Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

Recommended Posts

 

Opet su zadržali one dosadne komande za klimu i premali tač, takođe dosadan. Sedišta  :thumbdown:

 

Premali tac od 5" ie standardna opcija,sto uopste nije lose za neku klot varijantu.Kao i komande na volanu...

A jaci paketi ce imati veci desplej sa navagacijom...

 

 

Sedista podsecaju na Golfova koja su odlicna...

 

 

Samo podsećaju.

 

cxcv2506.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, ti već znaš kakva su sedišta u novom Fiatu na osnovu jedne slike? ;)  :)

Čekaj prvo da stavimo dupe u sedišta da bi smo pričali o njihovoj udobnosti. :) Onda prođemo kroz par krivina raznim brzinama da bi videli kako drže. A, onda par sati puta da vidimo umaraju li, ili ne.

Ili, da barem sačekamo neki test da nam drugi kažu svoje utiske o tome. Ova priča sa slika o sedištima, i nekakvim zaključcima da li su dobra ili nisu...pa ono..kako...na osnovu čega možemo znati kad je samo slika tu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo na domacim forumima i blogovima Strucnjaci sveznalice vec znaju da je gori od Logana

www.auto.blog.rs i na www.b92.net

Ajmo tamo da ih naucimo pameti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo na domacim forumima i blogovima Strucnjaci sveznalice vec znaju da je gori od Logana

www.auto.blog.rs i na www.b92.net

Ajmo tamo da ih naucimo pameti

Tamo (B92) dok admini odobre post...plus neće da odobre svaki jer im odgovara (zbog klikova) da se rasprava produži, i produži, i produži...

Ne treba im par postova koji su konkretni, nego im treba ''rasprava'' u stilu onih ispred diskonta ili neke trafike... :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, ti već znaš kakva su sedišta u novom Fiatu na osnovu jedne slike? ;)  :)

Čekaj prvo da stavimo dupe u sedišta da bi smo pričali o njihovoj udobnosti. :) Onda prođemo kroz par krivina raznim brzinama da bi videli kako drže. A, onda par sati puta da vidimo umaraju li, ili ne.

Ili, da barem sačekamo neki test da nam drugi kažu svoje utiske o tome. Ova priča sa slika o sedištima, i nekakvim zaključcima da li su dobra ili nisu...pa ono..kako...na osnovu čega možemo znati kad je samo slika tu...

 

Da znaš šta je znam onda bi odmah znao.

Bavio sam se malo više prepravkama sedišta , dovoljno da ih pogledam i odmah znam gde su problemi. A kad sednem dobijem potvrdu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, čini mi se da samo ''igraš'' na tradicionalne zamerke Fiatima oko sedišta, pa zato sada trčiš da to pokudiš...ono, misliš da ideš na ''siguricu'' kako bi posle mogao da kažeš ''eto, jesam li rekao još sa one jedne slike da sedišta nisu nešto...'' :D :D Sedišta moraju da se probaju, da se oseti materijal, njihova tvrdoća, potpora...nema tu samo od gledanja ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam nikakve predrasude ni prema Fiat-u ni prema bilo kojem brendu vezano za sedišta ali tačno znam šta može da smeta.

Sedećemo kad dođe u Bgd pa ću da ti pojasnim celu priču.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za moj ukus, spolja sasvim korektno i prilicno ozbiljno deluje. Dizajn enterijera, pogotovo instrument table opet blagi uzas :thumbdown: .

Slazem se sa imenjakom za sedista, nece da ih naprave ljudski pa to ti je. Vozim svasta, ali sedista na maltene svim novijim Fiatovim modelima su smejurija, ako cemo iskreno.

Ne kapiram zasto, ali je tako. Privatno vozim i Stila i Xsaru, ista godista, ista klasa, isti cenovni rang - Citroenova sedista su fotelje za Stilova. Ista prica vazi za modele posle njega - Bravo, Grande, 500L, bar ovo sto sam ja od Fiata imao priliku da vozim...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo ovo što pričam gore...igrate na siguricu, ono iz keca u kec :D sa tom pričom o sedištima jer mislite da je i ovde verovatno sve isto.

Ne kažem da su dobra sedišta. Razlika je u tome što kažem da nemam pojma kakva su mu sedišta dok ne sednem u njih...sa slike ne može tu ništa da se kaže, osim da se priča kao ''na matricu''. :)

Možda i jesu loša sedišta, videćemo kad sednemo, ili kad barem neko negde uradi neki test sa ovim autom i okači to na YT.

 

Unutrašnjost mi nije ništa posebno, ali nije ni ''blagi užas''. Korektna, konzervativna. Mada, bezveze je o tome da pričamo jer je to ionako stvar ukusa, ko šta voli. Npr. vidim da dosta ljudi kaže da im je auto spolja lep, meni je isto kao i unutrašnjost...ono, ništa posebno novo. Al', opet stvar ukusa. Nadao sam se malo većem dizajnerskom otklonu od Viaggio modela. Ni ponuđeni motori mi nisu Bog zna šta. Ok, to su samo startne verzije, biće

obogaćena ponuda, ali da sam kupac koji želi i ima novac da potroši za auto ovog segmenta...ne bih kupio auto ovih ''gabarita'' sa oko 100 konja, a to je ono što će prvo biti ponuđeno.

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma naravno, sve je stvar ukusa i drugarski caskamo...

A za sedista pricam svoje iskustvo, takodje vozim isti taj Fiat ali i svasta drugo i u tom rangu i kvalitetnije i imam prilike da uporedim. Sto moze naravno i bilo ko od nas. Ja i dalje tvrdim da jednostavno NECE da naprave dobro sediste.

Prvo sto su im sedista vizuelno smesna, sa kratkim sedalnim delom, bez bocne potpore, sto je i ovde verovatno slucaj, ovako na oko. A opet nisu ni toliko losa za voznju kako izgledaju :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udobno sedište je tvrdo sedište. Sedište koje čvrsto drži telo. Dalje sedište koje obezbeđuje pravilan položaj , naročito kičme.

Sledeće su bočne potpore koje će držati vozača u sedištu u krivinama pri kočenju i slično. A ne da se vozač svaki put namešta i vraća u optimalan položaj.

Ko hoće da se opušta to radi kod kuće u fotelji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je upravo bocna potpora upala u oci na ovim sedistima.Jer mi upravo ona fali na stilu..

 

A sto se tice instrument table i enterijera stvarno mi nije jasno kako je to "blagi uzas" :question:

Sve deluje svedeno i jako lepo uklopljeno.Nije wauu kao kod premium modela ali je sasvim korektno.

 

Na volan nemam ni jednu zamerku,prelepo deluje.Npr volan Audi-ja je blagi uzas za ovaj volan :)

Cajgeri odlicni.Beli brojevi i slova na crnoj pozadini i crvene kazaljke su mi idealna kombinacija.

Multimedija sasvim korektna za osnovnu verziju.

Panel sa komandama klima uredjaja i ventilacioni otvori korektni.

Dopada mi se i ova siva lajsna celom duzinom koja razbija monotoniju.

Tapacirunzi u vratima lepo uklopljeno 3 vrste plastike i stof...Jos ako su ovi detalji od pravog aluminijuma.

 

Evo kako je kod konkurencije:

 

Renault Fluence:

 

Renault_Fluence_2010_1024x768_wallpaper_ Renault_Fluence_2013_1024x768_wallpaper_

 

Citroën C-Elysée:

 

Citroen_C_Elysee_2013_1024x768_wallpaper Citroen_C_Elysee_2013_1024x768_wallpaper

 

Peugeot 301:

 

Peugeot_301_2013_1024x768_wallpaper_1e.j Peugeot_301_2013_1024x768_wallpaper_20.j

 

Skoda Rapid:

 

Skoda_Rapid_2013_1024x768_wallpaper_1c.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni enterijer deluje bas lepo(ako zazmurim na jedno oko za ono veliko crveno FIAT na volanu), cak tvrdim da su svi italijani uvek u koraku ili korak dalje sa enterijerom u odnosu na konkurenciju. Reno mi je uzas, cak i najnoviji clio. Gledam na oglasima ima full oprema, nova kola 20k eura a unutra, prosto ne opravdava cenu. Fiat proda za 10k i vrh bude za te pare.

 

Ako ga nacickaju sa onim led sijalicama i nekim modernim forama oko elektronike i plus daju za ok cenu, bice best buy, sto je fiatu verovatno i cilj sa ovim autom u ovom segmentu. Inace sad sam uporedjivao dimenzije i svuda je po koji cm veca od rapida sto me raduje, jer kao sto sam vec rekao taj model skode mi deluje nedovrseno. Narocito onaj kratki gepek i zadnje stopaljke koje sijaju samo pri vrhu :2guns: .

 

Sedista su mi na oko ruzna kao kod skode (pominjen je jer mi je nekako najslicnija), ali ko zna, mozda budu udobna. Navijam za to.

Edited by m1hajlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pored Rapida konkurencija su mu i Renault Fluence,Citroën C-Elysée i Peugeot 301.

 

To je vec veca klasa od Rapida, sto mi se vec svidja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dante , obrati pažnju na detalje

 

image.jpg image_1.jpg

 

Trebalo je sa malo više stila i elegancije odraditi. Ali ako je zamišljen kao Instambulski taxi onda nemam komentara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je upravo bocna potpora upala u oci na ovim sedistima.Jer mi upravo ona fali na stilu..

Ljudi, ja stvarno ne znam sta vi vozite i sa cim uporedjujete. Stvarno mi nije cilj da mracim, pa i sam vozim Fiat, samo realno komentarisem.

Naterao si me da nadjem fotku, evo najgluplja Xsara 2004., u rangu sa nasim Stilicima. Pogledaj sedista, bolje se vidi na suvozackom, jer je vozacko slikano odozgo.

Pogledaj koliko je debeo naslon i koju bocnu potporu imas. Pogledaj sedalni deo koji je maltene iste duzine kao i ledjni (a ne kratez do pola butina kao na Fiatima), pogledaj i tu kakvu bocnu potporu imas. Da ne pricam koliko su udobnija, uvalis se i ne mrdas. E sad idi do svog Stila pa uporedi, narocito sedalni deo ili sa sedalnim delom na ovoj slici:

 

250920131094.jpg  image.jpg

 

Da ne razglabam vise o tome i ne off-ujem, samo jedna sitnica u nizu detalja.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su u Marei bila odlicna sedista, a kada sam seo u Stila bas sam se razocarao.

U Cromi su udobna ali skoro bez ikakve bocne potpore, tako da su mi u Marei bila udobnija prednja sedista od Crome.

Mislim da su u Stilu zesce zeznuli sedista, ne znam zbog cega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja im ne nalazim neku posebnu zamerku. Mislim, moglo je bolje, cela unutrasnjost je mogla bolje, to stoji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kako je sve to nekako lepše u Rapidu upasovano. 

 

 

 

Ocatvia još......

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekao sam da idu još 2 karoserijske izvedenice koje su definitivno namjenjene i zapadnoj Europi. Isto takok su ovi 1.3 JTD sa 95 KS i 1.6 JTD sa 120 KS motori koji će biti dobavljivi u Turskoj na početku prodaje sa jasno napisanim dijelom da će biti još motora. U startu su i 2 benzinca no to ne znam koji su.

Nijemci su jasno rekli da će se ovo prodavati i kod njih, a neki uspoređuju sa Octaviom. Altavilla je isto davno u intervjuu rekao da ovo dolazi u Italiju.

Što se unutrašnjosti tiče tu su mućki ostavili mogučnost da ubace ako treba 6.5" ili čak 8" UConnect. Na koncu ovo će se auto sa nekim stilskim izmjenama vjerojatno prodavati kao Chrysler 100. Što se UConnecta tiče tu je na 5" o 6.5" baziran na Microsoft Windowsu ali embedeed systems verzija i opcionalnp ide sa TomTom navigacijom dok je hardver od strane Magneti Marellia. U 8" je UNIX-oid točnije na Backberryevom hvaljenom QNX-u dok je hardver Harman Kardon i navigacija Garmin.

I evo zašto ovoga ima kod nas, ne onog FIAT Viaggia koji je prepakirani Dodge Fart. Ovo je auto je skoro jednako prostrano, ima vjerojatno veći prtljažnik, a ako se ne varam preko 200 kg lakši.

Naravno ime modela nije konačno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta kazu u onom planu, ima li neke C hatch verzije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...