Jump to content
FAS Goran
Jelena84

Fiat 500L - produženje garancije

Recommended Posts

da li znas mozda @GULIVER, da li proizvodjac akumulatora za Fiat dobija specijalni bonus za sve akumulatore koji crknu posle 2g i 3 dana?

Ipak treba da budes profi da to napravis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/28/2016 at 4:24 PM, dach@ said:

Dobro dodje ta produzena garancija,nego taj sibirski rus akumulator jer mu to i naziv i 54 mes.to je bas dosta garancije

 

Akumulator je ULTIMATUM  * zelene boje  RSD 16.800  za vozila sa auto stop sistemom . Garancija 52 meseca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/25/2016 at 6:28 PM, Sinisa240 said:

 

Akumulator je ULTIMATUM  * zelene boje  RSD 16.800  za vozila sa auto stop sistemom . Garancija 52 meseca.

Poslednje cene produzetka garancije su - MAXIMUM CARE (za najmanju kilometrazu: 45/60/75000 km): 3 god-115 eur, 4 god-250 eur, 5 god-400 eur. Do kraja godine je popust 30/40/50 eur. U Stojanovu treba dati neko ucesce + ostatak na rate.

P.S.

akumulator ne ualzi u tu garanciju kao i kvacilo jer je"potrosni" materijal.

 

Postoji i paket koji obuhvata samo mehanicke delove i on je otprilike upola jeftiniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

150e godisnje za garanciju od 25 000km i jeste sitnica.

Sracunaj samo koliko godina dzabe garancije dobijas sa zamenom menjaca kao sto je kolega @Zhorz zaradio.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko god planira da vozi automobil po isteku dvogodišnje fabričke garancije 3 i više godina najiskrenija preporuka je da se garancija produži.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S.
garancija bi trebalo da moze da se produzi do samog isteka 2-godisnje garancije ali izgleda ne gledajuci datum kupovine nego proizvodnje kola. Ja sam ih kupio polovinom novembra, a receno mi je da mogu produziti najkasnije do 30.10.2018.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/2/2017 at 3:11 PM, igor0511 said:

150e godisnje za garanciju od 25 000km i jeste sitnica.

Sracunaj samo koliko godina dzabe garancije dobijas sa zamenom menjaca kao sto je kolega @Zhorz zaradio.

Pa dobro, treba iskeširati 450 eur odjednom, doduse može i na čekove jedan deo da ide. Ali naravno da ne mislim da za te pare dobijam odgovarajuću protivvrednost, ne bih je ni uzeo. A čisto da ne bude nesporazum, nije +75.000 km, nego do 75.000, znači za 15.000 km godišnje, računajući i prve 2 godine.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta precizno znaci da se DPF "pokvario"?

Zacepljenje i nemogucnost regeneracije ili bukvalno neki kvar u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stepen začepljenja koji je doveo to toga da se ne može uraditi regeneracija i samim tim je bila neophodna zamene cele komponente. Nakon nekoliko regeneracija kvar, odnosno začepljenje se ponavljalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad smo kod DPF ,jednom kad sam bio u servisu,bila su dva Ducata ,sluzbe Hitne pomoci parkirana na placu. Relativno nova vozila,videlo se po njima ,nisu bila nigde ni ogrebana. Zapusio im se DPF zbog ciste gradske voznje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevezano za L smatram da je nacin uvodjenja DPFa u nova vozila pogresan.

Ideja da vozac sto manje primeti regeneracije pa onda bude problem kada se nakupi gomila nezavrsenih regeneracija je potpuno pogresna.

 

Ja bih ugradio lampicu da se jasno oznaci kada je regeneracija u toku i, jos dodatno, dugme da se rucno pokrene regeneracija kada se izlazi na autoput.

 

Mada tada bi DPF redje crkavao sto ne znam koliko je u interesu fabrike :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz uputstva za upotrebu, vezano za DPF:

"Lampica se pali i neprekidno svetli (na nekim verzijama zajedno sa prikazom poruke i simbolom na displeju)
kako bi ukazao da DPF sistem zahteva uklanjanje uhvaćenih nečistoća (čestica), zarobljenih putem procesa
regeneracije.
Lampica se ne pali svaki put kada je DPF u regeneraciji, već samo kada uslovi vožnje zahtevaju
signaliziranje vozaču.
Da bi se isključila lampica potrebno je zadržati vozilo u pokretu sve do završetka regeneracije.
Proces u proseku traje 15 minuta. Optimalni uslovi za privođenje kraju procesa se postižu održavanjem
brzine vozila od 60 km/h i režima motora na preko 2000 obrtaja/min.
Paljenje ove lampice ne označava kvar na vozilu i nije potrebno obratiti se servisu. U nekim verzijama,
zajedno sa paljenjem lampice, na displeju se prikazuje odgovarajuća poruka."

 

"Pored ostalog signalizira da je moguće gašenje motora čak i sa upaljenom lampicom; ponovljeno prekidanje procesa regeneracije mogla bi,
ipak, izazvati preuranjenu degradaciju motornog ulja. Zbog toga, preporučujemo da uvek sačekate gašenje lampice pre nego ugasite motor,
prateći napred data uputstva. Ne preporučuje se dovršavanje regeneracije DPF sa zaustavljenim vozilom."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do sada sam samo jednom imao slucaj da mi se upalila lampica, koliko se secam na oko 25.000 km, i to baš u gradskoj vožnji. Nažalost, nisam uspeo ni da održim brzinu, ni obrtaje preko 2,000 obrtaja, jer sam proveo narednih desetak minuta u gradskoj gužvi...  u kreni - stani - vožnji. Taman kad sam izašao iz gužve i dospeo do otvorenog puta, lampica se ugasila. Evo, prešao sam do sada još toliko, nije se više upalila, tako da mislim da nije bilo nikakvih posledica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ata Jeste malko off topic ,ali me samo zanima kolika ti je prosecna potrosnja? Ja sam se dvoumio izmedju benzinca i dizela. Ali razlika u ceni me je privukla da uzmem benzinca,jer sam racunao ako je razlika u potrosnji 2l da treba negde oko 150k km da bi dizel poceo da se otplacuje. Inace kad je u pitanju DPF na tvom mestu se ne bih opterecivao dokle god si u garanciji ,za sve sto ne valja pravac servis pa nek ae oni bakcu oko toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče potrošnje, u proseku je oko 5,5 - 6 litara. Lokalnim putevima van grada normalno je oko 3,5 - 4,5 litre, po autoputu je oko 5,5 - 6,5 ako se vozi 130 km/h, a u gradu zavisi od guzve i godišnjih doba, uglavnom je 5-6 leti i  7-8 litara zimi. Kad sve saberem je oko 6 litara. Ako se pazi može i manje,  ali me u poslednje vreme mrzi... Dizel kod 500L se sam uzeo ne zbog uštede, već zbog veće snage... računam da će se isplatiti za oko 100.000 km, koliko i planiram da predjem njime, pa sam na istom, a dobio snažniji motor... Ne opterećujem se naravno,  još malo pa ističe 5 god... nikakvih problema nisam imao, dobro se pokazao, kuc, kuc... da ne ureknem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je 1.3 ili 1.6 ? Moram priznati da i meni nedostaje dizel. Posle sam se malo pokajao u izboru motora. I benzinac zna da povuce ali mu trebaju obrtaji. Dok pri uzbrdicama mora da se radi rucicom menjaca. Svakako potrosnja nije neka veca razlika . Nije cak ni pune dve litre. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenutno vozim zamenski  500L benzin, i osećam potrebu da kazem ono što svi već znate... potrosnja vise zavisi od nacina voznje nego od motora. jedan isti vozač (u ovom slučaju - ja), izgleda da ima dva stila vožnje zavisno od dva tipa motora.,  Kada sam nedavno seo u benzinca na početku sam bio prilično razočaran, loše vuče, nema snage, stalno se moraju menjati brzine... što opet svi znate...

 

Doduše U periodu prilagođevanje ni potrošnja nije bila znatno veća, skoro ista kao i kod dizelaša (10%-15% posto više)... ali čim sam se malo navikao na motor,  što mi nije trebalo mnogo vremena, jer je sve ostalo na autu isto... porasli su obrtaji, kao logična posledica i ubrzanja, a samim tim i potrošnja. Prosto objašnjeno, benzinac me tera da ga stisnem, kao da kaže "nemoj da me voziš kao dizelaša, ne prija mi !!"

 

Šta da kažem, isti vozač, drugi motor => dva stila vožnje... dizel nekako smiruje svojim mirnijim tak-tak-tak-tak tonom, a benzim vrmm.... vrmmmmmmmMMMM.... tonom podiže adrenalin...  Mada realno nisam vozio ništa brže nego inače, lepša polovina je primetila da sam počeo znatno agresivnije da vozim.... a kako mi je život i ovako dovoljno stresan i bez agresivne vožnje, jedva čekam moj stari dizel!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam benzince dosta ranije... Što bi rekli - u nekom prošlom životu... i to dosta, i srecan sam sto sam još uvek živ, kroz šta sam sve prošao...i sada ponekad provozam poneki benzinac na kratko (nedovoljno da bih se privikao na njega), ali mi je bilo vrlo zanimljivo poredjenje jednog istog automobila sa dva različita motora, koje imam priliku da vozim u vrlo kratkom razmaku, pa mogu da uporedim samo njihove motore, kao jedinu razliku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ccc kad i 1.4 atmo vuce na divljanje i urla.. sta bi bilo sa nekim automobilom koji ide ispod 10s do 100 :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...