Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Evo nakon punta jtd,maree jtd i dva stila mjet i jtd dosao logicno red na alfu jtd.Alfa je restajling,limuzina 2004.Besprekorna,pazena kod predhodnog vlasnika(mog poznanika).Na slikama je sa zimskim setom guma(celicne felne 15) i letnji alu 16.

 

IMAG1963.jpg

 

20140507_132053.jpg  0a786f51780a_800x600.jpg

 

76450829a012_800x600.jpg  IMAG2061.jpg

 

image_932378f34a1d2ac5d27a866f35d6303c8a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala,dizele volim zbog velikog obrtnog momenta i fantasticnih medju ubrzanja,sto se tice potrosnje usteda je minimalna.Ali kad treba jtd povuce kao nenormalan iako je moja alfa 1.9 ,8 ventila 116 ks. Evo trenutno sam u grckoj ,putovao sam sa dva drugara koji su isli svojim benzincima,ljudi nisu mogli da veruju da tako ide dizel.E sad sto se tice ustede...trosio je 7 l ali ceo put sa klimom,pun stvari i samo po gasu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro,razlika je u potrosnji,ali mislim da je skuplje odrzavanje dizela i vise stvari koje mogu da zataje.Potrosnja astre h 9,5 a tojote auris 8. Znaci tojota ce potrositi 14 litara vise od mene. Ali da neduzim odosmo u off,zadovoljan sam sa potrosnjom a ne skidam osmeh kad pritisnem alfu ide dobro a lezi u krivini ko na sinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ece vam odgovor benzinjarci....:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa po bordu je trosila 5 l a za ova 4 meseca koliko je kod mene znam da me bord laze za oko 1/2 l.E sad sipao sam u Makedoniji evrodizel na mak petrol pumpi pred velesom(gde se odvajaju trake nazovi auto puta oko brda) i imam utisak da me je zapalio pumpadzija jer se odjednom stvorila guzva,jedan mi je sipao,drugi naplatio.Dao sam 50 e a vratio mi je 900 denara(denar je 62 za evro)dizel je 70 denara.Znaci mogu da sipam 12-13 l.Po tome ispada da su mi sipali 31 l a presao sam dotle 460km valjda znaci da je trosio 6.8 :rtfm: a kad razmislim ko zna po kom kursu su racunali.Najbolje je razmeniti evre u denare pa placati.Jb....li ga zapalili me 100% :crazy: ako kad sipam u MK,tamo ni naplatne rampe na nazovi auto-putu nefunkcionisu,na svakoj sam cekao u proseku 20 minuta a tek "auto put"kakav im je,u par navrata su htele plombe iz zuba da mi ispadnu kakvih ima rupa.

Realna potrosnja uz bas ostru voznju i klimu je oko 6

Edited by Joca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tri rampe na 50 km a samo po jedno naplatno mesto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš fina Alfica Neka je sa srećom i da te fino služi. S obzirom da si dva Stila vozio pre nje, kakva je razlika u stabilnosti između Stila i Alfe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oba stila su bila karavan.Alfa mnogo bolje lezi u krivinama i stvarno je posebna prica njena reakcija na pomeranje volana.Volan ima upola manje hoda od jednog do drugog kraja u odnosu na stilo,tezi je i direktniji.Alfa u odnosu na stila ima mnogo komplikovaniji trap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo slike penzionerske voznje auto putem iz Soluna do Atine i nazad.120 na sat a prosecna potrosnja se vidi na bordu.Nije trenutna nego prosecna

 

20140712_134338.jpg  20140712_131407.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre nedelju dana palo i cipovanje :smoke: ,sad bukvalno leti,glisira bez otpora :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod kog tunera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio sam preko,u principu radi se isto kao u Beogradu za 50 evra.Pregleda auto,pita te sta hoces,Iscita mapu,koriguje je,ucita,proba se auto sa ukljucenim lap topom i to je to.Takodje isto se ponasa kao kad se cipuje u BG za 50 e jer sam terao predhodna kola u BG.Nema razlike BG-Evropa za komercijalni tuning koji sam uradio.Cak sta vise bolje da sam uradio u BG-u.Pa ako zeza onda :popo:

Edited by Joca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuuuu, ovo oko čipovanja...blago rečeno da se ne slažem sa iznetim. :thumbup:

Uuuu :clap: Napisao sam komercijalni cip ;) ,povecanje obrtnog momenta(ne konjaze) i dobijanje na krivoj ubrzanja,kao i gubitak turbo rupe.Inace ovo je najprostiji vid tuninga sa najmanjom cenom,cisto da motor bude elasticniji od nizih obrtaja.Tuning varijanti ima gomila:Box(amaterski),hard itd pa onda down pipe sa flat cevkom u kombinaciji sa mapom pa druga turbina itd da nepricam ono sto ne znam i sto me neinteresuje.Znaci ovo je naj banalniji nacin (pored boxa)koji sam uradio cisto da motor prodise.Da nepolemisemo vise tuning kao tunig me neinteresuje pogotovo na kolima koje vozimo(min 10 god starim sa preko 300k km i divco delovima)Ja sam uradio ovako a vi kako ce te  :no  .Probajte...

Edited by Joca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sa koliko rpm sad pocinje da " kida" posto po meni na tom motoru kada je sve ispravno nema razloga da se takva mapa radi. Ja bih pre radio mapu koja bi nastavljala da kida preko 3500rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu to se najviše i radi što ti kažeš. Samo se "razvuče" mapa da ide i posle 3000rpm isto kao i ranije. Ako se dobro uradi ne bi trebalo da ima posledica jer nemaš dodatni udarac po zamajac već samo nastavlja da vuče i dalje nakon što fabrika staje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sa koliko rpm sad pocinje da " kida" posto po meni na tom motoru kada je sve ispravno nema razloga da se takva mapa radi. Ja bih pre radio mapu koja bi nastavljala da kida preko 3500rpm

Vidi...nisam uradio da bi kidao ali na probi je konstantno vukao do preko  4500 rpm (iskreno nisam gledao dalje u obrtomer) a i brate necu da kidam svoj auto,nema potrebe,jednostavno dobijes konstantu i gde si prebacivao u nizi stepen prenosa sad prolazis sa vecim.Mozda nije za forum pa necu o imenima,imas u bg a i po srbiji za 50 e remap,uradi ti covek,ti probas i posle mesec dana mu kazes da ti se nesvidja pa ti on vrati tvoju originalnu mapu besplatno i pare(casti ga nesto).Tako probaj jer nemoze preko foruma a i ljudi cesto negovore istinu.Probas pa vidis.De sam usao u ovu pricu :wallbash:

Edited by Joca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne nerviraj se, pitam onako iz radoznalosti :) Interesovalo me jer znam da fabricki bas sa niskih obrtaja dobro vuce jtd pogotovo u alfi. Rekoh da ti mozda nesto nije bilo ispravno pa je teze povlacila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...