Jump to content
FAS Goran
abarth #

Kupovina prvenca / Šta gledati prilikom kupovine polovnjaka?

Recommended Posts

1 hour ago, Irena HGT said:

......

A ja se u našoj Alfi i njenom luksuznom enterijeru osećam mnogo bolje nego kada sednem u relativno novu Daciu Logan, na onu dasku od zadnje klupe gde te bode jeftina plastika na sve strane. 

Uh, da, samo kad se setim. Vozio sam se par puta u Loganu, ono diže stomak, nema govora, i tera na refleksnu radnju. Nije loš taj Logan, naročito 1.4, mazga, izdržljiv je dosta, sem što je odvratan, i svi oni iz prvih serija polako ali sigurno trunu, kad god vidim nekog opalim fotku :D, evo ga jedan 2007g, ne mogu da pronađem druge slike, imam ih bar još 5 komada.

IMG_20160623_111055.jpg

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matori, nemoj da se praviš naivan. Diže stomak od prefinjenog dizajna i kvaliteta enterijera, gde god se okreneš i za šta god se uhvatiš oku je "prijatno".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kapiram šta hoćete da kažete,ali moram da vam kažem da u Nemačkoj ima sve više Dačija a sve manje Fiata....A tek KIA i Hyundai-a ....

Mislim da je ipak subjektivan osećaj šta je kome LUXUS....

Britancima je RR,Aston Martin....a Jaguar na ivici luxusa

 

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemca ne zanima u principu da li će auto da mu satruli, naročito onog ko kupuje auto za manje od 10K €. Menja ga na, lupam, 5 godina, i šta ga briga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Nemackoj ce svaki da istruli svakako jer sole puteve skoro pa i leti :D

 

Kod njih ja najvise vidjam od pristupacnijih kolanovijih Leone i to je vecina FR karavani. Zadnjih nekoliko odlazaka sam video vise Leona nego Golfova.

Takodje Astre J i K se porpilicno voze.

 

A taj Logan se sasvim lepo drzi za recimo 7500e koliko je kostao nekad.

 

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, neshtry said:

Kapiram šta hoćete da kažete,ali moram da vam kažem da u Nemačkoj ima sve više Dačija a sve manje Fiata....A tek KIA i Hyundai-a ....

Mislim da je ipak subjektivan osećaj šta je kome LUXUS....

Britancima je RR,Aston Martin....a Jaguar na ivici luxusa

Pazi, u Africi je luksuz  imati 10 krava.

U emiratima je luksuz peta žena i pozlaćeni Rols Rojs.

Kod Amerikanca je luksuz kuća na plaži.

 

Objekat luksuza je "klizni pojam" ali teorija nije. Luksuz je ono što je većini u toj zemlji nedostižno ( odnosno samo 10% ljudi može da ga ima).

A onda mi neko priča o "luksuznom polovnjaku" od 2-3-4-5k evra, iako 80% naroda vozi polovnjake od 3-4k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam Mercedesa 250td,nasledio od ćaleta....meni on i danas luxuzan,vrednost u novcu mu je ista ko i mom puntu...
Kod Britanaca je premium brend premium brend i kada je 20 godina...a za opremu kažu slabija i jača oprema...
 

Edited by Woodoo
ne citiraj upis iznad

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Zastavnik10 said:

Pazi, u Africi je luksuz  imati 10 krava.

U emiratima je luksuz peta žena i pozlaćeni Rols Rojs.

Kod Amerikanca je luksuz kuća na plaži.

 

Objekat luksuza je "klizni pojam" ali teorija nije. Luksuz je ono što je većini u toj zemlji nedostižno ( odnosno samo 10% ljudi može da ga ima).

A onda mi neko priča o "luksuznom polovnjaku" od 2-3-4-5k evra, iako 80% naroda vozi polovnjake od 3-4k.

Kakve sve ovo ima veze sa tvojim polovnim Puntom kome ne radi termostat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry

Meni je Mercedes 190 najlepša mečka ikad ( a 250 je 90% isti ako se ne varam).

Golf1 kabrio i Mustang iz 1968 su mi najlepši ikad..ali što se eitikete "LUXUZ" tiče - sve je u ceni.

 

Doduše, Mustang sada i košta dosta a i ta mečka će da košta ko Mustang ako je budeš dovolno dugo čuvao

16 minutes ago, The Punisher said:

Kakve sve ovo ima veze sa tvojim polovnim Puntom kome ne radi termostat?

Opet ne čitaš šta piše ..ali kad već pitaš - i Punto sa neispravnim termostatom vredi više od onog tvog "luksuznog polovnjaka od 2k evra " :lol:

 

 

Morao sam :) 

Vidite ga što je lijep 

Ovo je remek delo, ovo je auto - sve ostalo je prevozno sredstvo ;)

s-l1000.jpg

Ford_1965-Mustang_Fastback_with_Cammer_Engine-005_4.jpg

Edited by Zastavnik10

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zastavnik10

 

Kad se već spominje Dacia Logan, da nastavim....

Dakle:

 

- Dacia Logan, sedneš na običan štof, hvataš se za plastičan volan i gde god pogledaš oko sebe vidiš najjeftiniju grubu plastiku, izađeš iz auta kada ga parkiraš i gledaš da li je na nekom mestu izbila rđa.

- Mercedes S klase, sedneš na kožu, hvataš se za kožni volan, gde god da pogledaš oko sebe vidiš kožu, karbon, aluminijum, lakirano drvo a što se tiče plastike - ono malo što je ima, svakako nije ista plastika kao u Loganu, a garancija na rđu je barem 10 godina... 

 

Al' pošto je pomenuti polovan Mercedes S klase jedno 50.000 evra, hajde da uporedimo nešto realnije: 

 

Zastava 10 - Hvataš se za plastičnu bravu, ulaziš u auto i noga ti prelazi preko plastičnog praga, uvališ dupe na štof, hvataš se za plastični volan, a od luksuza od najboljem slučaju imaš klimu i gde god da pogledaš vidiš samo plastiku. 

 

Na primer, Alfa Romeo 159 - Hvatam se za hromiranu, metalnu bravu, ulazim u auto i noga mi prelazi preko aluminijumskog praga na kom piše Alfa Romeo, uvalim dupe na kožu, hvatam se za kožni volan, puštam muziku i pojačavam na volanu, gde god da pogledam vidim samo kožu, aluminijum i dooosta kvalitetniju plastiku, a ako je mom dupetu slučajno hladno uključim grejanje sedišta. I kada izađem iz auta, okrenem se za njim barem jednom da vidim koliko je lep nakon što sam se izvozala u sasvim udobnom i brzom autu. 

 

I takve Alfe su auto za 5k evra koji pominješ. Zato je to luksuz za 5k a tvoja Zastava koja je bila npr. 5k (a verovatno i manje) nije i nikada neće biti. 

 

Evo još jedan primer, za nekoga ko je već komentarisao a skoro je kupio polovan auto...

 

 @totti Vozi C4, ako mu je hladno takođe ima grejanje a posebno za njegove stare kosti ima i masažu. I ne fali mu ništa.

 

Polovan auto za 5k evra može dati mnogo više, kao što sam već rekla, ako se znaju barem osnovne stvari. I mnogo je luksuznije od Zastave 10, iako je starije i iako je sa placa... I jeste veća cena održavanja, ali se ovde ne priča o tome. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thesis je luksuzni auto. Zbog velike registracije, velike kubikaže, održavanja... cena na oglasima ne odražava taj luksuz, makar ne kod nas, preko su daleko cenjeniji automobili. 

I taj thesis može se jeftinije naći od Z10, ali krug u thesisu i krug u Z10 neuporedivo. 

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=11038]neshtry[/mention]
Meni je Mercedes 190 najlepša mečka ikad ( a 250 je 90% isti ako se ne varam).
Golf1 kabrio i Mustang iz 1968 su mi najlepši ikad..ali što se eitikete "LUXUZ" tiče - sve je u ceni.
 
Doduše, Mustang sada i košta dosta a i ta mečka će da košta ko Mustang ako je budeš dovolno dugo čuvao
Opet ne čitaš šta piše ..ali kad već pitaš - i Punto sa neispravnim termostatom vredi više od onog tvog "luksuznog polovnjaka od 2k evra " default_laugh.png
 
 
Morao sam  
Vidite ga što je lijep 
Ovo je remek delo, ovo je auto - sve ostalo je prevozno sredstvo
s-l1000.thumb.jpg.acd273e05713e15af9492bed4678b54f.jpg
Ford_1965-Mustang_Fastback_with_Cammer_Engine-005_4.thumb.jpg.e97459425c1ba4748e6b907d944e7c53.jpg
Osim Mustanga ovo ostalo samo govori koliko se ti uopšte ne razumeš u automobile i kakav ti je ukus. Malo na čitanje pa vidi šta je Mercedes 124 a šta je 190 pa šta je Alfa 166 a šta je Punto

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zastavnik10

Nisi ti kvalifikovan da pričaš o luksuzu čim bi kupio polovan termostat. Imam par izgorelih sijalica H1 pa ako ti bude trebalo javi, mislim ono svetle iz nekog ugla ali šljakaju, jeftinije.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da vam kazemja nesto.

Porsche Panamera turbo stoji pored mene na semaforu u Nemackoj.

Ja razmisljam: "Vidi ovaj nema panoramu, a ja imam". U tom trenutku covek prebacuje u sport mod i spojler izlazi iz gepeka :D

 

E to je luksuz i ludilo. A ovo cega se mi prepiremo su gluposti.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ViktorBG  @The Punisher  @Irena HGT @totti

 

Dragi moji preprodavci, drugari preprodavaca i ljubitelji otpada:

 

- ako je vama simbol luksuza da na sedištu polovnjaka  osetite miris guzice Turčina iz NjemaĆku ( koji je uživao vozeći taj auto tričavih 250 000km) i da srećni  pazarite takav luksuz kod "drugara" na placu po bratskoj ceni od 2k evra ( za menjač - doplata) :lol:, ja zaista nemam ništa protiv vaše virtuelne stvarnosti. Doduše imam protiv onih lažovčina/preprodavaca koji se bave prevarom ( neki od njih to i priznaju) i ugrožavaju tuđe zdravlje i živote. To je ološ od ljudi..ali kao što onaj preprodavac reče "Ko dođe na auto-plac, voli da bude prevaren ..a mi ga samo uslužimo"  :D

 

- naravno, metalna kvaka, roze diode na upaljaču i sveže presvučen volan imaju svoju privlačnost koja nadilazi šarm i aromu  našeg Hasana iz NjemaĆku 

- divim se i vašem entuzijazmu i veri da ćete nemački/francuski auto uspešno da krpite turskim i kineskim delovima ( i da će to i dalje biti nemački auto) 

- preprodavcima se ipak divim kako uspevaju da nađu takve ovce i još naprave follower-e od njih

- poštujem i vaše vrsno poznavanje automehanike ( realno, kako bi pa vozili takve leševe a da ne znate da ih opravljate?)  

 

Uostalom, to je i neka realnost ovog dela sveta i svi smo u tome manje ili više, i to je ok ( mada mi nisu jasni oni kojima je potrebna iskrivljena, "ružičasta" slika).

Na kraju krajeva, važno je da smo svi srećni i zadovoljni.  Zato vi uživajte u svom luksuzu , budite vaspitani pa ne smarajte neistomišljenike...a siroti Zastavnik nek se muči.

Samo, nemojte da me hejtujete zato što bih ja između neproverivog POLOVNJAKA zvučnije marke , uvek izabrao manje zvučno ime ali i manju kilometražu i godište. A možete i da me hejtujete, ja ću i dalje biti zadovoljan svojom ubogom Z10 sa jednocifrenim brojem godina i petocifrenom kilometražom :)

 

Ako ništa, vi ste bar ( za manje pare) pazarili "luxuz" a Hasan-birljigi-aromatiki  je gratis pa budite happy zbog toga. A ako ni to nije dovoljno, onda bar primetite da ja vas uglavnom ignorišem pa nema potrebe ni da vi mene volite više nego ja vas :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastavniče, aj reci molim te da se zajebavaš. Pa da li zaista misliš da je tvoj stav jedini ispravan? 

 

P. S. Da li si zaista imaš čin zastavnika? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekada se znalo sta je luksuz jer su  samo skupa i velika kola imala  opremu.

Danas i najjeftiniji brendovi imaju tu opremu i to zastavnika buni i ne moze da se odluci sta je luksuz ali......oprema  ne znaci i luksuz nego sveukupan dozivljaj u voznji.

Drzava ce da kaze da je luksuz imati vecu kubikazu od 2000ccm  pa nam uteruje svake godine a neki od tih automobila  mozda i nisu luksuzni.

Svakako ono sto je  cinjenica je da  je svaki taj polovnjak  u svoje vrme bio luksuzan a to sto ga je vreme presisalo i sto sad ima opremljenijih automobila  ne znaci da to nije luksuzan auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zastavnik10 

 

Ti si ovde jedini koji živi u svojoj virtuelnoj stvarnosti, mrzeći sve što nije "100% provereno, kupljeno u Srbiji, sa pravom kilometražom" paženo i maženo po tvojoj pretpostavci. 

 

To znaš kako je prethodni vlasnik pazio tvoju POLOVNU Zastavu?

Jeste, na papiru možda. 

 

Ali dobro, vremenom ćeš valjda shvatiti i sam, ali ćeš naravno ćutati o tome samo iz tebi opravdanog razloga. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumem razmenu misljenja pa i "nametanje" sopstvenog kao najispravnijeg ali ne razumem iskljucivost...Odabir kola je stvar svakog pojedinca i njegovih potreba, mogucnosti i afiniteta. A to se razlikuje od coveka do coveka, samim tim i izbori su razliciti i tu prestaje svaka dalja diskusija.
Ono sto ja oduvek mislim jeste da kupovina kola za privatne potrebe nije samo rezultat stroge i emotivno sterilne jednacine isplativosti, odnosa cene i prosecne devalvacije na godisnjem nivou nego ima nesto i u srcu, zadovoljenju potreba i zelja kada se vozi neki auto...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzmite prost racun....Za dobar polovnjak cenovne klase 18 do 30kke reparacija sistema za ubrizgavanje i komplet servis vesanja ne kostaju vise od 1 d 2kke.Ako uzmes auto i ulozis u njega odredjenu sumu,imas pouzdano i kvalitetno vozilo.Cak i glupe svabure priznaju ovu statistiku.Naravno,kod njih je reparacija mnogo skuplja al dobijes jeftinije kvalitetno vozilo nego da si ga kupio novog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skrivanjem iza mirisa turske zadnjice se u stvari prikriva neznanje u vezi automobila i pre svega strah od skupih popravki.

Auto je kao žena ili dete, neki traži više, neki manje ali svi automobili traže pare da se ulože u njih. Kupovinom novog si uložio u startu ogromnu sumu i nadaš se da si se osigurao od kvarova na neko vreme. Što je auto jeftiniji (stariji) veća je šansa da mu nešto vanredno otkaže, kao na primer termostat kod našeg nam dragog zastavnika. Sećam se pre 20-ak godina čovek vozio par godina staru Hondu Prelude, crkao mu je automatski menjač, redak auto, morao je da naruči iz inostranstva, izašao ga je tričavih 3500DEM, neko bi rekao za te pare tada je mogao da kupi 2-3 godine starog Juga.

Zastava 10 je kao primerno lepo vaspitano dete, malo traži puno daje, ali ako se prema njemu kao i prema bilo kom drugom autu odnosite kao očuh vrlo brzo će početi da krade pare iz kuće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...