Jump to content
FAS Goran
77mario

JTDm/MJet - uporedne karakteristike, sličnosti i razlike (140KS ; 150KS)

Recommended Posts

Poštovanje kolege, zanima me ima li kakve razlike izmedju ova dva motora osim snage? Koji se preporučuje? Hvala unaprijed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno isti motor druga mapa i emisiona norma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sam negdje vidio, pročitao da motor od 103 kw ima veći okretni moment pa da je ovaj od 110 kw "nježniji" za poluosovinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi kako je vozis.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vozim 103 kw.  okretni momenat je 305nm,  kao i kod verzije sa 110kw.  

 

I mene je zanimala razlika, i jedan majstor mi je rekao da ovaj od 110kw ima nekakvi SWIRL u usis, i ima lambda sondu.  valjda i ti od 150ks imaju i DPF.

 

 

Moj nema ni DPF,ni lambdu ni taj swirl valjda.  A sto sam uporedjivao,turbina je ista,motor je isti.  Takodje tuning potencijal je isti.  

 

Mene vise zanima razlika izmedju 170ks iz Ducati Corse Alfe 147 i ovih nasih?   Inace odlicna tema i bas me zanima ima li jos kakve razlike?!   :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verzija od 150 KS ima DPF, ona od 140 nema.

Nije isti obrtni moment, kod jače verzije je 320 Nm, kod 140 konja je 305 Nm.

 

Plus:

 

Potpuno isti motor druga mapa i emisiona norma.

 

Zar nisu one klapne u usisu na koje svi kukaju glavna ''hardverska'' razlika između ova dva motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swirls ili ti klapne su najmanji problem.Kada zaglave lako ih je skinuti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored svega recenog, motor od 110kw ima problem sa osovinama na usisnoj grani, koji ako se ne resi, zna da napravi prilicnu stetu. Takodje, tjuneri kazu da je ovaj od 103kw mnogo bolji za tjuning nego motor od 110kw, a sto, ne bih znao da kazem jer nisam bas ulazio duboko u tu problematiku. Kada na red bude dosao tjuning ove moje, onda cu se blize pozabaviti time. Inace motor od 103kw sa safe mapom ide do 170-180 konja....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verzija od 150 KS ima DPF, ona od 140 nema.

Nije isti obrtni moment, kod jače verzije je 320 Nm, kod 140 konja je 305 Nm.

 

Plus:

 

Potpuno isti motor druga mapa i emisiona norma.

 

Zar nisu one klapne u usisu na koje svi kukaju glavna ''hardverska'' razlika između ova dva motora?

 

 

Izgleda da jesu 

 

Stilo_140.jpg Stilo_150.jpg 

 

 

i kako rešavaju probleme sa leptiričima

 

leptir.jpg       http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-Vectra-Inlet-Manifold-Swirl-Flap-Caps-1-9-CDTI-150bhp-Z19DTH-55206459-/181433278290?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a3e441f52

 

leptir_2.jpg leptri_3.jpg     http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-CDTI-SAAB-TID-INLET-MANIFOLD-SWIRL-FLAP-ROD-REPAIR-1-9-150BHP-DIESEL-/141307749482?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AVauxhall&hash=item20e699246a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li 1.9MJET 16v od 140KS u AR147 ima klapnice u usisnoj grani? Ako ima da li prave problem. Da li kasnije verzije AR147 i AR156 od 150KS imaju te klapnice, kao što ih imaju AR159 i Fiat Croma?

Čuo sam da mogu da se skinu, ali da je auto mrtav na manjim obrtajima. Može li se remapom rešiti ta turbo rupa?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovi od 140 nemaju, a od 150 mislilm da imaju svi ili eventualno nemaju prve godine proizvodnje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po Garrett katalogu, za 2004. modele od 140KS i 150KS, sve je identicno. Model turba, Garrett SN, OEM SN:

 

Untitled.thumb.png.a645c10983a98b65eccd474fe9d5e052.png

 

Za ostale je isti model turba, ali se razlikuju Garrett SN i OEM SN. Mozes i sam da se igras sa parametrima u njihovom katalogu, pa pogledaj: https://www.garrettmotion.com/turbo-replacement/aftermarket-reman-turbochargers-catalog/

Share this post


Link to post
Share on other sites

@raks88

 

Postoje MultiJet motori i MultiJet2 motori. :thumbup: 

Pomenuti 1.9 16v je MultiJet, koji ima dve 16v varijante: stariji sa 140 i malo noviji od njega sa 150 konja. 

 

Još noviji od njih je 2.0 MultiJet2 sa 165 konja, i 170 konja.

A, još noviji od njega je 2.0 MultiJet2 koji ispunjava strožije euro norme, ali je zato ''uštinut'' za konje, pa ih zato ima 140, a ne kao onaj 2.0 pre njega sa 165 i 170.

 

Otprilike tako :D kad su u pitanju 1.9 16v i 2.0 16v.

Imaš još sa 8v, pa još i 1.6 MJet...ali da ne širimo sad priču...

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek sad kontam, hvala. Dobar je forum, citam vec duze vreme. Jel moze neko od clanova da okaci link ka iskustvima sa ovim novim 2.0 od 140ks koji ide u 500x, ili da napise ukratko prednosti i mane, da ne otvaram novu temu. Otprilike sam video za ostale starije motore mane i prednosti, ali za ovaj od 140 ne mogu nista da nadjem..ja u Sx4 imam 1.9 8v mtj od 120ks, ne ponasa se lose, nisam imao problema sa motorom za ovih nekoliko godina, osim plivajuceg. Ali ceo auto je go q*rac, zbog buke motora a i ceo auto je pretvrd, lomi na svakoj neravnini, pa se razmisljam o 500x.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, raks88 said:

Jel moze neko od clanova da okaci link ka iskustvima sa ovim novim 2.0 od 140ks koji ide u 500x, ili da napise ukratko prednosti i mane, da ne otvaram novu temu.

Podforumi:

Predstavljanje automobila članova foruma

Saveti za kupovinu Fiat/Lancia/Alfa Romeo automobila

 

U oba baciš pogled na teme oko Fiat 500X, Alfa Romeo Giulietta, jer oba modela imaju 2.0 MJet 140 konja... :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Listao sam nocas i jutros nekoliko sati, nisam nasao nista zanimljivo konkretno za taj motor. Za ove starije ima dosta informacija. Postavicu temu sa konkretnim pitanjima, hvala za odgovore ovde!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@raks88

 

Ima upisa oko tog slabijeg 2.0 16v MJet2, al' ok ne može svako lako da pronađe npr. ovaj post:

Quote

razlika izmedju 2.0 jtd 140cv i 170cv je

turbo, usisna grana, celo klipa,radilica, glava(mozda). 

Zamolićemo zato npr. @zalik @Kuvalja @Sava @Timke @mladenke @dekirs @McSteel @Bingodalton da napišu nešto više o 2.0 MJet sa 140 konja :thumbup: 

 

 

Edited by neshaoct
tagovi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskljucivo potencijalne mane. Egr mogu i sam da cistim tako da to ne vidim kao neki problem, stim sto me zanima okvirno da li ima tedenciju da se prlja vise od 1.9 8v, pri istim uslovima i stanjima motora. Isto me zanima i dpf, da li ima tedenciju da vise zapusava u odnosu na starije motore, naravno ako se vozi u istim uslovima. Ja mislim da ja na mom nemam neki problem sa dpf, ni jednom nisam provalio da radi regeneraciju, za razliku od nekih drugih brendova koje gledam , npr subarujev dizel, koji ima veliku tedenciju da bas pravi problem i na magistralnim putevima, a kamoli u gradu. Plivajuci i set kvacila menjam kad odu, to je ok. Turbina kontam da je ok. Zanima me da li ima jos nekih mana, kao sto neki imaju potencijalni problem sa tim usisnim granama i sl. Znaci neke potencijalne mane iskljucivo za taj od 140ks, ne generalno za fiatove, posto me zanima samo taj 500x a u njega ide taj od 140ks. Gledam i neke druge brendove, jako mi se svidja Sub xv al taj motor ima previse problema, bukvalno 3,4 razlicita koja nisu povezana, tako da moram da ga obidjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno na pitanja oko EGR-a i DPF-a u smislu vise se prlja, vise se zapusava to ne verujem da iko moze da ti kaze. Ono sto ja mogu da te posavetujem je da ne razmisljas o tim stvarima, nego obratis paznju na dizne, i plasticnu usisnu granu, proveriti da li je vlazno oko nje i to je to. Dizne naravno preko dijagnostike i DPF takodje, osim toga nemas nikakvih drugih stvari oko cega trebas da bijes glavu. 

Taj 2.0 140 je verovatno isti kao moj u Djulijeti 2.0 150, to je najkulturniji dizel motor koji je Fiat napravio po meni nema dalje od toga, tako da, proveriti samo ovo gore sto sam napisao ako uzimas polovnjaka i to je to, bukvalno sedi i vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, neshaoct said:

@raks88

 

Ima upisa oko tog slabijeg 2.0 16v MJet2, al' ok ne može svako lako da pronađe npr. ovaj post:

Zamolićemo zato npr. @zalik @Kuvalja @Sava @Timke @mladenke @dekirs @McSteel @Bingodalton da napišu nešto više o 2.0 MJet sa 140 konja :thumbup: 

Evo me :lol: upoznat sam samo sa prvim verzijama 2.0 motora, recimo u 159 je kompletan motor sa agregatima i turbinom identican u 140 i 170 varijanti, jedina razlika je u menjacu. F40 je u jacoj varijanti, u slabijoj je C635 koliko se secam sa kracim prenosima, sto ga cini mozda i eksplozivnijim od 170 kojeg je teze naterati, ali F40 trpi prilicno vise Nm :)

 

U giuliettama nije takav slucaj, menjaci su isti (C635), ali je turbina manja na 140ks, ne secam se bas oznake koja je, dok je na 170 ostala ista turbina kao i na 159.

 

@neshaoct od 2014 postoji i najjaca verzija 2.0jtdm2 motora, 175ks, tada je isao uporedo sa slabijom varijantom od 150ks. Pre toga je isla kombinacija 170/140.

 

Nek me slobodno neko ispravi ako gresim, davno je proslo kad sam sve te informacije imao u sred noci u glavi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...