Brkic 0 Posted June 12, 2014 Klima kada auto stoji u mestu jedva da hladniji vazduh izduvava, ventilator koji hladi hladnjak klime i motora radi ali u prvoj brzini.Kada se auto kreće u autu izduvava hladan vazduh,tada je sve OK.Pitanje je da li kada auto stoji ventiltor hladnjaka uvek radi u 1. brzini ili treba sam da se prebaci i na 2. brzinu ?Jednom sam proveravao ventilator hladnjaka sa dijagnostikom i radile su obe brzine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted June 12, 2014 kad radi klima tj kad se upali kompresor mora da radi prva brzina uvek a po potrebi druga tj kad stanes nema hladjenja vazduhom pa upali drugu da se ohladie da i kod mene sladije duva u leru i majstor mi je rekao da je to ok i da klima bolje hladi kad se vozi valda veci obrtaji brze radi kompresor ali meni to bas i nije imalo nekog smisla Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 13, 2014 @ Brkic Pretpostavljam da govoriš o digitalnoj (automatskoj) klimi?Proveri filter klime (kabine), ako je on zapušen onda vrlo malo vazduha može da se probije kroz njega u kabinu automobila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted June 13, 2014 menjao ga na pocetku sezone govorim o automatskoj manuelnoj moj i tvoj auto imaju automatsku ali ne digitalnu klimu Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted June 13, 2014 (edited) Imam i ja slican problem na mojoj bravi. Kada dodam malo gasa u leru ~1000-1200rpma odmah mnogo bolje hladi nego na 850 standardnog lera. Nije da ona ne hladi samo jednostavno slabije nego kad idem...Moguce da je kompresor malo oslabio ko mu ga zna.. Edited June 13, 2014 by bojankov Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3447 Posted June 13, 2014 Klima najbolji efekat ima na 1800-2800 o/min. Znači, na preko 1800o/min. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravo_suite 0 Posted June 13, 2014 Napunite sistem, freon vam je na minimumu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted June 14, 2014 moj sistem ne pusta 100 i freona ima dovoljno a to dopunite klimu to ne postoji ili sredite gde pusta pa punite ili nista ne dirajte Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted June 14, 2014 Meni je dopunjena klima pa se to desava...nije da ne hladi nego slabije hladi na leru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted June 14, 2014 meni je svaki majstor rekao da je to normalno i meni hladi u leru ali u voznji bukvalno ledi Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted June 14, 2014 (edited) Pa i meni je tako...da nisam servisirao mislio bi da fali freona...Na leru hladi a kroz voznju ne mozes prste drzati na ventilaciji Edited June 14, 2014 by bojankov Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted June 14, 2014 Ako nesto znaci i moj Hyu,od kad je nov uzet,slabije hladi na leru.Temperatura na izduvu klime se meri,izmedju ostalog,na 2000 obrtaja.Zakljucak izvucite sami... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 14, 2014 A ovaj... zašto se 'ladite u leru? Zašto ne vozite? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted June 14, 2014 A jbg kad se nesto ceka npr a u PG klima mora dobro da hladi da bi se covjek rashladio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravo_suite 0 Posted June 14, 2014 Da, moze da postoji nijansica ma leru i u voznji, jer tokom voznje kompresor nabije pritisak.Mislio sam da je drasticna razlika izmedju lera i u voznji, bas kao sto je moj prijatelj imao problem skoro, duvalo skoro pa toplo u leru, u voznji krene da hladi, i problem je bio nedostatak freona, kompresor je izvlacio freon "iz petnih zila". Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted June 14, 2014 verovatno dopunio i posle dve nedelje isto .po stoti put ljudi dopuna klime ne postoji zasto na novom autu ne dopunjujeteklimu logicantodgovor je zato sto ne pusta.inace pitajte majstore kako im je naziv za dopunu klime odgovor je MESECNI POREZ ZA BUDALE.bez uvrede ali tako je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bravo_suite 0 Posted June 14, 2014 Jbes mi sve, ja tebe nista ne kapiram...Mesecni porez? Dopuna klime se radi jednom u par godina, zavisi koliko se koristi, i kosta isto koliko i 2L ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted June 14, 2014 ako mi objasnis gde je freon r134 koji se dopunjuje nestao svaki post povlacim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted June 14, 2014 (edited) Oces da kazes da freon nije potrosan i da nekad treba da se dopuni a ujedno i da se odradi servis klime tj kompresora? Edited June 14, 2014 by Buca_Tipo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted June 14, 2014 Ne nego ti covek uporno prica a ti ne kapiras Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted June 14, 2014 Freon (koji god bio R-22, 134a, 410a....) sa vremenom NE GUBI svojstva i osobine te stoga neiziskuje zamenu ili ti prosto rečeno može da cirkuliše u hermetički zatvorenom sistemu (čitaj ispravnom)u kom nema curenja poroznošću spojeva, dihtunga....hiljadu godina!Freon u sistemu konstantno menja agregatno stanje i pritisak i na tom principu oduzima temperaturu okolini preko isparivača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted June 14, 2014 kako se freon u frizideru i zamrzivacu ne potrosi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted June 14, 2014 Upravo, doduše manje je i šanse da se to desi jer nema dihtovanog spoja već su svi spojevi uglavnom vareni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted June 14, 2014 znaci ne potrosi se nego ISCURI na rupi to je poenta Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted June 15, 2014 Freon (koji god bio R-22, 134a, 410a....) sa vremenom NE GUBI svojstva i osobine te stoga neiziskuje zamenu ili ti prosto rečeno može da cirkuliše u hermetički zatvorenom sistemu (čitaj ispravnom)u kom nema curenja poroznošću spojeva, dihtunga....hiljadu godina!Freon u sistemu konstantno menja agregatno stanje i pritisak i na tom principu oduzima temperaturu okolini preko isparivača.Freon (koji god bio R-22, 134a, 410a....) sa vremenom NE GUBI svojstva i osobine te stoga neiziskuje zamenu ili ti prosto rečeno može da cirkuliše u hermetički zatvorenom sistemu (čitaj ispravnom)u kom nema curenja poroznošću spojeva, dihtunga....hiljadu godina!Freon u sistemu konstantno menja agregatno stanje i pritisak i na tom principu oduzima temperaturu okolini preko isparivača.Freon (koji god bio R-22, 134a, 410a....) sa vremenom NE GUBI svojstva i osobine te stoga neiziskuje zamenu ili ti prosto rečeno može da cirkuliše u hermetički zatvorenom sistemu (čitaj ispravnom)u kom nema curenja poroznošću spojeva, dihtunga....hiljadu godina!Freon u sistemu konstantno menja agregatno stanje i pritisak i na tom principu oduzima temperaturu okolini preko isparivača.konacno neko da potvrdi ono sto ja pricam godinama da gas ne moze da se potrosi vec da iscuri i da svako ko puni auto klime zna da dopuna ne postoji a ipak vam uzima pare .Dopuna klime je isto kao kad vam se probusi guma a vulkanizer vam naplati sto je naduvao iako je nije prvo zakrpio Quote Share this post Link to post Share on other sites