Jump to content
FAS Goran
Ivan BG

Fiat Stilo 1.6 16v + TNG - Active

Recommended Posts

Ja bih pre rekao porodican covek. Cccc

Slazem se da je trovrati Stilo najlepsi, ali kad imas porodicu nije po meri, sto puta da ustajem, pa vratolomija oko ulaska pozadi....ne mogu, ovako svakom po vrata i gotovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da osvezim temu nekim slikama, malo sam prao auto danas (nece valjada biti kise), pa rekoh da okacim koju sliku cisto da se vidi kakav je posto one iz prvog posta mogu da posluze samo za prvu pomoc.

 

Fiat_Stilo_04.jpg Fiat_Stilo_05.jpg Fiat_Stilo_06.jpg Fiat_Stilo_07.jpg Fiat_Stilo_08.jpg Fiat_Stilo_09.jpg Fiat_Stilo_10.jpg Fiat_Stilo_11.jpg Fiat_Stilo_12.jpg Fiat_Stilo_13.jpg Fiat_Stilo_14.jpg Fiat_Stilo_15.jpg Fiat_Stilo_16.jpg Fiat_Stilo_17.jpg
 
Trenutno se Stilo i ja nalazimo u procesu sakupljanja para za veliki servis, zamenu ulja i antifriza, ali i obe viljuske. Pa kada to zavrsimo, ostaju nam alu felne, neke 16-tice....ali alu obuca ce doci tokom zime taman za sledece leto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep Stilic,isti k'o moj

Samo ocuvanija limarija,ima naslon,gumu na pedali kvacila ...

Edited by gogi1101

Share this post


Link to post
Share on other sites

nece valjda vise kisa,barem da pada ona cista  :) nego ona sa peskom ili sta vec :) vikend je sredjuju se automobili ,dobar stilo jos te felne ali kao sto kazes prvo mehanika pa estetika ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

`Fala kolega(e), nije nista specijalno, a bitno je samo da sluzi za sta je namenjen.

 

Stigli ulje i filteri iz AP Sporta, pa sutra da se odradi mali servis.

 

Imam jos 2000 km do velikog po servisnoj knjizici (presao 58.000 km od mogucih 60hkm), tako da ce i zamena seta zubcenja i vodene pumpe biti uskoro, samo da se malo finansijski oporavim.

 

Ulje Syntium 1000 sae 10W 40 i filteri pionir i filtron, koje su mi da liu AP Sportu.

 

Te filtere su mi dok sam sluzbenog Punta vozio stavljali u Delta automoto skoro pa 60.000 km (dok je Punto bio kod mene) a uzimali su ih iz AP-a, nikakvih zamerki niti problema sa njima nisam imao, ni ja a ni motor koji skoro da nije trosio ulja od zamene do zamene (za 10.000km,a spusti nivo ulja sa MAX na sredinu) a vozio se onako kako se voze sluzbeni automobili, upaljen leti non stop zbog klime a zimi zbog grejanja.

 

 

Fiat_Stilo_19.jpg

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle svih muka koje su me zadesile sa kolima u zadnjih mesec dana, juce mi je i akumulator crkao.

 

Nisam ga palio 10-ak dana, dodjem juce kuci sa posla i cujem alarm (naknadno je ugradjen) kako nekako promuklo pisti, kratko ( bip, bip), kaze mi komsija "od jutros on to tako", da se iskljuci nije hteo, kada stavim kljuc u bravu na displeju pise "losse connection, falure abs, asr, air bag....." ma pravi light show.....skinem klemu da barem prestane sa uznemiravanjem komsiluka. Pa cemo od ponedeljka da krenemo sa popravkom toga a i svega ostalog sto se iz dogadjalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako:

 

Busan, polomljen pa lose zavaren ekspanzioni sud je prouzrokovao da u motoru nema dovoljno vode, pa se isti pregrejao, pa je glava uspela da pukne i sada ubacuje (trosi vodu dok ne postigne radnu temperaturu) vodu u jedan od cilindara.

 

Na sve to uspeo je i mali hladnjak u kabini da procuri verovatno od vazdusnih cepova koje je pravio zbog manjka vode u sistemu (ovo je moje nagadjanje a moze biti i cista slucajnost i poklapanje sa osnovnim kvarom).

 

Kako god, ceka me kupovina akumulatora, popravka glave motora, skidanje istrument table zbog zamene malog hladnjaka ispod nje, zamena viljuski (za to sam vec znao) i zamena zadnjih plocica.

 

Naravno kada vec skidam glavu valjalo bih je uraditi kompetno (gumice, ventili...i sve ostalo), ali onda ne ide da vracam stari set zubcenja pa ce se i on zameniti sa svim ostalim kajsevima, rolerima, spanerima.

 

Po mojoj proceni, summa summarum tacno 600 eura ili nesto preko ce izaci popravka.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do ovoga sa akumulatorom je mogao normalno da se vozi, naravno ako se pazi na vodu i ista doliva dok ne dodje do radne teperature, a skala za temperaturu svek stoji zakucana na sredini.

 

Majstor kod koga odrzavam sve Fiate koje sam vozio do sada (radio je ranije godinama u servisu za Fiate koji je odlicno poznat kod nas na forumu) kaze da je pukla glava, i da je takvih popravki do sada uradio ko zna koliko, a samo ove godine 10-ak glava je uradio, cekam da se vrati sa odmora pa zato kvar jos nisam resio.

 

Kvar sa glavom je diagnostikovao tako sto je sipao neku plavu tecnost u neki stakleni sud sa gumenim ventilima (laicki objasnjavam sta je radio, realno nemam pojma kakav je alat koristio i koju je tecnost sipao), isti prineo poklopcu gde sipa rashladna tecnost kao i na auspuh, izduv, rekao je da ce tecnost reagovati na prisustvo CO2 u vodi ili njihovo mesanje u ekspanzionom sudu, isto se dogoilo i pozadi na auspuhu, tecnost zuta = glava gotova.

 

U oba slucaja tecnost je iz plave presla u zutu boju sto ukazuje na to da je glava crkla, a objasnjava i gde nestaje voda koja nigde ne curi ispod auta, nivo ulja ili njegova boja se nije promenila, niti se posuda za vodu masna a nema ni one bele skrame (isparenja vode u ulju) u njoj kao ni na polopcu motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj test ugljen-dioksida bi pokazao isto i da je zaptivac u pitanju.Moze da se desi da je pregrevan pa je blok iskrivljen i zaptivac ne lezi dobro.Normalno je da se naprslina glave odrazi pri radnoj temperaturi.On preko noci spusti vodu u cilindar i kad upalis ujutro on dok ne izduva vodu ne radi dobro.

Edited by zoki.pet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci sa zamenom zaptivaca (dihtunga glave) bi problem resio, odnosno morao bih samo glavu da ravnam? Nema varenja i sl.?

 

Inace cena sa njegovim rukama i kompetnim sredjivanjem glave je 28.000,00 din, da li je to puno, nemam pojma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto je pritisak u cilindrima veci nego u rashladnom sistemu normalno je da ,,upumpava" izduvne gasove u rashladnu tecnost.(test ugljen-dioksida je to pokazao)

Ne znam cenu u BG-u,proveri kod Misic Stanka u Dimitrije Tucovica (Cini mi se 144 ali nisam siguran) cenu kompletne obrade glave a mozda i oni skidaju glavu.

Obrati paznju kad kupujes zaptivac jer prodavci jedan isti daju za vise tipa motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista dok se ne rasturi i odnese glava na hidro test. Sve ostalo pisemo napamet.. U ovu cenu od 28000 jel je racunao i varenje ili samo standardnu obradu glave?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je cena za sve, 12.000,00 za ruke, a 16.000,00 za obradu, zamenu svega u njoj sto spada u potrosni materijal. Tako mi je rekao, nemam razloga da verujem da je prevarant jer se godinama znamo, a znam i da ima znanja i iskustva. Koga god da sam poslao kod njega zadovoljan je bio, cak sam i ja prvi put otisao na preporuku. Covek kaze da je to rutinska opravka i da je veoma cesta na ovom motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se dogodilo, vozio ga malo ja, vrlo malo brat, a najvise zena.

 

Realno ni ona nije kriva, ko je znao da ce da popusti na povratnom crevu, na "sisici" posude tecnosti za vodu. Nije se ni videlo da je tu vareno, tacnije ispod mesta gde se nabija crevo na posudu.

 

Sad je gotovo, ili cu ga popraviti ili cu ga rasturiti i prodati u delovima, ni pare nisu bitne, bitno je to da mi sada napocetku ide na zivce i da mi je muka od njega.

 

Ne razumem coveka (predhodnog vlasnika) koji nije zamenio posudu koja je polomljena, nego je okrpio, a zna da deo trpi odredjene pritiske, pa nije posuda 1000 eura, 20e su po oglasima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...