Jump to content
FAS Goran
Jelena84

Fiat 500L - produženje garancije

Recommended Posts

koliko sam ja shvatio osim produzene garancije mi ne mozemo nista drugo da ugovorimo, jer se ti dodatni planovi odrzavanja ili servisni planovi ugovaraju pre prvog redovnog servisa, tj. pre godinu dana... a takvih ovde nema puno...


Servisni planovi su (koliko sam ja shvatio), kao prepaid dopune... ili blok karata za pozoriste, klizalista i slicno... Ugovorimo odredjeni broj bonova za servise koje koristimo po potrebi (svake godine)... a u zameni sto uplacujemo ranije za nekoliko godina dobijamo ih nesto povoljnije... jedino sto opet, koliko sam shvatio - to ne vazi za nas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je Dovla hteo reći šta ako svi uplate 3 godine produžene garancije imajući u vidu sadašnje cene održavanja a nakon ishitrene odluke da se garancija produži zbog najavljenog poskupljenja, cena redovnog održavanja skoči za neki značajan procenat.

Postavlja se pitanje da li bi vlasnici produžili garanciju da su imali tu informaciju prilikom donošenja odluke.

Anyway, pošto se ništa ne zna o planovima održavanja sva priča oko toga je bespotrebna.

Što se tiče garancije. Ako se cena malo poveća, to neće uticati na odluku o produženju. Ako cena skoči puno, neće se vlasnici FIATA odlučiti da je produže. Who cares....potpuno nebitno.

Mada, bilo bi lepo kada bi se tačna informacija o poskupljenju sa potpunim informacijama objavila par dana ranije, a ne da se ti poskupljenje desi preko noći.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ata

 

Suštinski si dobro shvatio. Plan održavanja je vezivanje vozila za određen servis ugovaranjem servisiranja pod određenim uslovima i na određeno vreme.

Mislim da je ponuda takve usluge više stvar poslovne politike servisa te da ne mora biti uslovljena prvim servisom, garancijom ili nešim trećim.

Ostaje nam da vidimo ko će prvi ponuditi takve uslove i koliko će biti isplativi.

Prvi ja bih pristao na tako nešto ako imam ekonomsku računicu i neki vid garancije šta če biti ugrađivano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Produžena garancija je jedno, planovi održavanja drugo. Kod planova održavanja ćete dobiti vaučere na kojima se jasno vidi šta se i kada radi na vozilu. To se plati unapred sa određenim popustom i tu nema više korekcije cena, jer ste tu zaštićeni i po pitanju rasta cena delova, varijacijama kursa eura i sl. 

 

"U slučaju takvih proizvoda, kupac će pored odštampane ugovorne forme dobiti i vaučere, tj. kupone kojima će ostvarivati takve povoljnosti. Na vaučerima će biti veoma jasno naznačeno da je servisni ugovor validan samo u okviru dilerstva koje je ugovor prodalo."


koliko sam ja shvatio osim produzene garancije mi ne mozemo nista drugo da ugovorimo, jer se ti dodatni planovi odrzavanja ili servisni planovi ugovaraju pre prvog redovnog servisa, tj. pre godinu dana... a takvih ovde nema puno...


Servisni planovi su (koliko sam ja shvatio), kao prepaid dopune... ili blok karata za pozoriste, klizalista i slicno... Ugovorimo odredjeni broj bonova za servise koje koristimo po potrebi (svake godine)... a u zameni sto uplacujemo ranije za nekoliko godina dobijamo ih nesto povoljnije... jedino sto opet, koliko sam shvatio - to ne vazi za nas...

Tako je.


Pobrkao si dve odvojene stvari. ;)
Produžena garancija i servisni ugovori nemaju veze jedno sa drugim. Dve odvojene i potpuno samostalne stvari.
Za produženje garancije postoje cene za željeni vremenski period i kilometražu. Te cene će se možda menjati.
Ali, taj iznos (za produžetak garancije) nema veze sa cenama redovnih servisa...

Upravo.


Suštinski si dobro shvatio. Plan održavanja je vezivanje vozila za određen servis ugovaranjem servisiranja pod određenim uslovima i na određeno vreme.

Mislim da je ponuda takve usluge više stvar poslovne politike servisa te da ne mora biti uslovljena prvim servisom, garancijom ili nešim trećim.

Ostaje nam da vidimo ko će prvi ponuditi takve uslove i koliko će biti isplativi.

Prvi ja bih pristao na tako nešto ako imam ekonomsku računicu i neki vid garancije šta če biti ugrađivano.

To je plan, čekamo samo da Fiat plasira dilerima i da se krene sa realizacijom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam govorio o kombinovanju te dve odvojene usluge

 

- produžena garancija 

- maximum care

 

Dakle, razmišljam o tome da li želim produženu garanciju i računam: 

 

- cena produžene garancije + cene predviđenih servisa u ovlašćenom servisu u tom periodu produžene garancije 

 

Zatim saberem cenu predviđenih servisa u nekom "neovlašćenom" servisu i izračunam koliko mi ostane para u odnosu na prvu računicu i kapiram da je to za "ne daj Bože": 

 

Na primer: 

 

Uzmem produženu garanciju i ona zajedno sa predviđenim servisima u narednih 2-3-5 godina (zavisi šta izaberem) me izađe 2000€ (lupio sam cifru). Za to vreme, auto mi je u garanciji i meni je super, ali kada radim neku intervenciju van redovnih servisa (recimo nešto na trapu, diskovi, pločice, set kvačila itd...) onda za to moram da plaćam abnormalne sume u ovlašćenom servisu. 

 

Druga opcija mi je da ne uzmem produženu garanciju i odlučim da auto održavam narednih 2-3-5 godina kod Miloja (Miloje je izmišljeni lik i svaka sličnost sa stvarnim likovima je slučajna :D ). Kod Miloja servisi u narednih 2-3-5 godina me izlaze 1000€ (opet sam lupio cifru). Dakle, auto mi nije u garanciji pa ako nešto zabode moram sam da popravljam (za šta mi je ostalo 1000€), ali ću zato za stvari van redovnih servisa (nešto na trapu, diskovi, pločice, set kvačila itd...) uštedeti kupujući nešto jeftinije delove što istovremeno povećava moju ušteđenu sumu od 1000€. 

 

Međutim, u celoj toj računici, pojavljuje se dodatna usluga, koja nema veze sa produženom garancijom tj. prodaje se kao zasebna usluga, ali me može navesti da prevagnem ka prvoj opciji. Naravno radi se o Maximum Care. To je super... uplatim neke pare unapred i narednih 2-3-5 godina mi je auto u garanciji, a i servise više ne moram da plaćam pa čak ni delove van redovnih servisa (nešto na trapu, diskovi, pločice, set kvačila itd...). E zapravo qrčina. Pa servisi još uvek nisu "odlučili" šta zapravo spada u Maximum Care!

 

Pa kako sad da se odlučim za to kad nisu smislili šta obuhvata ta usluga? 

Kad misle da smisle? 

Kako to da treba bilo šta da smišljaju, pa sama reč kaže - MAXIMUM dakle SVE što treba da se menja da mi zamene... 

 

Ok dobro... sačekaću da smisle šta sve ulazi pa ću onda da donesem odluku, neću da ishitreno donosim odluke. 

 

Pa čekaj jbt meni ističe garancija, moram to da odradim što pre. Evo sad kažu da će i da poskupi produžena. Pa kako sad kad sam sve lepo sračunao?! 

 

 

 

 

 

Eto... i sad čovek neka bude pametan pa neka odluči pre odluke i neka ugovori pre ugovora... 

 

Celo moje pisanje se odnosi na profesionalizam naših kvazi ovlašćenih servisa. Setili se da prave ustupke kad su ljudi počeli da izlaze iz sistema ovlašćenih i masovno održavaju vozila kod drugih. E sad, bi mogli malo nešto da ponude... pa to su mogli i u oktobru prošle godine da predvide, pa u decembru da naprave akciju ko uplati produženu tokom decembra dobija neke popuste, pogodnosti šta ti ja znam... i onda sad u martu svi imaju produženu jer je bila super ponuda, a u međuvremenu se pojavila i super ponuda Maximum care i to ljudi uzeše masovno i ovlašćeni se ubiše od posla... 

 

Ali avaj... nema se kome posati... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam govorio o kombinovanju te dve odvojene usluge

 

- produžena garancija 

- maximum care

 

ja sam dobio Maximum care, tj produzenje garancije. Nemoj da te imena zbunjuju, isto je to  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ću uzeti 100 posto....ako postanem vlasnik 500 l....poučen pisanjem na forumu a i slušajući starije i iskusnije.
A Dovli je svaka ka u Njegoša.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam govorio o kombinovanju te dve odvojene usluge

 

- produžena garancija 

- maximum care

 

Dakle, razmišljam o tome da li želim produženu garanciju i računam: 

 

- cena produžene garancije + cene predviđenih servisa u ovlašćenom servisu u tom periodu produžene garancije 

 

Zatim saberem cenu predviđenih servisa u nekom "neovlašćenom" servisu i izračunam koliko mi ostane para u odnosu na prvu računicu i kapiram da je to za "ne daj Bože": 

 

Na primer: 

 

Uzmem produženu garanciju i ona zajedno sa predviđenim servisima u narednih 2-3-5 godina (zavisi šta izaberem) me izađe 2000€ (lupio sam cifru). Za to vreme, auto mi je u garanciji i meni je super, ali kada radim neku intervenciju van redovnih servisa (recimo nešto na trapu, diskovi, pločice, set kvačila itd...) onda za to moram da plaćam abnormalne sume u ovlašćenom servisu. 

 

Druga opcija mi je da ne uzmem produženu garanciju i odlučim da auto održavam narednih 2-3-5 godina kod Miloja (Miloje je izmišljeni lik i svaka sličnost sa stvarnim likovima je slučajna :D ). Kod Miloja servisi u narednih 2-3-5 godina me izlaze 1000€ (opet sam lupio cifru). Dakle, auto mi nije u garanciji pa ako nešto zabode moram sam da popravljam (za šta mi je ostalo 1000€), ali ću zato za stvari van redovnih servisa (nešto na trapu, diskovi, pločice, set kvačila itd...) uštedeti kupujući nešto jeftinije delove što istovremeno povećava moju ušteđenu sumu od 1000€. 

 

Međutim, u celoj toj računici, pojavljuje se dodatna usluga, koja nema veze sa produženom garancijom tj. prodaje se kao zasebna usluga, ali me može navesti da prevagnem ka prvoj opciji. Naravno radi se o Maximum Care. To je super... uplatim neke pare unapred i narednih 2-3-5 godina mi je auto u garanciji, a i servise više ne moram da plaćam pa čak ni delove van redovnih servisa (nešto na trapu, diskovi, pločice, set kvačila itd...). E zapravo qrčina. Pa servisi još uvek nisu "odlučili" šta zapravo spada u Maximum Care!

 

Pa kako sad da se odlučim za to kad nisu smislili šta obuhvata ta usluga? 

Kad misle da smisle? 

Kako to da treba bilo šta da smišljaju, pa sama reč kaže - MAXIMUM dakle SVE što treba da se menja da mi zamene... 

 

Ok dobro... sačekaću da smisle šta sve ulazi pa ću onda da donesem odluku, neću da ishitreno donosim odluke. 

 

Pa čekaj jbt meni ističe garancija, moram to da odradim što pre. Evo sad kažu da će i da poskupi produžena. Pa kako sad kad sam sve lepo sračunao?! 

 

 

 

 

 

Eto... i sad čovek neka bude pametan pa neka odluči pre odluke i neka ugovori pre ugovora... 

 

Celo moje pisanje se odnosi na profesionalizam naših kvazi ovlašćenih servisa. Setili se da prave ustupke kad su ljudi počeli da izlaze iz sistema ovlašćenih i masovno održavaju vozila kod drugih. E sad, bi mogli malo nešto da ponude... pa to su mogli i u oktobru prošle godine da predvide, pa u decembru da naprave akciju ko uplati produženu tokom decembra dobija neke popuste, pogodnosti šta ti ja znam... i onda sad u martu svi imaju produženu jer je bila super ponuda, a u međuvremenu se pojavila i super ponuda Maximum care i to ljudi uzeše masovno i ovlašćeni se ubiše od posla... 

 

Ali avaj... nema se kome posati... :)

Uz dužno poštovanje, ovo što ste napisali nije baš tačno. Sve postprodajne aktivnosti koje su vezane za FGA grupaciju kreira proizvođač. Diler je taj koji to mora da prihvati ukoliko želi da ostane u mreži. 

Drugo Maximum Care je naziv servisnog ugovora koji je preimenovan žargonski u "produženu garanciju" i aktuelan je od juna meseca 2014. godine. Kupac može da ka realizuje dan pre isteka dvogodišnje fabričke garancije.

Planovi održavanja su nešto novo na tržištu i u planu su da zažive u narednom periodu. Moja je ideja bila da Vas čisto upoznam sa nekim narednim postprodajnim aktivnostima imajući u vidu da ste vlasnici Fiata, brenda u kojem je AK Stojanov 40 godina i ja kao servisni savetnik 8. Planovi održavanja će tek biti plasirani i kupci će moži da ih ako mogu slobodno da kažem kupe odmah pri kupovini vozila kroz kreditiranje od strane banke ili za gotovinu, odnosno, u drugom slučaju do prvog servisa. Ideja je da se kupac obezbedi po pitanju održavanja vozila u periodu koji njemu odgovara uz određeni popust i zaštiti od eventualnog porasta cena rezervnih delova i varijacija kursa eura.

 

To je čitava mudrost.

 

Što se tiče povećanja cena produžene garancije, naveo sam da postoje nezvanične inormacije, dakle možda i ne poskupe. Naveo sam taj podatak čisto zbog onih ljudi koji imaju želju da urade produženje garancije - čisto radi sigurnosti jer nemaju šta da izgube u finansijskom smislu. Znači to je isključivo prijateljski savet. Naravno ništa od ovoga nemam obavezu da Vam pišem. Ukoliko pojedini članovi imaju konkretno pitanje molim da pošalju poruku, rado ću da odgovorim kao i mnogima kojima sam do sada odgovorio i nadam se pomogao.

 

Pozdrav svima!

Edited by GULIVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovla je dao dobar putokaz da shvatite koliko će vas koštati produženje garancije.

Pod pretpostavkom da cene servisa ne skaču u mom slučaju to bi izgledalo otprilike ovako:

365€ garancija + 2*150€ + 2*190€ = 1045€ gde su 2. i 4.servis po 190€ jer se menja i filter goriva, a 3. i 5. po 150€.

Ukoliko nemam obavezu da održavam u ovl servisima sami servisi bi me koštali bar duplo manje tj. 340€ tako da bi me garancija koštala minimum 705€.

To je minimalna suma. Realnije je da će biti skuplje jer će se na nekom od narednih servisa menjati pločice, kočiono ulje... a sve je to duplo skuplje u ovl servisu nego kod drugara u garaži.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko nije pominjao poskupljenje cene servisa.

Sve je počelo sa pričom da će možda produženje garancije da poskupi, ne cena servisa (redovnog održavanja). Upravo kupovinom unapred ''planova održavanja'' se obezbeđujete od poskupljenja cena servisa, skoka evra, rasta PDV-a ili čega već. Svestan sam da bi bilo bolje da se zna šta je još, osim menjanja ulja i filtera, obuhvaćeno cenom koju plaćate unapred (oni ljudi koji kupe ''plan održavanja'').

 

Koliko sam razumeo, planovi održavanja se mogu uzeti nezavisno od produžene garancije. Nema veze jedno sa drugim, ne kontam zašto se to sve sabira.

Evo, da se oslonim na primer koji je dao pavaobg:

 

- Uplatio sam produženu garanciju od 365 evra. Trošak 1 = 365 evra.

Kako bi mi ta produžena garancija važila, održavanje radim u ovlašćenim i to me košta dodatnih 680 evra (ukupno za 4 servisa) u periodu za koji sam produžio garanciju. Trošak 2 = 680 evra

Ukupno: Trošak 1 + Trošak 2 =  365 + 680 = 1.045 evra

 

- Nisam uplatio produženu garanciju. Trošak 1 = 0 evra.

Pošto nemam garanciju, servise radim van sistema ovlašćenih i ta ista 4 servisa me koštaju oko 400 evra. Trošak 2 = 400 evra

Ukupno: Trošak 1 + Trošak 2 = 0 + 400 = 400 evra

 

Ovaj drugi vlasnik je uštedeo oko 650 evra, koje može da potroši ako mu iskrsne neki problem sa autom kojem bi prvom vlasniku pokrila produžena garancija. Sam odlučuje da li mu je to ok. A, odlučuje na osnovu niza faktora.

Ali, ovu istu računicu, ovu istu dilemu ima svaki vlasnik bilo kog novog auta, i uvek ''vaga'' da li mu se isplati.

Npr. onom vlasniku koji ionako menja aute na npr. 2-3 godine, njega baš briga za produženu garanciju, ionako auto neće biti kod njega jer ga prodaje, menja. Opet, onaj ko planira da ima 500L jedno 4-5 i više godina, on će još kako biti zainteresovan za produženu garanciju. Opet, neki treći vlasnik koji ima pristup jeftinijim delovima jer...otkud znam...poznaje čoveka koji dovlači delove, ili sam zna i voli da menja ulje i filtere ispred zgrade...ili neki peti koji je po prirodi aljkav i samo planira da dosipa ulje i ne menja ga nikada, ili neki deseti koji ionako prelazi malo kilometara sa tim autom, pa računa da nema šta tu da se mnogo potroši, tako da on neće imati troškove tipa set kvačila, zamajac...a, opet neki dvadeseti koji baš mnogo prelazi i još kako mu ulazi u računicu koliko će ga koštati zamena zamajca u ovlašćenom...ali sa druge strane i koliko mu pokriva produžena garancija crkavanje turbine npr. jer mnooogo prelazi, možda sve po gradu, ma, itd, itd. Svako od njih odlučuje pojedinačno za sebe na osnovu niza faktora.

 

I, kakve sad tu presudne, odlučujuće, apsolutno najvažnije veze ima onaj trošak 1...tj. da li je on 365 evra, ili poskupi produženje garancije na npr. 400 evra, ili čak evo opadne na 300 evra? To je u celoj računici (ako već sabirate cenu održavanja u ovlašćenim sa cenom produžene garancije), najmanji deo troška, samim tim i najmanje utiče. Poskupljenje produžene garancije od npr. 10% (sa 365 iz primera na 401 evro) diže ukupni trošak za 3.5%.

 

Da li neko uzima produženu garanciju (i samim tim se obavezuje na plaćanje skupljeg održavanja kod ovlašćenih servisa i u narednom periodu), odlučuje najmanje na osnovu toga da li ona košta 365 ili 390 ili 320 evra, jer te razlike od 40 evra gore-dole predstavljaju mizerni ukupni trošak. Pa, zar nisu mogli istu računicu da prave vlasnici 500L i u prve dve godine vlasništva nad autom? I tada smo mogli ovde da pišemo da li se isplati raditi skuplje redovne servise kod ovlašćenog i zadržati garanciju, od toga da li se pozdraviti sa njome, ali zato raditi jeftinije servise, ili čak sam menjati ulje i filtere ispred zgrade...

Edited by neshaoct
ispravka

Share this post


Link to post
Share on other sites

niko te ne tera da menjas plocice u ovl.servisu


 

To je minimalna suma. Realnije je da će biti skuplje jer će se na nekom od narednih servisa menjati pločice, kočiono ulje... a sve je to duplo skuplje u ovl servisu nego kod drugara u garaži.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neša i Dovla sve objasnili a i Guliver.....strah traži maksimum care.....a ratio je protiv toga...samo da nebude skuplja pita od tepsije. Pozdrav svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

niko te ne tera da menjas plocice u ovl.servisu

 

To je minimalna suma. Realnije je da će biti skuplje jer će se na nekom od narednih servisa menjati pločice, kočiono ulje... a sve je to duplo skuplje u ovl servisu nego kod drugara u garaži.

 

Ne tera me, ali ako ćemo po PS-u trebalo bi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma sto bi trebalo ako plocice ne uticu na garanciju....mislim da nikako ne mogu da povezu da su lose plocice dovele do kvara menjaca / ili mozda mogu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam platio danas, a vi kako vam je volja :). Kao što Nesha reče, svako ima neku svoju računicu koja mu odgovara, e sad da li će pogrešiti ili ne to ne može da zna u napred... Meni odgovara +3g ili 75K km...

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1, cim nadjem malo vremena da odem do Stojanova.

Usput, sigurno ce kola koja su odrzavana u ovl.servisu, sve sa uredno vodjenom servisnom knjigom, imati i vecu vrednost prilikom prodaje, pa ce to malo umanjiti i razliku.

Druga stvar, u produzenu spada i pomoc na putu i u inostranstvu - za ne daj boze... Saberite i to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:up:  :up:   :thumbsup:


@guliver

meni je zamenjen akumulator u garanciji, da li sada imam opet garanciju na akumulator i koliko?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma sto bi trebalo ako plocice ne uticu na garanciju....mislim da nikako ne mogu da povezu da su lose plocice dovele do kvara menjaca / ili mozda mogu...

KOČNICE
• Glavni kočioni cilindar
• Stezači
• Creva i cevi
• Sklop ABS kočnica (ABS)
 
Ukoliko neka od ovih stavki bude predmet popravke u produženoj garanciji ( a podležu u produženom garantnom roku ) i pri defektaži se ustanovi da su na vozilu ugrađene neoriginalne pločice ili diskovi, automatski se garancije ne priznaje. 

:up:  :up:   :thumbsup:

@guliver

meni je zamenjen akumulator u garanciji, da li sada imam opet garanciju na akumulator i koliko?

Šta NIJE pokriveno PLANOM MAKSIMALNE ZAŠTITE:

HABANJE Delovi koji se troše i habaju (komponente koje zahtevaju
periodičnu zamenu): pneumatici / ratkapne točkova, svećice / grejači,
spojnica, kočioni diskovi i pločice, akumulator, vetrobran, prskalice
za pranje termičkog stakla / farova, metlice brisača, papuče zadnjih
kočnica, doboši, remenje (izuzev remena razvoda), amotrizeri, osvetljenje
(unutrašnje i spoljašnje), osigurači, kompletan izduvni sistem (izuzev
kontrolnog sistema emisije izduvnih gasova, katalitički konvertor sa filterom
čestica), ulja, filteri, ozubljeno remenje davača, geometrija točkova.
Edited by GULIVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1, cim nadjem malo vremena da odem do Stojanova.

Usput, sigurno ce kola koja su odrzavana u ovl.servisu, sve sa uredno vodjenom servisnom knjigom, imati i vecu vrednost prilikom prodaje, pa ce to malo umanjiti i razliku.

Druga stvar, u produzenu spada i pomoc na putu i u inostranstvu - za ne daj boze... Saberite i to.

Sigurno će se održavanje u ovl servisu odraziti na cenu prilikom prodaje. Druga stvar je i da je vozilo koje je sve vreme održavano u ovl. servisu lakše dati u staro za novo kombinaciji.

Ovo je jedna od onih tema gde nema apsoutno ispravnog mišljenja. Svako ima svoj logiku i svaka je ispravna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo danas produzenu garanciju - cela procedura trajala je oko 5 min.

- plus  3 godine, do 75.000 km

- minus 365 eura, tj. 0,33 eura svaki dan.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam, pitao sam da li moze popust za clanove, za svaki slucaj... mada sam pretpostavljao da ne vazi.

Mislim da je vec pisano da moze - cekovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ata, jesi li pitao da li moze na rate?

 

Može na rate na način da pola platite odmah po realizaciji ugovora, a pola na mesečne rate čekovima (1 ček = 5000 RSD ).

Nisam, pitao sam da li moze popust za clanove, za svaki slucaj... mada sam pretpostavljao da ne vazi.

Mislim da je vec pisano da moze - cekovima.

 

Provereno u FAS-u, ne postoji popust vezan za takve vrste proizvoda osim za redovne usluge onog servisa koji ima dogovor sa FLCS. Konkretno AK Stojanov daje 10% popusta na *rezervne delove i uslugu servisa.

 

*Za originalne rezervne delove koji su već dati po akcijskim cenam ne vredi dodatni popust od 10%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...