Marko Topola 50 Posted June 27, 2014 Igore, legenda si... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 27, 2014 Ako hoćeš auto koji možeš da voziš i da ne razmišljaš puno, najbolje je da ganjaš nešto sa JTD ili mJet motorom i nemaš brige, to je napravljeno da bude neuništivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted June 27, 2014 Sve smo mi to prosli. Ali neopisiv osecaj da izvedes neku drugaricu pa joj pokazes sta sve auto moze (to mi juniori ) uzeo bih quattro samo da se zabodemo u neku sumu gde ni Niva ne moze da izadje i onda..... (prednost 4X4)ahahah, ala si ga isplanirao svaka ti dala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted June 27, 2014 (edited) Manite se corava posla Vi'is da ni ja sam ne znam sta cu Edited June 27, 2014 by CileBGD Quote Share this post Link to post Share on other sites
French Connection 0 Posted June 27, 2014 Ma pusti ti to sve... Kupis nesto ovako I ima svi u kraju da te zapaze cim sednes i upalis auto. I to jos ako je Sport verzija, milina Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted June 27, 2014 Ako upali to uopste Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 21, 2015 Početničke greške pri kupovini polovnjaka Kupovina polovnog automobila može biti prava kidanje živaca, kako naći pravi auto, kako se obezbediti da vas prodavac neće prevariti, da automobil nije krade, udaran, krpljen. Rizik uvek postoji ali ako izbegnete neke od osnovnih grešaka lakše ćete naći pravi automobil za vas. 1. Znajte šta želiteBudite sigurni da li želite sportski, novi, prostrani, pouzdani automobil, odredite svoje proritete. Recite prodavcu šta vas interesuje, ne dozvolite da vam on nameće svoje mišljenje, da vas ubeđuje kako će BMW star 20 godina trošiti 8 litara u gradu, kako je Corsa od pre 15 godina udobna za put na more i da vam Francuz neće isprazniti kasicu stalnim popravkama. 2. Obavite test-vožnjuNa oko možda deluje savršen, brojke su odlične, prodavac kaže da je održavan i garažiran, ali dok ne sednete i provozate taj automobil nećete znati kakve sve nedostatke krije. 3. Pregovarajte oko ceneNijedna cena nije fiksna. Ta reč znači samo da će prodavac malo teže pristati da spusti cenu i to za manji iznos u odnosnu na one gde piše dogovor. Ukoliko se odmah ''zaljubite'' u automobil ne pokazujte to jer onda cena zaista postaje fiksna. 4. Ne pristajte na ponuđene uslove finansiranjaSjajno zvuči zar ne, odete na auto-plac, potpišete par dokumenata i dobijate automobil bez odlaska u banku. Ne želite da čekate u redu iza šaltera onda ćete to morati da platite. Zato kredit, lizing i ostale vidove odloženog plaćanja obavljajte isključivo preko banke. 5. Ne pristajte na zamenuUkoliko dođete sa namerom da svoj automobil date u zamenu i uzmete, uz doplatu, drugo polovno vozilo nije pametno to činiti na auto-placu. Tu ćete dobiti znatno manju cenu u odnosnu na onu koju možete dobiti u zamenu sa nekim fizičkim licem. 6. Ne želite da kažete NEVideli ste automobil, sviđa vam se, dobar je u vožnji ali prodavac je postavio previsoku cenu. Vama se automobil sviđa, toliko para ne želite da date ali sa placa ne odlazite. To daje znak prodavcu da ste u njegovoj šaci, on je u prednosti. Slobodno krenite ka izlazu, prodavac će vas zvati da se vratiti i ponudiće manju cenu. 7. Posetili ste samo jedan auto-placKoliko god da automobil deluje savršeno, prodavac ljubazan, cena pristupačna, ipak dajte sebi još vremena, odnosno pogledajte šta nudi konkurecnija. Lako ćete se vratiti na početak i kupiti automobil koji ste prvi izabrali ali upoznati se sa stanjem kod drugih prodavaca vas neće koštati nijednog evra. 8. Raspitajte se o dodatnim troškovimaPrenos vlasništva, atest plina, registracija, carina, proverite šta od toga plaća prodavac, a šta ćete morati vi da platite nakon kupovine kako vas automobil ne bi koštao par stotina evra više nego što ste ga platili. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 21, 2015 Ovo pod 5 su garant pisali zbog Igora A pod 3 - ne da su neke fiksne, nego su zacementirane Pod 6 - ma da... I kafu im skuvam da se vrate Ovo je neki preuzeti strani tekst? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 26, 2016 Set kvačila od 5.500 dolara Kada se odlučuje za kupovinu polovnog automobila većina vozača dobro proračuna koliko koštaju rezervni delovi za taj auto kako bi znali da li su u finansijskoj prilici da ga redovno održavaju. Ukoliko se ne raspitaju dobro mogu proći kao ovaj nesrećni vlasnik sportskog automobila. Redovan servis je najbolje raditi kod ovlašćenog servisera, to svi znaju. Poznato je i da su njihove cene nešto ''jače'' od cena ostalih majstora pa ih vlasnici automobila starijih od deset godina često izbegavaju. Ovaj vlasnik međutim odvezao je svoj auto star 12 godina kod ovlašćenog servisera i umalo se nije onesvestio kada je dobio račun. Vlasnik Acura modela NSX iz 2004. odvezao je svoj automobil kod ovlašćenog servisera i rekao da mu provere kvačilo. Mastori su to i uradili, zamenili su set kvačila novim, originalnim delovima i cena, uz uračunat rad majstora, je bila prava sitnica - 5.493,24 dolara. To je gotovo 5.000 evra. Novac za koji se može kupiti sasvim pristojan polovni automobil. Ali kada želite da vozite nešto egzotično, kao što je Acura NSX onda znajte da ćete to kasnije morati dobrano da platite. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 26, 2016 Flywheel tj zamajac je 2757 dolara tako da ostatak se uklapa u neki normali okvir. Nešo pošalji mu DIY pa nek sledeći pot radi u svojoj graži. http://www.c-speedr.com/howto/nsx/clutch/nsx_clutch_install.php Inače ima i veliki izbor zamenskih delova http://www.ebay.com/sch/Flywheels-Flexplates-Parts-/33732/i.html?MMake=Acura&MModel=NSX Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted April 26, 2016 Fina cifra za ruke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 14, 2017 Polovni automobili pod lupom Sa prvim vesnicima otopljavanja i dolaska lepšeg vremena aktiviraju se i kupci polovnih automobila. Ako spadate među njih, a nemate dovoljno iskustva da procenite da li je automobil koji vam se sviđa u dobrom stanju, donosimo vam nekoliko saveta na šta bi trebalo da obratite pažnju... Mnoge stvari su važne pri odabiru, ali osnovne su dve: da nije vraćena kilometraža na vozilu i da automobil nije učestvovao u saobraćajnoj nesreći. U Srbiji su, javna je tajna, na velikom broju polovnjaka rađene mahinacije sa kilometražom, a gomila polovnjaka koji su kod nas u ponudi je udarana i loše popravljena. Postoje načini da se utvrdi da li je kilometraža umanjena, a takvu uslugu nudi, na primer, Auto-moto savez, a proveru možete obaviti u ovlašćenom servisu, pomoću servisne knjižice ili kontaktiranjem sa prethodnim vlasnicima. Kad je reč o proveri da li je na automobilu bilo oštećenja od sudara, čak i ako se neko dobro potrudio da ih sakrije, donosimo deset osnovnih koraka: Položaj volana Volan ne stoji pravilno, nešto nije u redu. Možda je prethodni vlasnik brzo prešao preko rupe ili ivičnjaka, a možda je učestvovao u saobraćajnoj nezgodi. U svakom slučaju, proverite trap. Proverite stakla Na bočnim prozorima, često i na prednjem vetrobranskom staklu, ispisani su podaci o godištu vozila i proizvođaču. Ukoliko na svim staklima podaci nisu isti, znači da je automobil udaren, pa je obavljena zamena. Refleksija boje Parkirajte automobil tako da mogu da se uoče linije na farbi. Zahvaljujući ovim linijama lakše možete pronaći eventualna udubljenja nastala na limariji. Broj šasije Broj šasije se često falsifikuje, to svi znamo. Kupac amater će teško primetiti da li su brojevi prekucani, pa proveru treba poveriti profesionalcu. Dakle, dobro otvorite oči. Tragovi Da li su branici bili udareni i kako da znate da li je možda menjana hauba? Pogledajte da li su spojevi i zazori na svim delovima karoserije jednaki. Na našoj slici vidi se da nije ništa rađeno. Razmak između limova Obratite pažnju na mesta na kojima se farovi spajaju sa karoserijom i da li ima malih razmaka među spojevima. To takođe može da sugeriše da je bilo intervencija na donjem delu automobila. Kakva su vrata Ne zaboravite da probate kako funkcionišu vrata na automobilu. Ukoliko se zatvaraju samo kada jače zamahnete, odnosno ako se čuje prasak, nešto nije u redu. Možda su šarke i ram savijeni u nekom sudaru. Varovi Ima il tragova zavarivanja ili da su menjane bočne stranice ukoliko je došlo do jačeg sudara sa nekim vozilom? Na našem primerku, nema sumnje, sve je originalno. Testiranje boje Za neka oštećenja potrebno je farbanje u nadi da potencijalni kupac neće primetiti razliku. Po pravilu, debljina sloja bi trebalo da iznosi između 0,1 i 0,2 milimetra. Ukoliko je sloj deblji, automobil je po svemu sudeći prefarban. Lampa test Ponekad se tragovi nezgode kriju kod točkova ili iza poklopca. Zato je u ovim slučajevima baterijska lampa odličan asistent. U principu, najvažnije je da automobil koji vam je zanimljiv ne gledate po mraku ili po kiši. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 6, 2018 Kako da pametno kupite polovni automobil? Detalje otkriva ''zaštićeni svedok'', odnosno čovek sa preko 20 godina iskustva u trgovini polovnjacima u Srbiji: 1 Zastavnik10 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 7, 2018 TETKU!!!! Dobro je - moram se pohvaliti da su mi poznate sve navedene "fore" kojima se moramo služiti prilikom kupovine. Sarkastičan i edukativan video. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 7, 2018 Od svih nasih Clarksona ova dvojica su mi ubedljivo najdrazi Nemaju neki budzet niti ozbiljna istrazivanja, ali snimaju simpaticne i saljive videe sto je sasvim dovoljno za pocetak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 7, 2018 Leskovčanin je mama Sent from my SM-G930F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted January 7, 2018 (edited) @neshaoct "Onaj ko dolazi na auto plac voli i došao je da bude prevaren. Mi ga samo uslužimo" Prijatelj je jedan od tih. Samo ga zahebo njegov prijatelj, vlasnik placa. Dao mu "drugarsku cenu, za brata" a posle 2 nedelje isplivaše kvarovi od preko soma evra ( a ceo auto 4,5k - cena za "brata") I zato je Zastavnik uzeo Zunta...5 god star, "kupljen nov u Srbiji", sa pravih 80k km , knjižicom iz ovlašćenog servisa itd. Moglo je lako da se dobaci do franko-nemačkog leša sa placa, kao što Srbadija voli, ali između ispravnog auta i odobravanja maloumnika - izabrao sam ispravan auto. I opet ima problemčića, ali ništa što 20e u SSM varijanti ne može da reši. Edited January 7, 2018 by Zastavnik10 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted January 7, 2018 Ti si naš idol sad ćemo svi da kupujemo punta 2 confratelli and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 7, 2018 E ako si nam rekao Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 7, 2018 Mozes da biras auto i zenu kolko oces...Oni su ti u napred namenjeni,Ma koliko se trudio neces im umaci. 1 Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted January 7, 2018 30 minutes ago, @bane@ said: Ti si naš idol sad ćemo svi da kupujemo punta Ma mator si da imaš idola, šta će ti to ..budi originalan i svoj , pa nek košta koliko košta Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted January 7, 2018 Kada bismo svi imali iste potebe, zelje i mogucnosti, ne bi ni bilo polovnih kola vec identicna nova. Neko hoce veci auto, brzi, luksuzniji,...a isto tako nekome jednostavno ni ne treba nov auto jer ne prelazi velike kilometraze i amortizacija novog automobila je bacanje novca. Tako da ne treba biti iskljuciv da se placevi izbegavaju. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zastavnik10 19 Posted January 7, 2018 (edited) Shvatam ralzličitost ukusa ali nimalo mi nisu jasni oni koji "luksuz" traže po placevima, otpadima itd. Zaista - ne shvatam. O kakvom se bre luksuzu priča a radi se o polovnjaku? Koga misle da prevare? Hoćeš da se pokažeš - pravac salon i iskeširaj 15+ soma za nov auto minimum srednje klase ( toliko u našim uslovima ili 30+ soma na zapadu). Ali "luksuz" sa placa za 4-5k ..jedino šta je tu luksuzno su računi za popravku. To je moje mišljenje. O ukusima ( dizajn, brzina itd) se ne raspravlja... ali bar priča o "luksuzu" nije neproveriva i neoboriva. Čim je polovno - tu luksuza nema. Sve je to "second hand roba" Edited January 7, 2018 by Woodoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 7, 2018 I can see, i can see, i can see! 2 1 @bane@, confratelli and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14854 Posted January 7, 2018 Baš sad gledam gde su mi onih 20k €....tu su bile malopre..... Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока 1 Zastavnik10 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites