Joca 1 Posted July 14, 2014 Evo nakon punta jtd,maree jtd i dva stila mjet i jtd dosao logicno red na alfu jtd.Alfa je restajling,limuzina 2004.Besprekorna,pazena kod predhodnog vlasnika(mog poznanika).Na slikama je sa zimskim setom guma(celicne felne 15) i letnji alu 16. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 14, 2014 Lepa alfica u zdravlje da te sluzi i da je pazis kao prethodni vlasnik ti samo dizele postujes Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted July 14, 2014 Hvala,dizele volim zbog velikog obrtnog momenta i fantasticnih medju ubrzanja,sto se tice potrosnje usteda je minimalna.Ali kad treba jtd povuce kao nenormalan iako je moja alfa 1.9 ,8 ventila 116 ks. Evo trenutno sam u grckoj ,putovao sam sa dva drugara koji su isli svojim benzincima,ljudi nisu mogli da veruju da tako ide dizel.E sad sto se tice ustede...trosio je 7 l ali ceo put sa klimom,pun stvari i samo po gasu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted July 14, 2014 Pa da trosi vise ne bi bilo bas normalno sve u svemu super i odmori se bre sad sta ces na forum Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted July 14, 2014 A drugarski benzinci koliko trose kad te prate ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted July 14, 2014 Dobro,razlika je u potrosnji,ali mislim da je skuplje odrzavanje dizela i vise stvari koje mogu da zataje.Potrosnja astre h 9,5 a tojote auris 8. Znaci tojota ce potrositi 14 litara vise od mene. Ali da neduzim odosmo u off,zadovoljan sam sa potrosnjom a ne skidam osmeh kad pritisnem alfu ide dobro a lezi u krivini ko na sinama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted July 14, 2014 Ece vam odgovor benzinjarci.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 14, 2014 Ti si je bas cepao ako ti je trosila 7l Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted July 14, 2014 (edited) Pa po bordu je trosila 5 l a za ova 4 meseca koliko je kod mene znam da me bord laze za oko 1/2 l.E sad sipao sam u Makedoniji evrodizel na mak petrol pumpi pred velesom(gde se odvajaju trake nazovi auto puta oko brda) i imam utisak da me je zapalio pumpadzija jer se odjednom stvorila guzva,jedan mi je sipao,drugi naplatio.Dao sam 50 e a vratio mi je 900 denara(denar je 62 za evro)dizel je 70 denara.Znaci mogu da sipam 12-13 l.Po tome ispada da su mi sipali 31 l a presao sam dotle 460km valjda znaci da je trosio 6.8 a kad razmislim ko zna po kom kursu su racunali.Najbolje je razmeniti evre u denare pa placati.Jb....li ga zapalili me 100% ako kad sipam u MK,tamo ni naplatne rampe na nazovi auto-putu nefunkcionisu,na svakoj sam cekao u proseku 20 minuta a tek "auto put"kakav im je,u par navrata su htele plombe iz zuba da mi ispadnu kakvih ima rupa.Realna potrosnja uz bas ostru voznju i klimu je oko 6 Edited July 14, 2014 by Joca Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted July 14, 2014 Sreca pa se kod nas ne ceka na Bubanj potoku vise od pola sata kad je sezona Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted July 14, 2014 Tri rampe na 50 km a samo po jedno naplatno mesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted July 15, 2014 Baš fina Alfica Neka je sa srećom i da te fino služi. S obzirom da si dva Stila vozio pre nje, kakva je razlika u stabilnosti između Stila i Alfe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted July 15, 2014 Oba stila su bila karavan.Alfa mnogo bolje lezi u krivinama i stvarno je posebna prica njena reakcija na pomeranje volana.Volan ima upola manje hoda od jednog do drugog kraja u odnosu na stilo,tezi je i direktniji.Alfa u odnosu na stila ima mnogo komplikovaniji trap. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted July 15, 2014 Evo slike penzionerske voznje auto putem iz Soluna do Atine i nazad.120 na sat a prosecna potrosnja se vidi na bordu.Nije trenutna nego prosecna Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted July 15, 2014 Joco u Makedoniji je samo u banci/menjacnici taj kurs. Inace svi, pa i pumpadzije, racunaju 1€=60den Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted September 20, 2014 Pre nedelju dana palo i cipovanje ,sad bukvalno leti,glisira bez otpora Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted September 20, 2014 Kod kog tunera? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted September 20, 2014 Kolko pare te izaslo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted September 20, 2014 (edited) Radio sam preko,u principu radi se isto kao u Beogradu za 50 evra.Pregleda auto,pita te sta hoces,Iscita mapu,koriguje je,ucita,proba se auto sa ukljucenim lap topom i to je to.Takodje isto se ponasa kao kad se cipuje u BG za 50 e jer sam terao predhodna kola u BG.Nema razlike BG-Evropa za komercijalni tuning koji sam uradio.Cak sta vise bolje da sam uradio u BG-u.Pa ako zeza onda Edited September 20, 2014 by Joca Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 20, 2014 Uuuuu, ovo oko čipovanja...blago rečeno da se ne slažem sa iznetim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted September 21, 2014 (edited) Uuuuu, ovo oko čipovanja...blago rečeno da se ne slažem sa iznetim. Uuuu Napisao sam komercijalni cip ,povecanje obrtnog momenta(ne konjaze) i dobijanje na krivoj ubrzanja,kao i gubitak turbo rupe.Inace ovo je najprostiji vid tuninga sa najmanjom cenom,cisto da motor bude elasticniji od nizih obrtaja.Tuning varijanti ima gomila:Box(amaterski),hard itd pa onda down pipe sa flat cevkom u kombinaciji sa mapom pa druga turbina itd da nepricam ono sto ne znam i sto me neinteresuje.Znaci ovo je naj banalniji nacin (pored boxa)koji sam uradio cisto da motor prodise.Da nepolemisemo vise tuning kao tunig me neinteresuje pogotovo na kolima koje vozimo(min 10 god starim sa preko 300k km i divco delovima)Ja sam uradio ovako a vi kako ce te .Probajte... Edited September 21, 2014 by Joca Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted September 21, 2014 Pa sa koliko rpm sad pocinje da " kida" posto po meni na tom motoru kada je sve ispravno nema razloga da se takva mapa radi. Ja bih pre radio mapu koja bi nastavljala da kida preko 3500rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted September 21, 2014 U principu to se najviše i radi što ti kažeš. Samo se "razvuče" mapa da ide i posle 3000rpm isto kao i ranije. Ako se dobro uradi ne bi trebalo da ima posledica jer nemaš dodatni udarac po zamajac već samo nastavlja da vuče i dalje nakon što fabrika staje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted September 21, 2014 (edited) Pa sa koliko rpm sad pocinje da " kida" posto po meni na tom motoru kada je sve ispravno nema razloga da se takva mapa radi. Ja bih pre radio mapu koja bi nastavljala da kida preko 3500rpmVidi...nisam uradio da bi kidao ali na probi je konstantno vukao do preko 4500 rpm (iskreno nisam gledao dalje u obrtomer) a i brate necu da kidam svoj auto,nema potrebe,jednostavno dobijes konstantu i gde si prebacivao u nizi stepen prenosa sad prolazis sa vecim.Mozda nije za forum pa necu o imenima,imas u bg a i po srbiji za 50 e remap,uradi ti covek,ti probas i posle mesec dana mu kazes da ti se nesvidja pa ti on vrati tvoju originalnu mapu besplatno i pare(casti ga nesto).Tako probaj jer nemoze preko foruma a i ljudi cesto negovore istinu.Probas pa vidis.De sam usao u ovu pricu Edited September 21, 2014 by Joca Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted September 21, 2014 Ne nerviraj se, pitam onako iz radoznalosti Interesovalo me jer znam da fabricki bas sa niskih obrtaja dobro vuce jtd pogotovo u alfi. Rekoh da ti mozda nesto nije bilo ispravno pa je teze povlacila Quote Share this post Link to post Share on other sites