Buca_Tipo 31 Posted June 27, 2014 I stavi dvogrlni karburator i malo vise pare u dzep za gorivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 27, 2014 A kako tvoj ide sa jednim grlom i to na plin ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted June 27, 2014 Zadovoljavajuce, ali cu da stavim dvogrlni i da skinem kat. Nadji mi neki po nabavnoj ceni! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 27, 2014 Sta ces da dobijes kad ces da ga vozis na plin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted June 27, 2014 Skidam plin... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 27, 2014 Opaa, onda oces sa dvogrlnim da "pisas po sirotinji" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted June 27, 2014 Moram malo, da ispostujem, i ovako na plin se trudim a ne mog se cimam vise, znas i sam... A i malo da se zakotrlja kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
JohnnyBL 0 Posted June 27, 2014 Kod mene je dvogrlni, s' tim da se drugo otvara tek poslije određenog broja obrtaja, uz lampicu "power". Ne cepam ga nešto, maksimalno sam išao 120-130, autoput. Lenj jeste, pogotovo na ubrzanju, al' to je do karba, iće na štelovanje za koji dan, vuče negdje falš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dado91 0 Posted June 27, 2014 svecice bosh za auto sa gasom...na ono delu za nagli preliv ima jedan saraf da li taj saraf treba da te zategnut?evo vam slika kako izgleda kada sam skinuo filter i to ovu rupu sto je mala 50mm,probusio sam na 60mm,jer je ona za drugo grlo.plin prolazi pored nje i ide u prvo grlo,glupo povezano Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miske Nis 1 Posted June 29, 2014 Kadstavis karburator dobijes da ne moras da mu stelujes protok vazduha i mozda za 1l vecu potrosnju na plin ali ide lepo i nema da se gusi nema nista cepa kao lud... Moj 1.6 na benzin ide odlicno cak kada sam ga vozio jedno vreme na benz sam se bas zaprepastio kako vuce i ide... mislim da na gorivo nece da bude bolje sa dvogrlnim u odnosu na monopoint ako Buco njega imas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted June 29, 2014 Nemam monopoint, imao nekada, pa je skinut i stavljen jednogrlni. Juce pricam sa drugarom ciji je bio, i kaze da je bio stavio dvogrlni ali zbog potrosnje skinuo jer je trosio ko lud..i rece da bio neki od lade. Sad cu da vidim da nadjem neki i da probam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miske Nis 1 Posted June 29, 2014 od samare nije los to karburator ima moj cale samaru... inace veberov dvogrlni i nemas greske... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dado91 0 Posted June 30, 2014 moze li mi neko rec sta sa ovim mesacom? i, ako može, neka mi neko nadje semu vakum creva Quote Share this post Link to post Share on other sites
hisd 0 Posted July 3, 2014 165 km/h vozio prosle godine.1.4 ie 51 kw 3v verzija.Zeznut osecaj na volanu,pogotovo prolazak pored slepera.Osjecaj prevrtanja u stomaku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dado91 0 Posted July 3, 2014 kako?aj slikaj creva sa karburatora kako su povezana Quote Share this post Link to post Share on other sites
ALBooM 0 Posted July 27, 2014 Dzabe budzis karburator sa mesacima probusi mu grla stavi uvodnike i cepaj a sto se brzine tice moraces malo da poradis na auspuhu ,usisnoj grani,usisnim kanalima na glavi,za auspuh obavezno moras imati i srednji i zadnjki lonac zbog pritiska u izduvnom sistemu,dupla cev mora ti ici skoro do srednjeg lonca,usisnu granu stavljas od drugog fiata gde su kanali malo drugacije nagibljeni a na glavi lepo malko prosiris i ispoliras usis i izduv e lem ako imas vremena nebi bilo lose da i olaksas zamajac da se raqdilica lakse vrti , sve u svemu ako ces da potrosis brdo para da bi ti auto isao 210 km ( a nemas gde ni da ga vozis toliko niti mozes sa tim malim diskovima da zakocis) cepaj i radi sve to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Devil_KG 3 Posted July 29, 2014 Ako ti se auto baš olenjio,vidi da ti majstor prešteluje ventile,ja sam pizdeo dok nisam to odradio,a posle jeftinog zahvata ide kao blesav,mnogo je živahniji... Quote Share this post Link to post Share on other sites