Jump to content
FAS Goran
acikota

Fiat 500L 1.4 - čudan zvuk iz motora

Recommended Posts

Komsijski Fiat 500l poceo je nakon 4000km da ispusta cudne zvuke iz motora.Od starta je imao problema sa kocnicama (isti onaj koga sam snimila kako pisti i zvizdi dok se uparkirava) i u servisu su mu rekli da mu je kamencic upao izmedju pakne i diska i uzrokovao ostecenje i jednog i drugog pa je zvrsilo samo sa menjanjem pakni.Da napomenem da pisti i dalje.Ljudi su bili na moru i tamo su krenuli novi problemi-ovog puta zvuk dopire iz predela motora-zvuci kao dizelas.U servisu kazu da treba jos da se razradi ali tek kad su im pripretili advokatima,odlucili su da se pozabave njihovim problemom.Ima li neko ideju sta bi moglo da bude?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je to sa uključenom ili isključenom klimom?

Da li su probali da li ima razlike u zvuku sa i bez klime?

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta bi moglo da bude - na zalost ne znam ali sam siguran da ovo nije normalan zvuk motora. Kao traktor se cuje - i to sa produvanim motorom!

Servis, Cao Fiat, ...

Ovo treba isterati do kraja

Edited by Bimba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti neki od lezajeva pk kaisa,moze biti lezajevi radilice a moze i plivajuci zamajac(ako ga taj motor ima)

Meni lici nesto takvo...

Edited by bojankov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kazem ako ima...onda bi skinuo pk kais i vidio da li se cuje ok...ako je sve ok onda traziti problem u lezajevima pk kaisa a ako se i dalje cuje meni lici na zvuk lezajeva radilice kada prolupaju...daj Boze da nije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaze da nema veze sa klimom- i cuje se samo na leru,nekad manje a nekad vise...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simptomi kao kad zaglavi varijabilna remenica bregaste, ali ovaj motor mislim da nema varijabilni usis. Možda je kaiš preskočio za zub-dva.

Edited by kvaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuje se taj caktavi zvuk kao sivaca masina i taj je ok, ali onaj ispod, tup zvuk kao kod starih Mercedesa- nikako ne ide uz tak motor. Pravac-servis i dok se ne resi ne preuzimajte auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

koje gorivo je sipao?

meni deluje kao da mu paljenje nije ok na leru....a da li ima poteskoce u voznji? slabo(ije) vuce nego pre.......

servis naravno i obavezno, a nek kontaktira i CIAO Fiat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako da Fiat napravi seriju od 50000 kvalitetno napravljenih automobila. 

Ovaj 500L bi mogao da dozivi fijasko, a to svi najmanje zelimo, obzirom da se i na fiatforumu moze naci dosta problema koji se javljaju u prvih godinu dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bili su dva dana u servisu i nista im nisu resili.Koliko znam-nemaju problema u voznji,samo taj zvuk u leru.Kontaktirali su i ekipu Potrosackog savetnika ali oni kazu da su nemocni u "sporovima" gde je vrednost vozila veca od milion dinara tako da su ih savetovali da angazuju advokata,sto komsije upravo i rade....Javljacu vam detalje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za šta advokate?

 

Zašto su uzeli auto iz servisa ako nisu zadovoljni? Šta im je rečeno u Ciao Fiat? Zna li FAS da oni imaju problem na koji žele da se požale?

 

''Da angažuju advokate''...jooooj. Evo, čisto primera radi da se pokaže do čega to dovodi u konkretnom slučaju.

Teret dokazivanja je na tužiocu, šta će oni da dokažu? Da je motor neispravan? Kako će to da dokažu, kojim papirom...ili misle...snime klip na YouTube i eto validnog dokaza. Motor se ispituje tako što se vadi napolje iz auta, povezuje na radni sto i onda testira. Dobijeni rezultat je dokaz. Znaju li oni koliko to košta i gde uopšte u Srbiji to može da se uradi? Kada eventualno dokažu da nije ispravan, onda treba da dokažu da to nije zbog njihovog načina vožnje, nego da je fabrička greška....koje nije bilo do pre nedelju dana. A, kako to tek misle da dokažu, pojma nemam...sem da šalju motor u nezavisne laboratorije po Evropi. Moraju da pokažu i da su kontaktirali proizvođača, da im je FAS pismeno odbio pravo na reklamaciju zbog toga i toga. Jesu li uopšte kontaktirali FAS, ili misle da je 1 od 20 ovlašćenih = FAS???

 

Jedino pametno je da opet odvezu auto u servis, opet se požale na isto i NE PREUZIMAJU auto sve dok nisu zadovoljni. Neka okrenu Ciao Fiat, upoznaju ih sa problemom koji prijavljuju.

Kad budu zadovoljni po pitanju zvuka, neka NE PREUZIMAJU auto ukoliko nije opran, jer eto i to mogu da traže, i biće im opran. :);)

 

Ponekada, ljudi kao da...kao da postoje samo dve granične vrednosti karaktera...oni koji uvek ćute i dozvoljavaju da im svi rade sve što ima padne na pamet...i oni koji odmah prete advokatima kao da je to dečija igra. Kao da nema milion i jedna varijanta između koja rešava probleme u 99% slučajeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je najtuznije u ovoj prici sto ljudi uopste ne uzivaju u svom novom lepom autu, vec samo osluskuju da li nesto lupka, skripi... Tuga... :no

 

Ni ja se ne mislim da ce im advokat nesto pomoci. ali je jadno koliko smo u ovakvim situacijama nemocni. Licno bi probao u nekom drugom ovl. servisu, pa ako ne pomogne je..es garanciju, pravac kod Gorana ili nekog slicnog...

Edited by erdelja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo mi lici na lose gorivo,sto kod nas i nije neka novost.Ukoliko je do goriva,smanjenje u snazi nece osetiti,zbog toga sto se ECU prilagodjava oktanskoj vrednosti.Samo ce auto imati vecu potrosnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nije do goriva-ljudi su bili u Grckoj,vratili se a problem i dalje postoji (presli bar 2000km)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi kao dobar dizelas :)! Salim se malo. Uzas,covek kupi nov auto i misli da je miran a ono vise problema nego sa polovnim :/! Ne mogu sad preko mob.da cujem bas dobro zvuk ali mi se cini da je problem oko kajsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuga kada ljudi daju tolike pare za nov auto,a stalno neki problemi. Sramota...

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Da angažuju advokate''...jooooj. Evo, čisto primera radi da se pokaže do čega to dovodi u konkretnom slučaju.

Teret dokazivanja je na tužiocu, šta će oni da dokažu? Da je motor neispravan? Kako će to da dokažu, kojim papirom...ili misle...snime klip na YouTube i eto validnog dokaza. Motor se ispituje tako što se vadi napolje iz auta, povezuje na radni sto i onda testira. Dobijeni rezultat je dokaz. Znaju li oni koliko to košta i gde uopšte u Srbiji to može da se uradi?

 

Može to mnogo jednostavnije, bez vađenja motora i laboratorija. Iščitaju se parametri sa dijagnostike. Ako je recimo poremećen tajming otvaranja ventila, parametri između recimo lambda sonde i map/maf senzora neće biti usaglašene. Samo treba dobar dijagnostičar/mehaničar i dobar sudski veštak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima li ovaj motor varijator faze? ovako slicno cakce benzinski motor kad je varijator otisao bogu na istinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa snimka zvuci kao da ce ovo na debelo da izadje.. meni deluje da su bas krupne stvari u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...