nesha79 1 Posted June 30, 2015 Produzena garancija pre 10 dana u AK kompresor, nesto oko 54000 za 3 godine ili 150000, planirao sam i ranije da to uradim, al otkad se cuje lupkanje u volanu kad stojim i pomeram ga levo desno, a FIAT odbio garanciju kapiram da je lakse dati 450 evra nego strepiti da li ce da crkne servo od dva soma evra....inace za nikakva poskupljenja nisu culi,,, Quote Share this post Link to post Share on other sites
GULIVER 11 Posted June 30, 2015 Produzena garancija pre 10 dana u AK kompresor, nesto oko 54000 za 3 godine ili 150000, planirao sam i ranije da to uradim, al otkad se cuje lupkanje u volanu kad stojim i pomeram ga levo desno, a FIAT odbio garanciju kapiram da je lakse dati 450 evra nego strepiti da li ce da crkne servo od dva soma evra....inace za nikakva poskupljenja nisu culi,,,Verovatno njihov predstavnik nije bio na sastanku u Kragujevcu 09.06. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesha79 1 Posted July 1, 2015 Guliver , zar nije takva informacija izbacena i pre par meseci, tj da ce poskupeti????druga stvar, sad posle teme o tome kako su jednom "kolegi" otisla ramena posle 10.000km, a nece da mu priznaju garanciju, iskreno se pitam da li sam uradio pravu stvar.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
GULIVER 11 Posted July 1, 2015 Guliver , zar nije takva informacija izbacena i pre par meseci, tj da ce poskupeti????druga stvar, sad posle teme o tome kako su jednom "kolegi" otisla ramena posle 10.000km, a nece da mu priznaju garanciju, iskreno se pitam da li sam uradio pravu stvar....Jeste, ja sam imao neformalan razgovor sa predstavnikom Fiat-a gde je to navedeno kao moguća opcija. Sastanak je samo to potvrdio. Datum se ne zna ali će biti sigurno.A za ovo drugo call centar 0800 342 800. oscilirajuća ramena su pokrivena MAXIMUM CARE planom zaštite. ELASTIČNOOSLANJANJE• Oscilujuća ramena• Opruge• Stabilizaciona poluga Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale7121 0 Posted July 1, 2015 Kako to misliš MAXIMUM CARE planom zaštite. Zvao sam call centar pre dva dana i još uvek mi ništa ne javljaju za oscilujuća ramena. Koliko kapiram oni uvek mogu nađu neki razlog pa da ne priznaju garanciju. A šta mi da radimo. Treba li na sud da idemo, a znamo koliko kod nas traju sudski procesi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesha79 1 Posted July 1, 2015 ispade da je maximum care bolja garancija od fabricke.....mada su meni tako i rekli jos pre godinu dana... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 1, 2015 (edited) oscilirajuća ramena su pokrivena MAXIMUM CARE planom zaštite. ELASTIČNOOSLANJANJE• Oscilujuća ramena• Opruge• Stabilizaciona poluga @guliver kolega sale ima prvu garanciju, ne produzenu, da li pod to spadaju ramena? ja ipak mislim sale7121 da ti oni ne kazu da nije u garanciji vec da nece da ti priznaju garanciju posto nije kvar? ili te servis vrda.... Edited July 1, 2015 by Zhorz Quote Share this post Link to post Share on other sites
acikota 3 Posted July 1, 2015 @ZhorzNekako mi je logicno da ramena spadaju i pod prvu garanciju...Mislim-kao,ne priznaju ako propadnu u roku od prve dve godine redovne garancije,a ako "propadnu" trece godine produzene garancije onda priznaju....Pre ce biti da je do servisa.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 1, 2015 To i kazem, u garanciji je ali nije za zamenu zbog neceg treceg.... kao meni zvucnik, proverili u servisu radi, a on zeza jbgag Quote Share this post Link to post Share on other sites
GULIVER 11 Posted July 1, 2015 (edited) Ako je dvogodišnja garancija trebalo bi da priznaju, sad šta je u pitanju ne znam. Zovite servis i pitajte...Ne priznaje se u slučaju da je do oštećenja došlo npr. zbog udesa, uletanja u rupu na putu ( ali veću naravno i pri tome se oštetilo ), neko fizičko oštećenje ili sl. Ali ako je farbrička deformacija i nema vidljivih oštećenja ne bi trebalo da bude problema... Edited July 1, 2015 by GULIVER Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale7121 0 Posted July 2, 2015 Evo sad su me zvali i ne priznaju. Kažu da znam svaku rupu u zemlji Srbiji. Nijednu nisam promašio. Baš za pohvalu. A što se tiše Maximum care pitao sam i za to. Ista je u potpunosti kao i fabrička. Pa sad vidite. Kome se isplati da produži, nek produžava, ali ja više ne idem ni u ovlašćeni servis, jer nema svrhe. Ulje i filtere, pa i svećice mogu da se promene bilo gde. To nije neka filozofija. Verovatno bi mi bilo jeftinije 4-5 000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale7121 0 Posted July 2, 2015 Ipak je ovo zemlja Srbija. Na trenutak sam i ja pomoslio da će nešto ovde da se promeni, ali je ipak ostalo sve isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted July 2, 2015 Evo sad su me zvali i ne priznaju. Kažu da znam svaku rupu u zemlji Srbiji. Nijednu nisam promašio.No comment, strasno... Ne daj Boze da istresem svoje pare, a da mi ovo kaze uzivo...Naravno, uzivanje je voziti nov auto, ali prosto se ponekad osetim privilegovanim sto privatno nemam posla sa ovlascenim servisima.Pokusao sam i ja davno sa ovlascenim, dok je bio noviji i redak auto. Ali su me, srecom, sami brzo oterali - (ne)znanjem, odnosom, uslugom i bezobraznim cenama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 2, 2015 Pisano je već više puta ko odlučuje o zameni bilo kog dela koji se reklamira. Nije na odmet to ponovo pročitati, čisto ako već hoće neko da bude besan da zna na koga da bude ljut. Inače...iskreno, ja nikada ne bih očekivao da mi se prizna garancija za diskove, pločice, ramena, silen blokove, i za amorte bih se plašio jer realno sve to može da se uništi ponašanjem vozača, a ne zato što je fabrički nešto loše urađeno. Reklamacija je otklanjanje fabričkih nedostataka o trošku fabrike, a ne pokrivanje troška redovnog održavanja. E, sad...u konkretnom slučaju, čovek je prešao premalo kilometara (oko 10.000) da strada od toga što se pogodilo ko zna koliko rupa. Onih uobičajenih rupa.Ok, stradaće svako rame jednom od ko zna koliko redovnih rupa, šahtova i svega ostalog što pogodimo, ali neće se to dogoditi već na 10.000 kilometara.Samim tim ostaju dve varijante: - ili je bilo neko vanredno upadanje, neka vanredna rupa, šaht, šta li...ali to bi onda moralo da ostavi barem neki trag negde. Ako ne na samom ramenu, onda možda na stabilizatoru, ili na mostu neka ogrebotina, udarac, ulubljenje, nešto.- ili je reč o fabrički lošem ramenu. Ali opet...onda bi morao da je nekada negde reklamiran još neki 500L sa istim problemom. Ne može fabrički nedostatak da pogodi samo 1 auto. I, ako je od starta loše rame, kako nije lupalo od starta, od prvih kilometara... Koji je točak u pitanju? Prednji desni, suvozačev?Ako je on, onda bih tek bio siguran da mi ne bi prihvatili reklamaciju jer se zna da sve na tom točku prvo strada jer je on taj koji prvi udara na ivičnjak kada se penjemo, on je taj koji pogađa slivnike, šahtove, neravnine i rupe na ivici puta, itd. ----------------------------- Imao sam jednom reklamaciju novog Monroe amortizera, tada na Bravi 1.6.Stavljeni novi napred, i prvi dan preko jednog ležećeg lupi napred desno. Toliko da sam stao da pogledam jer sam mislio da mi je otpao točak.Međutim, u narednim danima, nedeljama ništa. Onda lupi opet jednom. Onda opet ništa. I tako jedno mesec-dva.Počelo posle toga sve češće - u servis. Prebace prvo taj amortizer na levu stranu, provozaju...i posle tek pola sata lupi, ali sada na levoj strani. Tako su bili sigurno da je amort. Reklamirali, dobili drugi, stavljen i sve ok. Ali, taj skinuti, ovako na izgled...sve ok sa njim, nigde nije procureo, kada pokušaš rukom da ga spustiš šanse nema da ide lako koliki otpor pruža...ali eto, kad se stavi na auto, lupao je ponekada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted July 7, 2015 Ja uzeh pre neki dan ovu produženu -- Dve dodatne godine ili 120000 Km, šta dođe prvo. Cijena, prava sitnica -- 295€ sa PDV-om. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 7, 2015 pa jel prelazis toliko? tj koliko ti je sada na satu?ja jos malo pa otplatih produzenu garanciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted July 8, 2015 Godišnje sam do sada prelazio oko 21500 Km, za 2 godine sam napravio evo skoro 43000. Ponuda za dve godine je bila 60K, 120K i 160K. Po mojoj računici, 60K ću da probijem već sa tri godine... Tako da sam uzeo 120K, iako ću verovatno posle četiri godine da imam između 80 i 85K... Takav je paket. Idealna mera bi mi bila +2 godine, ili 90K ali takav paket ne postoji :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted July 9, 2015 Taj paket je zapravo +3 godine, 150000 kilometara, i to mi već bilo skupo da dam ( 455 €) Jedna zanimljivost, Fiat Bravo po cenama produžene garancije spada u "klasu" AR Đulijete i Lancia Delte. Za ova tri vozila cene produženih garancija su od 3 do 4 puta veće u odnosu na cene produžene za 500L. Na primer, dodatna garancija +3 godine 200000 Km (najveći paket) za 500L košta 535€ a za Bravo 2100€. Ova razlika u ceni mi nikako nije jasna, pošto Bravo u startu ne košta ništa više od L-a i jer se u Bravo ugrađuju isti motori (1.4 atmo i 1.6 Mjet) a verovatno i sve ostalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 9, 2015 Ma zar ne moze kombinacija? Npr 3god ili 120,000? Ja sam tako razumeo posto sam ja uzeo 3 i 75,000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted July 9, 2015 Dal postoji iko ko produžava garanciju za Freemont? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted July 9, 2015 Mislio sam da su iste km samo godine rastu, thx Quote Share this post Link to post Share on other sites
GULIVER 11 Posted July 20, 2015 Ukoliko je nekom istekla garancija a zeleo je da istu produži, Fiat je odobrio rok 15 dana od isteka dvogodišnje fabričke garancije.Za sve one koji možda nisu znali za to ili su iz nekih drugih razloga bili sprečeni. Pozdrav, Quote Share this post Link to post Share on other sites