Jump to content
FAS Goran
Dado91

Fiat Tipo 1.4 51kw - slabo vuče?

Recommended Posts

Moram malo, da ispostujem, i ovako na plin se trudim :) a ne mog se cimam vise, znas i sam... A i malo da se zakotrlja kako treba ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je dvogrlni, s' tim da se drugo otvara tek poslije određenog broja obrtaja, uz lampicu "power". Ne cepam ga nešto, maksimalno sam išao 120-130, autoput.  Lenj jeste, pogotovo na ubrzanju, al' to je do karba, iće na štelovanje za koji dan,  vuče negdje falš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

svecice bosh za auto sa gasom...

na ono delu za nagli preliv ima jedan saraf da li taj saraf treba da te zategnut?

evo vam slika kako izgleda kada sam skinuo filter i to

 

cxcb67125.jpg  cxcb67126.jpg  cxcb67127.jpg

 

ovu rupu sto je mala 50mm,probusio sam na 60mm,jer je ona za drugo grlo.plin prolazi pored nje i ide u prvo grlo,glupo povezano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kadstavis karburator dobijes da ne moras da mu stelujes protok vazduha i mozda za 1l vecu potrosnju na plin ali ide lepo i nema da se gusi nema nista cepa kao lud... Moj 1.6 na benzin ide odlicno cak kada sam ga vozio jedno vreme na benz sam se bas zaprepastio kako vuce i ide... mislim da na gorivo nece da bude bolje sa dvogrlnim u odnosu na monopoint ako Buco njega imas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam monopoint, imao nekada, pa je skinut i stavljen jednogrlni. Juce pricam sa drugarom ciji je bio, i kaze da je bio stavio dvogrlni ali zbog potrosnje skinuo jer je trosio ko lud..i rece da bio neki od lade. Sad cu da vidim da nadjem neki i da probam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

165 km/h vozio prosle godine.1.4 ie 51 kw 3v verzija.Zeznut osecaj na volanu,pogotovo prolazak pored slepera.Osjecaj prevrtanja u stomaku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzabe budzis karburator sa mesacima probusi mu grla stavi uvodnike i cepaj a sto se brzine tice moraces malo da poradis na auspuhu ,usisnoj grani,usisnim kanalima na glavi,za auspuh obavezno moras imati i srednji i zadnjki lonac zbog pritiska u izduvnom sistemu,dupla cev mora ti ici skoro do srednjeg lonca,usisnu granu stavljas od drugog fiata gde su kanali malo drugacije nagibljeni a na glavi lepo malko prosiris i ispoliras usis i izduv e lem ako imas vremena nebi bilo lose da i olaksas zamajac da se raqdilica lakse vrti , sve u svemu ako ces da potrosis brdo para da bi ti auto isao 210 km ( a nemas gde ni da ga vozis toliko niti mozes sa tim malim diskovima da zakocis) cepaj i radi sve to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti se auto baš olenjio,vidi da ti majstor prešteluje ventile,ja sam pizdeo dok nisam to odradio,a posle jeftinog zahvata ide kao blesav,mnogo je živahniji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...