Jaric T Zivadin 0 Posted February 21, 2015 Ili da za onaj famozni metalni udarac pri prvom paljenju kad je hladno vreme takodje u servisu kazu da to tako treba jer je ulje palo na dno kartera i da nema dobrog podmazivanja. To objasnjenje cu jos i da prihvatim, ali da li je moguce da smo taj problem primetili samo kod ovog fiata, a vozili smo dosta automobila raznih marki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 21, 2015 A, je l te neko motkom tuče da voziš tog Fiata? Prosto je...ako nisi zadovoljan, prodaj i kupi drugi brend gde nema tog zvuka, i gde je sve super. Npr. ja NIKADA ne bi išao u servis zato što mi se u prvih par sekundi, nakon startovanja motora na minusu, čuje zvuk koji mi se ne čuje kad je napolju toplije. To bih prihvatio kao najnormalniju stvar.Još kako bih išao ako imam taj zvuk kada je motor na radnoj temperaturi, ili ako se pojavljuje samo na većem gasu ili sl.Sreća pa nije ova zima bila hladna, inače bi imali gomilu postova u kojima se vlasnici 500L žale na to što menjač teže ide u brzine (jer se i ulje u njemu zgusne). Očekujemo takvu temu sledeće zime. Jedne zime, valjda beše 2006., amortizeri na tadašnjoj mojoj Bravi nisu postojali, prelazak preko ležećeš kao da su mi otpali svi točkovi...ali to je bilo samo zato jer sam imao uljne amorte i stvrdnulo se i to ulje u njima, pa je izgledalo kao da nemam amorte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GULIVER 11 Posted February 21, 2015 Još jednom, da kupci shvate proceduru popravke vozila u garantom roku, citiram svoj post od nedavno: Quote "Naravno, svi kvarovi koji nastanu u zavisnosti od uzroka i prirode samog kvara se fotografišu, snimaju ( audio ili video) te šalju u Fiat na razmatranje. Šalje se takođe odštampan test motora sa snimljenim greškama i sl. Servis na svoju ruku ne sme da menja bilo koji deo u garantnom roku bez pisanog odobrenja u vidu e-mail poruke od strane ovlašćenog lica proizvođača automobila u ovom slučaju FIAT AUTOMOBILI SRBIJA Kragujevac." Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted February 21, 2015 To znači da u najboljem slučaju moramo 2 puta da idemo u servis da bi otkonili neki kvar tj. problem??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted February 21, 2015 Baš takoMin 2x Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted February 21, 2015 (edited) Dobro, da rezimiramo sad pošto su sada svi uslovi poznati.Stalo mi je do mišljenja većine ovde prisutnih vlasnika L-a, pa bih da sprovedem jednu anketu... 1. Da li ćete produžiti garanciju? 2. Za koji paket bi ste se odlučili?3. Koji su razlozi zbog kojih biste ili ne biste produžili garanciju? Hvala unapred! Edited February 21, 2015 by sale nacionale Quote Share this post Link to post Share on other sites
mile021 0 Posted February 21, 2015 1. ne2. n/a3. loša servisna usluga gde bi trebalo da se rešavaju nedostaci iz garancije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaric T Zivadin 0 Posted February 21, 2015 Verovatno cu produziti za jos godinu dana, jer smatram da nesto od nepredvidjenih kvarova moze jos uvek da se desi, a za posle sta mi Bog da. Mislim da jos uvek nije dovoljno razvijeno trziste delova za 500L, a da ce se i to za godinu, dve popraviti Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted February 21, 2015 malo doplate, puno sigurnosti... ala uleti... za par sekundi... ne zaboravite koliko kostaju servisi u inostranstvu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaric T Zivadin 0 Posted February 21, 2015 Pa i nije bas malo doplate, plus naredne tri godine servisi obavezni kod njih, plus ako se desi nesto sto ne ulazi u garanciju, ti placas po verovatno paprenim cenama,... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted February 22, 2015 Ne daj boze jednog ozbiljnijeg kvara, ili ne daj boze jednog jedinog kvara u inostranstvu... drugacije bi pricao.Istom logikom neko bi rekao da je kasko najskuplji - jer za jednu godinu kaska moze da se uplati maltene sve tri godine dodatne garancije... a jedna sitnija popravka limarije otplati celu premiju. Posedovanje i odrzavanje novih kola je daleko skuplje nego polovnih. To bi trebalo da znaju svi pre nego sto kupe nova kola... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted February 22, 2015 samo da navatam zensku koja radi svake druge subote i produzujem, +3, najmanje km, a produzujem zbog ociglednih fabricikih gresaka na L-u a ne zbog ljubaznih servisera i "vece" cene kada ga budem prodavao. @neshi nemam snage da ti objasnjavam zasto je bolje servisu da stave njihov deo i ceo ti naplate nego da ga zamene u garanciji i uzmu nesto od Fiata za "ruke"......cekaj , pa sad ti objasnih jbga...Pa i nije bas malo doplate, plus naredne tri godine servisi obavezni kod njih, plus ako se desi nesto sto ne ulazi u garanciju, ti placas po verovatno paprenim cenama,...to sto ne ulazi u garanciju ne moras da menjas kod njih tako da ti isto izadje sa ili bez garancije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaric T Zivadin 0 Posted February 22, 2015 Ata slazem se sa tobom, ali to vise nije nov auto, a pogotovo nece biti za 2-3 godine. Ako ne daj Boze sjebes lamelu u garnatnom roku mogu misliti koliko ce ti to naplatiti u ovl. servisuZhorz mislim da gresis. Svaka intervencija van servisa povlaci gubitak garancije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted February 22, 2015 cekamo Gulivera da kaze sta ako popravimo deo koji ne spada pod garanciju u drugom servisu Quote Share this post Link to post Share on other sites
tratra 0 Posted February 22, 2015 produzujem, +3, najmanje km, a produzujem zbog ociglednih fabricikih gresaka na L-u a ne zbog ljubaznih servisera i "vece" cene kada ga budem prodavao.+1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaric T Zivadin 0 Posted February 22, 2015 Ma nema tu sta da ti pricaju, jedino na kvarno da uradis sam i nadas se da nece primetiti Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 22, 2015 @neshi nemam snage da ti objasnjavam zasto je bolje servisu da stave njihov deo i ceo ti naplate nego da ga zamene u garanciji i uzmu nesto od Fiata za "ruke"...Cenu rezervnog dela ne odredjuje servis, nego Fiat. Pare koje daš za deo idu Fiatu. Uvoznik delova je FAS, on ih plaća, on im odredjuje cenu, nemaju ovlašćeni ništa sa tim, pa samim tim sve i da žele ne mogu imati nikakav interes. Ne postoji nikakav "njihov rezervni deo" kad su ovlašćeni u pitanju jer oni ne uvoze deo (delove), nego FAS.Inače, ne uzimaju "nešto" za ruke, nego po propisanoj normi koja je ista kao i kada tebi naplate. Ako ne daj Boze sjebes lamelu u garnatnom roku mogu misliti koliko ce ti to naplatiti u ovl. servisu Je l toliko teeeeeeeeško čitati ono što se napiše, postavi ovde u temi? ''Garancija ne pokriva neispravnosti izazvane uobičajenim habanjem i trošenjem. Naročito ne pokriva zamenu ulja i drugih tečnosti i zamenu sledećih delova: ...kvačila...'' Isekao sam iz teksta sve ostale delove koje su nabrojali, ostavio sam kvačilo.Hoćemo li opet sada za 2, 3 ili 5 strana teme ''guslati'' oko seta kvačila i njegove zamene u garanciji? Ono, bilo bi super...npr. neka firma kupi 20 komada 500L. Prelaze mnogo kilometara jer se ne gase.I, onda tamo negde mesec dana pred istek garancije, šef voznog parka te firme kaže svojim vozačima ''u narednih 50 kilometara sjebite set kvačila''. To naravno može da se uradi namerno, može i za manje od 50 kilometara. Kaže im to jer zna da ih čeka zamena seta na svim vozilima u narednih godinu dana jer su već prešli i prećiće još ozbiljan broj kilometara u narednih 12 meseci. I, oni to urade. Nakon toga doteraju svih 20 automobila u ovlašćeni, ovi im o trošku Fiata zamene setove kvačila, 20 x stotine evra...i šef voznog parka uštedi svojoj firmi na održavanju na hiljade evra.Kako uopšte nekome padne na pamet da to može, pa onda piše o zameni lamele u okviru prava na garanciju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jaric T Zivadin 0 Posted February 22, 2015 Nisi razumeo! Logicno je da kvacilo nije pokriveno! Rekao sam sta ako ti crkne kvacilo, pa moras da ga menjas u ovl. servisu! To verovatno tamo mnogo vise kosta nego ako se radi u sopstvenoj reziji Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 22, 2015 (edited) I oko toga je već pisano: EDIT: Primer je sa naknadnom ugradnjom TNG-a. Fiat ne daje garanciju na motor na vozilma sa TNG uređajem osim ako nije fabrička ugradnja. Ukoliko Vam se pokida podizač stakla, bilo koji ovlašćeni servis mora da prihvati uslove garancije. Sve kvarove oko motora sa naknadnim ugrađenim TNG uređajem otklanja servis koji je ugradio isti. Ukoliko je uzrok kvara na motoru TNG uređaj koji je naknadno ugrađen - garancija se ne priznaje. U okviru dve godine trošak popravke snosi serviser koji je ugradio TNG uređaj. Takođe ukoliko produžite garanciju ista ne važi za TNG uređaj kao i za kvar na motoru uzrokovan istim. Sve ostale komponente na vozilu koje nemaju uzročno posledične veze sa TNG uređajem podležu redovnim uslovima garancije kao i uslovima kupljene produžene garancije. To Vam je jedini i pravilan odgovor. evo sada I zvaničnog odgovora vezano za vozila sa ugrađenim TNG uređajem,njegovom garancijom dalje I mogućnosti realizacije servisnog ugovora: ...FAS prihvata reklamacione zahteve kod kojih ne postoji veza između neispravnosti I prepravke vozila.Nasuprot tome,ukoliko je očigledno da postoji veza između prepravke vozila I reklamirane neispravnosti,onda se reklamacija ne prihvata na teret garancije. kada je reč o realizaciji servisnih ugovora:prodaja servisnih ugovora za vozila na kojima je izvršena prepravka,nije dozvoljena.Takođe,prepravka vozila za sobom povlači I poništenje servisnog ugovora.U slučaju da se naknadno utvrdi da vozilo poseduje servisni ugovor I da je na njemu izvršena prepravka,servisni ugovor će biti poništen u sistemu a naknadno će se izvršiti provera da li je vozilo posedovalo prepravku u momentu prodaje servisnog ugovora ======================= To što samostalno (van sistema ovlašćenih) promeniš set kvačila, koji ne podleže garanciji, ne utiče negativno na garanciju koju imaš na motor, ili elektroniku, na druge sklopove. To ostaje. Pitanje je samo šta bi onda bilo sa garancijom na menjač, jer za menjanje seta kvačila ide skidanje menjača, a to je neovlašćena radnja (jer menjaš set van sistema ovlašćenih). To je ono da li postoji veza između te intervencije urađene van sistema ovlašćenih servisa i reklamirane neispravnosti. Edited February 22, 2015 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 22, 2015 Koliko citam, dolazim do zakljucka da neki ljudi definitivno nisu za nova kola. 1 CTEBA reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 22, 2015 Sve teme oko 500l (sem pojedinih u predstavljanju automobila članova) se pretvore raspravu oko istih pitanja i postaju naporne za čitanje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 22, 2015 Tačno.Razlog za to je što ljudi ne čitaju šta im se piše, nego se mora 100 puta jedno te isto objašnjavati. Koliko je samo puta u ovoj temi postavljan spisak oko toga što jeste, i šta nije obuhvaćeno garancijom. Plus je par vlasnika 500L koji su najaktivniji na ovoj temi večito ''napeto'', večito u nekom ''tripu'' da neko samo čeka da ih zajebe, podmetne, naudi, i oni onda tako stalno napeti, unapred u nekakvom odbrambenom stavu ne mogu ni da učestvuju u diskusiji na ok način. 1 CTEBA reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
astakos 0 Posted February 22, 2015 da+ 2 godine Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2879 Posted February 22, 2015 Koliko citam, dolazim do zakljucka da neki ljudi definitivno nisu za nova kola. +1Po meni je 500L sasvim korektan auto i drastično sam promenio mišljenje o njemu posle vožnje. Čak je i jako udoban. A za škripi,grebe,zvecka,lupa ne znam stvarno šta da kažem... bolje je uzeti Stila od 1700e pa kada grebe i lupa barem da ti ne bude žao što svašta čuješ. Nešo znaš onu foru za Juga? Go*no koje na parkingu celu noć razmišlja kako ujutru da te za*ebe, Očekujem da se tako nešto pojavi i za 500L Ja da sam uzeo nov auto i da mi ponude +3 godine garancije za te pare prihvatio bih bez razmišljanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites