Jump to content
FAS Euroauto Goran
limkom

Totalna šteta za 6500 evra

Recommended Posts

...Obračun naknade mi poslali poštom obračuna štete nema-  išao danas u centralu na Novom Beogradu, kažu to su radile kolege iz Novog Sada zovem likvidatora koji se potpisao  nije tu, poslao mu mail da mi dostavi.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Požar

 

Ako je plin ugrađen - zaboravi!

 

Ako je bila loša el. instalacija - što veštaci pomću štapa i kanapa utvrde - zaboravi!

 

Požar jedino kao elementarna nepogoda ili vandalizam. U svemu ostalom veštačenje pa ko ima  više snage i novca.

 

Govorim Vam iz iskustva - ništa napamet! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je plin ugrađen, sa važećim je atestom, upisan u saobraćajnu...onda mogu da povećaju premiju za takva vozila, ili da uopšte kasko ne osiguravaju takva vozila, ili da nude kasko koji ne obuhvata požare.

Ako su zaključili full kasko moraju da isplate štetu od požara ako do njega dođe. Nema naknadnog njihovog ''majmunisanja'' pa kao...''važi kasko za požare, ali ne baš i za taj požar.'' Naravno, govorimo o situaciji kada nije napisano u samom ugovoru da ne pokriva taj vid požara ili sl., ili kada je do ugradnje TNG uređaja došlo nakon zaključenja ugovora o kasko osiguranju automobila.

 

Razumem, znam da se Osiguranja rukovode sistemom ''građani Srbije nemaju pare da nas tuže, zabole nas, ne isplaćujemo zato nikome ništa...pa ćemo na kraju da isplatimo za onih 10% koji nas ipak tuže.''

Ali, taj lopovski sistem rada nije nešto što treba prihvatati kao gotovo, svršeno stanje, niti ga predstavljati kao nešto što je nepromenljivo, zakucano.

Sve što sam pisao je takođe iz slučajeva sa kojima sam imao prilike da se upoznam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima svega, sistem kasko osiguranja u Srbiji je na niskom nivou. Slučaj požara je bio pre 5 godina gde je vozilo išlo na veštačenje jer je bilo staro godinu dana i osiguranje je htelo da prebaci krivicu na proizvođača, naravno uzrok kvara nije bila fabrička greška. Naime vlasnik vozila je ostavio upaljač u kolima koji je na suncu eksplodirao i uzrokovao požar. To se karakteriše kao nemar vozača i naravno sumnja da se želi naplatiti šteta od osiguranja a vozilo popraviti za male pare. Vozilo se uglavnom nije popravilo, kako je vlasnik rešio spor ne znam. Znam da je išlo sudskim putem.

Jednom kupcu su glodari izgrizli instalaciju u mot. prostoru i nisu mu priznali štetu, jer je jasno ugovorom definisano da oštećenja koja su nastala delovanjem životinja nisu predmet kasko štete.

Ima situacija gde je čoveku popustila ručna na nizbrdici i izazvala štetu, naravno tehnički neispravno vozilo.

 

Ali sve je to nebitno - KASKO šteta u svetu znači popravka vozila bez obzira na uzrok štete. Kod nas je malo drugačije.

 

Samo vi polako i sigurno.

 

Realno 6500 eura je malo s obzirom na starost i model vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zavisi u kakvoj ste finansijskoj situaciji.Ako mozete da podnesete gubitak od 12-13000 evra ,ako se nesto desi zasto osiguravati kasko.ILi par hiljada evra za manje stete.Uglavnom se nece nista desiti,ali uvek ima taj mali procenat"sta ako".I tu nas cekaju osiguravajuce kuce.

Imam prijatelja koji nije kasko osigurao novi auto.Posle 4 godine sve je ok.Kada sam ga pitao zasto nije,rekao je -zasto bih???

I predhodni auto nije mu bio kasko osiguran.Ali ne brinem ja za njega,jer znam da sutra moze da podnese gubitak i iskesira za novi.

Mi mucenii sto smo uzeli na kredit moramo se hvatati za tu slamku "ne daj boze" ma kakva ona bila.

Na svu srecu Nesha ima iskustva za brzu pomoc.

 

Za doticni primer ja bih to gledao 6500+ vrednost ostatka--9000 evra.Ako se moze prodati ostatak za toliko..Raspitati se po odpadima ili servisima.Progutati knedlu  i gubitak i kupiti opet nov auto.Nece valjda poplava opet :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ali za tih 400 e dobija u najgorem slučaju 6500 e. A da nema kasko šta bi dobio ?

Ništa. Ko i velika većina ljudi koja su nadrljali u poplavama.

Jedino da juri ko je razbijao nasipe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve one slatke ribice na šalerima mora da se obuku , našminkaju , kupe S5, da imaju za izlaske i sve to košta. Službena kola onim buzdovančićima koji se po ceo dan vozikaju i kao rade.

Odakle i kako  zna se.

Zakine ovom i onom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sirim paniku, ako si meni rekao, nego gledam kako pricaju kad treba da im das pare, moze bas sve, a kad bude problem, onda ti oni zakidaju sve moguce i smatraju da si duzan da uzmes bednu ponudu i da cutis ... a ovamo digli cene u nebesa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemojte me pogrešno shvatiti, kasko je dobra stvar, ja sam Vam samo izneo neke činjenice ali one su količinski zanemarive. U slučaju da Vas neko udari na parkingu i pobegne sa lica mesta, zimi po poledici skliznete i očešete neki stub ili slično, idete u rikverc zakačite betonsku kuglu, naletite na rupu na putu, ipak češće su ovakve stvari i kasko se u velikoj većini isplati. Rekoh izneo sam ekstremne situacije. Dobro pročitajte Ugovor, kolika Vam je franšiza i koliko šteta imate prava godišnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav najgori slucaj od 6500e? Coveku je ocigledno auto neupotrebljiv. Situacija veoma jasna, a sta da nije tako sve jasno... Da mi neko digne auto, verovatno bi me ubedili da sam ga sam ukrao. Jednostavno nemam poverenja posle ovakvih slucajeva. Da mi se (ne daj boze) nesto desi ozbiljnije kolima, barem bi sam sebi majku majcinu, a ne na svu muku da me hebu i sa strane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6500e sad da mi daju ja ne mogu da vratim kredit za auto tj da budem na nuli od sada i bez auta. To je tuzno. A o popravci i da ne pricam.

 

@nesha: svaka cast  :respect:  :respect:  :respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi su za puntice benzince 2009 god. dobili 250000 din. Jedan je iz moje zgrade drugi mi je brat od strica. Sestra od tetke kupila 500l kod Stojanova u Aprilu 2014 mesec dana pre poplave i nije uplatila kasko auto bio pola u vodi, kolega novi reno klio 4. 1.5dci takodje pola u vodi bio bez kaska, kolega tojota auris 2012 god dobio 600000 din i prodao ga onako podavljenoga za 2500. Moj auto treca godina umesto kaska ugradim zeder u martu auto ceo pod vodom bio. Ako ti je samo auto stradao u ovoj nesreci i dobio si 6500e ti si srecan covek u odnosu na vecinu svojih sugradjana. Ljudima su otisle kuce koje su uzeli na kredit i osigurane su a nece da priznaju stetu jer nije svaka poplava ista po njima. Auto moze da se popravi ali nikada nece biti isti kao sto je bio pre to je neminovno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shar@ance pozdrav. 

To i pričam, dosta ljudi nije niti će dobiti bilo kakve pare od osiguranja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto svi hoce da se obezbede 100% za male pare, to nije realno.

 

Ovo je suština... ovde smo analizirali cene kaska za 500L i tražili "najpovoljnije" ponude, a ja kada sam za svoj auto tražio PRAVI FULL kasko (koji uključje da prođeš i na crveno i da pretičeš preko pune...) cifra osiguranja je otišla doslovno u nebo... 

 

Koliko para, toliko muzike i to je to... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na novac koji se dobija od osiguranja ne treba gledati po sistemu ''dobro je da se bar nešto dobije''. NE!

 

Nijedno osiguranje ne ponudi ono što je realno da se isplati. Sve cifre koje oni ponude su manje od realnog.

Njihov posao nije da ponude realno, njihov posao nije da paze na interes osiguranika nego na svoj interes. Kada se to jednom shvati, kada se to ''prelomi'' u glavi, onda je lakše. :)

Oni paze jedino, samo i isključivo na svoj novčanik. I to je potpuno ok. Treba prestati sa nerealnim očekivanjima da će Osiguranja nuditi realne sume, pa onda zato biti ljuti kada to ne urade. Oni i svoje zaposlene stimulišu da ''zakidaju'' na iznosima isplata tako što im na osnovu toga kasnije obračunavaju bonuse na platu.

Treba gledati dokumentaciju od slučaja do slučaja, videti gde su i šta ''zakinuli'', tj. gde ima osnova za žalbu. Bez obračuna se ni žalba, tj. prigovor ne može napisati.

 

Sve što Osiguranja ponude nije sveto pismo. A, kao što gore piše, to nije ni realan iznos jer im nije posao da isplaćuju realan iznos već manje od toga. To je samo njihova prva ponuda.

Sve što Osiguranja ponude je samo nesporni deo potraživanja.

Sve što Osiguranja ponude i uplate na račun podižite slobodno, raspolažite sa tim novcem, ali ne potpisujte ništa, nikakva poravnanja. Podizanjem tog novca niste ništa konačno prihvatili, niti se odrekli svojih daljih prava na potraživanja po istom štetnom slučaju. Ali, ako potpišete poravnanje, tu je kraj jer u tom tekstu UVEK stoji rečenica da se time odričete svojih daljih potraživanja u konkretnom slučaju, ne možete ih više posle tog potpisa ni na Sud dati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je problem naplatiti kasko kad je totalna steta, takvo iskustvo nemam, ali ja sam pre 7 godina kad sam kupio svoju ljubav - punta 1.2 16v  uplatio full kasko ( tada je bilo bez ucesca u steti ), i slupao se nakon mesec dana. Steta na automobilu od 5000 evra je bila oko1800, i tu govorimo samo o braniku, haubi, farovima, i hladnjaku klime, naravno zamena sa originalnim delovima, i u ovlascenom servisu . Cinjenica je da sam imao problem sto u startu nisu hteli da me posalju u ovlasceni servis nego neki alternativni ( po recima zastupnika, auto stariji od 5 godina oni nemaju obavezu da popravljaju u ovlascenom servisu i sa originalnm delovima sto je totalna glupost ), sto ja nisam prihvatio, i zapretio sam im tuzbom. Ali na kraju, za nekih 300 evra polise ja sam naplatio stetu od 1800, potom oko 200 kad su mi obijali auto i razvalili bravu. Tako da mislim da se kasko isplati. Sad, oni ce uvek pokusati da prodju jeftinije, i da nas preveslaju, na nama je da li cemo im to dozvoliti....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta varijanta - auto je van garancije i popravlja se u "specijalizovanom" servisu ne piše nigde u polisi, tako da mogu samo da pričaju. 

 

Inače, koliko sam pratio koje sve ljudi imaju probleme sa osiguranjem, zaključio sam da najveći problemi nastaju kod tzv. "ekonomske totalne štete" tj. kada auto nije totalno deformisan već kada je ekonomski neisplativo popravljati vozilo. Tada oni imaju osnov da računaju tu "vrednost ostatka" i tu najviše maltretiraju ljude. Još uvek nisam čuo da je neko imao problem sa naplatom kada se radilo o totalnoj šteti u smislu da je auto iskrivljen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dobijaju bonuse i stimulanse ako smanjuju stetu, to nije tacno, da hoce sto manje da plate, to je tacno kao i da ne treba iz prve prihvatati ono sto ponude, sem ukoliko je to stvarno realno. Svako svoj gubitak dozivljava tesko i zeli da mu je neko kriv. Kada je kasko u pitanju tu stvarno ne bi trebalo da bude spora, pogotovu kod vozila do 4 god starosti, ali takodje kod starijih vozila treba biti realan, ako vozis 9 god star auto, sto kod nas i nije nesto star ali je realno vrlo star auto, ne mozes ocekivati da dobijes nove delove, jer osiguranje sluzi da ti nadoknadi ono sto si izgubio. Ako ti je krilo i far za zamenu na vozilu starom 9 god za zamenu, zameni sa istim takvim farom i krilom a ne sa novim jer svakako nisi izgubio nov deo. Ideja osiguranja je da svi mi ulazemo novac da bi pomogli nekome ko je pretpreo neku stetu.

 

Povodom pomenutih gubitaka, ne bi da nesto skrecem sa teme, ali kod nas "kultura" osiguranja ne postoji, osiguravamo samo ono sta moramo i kada se nesto desi svi su nam krivi sem nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auta koja se vode na rent, leasing i sl. moraju da idu u servise sa kojima u prethodno navedeni sklopili Ugovor, u protivnom kasko štete neće biti plaćene.

Jer po završetku popravke osiguranje traži saglasnost od leasinga ili renta za isplatu štete. Dugovanja, sporovi i sl. ( Hypo Alpe, VB, Porsche leasing... )

Tek ukoliko su oni saglasni sa svim šteta ide u daljnji postupak likvidacije. ( oni su vlasnici vozila )

Mada mislm da to već znate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...