Jump to content
FAS Goran
Boban r

Fiat Punto 1.2 8v - ugasi se kad pritisnem kvačilo

Recommended Posts

Javio se novi problemcic sa Puntom 1.2 8v 2002 god. Naime pre tri dana mi se dogodi sledece: Vozim 4-tom,u momentu kada sam stisnuo kvacilo, obrtaji su pali ispod 600 i auto se ugasio.Posle toga je normalno upalio,i jos dva puta mi se to desilo taj dan.Posle toga je radio normalno sve do danas i danas opet ista situacija cim ga raskvacim obrtaji padnu ispod normale i auto se gasi. To se nedesava uvek i dok je u brzini i pod gasom nece da se ugasi, ali sam primetio par puta da mi u toku voznje zatrokira tj. par puta trzne motor kao da se zagusi. Pratio sam i obrtometar kada zaustavljam auto,ponekad obrtaji variraju od 900 pa spadnu ispod pa se opet vrate na 900.

 

Hvala unapred,nadam se da ce neko imati odgovor sta moze da bude u pitanju... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel upalio gesku motora? Najbolje je da uradis dijagnostuku da se provere parametri. Ja sam svojevremeno vozio takvog punta i imao sam slican problem.Bio je ostecen kabal od senzora radilice ali unutra ( spolja je izgledao sasvim normalno).Problem je sa vremenom postajao sve cesci do k se nije totalno ugasio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste upalio je lampicu kada se izgasi,al posle sledeceg paljenja ona prestaje da gori.. A sto se tice senzora polozaja radilice njega sam zamenio u septembru prosle godine posto je crkao skroz i tada mi je se auto gasio samo kada je zagrejan i nije hteo da upali dok se malo neohladi.. ne znam da li postoji mogucnost da problem pravi neko stelovanje oko ler gasa ili step motora? a dijagnostiku cu svakako odraditi za dva dana..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu stelovanja.moras da uradis dijagnostiku.Moze da se desi da dijagnostika nekaze nista odredjeno zato sto ti auto cas radi dobro cas neradi.Utom slucaju treba sa osciloskopom da proveris izlazne signale koji su bitni za rad motora(odnosno da ti proveri majstor).


Pre nego sto odes kod majstora mozes sam da proveris da nije u pitanju neki kabal,dzek,los kontakt ili oksidirao kontakt,losa masa itd.drugo Upali motor imalo rukom ispomeraj kablove od senzora da vidis da lice da se ugasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ,znaci ako dijagnostika nista nepokaze onda bi trebalo da se da se provere izlazni signali da bi se ustanovio problem,koji nadam se nije veliki i skup i moze brzo da se otkloni :D

hvala Petre za brze odgovore ... :D 

javljam ishod cim ustanovim problem,a ako ima jos neko nesto da dijagnostikuje ovako na slepo neka pise :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostika u principu moze da direktno ukaze na kvar,a nekad samo da te usmeri u kom pravcu trebas da ides. punto nije opterecen elektronikom prost  je  i jeftin za odrzavanje.nebrini. :fun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda ti je i zaprljana klapna gasa ili map senzor. Ocisti i njih usput kad vec proveravas ostalo ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda ti je i zaprljana klapna gasa ili map senzor. Ocisti i njih usput kad vec proveravas ostalo ...

:unworthy:  to pod obavezno covek ti lepo rekao to prvo uradi.

Meni se gasio auto kad prelazim preko lezeceg pandura :laughing:  Znaci ne cuje se da se ugasio ne tako cesto al se desavalo .I svratio sam u servis u Krusevac momci rade samo Fiat inace radnja se zove Pit stop :) Malo reklama :D I ocistili mi klapnu gasa i map senzor 300 kinti uzeli dzabe znaci , nemoj da mislis da ce neko da te dere toliko je inace 300-400 .Znaci auto ne moze da se prepozna , po zvuku i ponasanju u voznji .Probaj to ja sam resio problem nit se gasi niti se trese cim ga upalim .I da ne zaboravim kad sam palio auto , obrtaji su padali do 500 , oa posle vrati na 1100. Pa dok on sam nadje njegov pravi rad motora onda posle sve oke , ali se tresao dok ne nadje,ali sad je kao iz fabrike kao satic radi. Probaj tako :smoke: pa javi sta si uradio .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Da li ti se to desava samo u voznji ili i odmah cim upalis auto?
Ja imam tih problema sa step motoricem, ili kako se kaze automatskim asaugom...nadam se da sam ga dobro nazvao. Jedno vreme su mi varirali obrtaji i auto je na leru radio kao da je ziv, sam je turirao i nabijao gas. Zacepio sam taj motoric, ali sada radi na jako malo obrtaja tako da moram da menjam ceo step motor. Pa mozda imas problema sa tim, posto mi deluju slicni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cale je tu uglavio neki lim, nekim cudom, tako da sad bukvalno uopste nema asaug. Radi na 500 obrtaja, nije dobro za motor bas, ali to je bilo jedino resenje dok se ne zameni ceo step motor. Kod mene je bio problem sto je taj deo koji pusta vazduh zaglavljivao ili se sam pomerao, tako da je turirao sam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Boban r

Šta se desilo, jesi li otklonio kvar?

 

I meni je skoro počelo da se dešava isto. Al kako sam primetio uglavnom mi se dešava kad idem uzbrdo. Idem 4, 3, pa u drugu ugasi se (čim duže vremena ne prešaltam on se ugasi). Ne dešava se svaki dan. Prvi put mi se desilo pre mesec i po dana, po nekoj kišetini, a zadnjih 10ak dana je počelo češće. Kad se ugasi, moram duže da vrglam i onda upali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz konsultacije sa nekim drugarima dosli smo do zakljucka da je mozda klapna prljava, pa sam je ocistio benzinom i krpom lepo. Bila je bas prljava i garava.

Stanje je se poboljsalo, al mi se opet desilo da se ugasi na plinu. Na benzinu radi lepo i ne desava se da se ugasi. E sad ima i tu kvaka. Filteri od plina su stigli za menjanje, posle 15.000 km, tako da mozda i oni prave problem. Kad njih zamenim nadam se da ce sve biti ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene ja se izvinjavam sto nisam bio u mogucnosti da ranije pisem... :D

 

Stanje sa mojim autom je sada normalno radi dobro,a nisam nista popravljao tj. nisam cistio klapnu gasna itd... Jednostavno mi se to nije vise desavalo i ja nisam nista cackao po tom pitanju :D

Mada mi je riknuo alternator pre neki dan pa sam to morao da sredim posto mi je se cuo da zuji odavno,al sada ne znam da mozda i on nije pravio problem sa gasenjem auta???  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene nema boljitka. Ociscena klapna do ja*a... Zamenjen senzor radilice al on nema veze, vracen stari. Na benzin se ne gasi, na plin ponekad, kad se raskvaci. Bio kod plinadzije dva puta, kaze sve pokazuje ok, osim sto ima vazduha u sistemu, i isparivac je hladan. Ostalo mi je da odvazdusim sistem, i da "ugrejem" isparivac pa da vidimo. Mozda zeza sto se plin ne greje kako treba. Videcemo, javljam dalje.

Inace neki dan je pomrsio kod od kljuca i nije mogao da upali, ne cuje se benz pumpa, a nije dao ni na plin da se upali. Pa je radjen reprogram brave, tj ugasen je imobilajzer, ako sam dobro razumeo. Cena 30e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa ovako da se javim, jer mislim da sam resio problem.

Naime, meni je zapusio hladnjak-radijator kabine, a posto je isparivac "iza" njega, slabo je dobijao topao antifriz, i bio je hladan svo vreme pa je verovatno to uzrokovalo da na plin povremeno pravi probleme. Dal plin u trenutku zaledi ili sta vec pa se ugasi ne znam. Al vozen je danas ceo dan, nije se ugasio a cak ni na jednoj uzbrdici gde mi sa gasio 98/100 puta... Zamenjen radijator, termostat, odvazdusen sistem, sve lepo radi. Tako da racunam da je problem resen. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, desava mi se problem kad upalim klimu... s vremena na vrijeme kad stisnem kvacilo, nema pravila ali uglavnom, 95% vremena se desi pri zaustavljanju auta da motor samo crkne, ugasi se odjednom... iako znam da ovaj motor lose podnosi klimu mislim da je previse da ga ista ugasi... najgore je sto ne znam kad ce se to desiti i voznja sa klimom po gradu je iskljucena osim ako cu je rucno gasiti svaki put kad zelim zasuatviti auto da mi ne bi samo ubila motor...

Sta misle iskusni forumasi koji bi problem mogao biti? Pozz

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@doktorseha

 

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

Nije ti klima problem, razlog gašenja auta kada pritisneš kvačilo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno, ali kao sto sam napisao meni se to desava iskljucivo kad je upaljena klima i to recimo na 1/20 zaustavljanja cim stisnem kvacilo... nemam oscilacije obrtaja na leru niti tesko pali... i jednako se desava na plinu i benzinu... edit:senzor radilice zamijenjen i ciscena buksna prije pola godine :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ali mišljenja sam da kada radi klima problem koji očigledno imaš postaje izraženiji. Npr. za jedno godinu dana imaćeš gašenje i kada klima ne radi (nije dodatno opterećen motor).

Dodatno opterećenje motora samo ''olakša'' da se pokaže simptom, ali nije sama klima uzrok tome. Sve je tu napravljeno tako da motor podnosi klimu bez problema (kada je sve ispravno), tj. da ne gasi auto, samo ide još kilavije. :D 

Ako misliš da je klima razlog, svrati do nekog klima servisa neka pogledaju paljenje kompresora, kaiševe...čini mi se da sam nešto daaaavno čitao na Forumu oko veze između pritiskanja kvačila i kompresora klime, ali nisam siguran, ne sećam se... U svakom slučaju, mogu da prekontrolišu, samo što su verovatno ovih dana prebukirani. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako, majstor je bio zauzet (ocekivano)... tako da sam uz imbus i sarafciger sam sve poskidao i provjerio... i malo je reci da sam se razocarao... koliko je leptir CIST... doslovno, moze se jesti s njega... nesto malo prasine po protokomjeru sam skinuo i to je to... vratio sve nazad...

Sad mozgam dalje... :(

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav ljudi,imam fiat idea 1.4 benzin auto kad je hladan mi se gasi odmah po startovanju motora,moram ga paliti par puta i nesmijem dodavati gas pustim desetak sekundi i onda sve ok poslije pali na zub dok se dobro ne ohladi.nekad pri paljenju radija. ventilator na glavnom hladnjaku.na dijagnostici mi pokaže grešku 115 što znači problem sa rashladnom tekućinom.promijenio sam senzor rashladne tekućine ali problem je ostao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...