Jump to content
FAS Goran
neshaoct

1967. C2 Corvette Stingray / 1956. Corvette SR2 / 1965. Corvette / 1963. Corvette Split-Window

Recommended Posts

Garažirani 1972. Corvette kabrio sa svega 1.556 km na satu

 

corvette%2072%201.jpg

 

Nekada ni sami nismo svesni koliko smo srećni ili jednostavno ne posedujemo znanje o tome što posedujemo. Tako je makar sa pojedinim ljudima, čiji slučajevi nisu usamljeni, ali se svi zajedno svrstavaju pod vrstu koja je definitivno rođena pod srećnom zvezdom. Ipak, ovaj pojam se veoma često registruje u Americi gde pojedine osobe jednostavno uspevaju sve da iznenade.

 

corvette%2072%2011.jpg

 

Zapravo, jedan čovek iz Pensilvanije koji u svom posedu ima pravi dragulj autoindustrije, Chevrolet Corvette Convertible model iz 1972. godine, koji sada dolazi javno sa neverovatnom pričom vezanom za njega.

 

corvette%2072%20111.jpg

 

Tačnije, te davne 1972. godine, Džim Kevan star nešto malo preko dve decenije uputio se u salon Grabiak Chevrolet kako bi podneo zahtev za preuzimanje novog ZR1 Corvette modela. Uprkos novcu koji je bio potreban za kupovinu ovog, sada već ikoničnog automobila, vlasnici oficijalnog predstavništva kompanije uspeli su da ubede Kevana da ZR1 nije preterano pametan izbor zbog njegove ogromne snage koja se nalazi ispod haube.

 

corvette%2072%201111.jpg

 

Kevan je konačno popustio i umesto njega kupio tada najnoviji 454 Corvete automobil. Nedugo nakon kupovine svog automobila, vlasnik je želeo da ga osigura, ali je kvota postavljena na ovaj modela bila preko hiljadu dolara godišnje, što je ogromna para, posebno kada se u obzir uzme da je automobil koštao 6.200$. Shodno tome, ovaj nesrećni automobil nije osiguran, niti je vožen do dan danas. ''Svi su me moji drugovi pitali kako mogu da posedujem novi Corvette model u garaži i da ga ne vozim uopšte? Ja sam im odgovarao da nemam drugog izbora i ne smem da rizikujem. Nalazio sam se usred procesa kupovine novog doma. Moja žena i ja smo se venčali i planirali decu, tako da ni u kom slučaju nisam smeo da se kockam sa osiguranjem, a koliko god me to ubijalo, ovaj prelepi automobil morao je da ostane u garaži'', izjavio je Kevan.

Brzim premotavanjem do ove godine nailazimo na pomalo prašnjav, ali veoma dobro očuvan model, koji poseduje svega 1.566 pređenih kilometara na odometru i vredi čitavo malo bogatstvo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restomod: Ares Design C2 Corvette Sting Ray sa 518KS

 

ares c 1.jpg

 

Originalni C2 Corvette Sting Ray je legendarni automobil koji se proizvodio od 1963. do 1967. godine. Reč je o drugoj generaciji Corvette koja je privlačila pažnju zbog upečatljivog dizajna i snažnih motora koji su se u nju ugrađivali.

 

ares c 11.jpg

 

Ipak, neke od tehnologija su sada već zastarele, a u priču tu ulazi Ares Design. Oni su na originalnom primerku odlučili da naprave restomod doradu. U odnosu na klasičnu restauraciju razlikuje se po tome što se uz originalne delove ugrađuju i elementi moderne tehnologije. Tako ovaj model tako ispod poklopca krije LS3 motor iz Corvette C6. Reč je o 6.2 litarskom V8 motoru koji ovde raspolaže sa 518KS, a snaga se prenosi putem 5-stepenog ručnog menjača na zadnje točkove. Stručnjaci iz kompanije Ares Design su ugradili i novi rezervoar goriva kao i novi izduvni sistem.

 

ares c 10.jpg

 

Promene tu ne staju, budući da je kompletna unutrašnjost izmenjena. Sedišta su dobila novu kožu kao i mogućnost električnog nameštanja položaja. Tu je i muzički sistem s potpisom Alpine, USB portovi kao i mogućnost povezivanja Bluetoothom. Budući vlasnik će stakla moći da spušta putem prekidača. Za kraj je odrađeno lakiranje u crnu boju, ugradnja neizostavnih LED svetala i postavljanje na 19-inčne (napred), odnosno 20-inčne naplatke pozadi.

 

ares c 111.jpg

 

Koja je cena ovakve prerade? Prilična. Naime, u kompaniji Ares Design ističu da ćete za ovaj primerak morati da keširate oko 400 hiljada evra...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolicious.jpg Petrolicious video: 1967. Chevrolet Corvette

 

Ne miriše kao današnji moderni automobili, ne ide kao oni, ne čuje se kao oni - ovaj auto je najbolji način da se njegov vozač vrati na kraj 60-tih početak 70-tih godina prošlog veka.

Ali, vraćanje u to doba podrazumeva da nema nikakvih ''posrednika'' između vozača i auta - nema servo volana, nema ABS-a, a kamoli nekih još većih pomagala. I, nema pouzdanosti na koju smo danas navikli, tako da će verovatno biti neki problem u toku vožnje. Zbog toga je važno da poznajete svoj auto u detalje da možete sami da rešite sitne probleme koji će se sigurno pojaviti, samo je pitanje kada. Upravo sve ovo zajedno stvara mnogo veću povezanost vozača i mašine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet Corvette Split-Window iz 1963. ide na aukciju

 

201735-corvette 003.jpg

 

''Barrett-Jackson'' kompanija će na aukciji u Palm Beach-u na Floridi, koja traje od 15. do 17. oktobra, prodati Chevrolet Corvette Split-Window iz 1963. godine. Ova posebna Corvetta provela je veći deo svog života baš kao i bilo koja druga, sve dok nije restaurirana i dok nije dobila stari duh. Klasični američki sportski automobil dobija modernu Art Morisson šasiju, koja sadrži moderne osovine i sportsko ogibljenje. Ubačene su i masivne Vilwood kočnice sa 6-klipnim čeljustima napred i 4-klipnim čeljustima pozadi. Star Corveta takođe je opremljena servo upravljačem, električnim prozorima i novim sistemom klimatizacije i grejanja.

 

201736-corvette 002.jpg

 

Ispod haube se nalazi GM LS3 V8 motor od 540 KS koji je povezan sa 4L70E automatskim ''overdrive'' menjačem koji pokreće zadnje točkove. Ovaj motor ne samo da nudi dobru snagu, već izgleda i kao umetničko delo zahvaljujući hromiranoj površini.

 

201737-corvette 001.jpg

 

Iznutra, Corvetta ima hromirani volan i potpuno novi tapacirung u crvenoj koži. Čak je i futuristično pozadinsko osvetljenje u prtljažniku ugrađeno koje samo poboljšava izgled. Još uvek se ne zna po koj ceni će se ovaj auto prodavati, ali mnogi smatraju da će Corvetra preći sumu od pola miliona dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

1967. Chevrolet Corvette L88 na prodaju za 2 miliona evra

 

chevrolet c 56.jpg

 

Chevrolet je model Corvette L88 napravio u svega 20 primeraka 1967. godine. Automobil poseduje V8 motor sa blokom napravljenim od ugljeničnih vlakana, a klipovi motora su posebno rađeni od aliminijuma. Taj motor može da proizvede 560 KS i najveći obrtni moment 677 Nm. Najskuplji ovakav primerak je prodat za 3.25 miliona evra, a ovaj se prodaje za 2 miliona na aukciji, što znači da može u teoriji i da prestigne rekordera.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

driving.ca.jpg Driving.ca: 1963. Chevrolet Corvette

 

Rick Patel je vlasnik ove specifične kabriolet Corvette:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet Corvette C2 Restomod sa Lamborghini V10 motorom

 

alb 04.jpg

 

Restomod specijalista American Legends Builds (ALB) najavljuje modifikovani Chevrolet Corvette C2 iz šezdesetih godina u koji će ugraditi i Lamborghinijev V10 motor.

 

alb 03.jpg

 

ALB će ovaj projekat realizovati uz pomoć dizajnera Karana Adivija, dok se premijera najavljuje za sledeći SEMA sajam.

 

alb 02.jpg

 

Automobil je dobio i moderne elemente (poput prednjih LED svetala), izmene oko blatobrana, točkova, bočne linije, linije stakala, kao i zadnjih svetala koje se sada protežu celim zadnjim delom.

 

alb 01.jpg

 

Promene su i na kočnicama i oslanjanju, a što se motora tiče to je 5.2 V10 iz Lamborghinija Gallardo LP 560-4 sa 560KS i 540 Nm. Sa njim će Corvette C2 od 0 do 100 km/h ubrzavati za manje od 4 sekunde.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasična Chevrolet Corvette kakvu do sada niste videli

 

221438-corvette c2 04.jpg

 

Prestige Imports kompanija poznata je kao najveći Lamborghini zastupnik u Severnoj Americi, ali kako se ispostavilo, prodavac u Majamiju ima mnoštvo zanimljivih modela koji nisu delo Lamborghini brenda u svom inventaru. Ovaj Chevrolet Corvette iz 1964. je jedan od njih.

 

corvette c2 03.jpg

 

Predstavništvo kompanije je dalo ograničene detalje o ovom Corvette modelu, ali je očigledno da je prethodni vlasnik automobila želeo da napravi ''Vette'' koji nije ličio na bilo koji drugi. Oni su upravo to i uradili, a jedinstveni izgled automobila se ogleda u njegovoj traženoj ceni od 399.950 dolara.

 

corvette c2 02.jpg

 

Jedinstvena karoserija automobila odmah se ističe - po svemu sudeći, model nije samo dobio novi bodykit, već je svaka spoljašnja ploča sasim nova. Promene počinju na prednjem kraju sa jedinstvenim branikom, maskom u skladu sa bojama i potpunim nedostatkom farova. Proizvođač ovog modela ga je takođe opremio jedinstvenom haubom.

 

corvette c2 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unikatni Chevrolet Corvette Stingray ZL-1 bi mogao da bude prodat za 3 miliona dolara

 

corvette zl1 04.jpg

 

Chevrolet Corvette je automobil s bogatom istorijom iz brojnih razloga, ali primerak na fotografijama proizveden 1969. godine je na posebnom nivou. Reč je o jednom od samo dva fabrički proizvedena aluminijumska primerka modela 427 ZL-1 i jedinom kabrioletu.

 

corvette zl1 03.jpg

 

Godina 1969. je bila posebna za model Corvette, ali i mnogi zaljubljenici ne znaju da postoji ovaj automobil. Specijalna fabrička opcija pod kodom ROP ZL-1 je koštala 4.718 dolara i više je nego udvostučila cenu automobila. Za tu sumu se dobijala drumski legalna verzija 427ci aluminijumskog V8 motora iz CanAm trkačke serije. Ovaj motor razvija 560 KS i uparen je sa M40 automatskim menjačem putem kojeg se snaga prenosi na zadnje točkove.

 

corvette zl1 02.jpg

 

Međutim, ovo nije samo standardna Corvette sa ''trkačkim pogonom'', jer su poboljšane i kočnice te vešanje. Automobil je takođe prilično ogoljen jer nema radio, klima-uređaj, elektronske podizače stakala ni servo.

 

corvette zl1 01.jpg

 

Koliko je automobil poseban dovoljno govori činjenica da je jedini proizvedeni ZL-1 kabriolet i jedini ZL-1 koji je nov prodat maloprodajnom kupcu. Nedugo nakon što je dobio svoj automobil, vlasnik John W. Maher je učestvovao na brojnim trkama. Godine 2007. ga je prodao, a zatim je usledila potpuna restauracija. Zanimljivo, automobil ne pokreće originalni motor jer ga je Maher uništio tokom prve godine posedovanja, ali se ispod haube ipak nalazi fabrički aluminijumski ZL-1 motor ugrađen 1969. godine za koji je izdata i garancija. Očekuje se da će automobil biti prodat po ceni između 2.6 i 3 miliona dolara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...