Boban r 0 Posted July 25, 2014 Javio se novi problemcic sa Puntom 1.2 8v 2002 god. Naime pre tri dana mi se dogodi sledece: Vozim 4-tom,u momentu kada sam stisnuo kvacilo, obrtaji su pali ispod 600 i auto se ugasio.Posle toga je normalno upalio,i jos dva puta mi se to desilo taj dan.Posle toga je radio normalno sve do danas i danas opet ista situacija cim ga raskvacim obrtaji padnu ispod normale i auto se gasi. To se nedesava uvek i dok je u brzini i pod gasom nece da se ugasi, ali sam primetio par puta da mi u toku voznje zatrokira tj. par puta trzne motor kao da se zagusi. Pratio sam i obrtometar kada zaustavljam auto,ponekad obrtaji variraju od 900 pa spadnu ispod pa se opet vrate na 900. Hvala unapred,nadam se da ce neko imati odgovor sta moze da bude u pitanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted July 25, 2014 Jel upalio gesku motora? Najbolje je da uradis dijagnostuku da se provere parametri. Ja sam svojevremeno vozio takvog punta i imao sam slican problem.Bio je ostecen kabal od senzora radilice ali unutra ( spolja je izgledao sasvim normalno).Problem je sa vremenom postajao sve cesci do k se nije totalno ugasio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boban r 0 Posted July 25, 2014 Jeste upalio je lampicu kada se izgasi,al posle sledeceg paljenja ona prestaje da gori.. A sto se tice senzora polozaja radilice njega sam zamenio u septembru prosle godine posto je crkao skroz i tada mi je se auto gasio samo kada je zagrejan i nije hteo da upali dok se malo neohladi.. ne znam da li postoji mogucnost da problem pravi neko stelovanje oko ler gasa ili step motora? a dijagnostiku cu svakako odraditi za dva dana.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted July 25, 2014 Nema tu stelovanja.moras da uradis dijagnostiku.Moze da se desi da dijagnostika nekaze nista odredjeno zato sto ti auto cas radi dobro cas neradi.Utom slucaju treba sa osciloskopom da proveris izlazne signale koji su bitni za rad motora(odnosno da ti proveri majstor).Pre nego sto odes kod majstora mozes sam da proveris da nije u pitanju neki kabal,dzek,los kontakt ili oksidirao kontakt,losa masa itd.drugo Upali motor imalo rukom ispomeraj kablove od senzora da vidis da lice da se ugasi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boban r 0 Posted July 25, 2014 Ok ,znaci ako dijagnostika nista nepokaze onda bi trebalo da se da se provere izlazni signali da bi se ustanovio problem,koji nadam se nije veliki i skup i moze brzo da se otkloni hvala Petre za brze odgovore ... javljam ishod cim ustanovim problem,a ako ima jos neko nesto da dijagnostikuje ovako na slepo neka pise Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted July 25, 2014 Dijagnostika u principu moze da direktno ukaze na kvar,a nekad samo da te usmeri u kom pravcu trebas da ides. punto nije opterecen elektronikom prost je i jeftin za odrzavanje.nebrini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20046 Posted July 25, 2014 Mozda ti je i zaprljana klapna gasa ili map senzor. Ocisti i njih usput kad vec proveravas ostalo ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Neenad 0 Posted July 28, 2014 Mozda ti je i zaprljana klapna gasa ili map senzor. Ocisti i njih usput kad vec proveravas ostalo ... to pod obavezno covek ti lepo rekao to prvo uradi.Meni se gasio auto kad prelazim preko lezeceg pandura Znaci ne cuje se da se ugasio ne tako cesto al se desavalo .I svratio sam u servis u Krusevac momci rade samo Fiat inace radnja se zove Pit stop Malo reklama I ocistili mi klapnu gasa i map senzor 300 kinti uzeli dzabe znaci , nemoj da mislis da ce neko da te dere toliko je inace 300-400 .Znaci auto ne moze da se prepozna , po zvuku i ponasanju u voznji .Probaj to ja sam resio problem nit se gasi niti se trese cim ga upalim .I da ne zaboravim kad sam palio auto , obrtaji su padali do 500 , oa posle vrati na 1100. Pa dok on sam nadje njegov pravi rad motora onda posle sve oke , ali se tresao dok ne nadje,ali sad je kao iz fabrike kao satic radi. Probaj tako pa javi sta si uradio . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tetak89 0 Posted August 6, 2014 Pozdrav. Da li ti se to desava samo u voznji ili i odmah cim upalis auto?Ja imam tih problema sa step motoricem, ili kako se kaze automatskim asaugom...nadam se da sam ga dobro nazvao. Jedno vreme su mi varirali obrtaji i auto je na leru radio kao da je ziv, sam je turirao i nabijao gas. Zacepio sam taj motoric, ali sada radi na jako malo obrtaja tako da moram da menjam ceo step motor. Pa mozda imas problema sa tim, posto mi deluju slicni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted August 6, 2014 Kako si zacepio step motor? Jesi cistio klapnu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tetak89 0 Posted August 6, 2014 Cale je tu uglavio neki lim, nekim cudom, tako da sad bukvalno uopste nema asaug. Radi na 500 obrtaja, nije dobro za motor bas, ali to je bilo jedino resenje dok se ne zameni ceo step motor. Kod mene je bio problem sto je taj deo koji pusta vazduh zaglavljivao ili se sam pomerao, tako da je turirao sam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted August 26, 2014 @Boban rŠta se desilo, jesi li otklonio kvar? I meni je skoro počelo da se dešava isto. Al kako sam primetio uglavnom mi se dešava kad idem uzbrdo. Idem 4, 3, pa u drugu ugasi se (čim duže vremena ne prešaltam on se ugasi). Ne dešava se svaki dan. Prvi put mi se desilo pre mesec i po dana, po nekoj kišetini, a zadnjih 10ak dana je počelo češće. Kad se ugasi, moram duže da vrglam i onda upali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted August 28, 2014 Uz konsultacije sa nekim drugarima dosli smo do zakljucka da je mozda klapna prljava, pa sam je ocistio benzinom i krpom lepo. Bila je bas prljava i garava. Stanje je se poboljsalo, al mi se opet desilo da se ugasi na plinu. Na benzinu radi lepo i ne desava se da se ugasi. E sad ima i tu kvaka. Filteri od plina su stigli za menjanje, posle 15.000 km, tako da mozda i oni prave problem. Kad njih zamenim nadam se da ce sve biti ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boban r 0 Posted August 31, 2014 Evo mene ja se izvinjavam sto nisam bio u mogucnosti da ranije pisem... Stanje sa mojim autom je sada normalno radi dobro,a nisam nista popravljao tj. nisam cistio klapnu gasna itd... Jednostavno mi se to nije vise desavalo i ja nisam nista cackao po tom pitanju Mada mi je riknuo alternator pre neki dan pa sam to morao da sredim posto mi je se cuo da zuji odavno,al sada ne znam da mozda i on nije pravio problem sa gasenjem auta??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted August 31, 2014 Sa gasenjem auta nema veze, ali moze da ima veze sa oscilacijom ler gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted September 17, 2014 Kod mene nema boljitka. Ociscena klapna do ja*a... Zamenjen senzor radilice al on nema veze, vracen stari. Na benzin se ne gasi, na plin ponekad, kad se raskvaci. Bio kod plinadzije dva puta, kaze sve pokazuje ok, osim sto ima vazduha u sistemu, i isparivac je hladan. Ostalo mi je da odvazdusim sistem, i da "ugrejem" isparivac pa da vidimo. Mozda zeza sto se plin ne greje kako treba. Videcemo, javljam dalje. Inace neki dan je pomrsio kod od kljuca i nije mogao da upali, ne cuje se benz pumpa, a nije dao ni na plin da se upali. Pa je radjen reprogram brave, tj ugasen je imobilajzer, ako sam dobro razumeo. Cena 30e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted September 17, 2014 Prava sitnica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted October 3, 2014 E pa ovako da se javim, jer mislim da sam resio problem.Naime, meni je zapusio hladnjak-radijator kabine, a posto je isparivac "iza" njega, slabo je dobijao topao antifriz, i bio je hladan svo vreme pa je verovatno to uzrokovalo da na plin povremeno pravi probleme. Dal plin u trenutku zaledi ili sta vec pa se ugasi ne znam. Al vozen je danas ceo dan, nije se ugasio a cak ni na jednoj uzbrdici gde mi sa gasio 98/100 puta... Zamenjen radijator, termostat, odvazdusen sistem, sve lepo radi. Tako da racunam da je problem resen. Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
doktorseha 0 Posted July 13, 2016 (edited) Pozdrav, desava mi se problem kad upalim klimu... s vremena na vrijeme kad stisnem kvacilo, nema pravila ali uglavnom, 95% vremena se desi pri zaustavljanju auta da motor samo crkne, ugasi se odjednom... iako znam da ovaj motor lose podnosi klimu mislim da je previse da ga ista ugasi... najgore je sto ne znam kad ce se to desiti i voznja sa klimom po gradu je iskljucena osim ako cu je rucno gasiti svaki put kad zelim zasuatviti auto da mi ne bi samo ubila motor... Sta misle iskusni forumasi koji bi problem mogao biti? Pozz Edited July 13, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 13, 2016 @doktorseha Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Nije ti klima problem, razlog gašenja auta kada pritisneš kvačilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
doktorseha 0 Posted July 13, 2016 Hvala puno, ali kao sto sam napisao meni se to desava iskljucivo kad je upaljena klima i to recimo na 1/20 zaustavljanja cim stisnem kvacilo... nemam oscilacije obrtaja na leru niti tesko pali... i jednako se desava na plinu i benzinu... edit:senzor radilice zamijenjen i ciscena buksna prije pola godine Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 13, 2016 Ok, ali mišljenja sam da kada radi klima problem koji očigledno imaš postaje izraženiji. Npr. za jedno godinu dana imaćeš gašenje i kada klima ne radi (nije dodatno opterećen motor). Dodatno opterećenje motora samo ''olakša'' da se pokaže simptom, ali nije sama klima uzrok tome. Sve je tu napravljeno tako da motor podnosi klimu bez problema (kada je sve ispravno), tj. da ne gasi auto, samo ide još kilavije. Ako misliš da je klima razlog, svrati do nekog klima servisa neka pogledaju paljenje kompresora, kaiševe...čini mi se da sam nešto daaaavno čitao na Forumu oko veze između pritiskanja kvačila i kompresora klime, ali nisam siguran, ne sećam se... U svakom slučaju, mogu da prekontrolišu, samo što su verovatno ovih dana prebukirani. Quote Share this post Link to post Share on other sites
doktorseha 0 Posted July 13, 2016 Hvala... to stoji ma odoh do svog majstora nek mi vidi tu klapnu gasa za pocetak.. uglavnom javim vam sta bude Quote Share this post Link to post Share on other sites
doktorseha 0 Posted July 14, 2016 Ovako, majstor je bio zauzet (ocekivano)... tako da sam uz imbus i sarafciger sam sve poskidao i provjerio... i malo je reci da sam se razocarao... koliko je leptir CIST... doslovno, moze se jesti s njega... nesto malo prasine po protokomjeru sam skinuo i to je to... vratio sve nazad... Sad mozgam dalje... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marinko 0 Posted November 27, 2021 pozdrav ljudi,imam fiat idea 1.4 benzin auto kad je hladan mi se gasi odmah po startovanju motora,moram ga paliti par puta i nesmijem dodavati gas pustim desetak sekundi i onda sve ok poslije pali na zub dok se dobro ne ohladi.nekad pri paljenju radija. ventilator na glavnom hladnjaku.na dijagnostici mi pokaže grešku 115 što znači problem sa rashladnom tekućinom.promijenio sam senzor rashladne tekućine ali problem je ostao. Quote Share this post Link to post Share on other sites