Jump to content
FAS Goran
Brkic

Fiat Brava - slab efekat rada klime?

Recommended Posts

Klima kada auto stoji u mestu jedva da hladniji vazduh izduvava, ventilator koji hladi hladnjak klime i motora radi ali u prvoj brzini.

Kada se auto kreće u autu izduvava hladan vazduh,tada je sve OK.

Pitanje je da li kada auto stoji ventiltor hladnjaka uvek radi u 1. brzini ili treba sam da se prebaci i na 2. brzinu ?

Jednom sam proveravao ventilator hladnjaka sa dijagnostikom i radile su obe brzine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad radi klima tj kad se upali kompresor mora da radi prva brzina uvek a po potrebi druga tj kad stanes nema hladjenja vazduhom pa upali drugu da se ohladi
e da i kod mene sladije duva u leru i majstor mi je rekao da je to ok i da klima bolje hladi kad se vozi valda veci obrtaji brze radi kompresor ali meni to bas i nije imalo nekog smisla
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Brkic

 

Pretpostavljam da govoriš o digitalnoj (automatskoj) klimi?

Proveri filter klime (kabine), ako je on zapušen onda vrlo malo vazduha može da se probije kroz njega u kabinu automobila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam i ja slican problem na mojoj bravi. Kada dodam malo gasa u leru ~1000-1200rpma odmah mnogo bolje hladi nego na 850 standardnog lera. Nije da ona ne hladi samo jednostavno slabije nego kad idem...

Moguce da je kompresor malo oslabio ko mu ga zna..

Edited by bojankov

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj sistem ne pusta 100 i freona ima dovoljno a to dopunite klimu to ne postoji ili sredite gde pusta pa punite ili nista ne dirajte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i meni je tako...da nisam servisirao mislio bi da fali freona...

Na leru hladi a kroz voznju ne mozes prste drzati na ventilaciji

Edited by bojankov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nesto znaci i moj Hyu,od kad je nov uzet,slabije hladi na leru.

Temperatura na izduvu klime se meri,izmedju ostalog,na 2000 obrtaja.Zakljucak izvucite sami...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, moze da postoji nijansica ma leru i u voznji, jer tokom voznje kompresor nabije pritisak.

Mislio sam da je drasticna razlika izmedju lera i u voznji, bas kao sto je moj prijatelj imao problem skoro, duvalo skoro pa toplo u leru, u voznji krene da hladi, i problem je bio nedostatak freona, kompresor je izvlacio freon "iz petnih zila".

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovatno dopunio i posle dve nedelje isto .po stoti put ljudi dopuna klime ne postoji zasto na novom autu ne dopunjujeteklimu logicantodgovor je zato sto ne pusta.inace pitajte majstore kako im je naziv za dopunu klime odgovor je MESECNI POREZ ZA BUDALE.bez uvrede ali tako je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbes mi sve, ja tebe nista ne kapiram...

Mesecni porez? Dopuna klime se radi jednom u par godina, zavisi koliko se koristi, i kosta isto koliko i 2L ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oces da kazes da freon nije potrosan i da nekad treba da se dopuni a ujedno i da se odradi servis klime tj kompresora?

Edited by Buca_Tipo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freon (koji god bio R-22, 134a, 410a....) sa vremenom NE GUBI svojstva i osobine te stoga neiziskuje zamenu ili ti prosto rečeno može da cirkuliše u hermetički zatvorenom sistemu (čitaj ispravnom)u kom nema curenja poroznošću spojeva, dihtunga....hiljadu godina!

Freon u sistemu konstantno menja agregatno stanje i pritisak i na tom principu oduzima temperaturu okolini preko isparivača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freon (koji god bio R-22, 134a, 410a....) sa vremenom NE GUBI svojstva i osobine te stoga neiziskuje zamenu ili ti prosto rečeno može da cirkuliše u hermetički zatvorenom sistemu (čitaj ispravnom)u kom nema curenja poroznošću spojeva, dihtunga....hiljadu godina!

Freon u sistemu konstantno menja agregatno stanje i pritisak i na tom principu oduzima temperaturu okolini preko isparivača.

Freon (koji god bio R-22, 134a, 410a....) sa vremenom NE GUBI svojstva i osobine te stoga neiziskuje zamenu ili ti prosto rečeno može da cirkuliše u hermetički zatvorenom sistemu (čitaj ispravnom)u kom nema curenja poroznošću spojeva, dihtunga....hiljadu godina!

Freon u sistemu konstantno menja agregatno stanje i pritisak i na tom principu oduzima temperaturu okolini preko isparivača.

Freon (koji god bio R-22, 134a, 410a....) sa vremenom NE GUBI svojstva i osobine te stoga neiziskuje zamenu ili ti prosto rečeno može da cirkuliše u hermetički zatvorenom sistemu (čitaj ispravnom)u kom nema curenja poroznošću spojeva, dihtunga....hiljadu godina!

Freon u sistemu konstantno menja agregatno stanje i pritisak i na tom principu oduzima temperaturu okolini preko isparivača.

konacno neko da potvrdi ono sto ja pricam godinama da gas ne moze da se potrosi vec da iscuri i da svako ko puni auto klime zna da dopuna ne postoji a ipak vam uzima pare .Dopuna klime je isto kao kad vam se probusi guma a vulkanizer vam naplati sto je naduvao iako je nije prvo zakrpio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...