu što je svim proizvođačima do sada bio problem. A ono turbo benzin vs turbo dizel. Bitan je moment na kotačima, a kod turbo benzinaca je on češće veći nego li kod turbo dizela samo naravno trebaš ga i vrtiti više. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted September 5, 2016 Ponuda u Njemačkoj: Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted September 8, 2016 Prodana 722 Tipa zadnji mjesec u Njemačkoj, a da još nije stigao karavan. Je li se meni čini ili postoji nada da bi Tipo mogao ići redovno u preko 1000 primjeraka mjesečno tamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted September 10, 2016 Turci ce to kupovati, svakako je njihov Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted September 10, 2016 Ooo turci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted September 11, 2016 Ima li u Nemackoj ili Italiji kao kod nas ovi popusti staro za novo ili neke slicne akcije Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 318 Posted September 12, 2016 Jutros sam prvi put video hatchback uzivo, i to na BG table, lepo izgleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted September 18, 2016 Neki dan gledam Tipa, sedan verziju, na nekom parkingu. Prvi put ga tako vidim među ostalim automobilima, i mogu reći da mi deluje mnogo ozbiljnije nego u prvi mah na fotografijama, i jednom što sam ga video prilikom transporta. Do sada sam imao neko mišljenje da je Tipo automobil poprilično konzervativnog stava i neko ko igra na sigurnu kartu bez ikakvog radikalnijeg pristupa, ali kada se auto posmatra na ulici prosto mi je presmešno uopšte ga porediti sa Škodom Rapid i sličnima... Moj lični dojam je da je auto dosta ozbiljniji i od Oktavije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted September 18, 2016 Tesko da je ozbiljniji od Oktavuje, ova je etalon u klasi po pitanju apsolutno svih parametara Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted September 19, 2016 Šta je Oktavia nego C segment u sedan verziji? Upravo ono što je Tipo sedan. Tipo, koliko god imao blag pristup u dizajnu za standarde jednog Italijana, mnogo efektnije izgleda od Škode. Kažem, smeštati Tipa i Rapida u isti koš je za mene potpuno neosnovano, jer kriterijum ne može samo da bude kapacitet prtljažnika, prostor u kabini i dimenzije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted September 19, 2016 Da ne govorim da je preko 90% Octavia 1.2 ili 1.6 TDI. To je Octavia realno govoreći ništa specijalno. U biti neki se tu pozivaju na kvalitetu plastike i slično. Octavia nema nikakvu specijalnu plastiku osim što stilski podsjeća na Golfa. Octavia nema niti neki napredan ovjes, ove osnovne su ala Tipa čak i lošije, veselje rek kreće sa 1.8 TSI (mislim da je 180 KS) i 2.0 TDI RS sa 184 KS. Koliko tih ima na cestama? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted September 19, 2016 Ima ih dosta, makar u NS, ovo su 2 RSa 220 sa sve ns 220 tablicama, a svaka recimo treca je 150ks sa multilinkom I biksenonima. Ponavaljam sam fiat je nameno osakatio tipa, da li iz razloga da ne dodje do kanibalizacije prodaje alfe djulijete ili nesto drugo, ali da su stavili 1.4b 170, 2.0d 170, 1.8t sa 235 za abartha cela prica bi bila mnogo ozbiljnija I auto respektabilniji makar prodali samo 5% takvih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted September 19, 2016 Ne preterujte... Octavia hit na svakom tržištu. Bezveze i pokretati takvu priču. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted September 19, 2016 Octavia je prije svega hit kroz flotnu prodaju. To VAG-u nitko nije ravan ali marže pate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted September 19, 2016 Dobro, ako ti tako kažeš Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted September 19, 2016 Njima su tri zlatne koke, Audi, Porsche i Kina. Isto kao što je FCA zlatna koka SAD i zašto FCA toliko ulaže u Alfu i Maserati i zašto će u Kini nakon GAC-a ići u drugi JV sada sa BAIC-om. Masovni brandovi u Europi su svi sa malom zaradom. Da se vratim na Tipa. Očito su oni procijenili da puni razvoj i testiranje jačih motora, kao i nekih opcija u opremi, ne bi vratio ulaganja. Drugi dio je što očito nešto od toga čuvaju za moguće oživljavanje Lancie. Sada je plan prepakirati Tipo, napraviti ga sa više opcija i jačim motorima, te prodavati u SAD-u pod Chrysler značkom. Mjesto proizvodnje bi bio Meksiko. Meksiko nema carinu za automobile ako se uvoze u SAD, Brazil ili EU, strateški izvrstan položaj. Tipo se za sada izvrsno prodaje. Jednostavno nema što ne uspiju prodati. Čak su u Njemačkoj nadmašili očekivanja. Sa dolaskom modernih motora će to ići i nabolje, pogotovo u zemljama sa velikim davanjima na CO2 što sada ubija benzince u Tipu. I atmosferski 1.3 8v FireFly, sa serijskim Start/Stop sustavom, kao i budući 1.0 12v, će dosta dobro odgovoriti na te probleme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted September 19, 2016 Ja ne znam šta to znači da se izvrsno prodaje (i gde), ali ja za 8 dana boravka u inostranstvu nisam video NI JEDAN komad na ulici. A pritom, video sam čak i Maserati Levante i Fiat 124 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 19, 2016 Kad ne znas gde da odes. Sto nisi u Tursku bio Quote Share this post Link to post Share on other sites