Jump to content
FAS Goran
tantor

Fiat nuova Croma 1.9 MJet 120 - gasi se / gasi se u vožnji

Recommended Posts

Sad se tripujem da gasenje uzrokuje i gorivo. Juce sam sipao na drugoj pumpi, i ide kako treba,nema gasenja. biiip li ga. Ne znam vise sta da mislim. Ako skines dpf, mislim da vise nema vracanja nazad. Ako bude nastavilo sa gasenjem, mislim da ce mi ipak to biti opcija. Skidanje i remapiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako dijagnostika ne prikazuje nikakve probleme sa pumpom i diznama ja bih ubio dpf i egr. Licno, odmah bi ali to sam ja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam pre mesec dana imao problem da mi se gasio auto u voznji. Posle potrosenog rezervoara i sipanja goriva na drugoj pumpi prestalo je. A onda se pre par dana opet ugasio... I juce otvorim haubu i vidim da filter goriva nije dobro stegnut.... tako da mozda je to pravilo problem.... videcemo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da DPF i EGR ne bi smeli ni pod kojim uslovima da gase vozilo. Mogu da ga uguše pa da se ugasi ono na kretanju na pola kvačila, ali ovako u vožnji... mislim da je malo verovatno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si Dovla. EGR i DPF mogu da ubijaju auto do 2000 obrtaja i to do neprepoznatljivosti. Prosto da ne verujes da je to taj auto. Ide ko raga, ma uzas, jos gore. Ali ne mogu da ugase auto. Uzrok gasenja kao sto ste i sami nagovestili treba traziti u losem gorivu. Menjajte pumpu na kojoj tocite ED. Usput, ja bih iskoristio priliku da savetujem svakome ko sipa na LukOil-u u Bulevaru Oslobodjenja, putanja Autokomanda- Trosarina, da prestane tamo da sipa. Zimus mi je na -3 smrzlo njihovo gorivo a pre mesec dana sam imao iste simptome u voznji kao vi zbog njihovog goriva, tako da ja vise ne sipam tamo.

Edited by francuz69

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je sve sigurno zbog nanomarkera... uvoze ih garantovano falš iz Kine neko se iz vlasti debelo ugradio i eto sra*a :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si Dovla. EGR i DPF mogu da ubijaju auto do 2000 obrtaja i to do neprepoznatljivosti. Prosto da ne verujes da je to taj auto. Ide ko raga, ma uzas, jos gore. Ali ne mogu da ugase auto. Uzrok gasenja kao sto ste i sami nagovestili treba traziti u losem gorivu. Menjajte pumpu na kojoj tocite ED. Usput, ja bih iskoristio priliku da savetujem svakome ko sipa na LukOil-u u Bulevaru Oslobodjenja, putanja Autokomanda- Trosarina, da prestane tamo da sipa. Zimus mi je na -3 smrzlo njihovo gorivo a pre mesec dana sam imao iste simptome u voznji kao vi zbog njihovog goriva, tako da ja vise ne sipam tamo.

upravo sam na tom mestu i sipao gorivo, kada je sve pocelo !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Memam nista pametno da kazem o DPFu i gasenju ali imam o gorivu!

Dok sam sipao na OMVu MaxMotion, u pocetku prezadovoljan a posle nekog vremena sam mislio da je neki senzor otkazao. Nemiran ler, stresanje dok stojim na semaforu, ljuljanje motora tako da se ceo auto ljulja, ne trese nego ljulja!!!

 

Apsolutno sve se to izgubilo kada sam prestao da sipam to gorivo. Sada sipam na EKO Tosin bunar i nikakvih problema nemam!

 

Iskreno, mislim da zbog goriva moze da se oseti promena u radu motora, ali bas da se gasi... sta znam, mozda je neki skriveni kvar u pitanju, senzor radilice ili tako nesto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da se gasi itekako. Najgore je sto kada to pocne da se desava uvek poslednja sumnja pada na gorivo. Prvo pocnes da sumnjas kao i svi na senzore, DPF-ove, usisne grane, klapne i.t.d. Tek kada prodjes svu dijagnostiku, servise i shvatis da je sa autom sve u redu, na kraju ti na pamet padne gorivo i ne moze da verujes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam davno pisao za MaxxMotion da sam ga jednom sipao i grdno se razočarao. Bukvalno je drugi auto bio sa njim. Trese, ne može da sagori pa nakon sekund poskoči i tako dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to je meni pocelo da se desava tek posle nekoliko meseci koriscenja. I posto je postepeno, nisam povezivao sa gorivom. Raskacinjao sam protokomer, cistio ga, cistio sve konektore ispod haube ali se on i dalje tresao... tj stresao. Dok jednom nisam ostao bez goriva ispred Eko pumpe, sipao i auto mi se posle par kilometara preporodio!!!

Eto, covek uci dok je ziv. Iskreno nisam verovao da zbog goriva moze da se gasi auto, ali kada se malo bolje razmisli... multijet... sve delikatno fino i precizno... logicno da moze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se vraćao iz Italije i hteo da sipam opet na NIS-u, ali nas je kroz Hrvatsku uhvatila kiša i zastoj i potrošeno je malo više goriva nego što sam očekivao pa smo morali da dospemo. Oko 20l dosuto i posle pola sata kreće da štuca, pa stalno pumpam gas da bi održavao brzinu, onda posle problemi pri obliaženju i tako dalje. Nakon toga sam dosuo još 15ak litara na NIsu i malo je bolje radio ali opet isto tako da sam jedva dočekao da potrošim to gorivo i dopsem opet nakon čega se unormalio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja najcese LUKOIL, NIS, EKO I OMW. Kad sam kupio Uliza hteo je npr da brljavi malo protokomer i da upali "helisu" ali stanem, istekam protokomer, ustekam i auto ide normalno, posle nekoliko KM ugasi mi lampicu, to se desavalo do pre 2 godine u ovo vrmee, onda sam ga jednom ostavio na 2L da potrosi sve, zamenio sve filtere i napunio ga do kraja (80L) i od tada je mozda 6,7 puta upalio rezervu i odmah pumpa. Da kucnem u drvo od tad nista.

Kad sam pre 2 godine kretao na more sipao sam na Knez petrolu i do granice sa Bosnom mi je usao secam se 4 puta u Safe mod za manje od 300km, odmah u Bosni napuio do cepa i kad sam se vracao ni jednom. Od tad izbegavam Knez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam cromu 2007 1.9 120 ks i gasi mi se u vožnji.Gasi se uvek u preticanju ali ne svaki put.Kada ga prikačim na dijagnostiku pokazuje da je regulator pritiska goriva,do sada sam ga promenuo dva puta ali opet isto.Da li je neko imao slično iskustvo?!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promeni filter goriva. 

 

Meni se lybra gasila i bila je greska   P0191 - u vezi  regulatora pritiska.

Zamenom filtera evo vec godinu dana sve je ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravio sam da kažem da se motor nekada ne ugasi,upali grešku i nemože brže od 10-20 km na sat.Stanem ugasim ga i odmah upalim i ono ide normalno osim što i dalje ima grešku koja se posle izbriše sama posle nekog vremena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se gasila par puta u voznji a dok sam cackao oko problema i u leru,

Moguce da te i  senzor laze sto kaze Martini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa napisah, gasila se par puta i onda sam imao gresku P0191.

 

A gasila se i na leru  kad sam iscitavao parametre.

 

Ja sam zamenio filter goriva i stavio krsten i posle toga evo vec godinu dana bez problema.

 

Sto Martini kaze mozda , zeza i senzor pritiska na railu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...