Jump to content
FAS Goran
ivan.ik

Mercedes V klase / EQV

Recommended Posts

Larte Design Mercedes V Black Crystal

 

198083-larte 003.jpg

 

Larte Design već duže vreme u svojoj paleti ima paket za modifikaciju Mercedesa V klase, a ovo je njihova najnovija ponuda.

 

198084-larte 002.jpg

 

Larte Design je za svoj Mercedes V klase Black Crystal između ostalog predvideo dvobojni eksterijer (u ovom slučaju kombinacija crne i sive boje), crvenu bočnu liniju, set novih alu točkova, aero body kit (izmenjeni branici, set pragova, zadnji difuzor), prednju masku sa Larte logom, LED dnevna svetla i dva crna Swarovski kristala, nove izduvne cevi, kao i Black Crystal natpis na vratima prtljažnika.

 

198085-larte 001.jpg

 

U ovoj ponudi se ne pominje modifikacija enterijera, ali treba podsetiti da je Larte Design još ranije ponudio takav tjuning program urađen u saradnji sa nemačkom firmom Klassen (a što podrazumeva kožu, alkantaru, drvo, fotelje, zavese, infotainment sistem, mini frižider...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes V klase već proizveden u 222.222 primeraka

 

mercedes v 001.jpg

 

Pre pet godina, Mercedes V klase je krenuo da postavlja nove standarde u segmentu vozila kombi formata. Pre svega svojim dizajnom, kvalitetom, udobnošću, sistemima bezbednosti i asistencije i od tada je postao istinska priča o uspehu. Lepa igra brojki ukazala nam je na uspešnost modela, čak 222.222. V klasa je izašla iz proizvodnog pogona u baskijskoj Vitoriji (Španija). Proizvodnja V klase je počela je u martu 2014. godine u Vitoria-Gasteizu. Od maja 2019. nova V klasa se proizvodi u Vitoriji sa osveženim dizajnom prednje maske, novom generacijom motora, ali i 9G-Tronic automatskim menjačem kao i najmodernijim sistemima bezbednostu i pomoći. Jubilarni 222.222 primerak odlazi novom vlasniku u Nemačku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: Test 2020. Mercedes V250 d Avantgarde

 

Ne bilo kakva V klasa, već je u startu visok paket opreme plus AMG Line paket. Zbog toga su tu 19-ce AMG alufelne, diamond maska hladnjaka, pragovi, čak i diskretan spojler pozadi na krovu. Unutra je instrument tabla koja izgleda kao da je od karbona, alu pedale, crno nebo, kožna sedišta i tapaciri, bočna vrata se pomeraju unazad na dugme, gepek vrata takođe, a može da se otvori posebno i samo zadnje staklo...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin video: Test Mercedes V 300d

 

Jedan od retkih modela na tržištu u svom segmentu koji nije običan kombi za masovniji prevoz putnika, već je prava mala kancelarija na točkovima. Verzija na testu je malo duža od 5 metara (5.14) i predstavlja sredinu u smislu veličine jer postoji kraća, ali i duža V klasa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Mercedes Vito

 

201434-mercedes vito 2020 06.jpg

 

Mercedes je prvi Vito prikazao još 1996. godine, dok je aktuelna, treća generacija sada prošla kroz manje doterivanje (uključujući i električni eVito).

 

mercedes vito 2020 05.jpg

 

Izmene podrazumevaju novu prednju masku, doteranu unutrašnjost (infotainment sistem sa 7.0-inčnim ekranom osetljivim na dodir, nove presvlake, drugačiji ventilacioni otvori, novi opcioni paketi), kao i osveženu gamu motora.

 

201436-mercedes vito 2020 04.jpg

 

Ovo se pre svega odnosi na novi 2.0 dizel motor, dostupan u verzijama sa 136KS, 163KS i 190KS.

 

201438-mercedes vito 2020 03.jpg

 

Vito je moguće naručiti sa međuosovinskim rastojanjem od 3.200 i 3.430 mm, kao i sa dužinom vozila od 4.895, 5.140 i 5.370 mm, sa opcionim pogonom na sva četiri točka, kao i 6-stepenim manuelnim ili 9G-Tronic menjačem.

 

201437-mercedes vito 2020 02.jpg

 

Tu je i električni eVito koji pokreće elektromotor sa 150 kW/204KS, a sa jednim punjenjem baterija od 90 kWh može da se pređe 421 km.

 

201439-mercedes vito 2020 01.jpg

 

2020. Mercedes Vito će na evropskom tržištu moći da se naruči od 1. aprila, a cene startuju od 22.598 evra.  

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsalescom.jpg CarSales video: Test 2020. Mercedes V250d

 

Luksuzniji način prevoženja većeg broja putnika dobio je izmene u spoljašnem dizajnu i najnovijoj Mercedes tehnologiji unutra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lumma CLR V

 

211923-lumma clr 03.jpg

 

Kako može da se dotera Mercedes V klase pokazuje i CLR V paket koji je za ovaj model ponudila nemačka kompanija Lumma Design. Uz crni eksterijer i zatamnjena stakla, Lumma CLR V privlači pažnju novim prednjim branikom sa integrisanim LED dnevnim svetlima, spojlerom, drugačijom maskom sa Lumma logom, setom pragova, zadnjim krovnim spojlerom, 19-inčnim alu točkovima (u gloss black finišu), kao i izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika i sa četiri izduvne cevi.

 

211924-lumma clr 02.jpg

 

Takođe, za unutrašnjost su predviđene aluminijumske pedale, kao i nove patosnice sa Lumma logom.

 

211925-lumma clr 01.jpg

 

Cena za Lumma CLR V paket iznosi 11.950 evra, a biće dostupan od maja. Na kraju, Lumma za ovu V klasu nudi i opcioni kožni enterijer, dok se eventualno pojačanje motora u vesti ne navodi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Mercedes EQV 300

 

Poznati ''prevoznik'', za mnoge stvari i omiljen jer je jedini pružao luksuz koji traži bogatija klijentela kad se vozi npr. od aerodroma do hotela ili restorana i sl.

Uvek je bio nimalo aerodinamičan, težak (naročito kad se napuni sa putnicima), a sada je postao još teži zbog baterija jer EQV ide samo na struju. Pogon je napred. Ima li uopšte smisla V klasa na struju?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Mercedes EQV

 

Električni automobili nisu najidealniji izbor za duga putovanja, ali za kraća putovanja poput prevoza putnika od hotela do aerodroma sada je tu i potpuno električni EQV.

Luksuzni ''shuttle'' iz Mercedesa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

VanSports Mercedes Vito

 

van sports 04.jpg

 

Nemačka tjuning kompanija VanSports, nedavno je poredstavila novi par modifikovanih Mercedes-Benz Vito kombija.

 

vansports 03.jpg

 

Prvi model predstavlja V300d ofarban u predivnu nijansu tamno zelene boje koja svetluca pod direktnim sunčevim zracima. VanSports je spustio vešanje ovog kombija za 30 milimetara, dodajući mu prednji spojler, šire pragove i zadnji stabilizator, čineći da se on ističe još više sa dve duple izduvne grane. Hartmann je dodatno tjunirao turbo-dizel četvorocilindričnu dvolitarsku jedinicu ovog V300d modela, međutim cifre konjaže i obrtnog moementa nisu objavljene. Kombi je opremljen i unikatnim kompletom Aerorad VAED točkova, veličine 20x9, na sve četiri strane, kojima su dodate gume veličine 245/40 napred i 275/35 pozadi.

 

vansports 02.jpg

 

Drugi model tjuniran od strane ovog brenda, predstavlja potpuno električni e-Vito kombi. Ova mašina dobila je istu VP Spirit aerodinamičku opremu za karoseriju kao i V300d model, dok je on dodatno opremljen i krovnim spojlerom. Električna varijanta takođe poseduje identične Aerorad VAED točkove i smanjenu visinu vešanja za identičnih trideset milimetara.

 

vansports 01.jpg

 

Kao da sve ovo nije sasvim dovoljno kako bi se e-Vito isticao, on poseduje i plave akcente širom svoje karoserije i zadnjih lajsni, kao i prominentnih pragova. Cene i ostali detalji modifikacija ovih kombi modela još uvek nisu zvanično objavljeni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes V-Class Inferno

 

224058-inferno 03.jpg

 

Iako je tržište sportskih kombija veoma malo, tjuneri nisu zaboravili na transportni segmet i čine sve što mogu kako bi određene ljude u ovom polju učinili veoma ponosnim vlasnicima agresivnih modela.

Ovaj posebni Mercedes-Benz V-Class poseduje obilje posebno dizajniranih delova, a ukoliko pogledate samo njegov prednji branik, primetićete novu, nižu masku, aero linije na svakoj strani, centralni spojler, prednju lajsnu i LED svetla. Na zadnjoj strani, postoje dva velika difuzora, aero paneli i karbonski vrhovi kvad izduvnog sistema.

 

224059-inferno 02.jpg

 

Tu su još karbonski poklopac gepeka, lajsna spojlera i prilagođeni delovi ispod zadnjeg brisača. Ostale komponente Inferno paketa kompanije TopCar, uključuju pragove, produžetke branika, aero dodatke, specijalne oznake i nove točkove. Ruski tjuner prodaje svoje dve odvojene verzije opreme za ove modele, od kojih jedna poseduje, druga ne, komponente od ugljenikovih vlakana. Prvi paket startuje sa cenom od 12.090 evra, dok drugi poseduje cenu od 16.750 evra.

 

224060-inferno 01.jpg

 

Kako bi ovu V klasu odvojili od sličnih primera koje smo mogli da vidimo prošlih nekoliko godina, tjuneri su im dodali dvobojnu estetiku. Kada bismo morali da postavimo ovaj model na neko mesto po agresivnosti, mogli bismo ga možda dodati između Renault Traffic Formula Edition i MS-RT Ford Transit kombija inspirisanog reli trkama.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vath Mercedes V klase

 

vath v03.jpg

 

Nemački tjuner Vath u svojoj paleti ima i paket za modifikovanje Mercedesove V klase. Na slikama je prikazan Vath Mercedes V300d, u Selenite Grey boji, sa modifikovanim oslanjanjem (vozilo je niže za 30 mm), kompletom Vath alu točkova od 20 inča, gumama Michelin Pilot Sport 4S 255/40, sportskim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika i sa četiri izduvne cevi, kao i kompletom pragova.

 

vath v02.jpg

 

Pojačan je i motor, i to na 269KS i 570 Nm obrtnog momenta.

 

vath v01.jpg

 

Što se cena tiče, kao primer se navodi da opruge koštaju 540 evra, paket točkova i guma ima cenu od 2.980 evra, novi izduvni sistem je 1.890 evra, a pojačanje motora se dobija za 850 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes V-Klase sa AMG V8 motorom

 

gad v01.jpg

 

Nije neobično videti zatamnjeni i luksuzno opremljeni Mercedes V-Klase koji mnoge kompanije koriste ili iznajmljuju za prevoz VIP putnika, ali još nismo sreli pomenuti kombi sa zvukom motora i izduvnog sistema koji je karakterističan za automobile koji u najvećem broju slučajeva imaju samo dva sedišta. Iza (spolja obične) V-Klase stoji nemačka tjuning kompanija GAD Motors koja jeste poznata po neuobičajenim kreacijama, ali su GAD-ovci u ovom slučaju nadmašili sami sebe. Nakon mnogo posla i modifikacija, standardni dvolitarski četvorocilindarski turbodizelski motor svoje mesto je ustupio čuvenom AMG-ovom 4.0 biturbo V8 motoru (M177).

 

gad v02.jpg

 

Uz decentnu spoljašnjost koja Mercedesov kombi (za osam osoba) svrstava u ''sleeper'' kategoriju, vozač i društvo mogu da računaju na 585 konjskih snaga i 900 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da ''hyper V'' koji u GAD-u nazivaju V63 iz mesta do stotke stigne za 4.5 sekundi i razvije (elektronski ograničenih) 260 km/h. Za prenos snage brine 9-stepeni automatski menjač.

 

gad v03.jpg

 

Iza felni po uzoru na felne koje se isporučuju uz Maybach modele krije se dorađeno adaptivno oslanjanje, a dorađene su i kočnice sa diskovima prečnika 390 mm (napred) i 360 mm pozadi). U opciji su i karbonsko-keramičke kočnice, a u bogatoj standardnoj opremi je i kuka za vuču prikolice. GAD Motors će godišnje praviti deset primeraka. Cena nije objavljena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko je polovni kombi platio poput novog Maybacha

 

mercedes maybach v02.jpg

 

Luksuzni kombiji su danas sve popularniji i omiljeni kao izbor poslovnih ljudi na Dalekom istoku. Posebno su traženi u Kini, gde je ponuda itekako bogata. Ako tražite takav model u Evropi ili Americi, za pravu ponudu moraćete da se obratite nekom od specijalizovanih tjunera u čijem asortimanu se nalaze upravo ovakve prerade. 

Jedan takav primerak se pojavio u Americi. Radi se o preradi Mercedesove V klase, a stilom je kopiran najbolji od najboljih iz Mercedesove ponude - Maybach. Uzor su bili S klasa i GLS, a autor prerade se svojski potrudio da bi Maybachov stil usadio u DNK ovog kombija. Već spolja značka i maska otkrivaju da ovo nije obični beli dostavnjak, već nešto posebno. Isto govore i Maybachovi luksuzni naplaci, ali pravo iznenađenje se krije u kabini. U pitanju je jedan od najluksuznijih enterijera na četiri točka uopšte.

 

230712-maybach v01.jpg

 

Koncept sa šest sedišta je razrađen do najmanjeg detalja, a korišćeni su isključivo ekskluzivni materijali sa naglaskom na kožu i plemenito drvo. Putnici uživaju u prvoklasnom komforu ventilisanih i grejanih fotelja sa integrisanim odmorištima za noge. Čak je i prednja tabla izmenjena da bi bila izvedena u stilu najnovijih Mercedesa. 

 

 

Ono što nije dirano je motor. Ispod poklopca nije V12, već standardni 2.0 turbo motor uparen sa devetostepenim automatskim menjačem. Prešao je samo 2.200 km, pa ne čudi što je u besprekornom stanju. Recimo i da je prodat za iznos od 181.000 USD (167.200 evra) putem aukcijske kuće Bring-A-Trailer, što je neznatno manje od cene nove S klase u Maybach verziji.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...