Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
misoja

Fiat nuova Croma 1.9 MJet 150 - loše vuče do 2.500 obrtaja

Recommended Posts

Pozdrav,

 

posedujem Fiat nuova Cromu 1.9 MJet 150 HP 2009.godište, kod mene je 2 godine. Kao i većina vlasnika ovog automobila, prošle jeseni  sam morao da ga vozim na skidanje DPF-a i zamenu softvera kako bi seisti isključio. Međutim, nakon te intervencije, primetio sam da auto slabo vuče u delu obrtaja pre nego što se upali turbina, tj. negde ispod 2500 ob/min. Kada se turbina upali, situacija je bolja, ali pre toga imam osećaj kao da vozim taljige. Siguran sam da je bolje vukao ranije. U jednoj od tema na forumu je čovek imao sličan problem i on je redom čistio EGR ventil, čistio protokomer, da bi na kraju stavio usisnu granu od Opel Signuma i to mu je rešilo problem. Moj majstor je čistio EGR, proverio protokomer i ustanovio da nije problem d onjega, jpš samo mislim da nije gledao usisnu granu.

Moje pitanje je da li je moguće da se intervencijom na softveru, tj. zamenom softvera utiče na perfomanse automobila, da li je moguće da je možda ubačen pogrešan softver ili softver sa greškom koji je uticao na pojavu ovog problema (moj majstor kaže da nema šanse da je problem u tome)?

 

Da li da uopšte pokušavam da rešim ovaj problem ubacivanjem drugog softvera ili problem sigurno leži negde drugde?

 

Zahvaljujem se svima unapred na pomoći, planiram da odvezem auto kod drugog lika koji radi softver pa bi mi svaka informacija značila da ne bih bezveze išao kod njega i bezveze trošio novac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, majstor skinuo, nije prijavio i ugradio nekome :D Sve je moguće.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da Opel sa tim motorom na oko 150 hiljada imaju problem sa leptirima na usisnoj. (Imao sam ga) neki resavaju tako sto skinu skroz te leptire usisa ja sam resio novom usisnom. Proveri da nije do toga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, ne bi trebalo, poznajemo se... Znači, ipak mislite da je do usisne grane?

Ne mora da znači da jeste, ali jedna od manifestacija kad se klapne skinu je upravo da auto slabije ide do nekih 2000 obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da do usisne je.... polovnu nemoj džabe da tražiš biće isto loša nove su bile oko 275eur preko a kod nas od 380-600eur u zavisnosti gde pitaš/tražiš.


I nisu mogleu da se skinu klapne kao što mogu na BMW tek pre godinu dana se pojavio kit za zatvaranje rupa od klap
ne u Velikoj Britaniji a taj motor postoji bar od 2004 godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usisnu stavi bez klapni,nađi polovnu od alfe 159 bez klapni to ti ne treba može samo problem da napravi,skini dpf  pa ćeš da vidiš kakav auto ćeš da poseduješ tada. 150ks će da se pretvori u pravih 150ks. by the way ja sam skinuo usisnu na mojoj cromi i stavio sam od 159 (oko 70€) i auto je progledao ,a DPF i EGER još uvek nisam ali imate na forumu donvita koji je sve ovo uradio pa neka prenese njegove utiske,ja sam ih već čuo i mogu da vam kažem da je don oduševljen. Imamo odličnog majstora.

Edited by Ivan_KV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...