Jump to content
FAS Goran
Jelena84

Fiat 500L - produženje garancije

Recommended Posts

ma pazi da nisu dzaba i redovni servisi  :laughing: 

lepo je to nesa napisao ali nije napisao sitnim slovima sta ne spada u garanciju.

bukvalno sav potrosni materijal nije u garanciji , od ulja, filtera, kocnica, kocionih obloga..ne mogu se sve ni setiti......sve pise, samo procitajte koliko toga ne spada u garanciju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imate garanciju prilikom kupovine novog automobila. To je onih standarnih 2 godine. To možete da produžite pod uslovima i cenama koje su navedeni u temi.

 

Pored toga, postoje i dve vrste, bolje rečeno dva nivoa Ugovora o održavanju. Nazivi su im Premium i Easy.

- Ugovori o održavanju nude veliki izbor mogućnosti u smislu kilometraže i takođe u vremenskim okvirima, zavisno od svakog perioda predviđenog programom održavanja, uopšteno do najviše 8 godina i 175.000 km.

- Cena ugovora o održavanju zavisi od mnogih faktora, među kojima su vrsta vozila, vrsta pogonskog goriva, vremensko trajanje ugovora i traženo pokriće u kilometraži.

- FIAT daje naknadu direktno dileru za svaki Vaš ugovor o održavanju i plaća intervencije izvršene na Vašem vozilu, na osnovu rokova i uslova opisanih u Vašem ugovoru.

- Ti ugovori o održavanju nisu predviđeni u garanciji proizvođača. Dakle, oni nemaju veze sa garancijom, niti sa produženom garancijom...potpuno su odvojene stvari koje samostalno, nezavisno jedna od druge funkcionišu.

 

Uprošćeno...imaš 500L (mada ovo važi i za sve druge aktuelne modele)...želiš da održavaš sve po knjižici. Uvek sve na vreme, uvek kod ovlašćenih servisera i tako godinama. Planiraš da auto zadržiš npr. 120.000 kilometara, ili se ne vezuješ za kilometražu nego za godine. Zaključiš jednu od varijanti ugovora o održavanju. Platiš to FAS-u.

Onda po planu održavanja koji je napisan u vlasničkoj knjižici tvoje je samo da odvezeš auto u servis. Ne nosiš pare tada jer si već platio FAS-u. Ne zanima te da li su delovi poskupeli u međuvremenu, tj. tokom trajanja ugovora, ne zanima te da li je euro skočio pa je to poskupelo delove...ne zanima te da li je država povećala PDV pa to opet utiče na cenu...jednostavno, ti si to već platio i kao što piše gore Fiat će direktno dileru platiti za taj servis i sve ostalo što je predviđeno planom održavanja.

 

Faktički, posedovanje auta se tada svede na sipaš i ne misliš. :thumbup:

Uplatiš produženu garanciju, zatim uplatiš i npr. Premium servisni paket...i onda godinama jedina briga je oko novca za gorivo, jer:

- Svi kvarovi pokriveni su garancijom gde si prve 2 godine te garancije platio kad si kupio auto, a preostale godine doplatio kroz program produžene garancije.

- Svi servisi pokriveni su kroz zaključen servisni ugovor na toliko i toliko godina (kilometara)...i prilikom odlaska u servis ništa ne plaćaš dodatno za one intervencije na osnovu rokova i uslova opisanih u ugovoru o održavanju.

 

Servisni ugovor je objedinjen termin.

 

Ti ugovori se mogu zaključiti samo za vozila grupe Fiat koja još uvek nisu izvršila prvi redovni servis, ili nezavisno od toga? ;)

Paketi planova održavanja se mogu kupiti odmah nakon prvog servisa ili pre njega.

EASY PAKET: ulkjučuje provere i zamene delova kao što je navedeno u planu redovnog održavanja.

PREMIUM PAKET: uključuje redovno održavanje koje pokriva paket EASY uz zamenu širokog asortimana delova koji podležu habanju.

I svi ugovori se vezuju za šasiju ne za vlasnika tako da na neki način se i povećava vrednost automobila u slučaju prodaje.

 

A pokriće u slučuaju meh. kvara ( produžena garancija ) dan pre isteka dvogodišnje fabričke garancije

Edited by GULIVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma pazi da nisu dzaba i redovni servisi  :laughing:

lepo je to nesa napisao ali nije napisao sitnim slovima sta ne spada u garanciju.

bukvalno sav potrosni materijal nije u garanciji , od ulja, filtera, kocnica, kocionih obloga..ne mogu se sve ni setiti......sve pise, samo procitajte koliko toga ne spada u garanciju

Logično je da potrošni delovi koji su podložni habanju ne spadaju u garanciju ( diskovi, pločice, metlice, sijalice, kvačilo itd.)

Ali za to npr. podizači stakala, sve centralne jedinice, kompresor klime, menjač, display, anlaser i sl. dakako spadaju. A verujte mi ove komponente su jako skupe.

Edited by GULIVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za one koje zanima šta sve ne pokriva produžena garancija:

1.ODRŽAVANJE: usluge redovnog održavanja, zamena ulja, filtera za ulje, filtera za vazduh, filtera kabine, punjenje klima uređaja

2.KOMPONENTE IZLOŽENE HABANJU I TROŠENJU: pneumatici, ratkapne, svećice, grejači, spojnice, diskovi i pločice, akumulator, vetrobran, prskalice za pranje stakla / farova, metlice brisača, papuče kočnica, doboši, remenje, ( izuzev remena razvoda prema ograničenima opisanim u Uputstvu za upotrebu uz vozilo), amortizeri, osvetljenje ( unutrašnje i spoljašnje ), osigurači, kompletan izd. sistem ( izuzev kontrolnog sistema emisije izduvnih gasova, katalitičkog konvertora sa filterom čestica), ulja, filteri, geometrija točkova.

3.KAROSERIJA: zaptivači, točkovi, cilindri sa ključevima, ručice, šarniri, rasveta i plast. komponente, lampe, obojeni delovi i obloge enterijere, stakla, strugači, kederi i zaptivke stakala na vratima( izuzev na krovu ) tekstilne presvlake: vrata, sedišta, podova, pragova vrata i mot. prostora. Oštećenja usled udaraca, vatre i provalnih krađa, ogrebotine, risevi i hemijska oštećenja.

4.OSTALO: Naknadno ugrađene komponente i oštećenja nastala postavljanjem neoriginalne opreme.

 

Uskoro ćete i imati priliku preuzeti propagandne materijale.

 

evo nadjoh sta sve ne pokriva( a i to nije sve) par stranica nazad, tako da ........

 

Logično je da potrošni delovi koji su podložni habanju ne spadaju u garanciju ( diskovi, pločice, metlice, sijalice, kvačilo itd.)

Ali za to npr. podizači stakala, sve centralne jedinice, kompresor klime, menjač, display, anlaser i sl. dakako spadaju. A verujte mi ove komponente su jako skupe.

 

ja se nadovezujem na Neshino pisanije koje nije lepo objasnjeno , vidis da ljudi misle da plate pa da idu na red.servis za dzaba.

a to sto je logicno bi trebali da napisete sta sve nije u garanciji, samo skeniraj i ubaci sliku ovde.

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
Delovi pokriveni Maximum Care planom zaštite:

MOTOR

• Blok motora i unutrašnje

komponente

• Glava motora

• Zupčasti remen razvoda

• Pumpa za ulje

• Pumpa za vodu

• Zamajac

• Kompletan turbokompresor

• Sistem varijatora razvoda

• Pumpa za gorivo i brizgaljke

(za dizel motore)

MENJAČ

• Menjač i unutrašnji delovi

Kvačilo i njegovi sastavni delovi

nisu pokriveni

PRENOS

• Pogonska poluvratila

• Kardansko vratilo

• Razvodnik pogona i

unutrašnje komponente

• Kardansko i pogonska poluvratila

• Diferencijal i unutrašnje komponente

SISTEM

UPRAVLJANJA

• Kućište upravljača

• Sistem servo upravljača

• Pumpa servo upravljača

• Spone

• Kardansko vratilo upravljača

• Električni servo upravljač

KLIMA UREĐAJ

• Sklop klima uređaja

• Kompresor

• Kućište i cevi

• Komande

SISTEM HLAĐENJA I

NAPAJANJA

GORIVOM

• Motor ventilatora hladnjaka

• Hladnjak

• Davač temperature rashladne

tečnosti

• Pumpa za gorivo

• Pumpa za vodu

• Regulator pritiska goriva

• Davač pritiska goriva

• Rezervoar i vodovi goriva

ELASTIČNO

OSLANJANJE

• Oscilujuća ramena

• Opruge

• Stabilizaciona poluga

KOČNICE

• Glavni kočioni cilindar

• Stezači

• Creva i cevi

• Sklop ABS kočnica (ABS)

• Kočione pločice, papuče,

diskovi i doboši nisu pokriveni.

ELEKTRIKA

• Instalacija

• Davači

• Aktuatori


INSTRUMENTI

• Instrument tabla

• Sistem infotelematike

ELEKTRIČNI UREĐAJI

• Termičko staklo

• Motori električnih podizača stakala

• Motori elektropodesivih sedišta

• Brave

• Motor pokretnih vrata

ELEKTRIČNI UREĐAJI

• Motor elektropomičnog krova

• Motori elektropodesivih ogledala

• Modul senzora za parkiranje

• Senzori za parkiranje

SIGURNOST I BEZBEDNOST

• Vazdušni jastuci

• Senzori udarca

• Davač prisustva suvozača

• Zatezači sigurnosnog pojasa

Edited by GULIVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ajd da vidimo da li sam tebe Neso razumeo!?

Ako platim Premium servisni paket, znaci da su mi besplatni i mali redovni servisi!?

 

I mene ovo zanima?

 

Jasno je da mali servisi nisu besplatni, nego su placeni unapred. Koliko sam razumeo, kupac koji uplati premium odrzavanje dobija jeftinije redovno odrzavanje nego sto je zbir pojedinacnih redovnih servisa? Naravno, trebalo bi i za njega da vazi popust za clanove FLCS-a, jer ako se na mali servis dobija popust 10%, onda bi bilo logicno da vazi i za na premium - malo ko ce uplacivati premium ako su mu jeftiniji pojedinacni (jer na njih ima popust).

 

Sasvim je razumljivo da se u slucaju ugovaranja premium odrzavanja isto obavlja u servisu u kome je zakljucen ugovor... ovako se zna, jedan servis odrzava, nema prebacivanja odgovornosti...

 

Takodje, ne znam da li sam dobro razumeo - da je moguce uplatiti odrzavanje do 8 godina? U tom slucaju ocigledno je da u njega spada i veliki servis?

 

 

 

Faktički, posedovanje auta se tada svede na sipaš i ne misliš. :thumbup:

Uplatiš produženu garanciju, zatim uplatiš i npr. Premium servisni paket...i onda godinama jedina briga je oko novca za gorivo...

 

 

Ne znam da li izvlacim iz konteksta, ali Nesinog posta (onog dela "jedina briga je oko novca za gorivo") moze da se shvati da Premium paket ukljucuje i potrosne delove?  To je malo tesko za shvatiti - jer nemaju svi iste potrebe za potrosnim delovima - npr. neko nikad ne menja metlice brisaca, a neko svakih 6 meseci? ...ili se ugovara odredjena kolicina potrosnih delova - npr. dva para metlica...

 

Da li moze da se stavi ovde i neki primer premium ugovora, ili plana odrzavanja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lično nemam još primer takvog Ugovora, čim budem imao prikazaću rado. On se isključivo radi na bazi VINa.

Ne mogu da govorim o cenama okvirno.

Imam samo primer ali ne iz Srbije neko sa evropskog tržišta gde je vlasnik pri kupovinu vozila( New Punto ) kupio EASY paket sa 3 redovna servisa i uštedeo 255 eur. Ali ponavljam to je primer iz inostranstva.

Ono što je uključeno u EASY paket:

  • filter za gorivo
  • svećice
  • pogonski kaiš
  • zupčasti kaiš
  • filter za vazduh
  • filter kabine
  • kočiona tečnost
  • koompletna zamena ulja i filtera

Ono što je uključeno u PREMIUM paket:

  • elementi EASY paketa
  • metlice brisača p+z
  • kočione pločice i diskovi p+z
  • amortizeri p+z
  • akumulator
  • kvačilo

 

Dosta je ponuda dato za "produženu garanciju" ali će se većina kupaca odlučiti za kupovinu pred sam istek dvogodišnje farbričke garancije.

Edited by GULIVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

...lepo je to nesa napisao ali nije napisao sitnim slovima sta ne spada u garanciju.

 

Još jednom, kao što piše:

 

- Ti ugovori o održavanju nisu predviđeni u garanciji proizvođača. Dakle, oni nemaju veze sa garancijom, niti sa produženom garancijom...potpuno su odvojene stvari koje samostalno, nezavisno jedna od druge funkcionišu.

 

Nemoj brkati, nemoj mešati garanciju sa ovim ugovorima. :thumbup:

To šta je obuhvaćeno, a šta nije obuhvaćeno garancijom nema veze sa ovim ugovorima. I, naravno da potrošni materijal nije obuhvaćen garancijom.

Šta nije obuhvaćeno, a šta jeste garancijom smo detaljno pisali na prethodim stranama teme na kojoj smo, npr. ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/64655-fiat-500l-produženje-garancije/?p=1096899

 

ma pazi da nisu dzaba i redovni servisi  :laughing:

 

Opet:

 

- Cena ugovora o održavanju zavisi od mnogih faktora, među kojima su vrsta vozila, vrsta pogonskog goriva, vremensko trajanje ugovora i traženo pokriće u kilometraži.

...Zaključiš jednu od varijanti ugovora o održavanju. Platiš to FAS-u.

 

Gde piše da je besplatno? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kad neko napise sipas i ne mislis onda ispadne da je dzaba
A ne razumem kakvi ugovori?pricamo o produzenju garancije i obavezi da servis radimo tamo gde platimo
 


Otvori drugu temu za ugovore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet mešanje dve stvari. ;)
Šta ovde nije jasno:
 

- Ti ugovori o održavanju nisu predviđeni u garanciji proizvođača. Dakle, oni nemaju veze sa garancijom, niti sa produženom garancijom...potpuno su odvojene stvari koje samostalno, nezavisno jedna od druge funkcionišu.

 
Ae za trenutak zaboravi da uopšte postoji mogućnost produženja garancije, izbaci je iz glave. ;)
Ovim servisnim ugovorima se plaća održavanje auta unapred. Lepo piše da se plaća, piše i kome se plaća, piše i ko onda plaća radove na tom autu tokom trajanja zaključenog ugovora:
 

- Cena ugovora o održavanju zavisi od mnogih faktora, među kojima su vrsta vozila, vrsta pogonskog goriva, vremensko trajanje ugovora i traženo pokriće u kilometraži.
- FIAT daje naknadu direktno dileru za svaki Vaš ugovor o održavanju i plaća intervencije izvršene na Vašem vozilu, na osnovu rokova i uslova opisanih u Vašem ugovoru.


Pa kad neko napise sipas i ne mislis onda ispadne da je dzaba

 
Pa, kad platiš produženje garancije i platiš zaključenje premium ugovora, šta ti onda ostaje da plaćaš osim sipanja goriva i registracije? ;)
Ako se nešto pokvari tu ti je garancija
A, kad dođe vreme za servis, za intervencije na autu, pošto si zaključio takav ugovor, onda:
- FIAT daje naknadu direktno dileru za svaki Vaš ugovor o održavanju i plaća intervencije izvršene na Vašem vozilu, na osnovu rokova i uslova opisanih u Vašem ugovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da to moze u Srbiji da prodje po firmama , kod nas koji smo jurili kamaticu tesko da platim jos jedan auto da bi odrzavao ovaj. A kad dodje vreme za prodaju zabole ih sve sto sam isao u ovl.servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žorž, ne znam da li si video ovo:
 

On se isključivo radi na bazi VINa.

 
Ako gledam dva polovna 500L da kupim od kojih jedan ima zaključen ugovor o održavanju...pošto se ionako vezuje za auto, a ne za vlasnika, još kako bih pre kupio takav auto jer imam pokriven i deo održavanja. Budućeg održavanja, u skladu sa rokovima, tj. uslovima predviđenim konkretno zaključenim ugovorom. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kad dodje vreme za prodaju zabole ih sve sto sam isao u ovl.servis.

Dva ista auta, od kojih jedan ima kompletnu i kod nas proverljivu istoriju održavanja u ovlašćenom servisu u inostranstvu, u cenovnom rangu 5-6000€, imaju razliku u ceni i do 1000€. Pritom se taj sa istorijatom mnogo lakše i brže proda.

A polovnjaci koji imaju našu kompletnu servisnu istoriju su tek teški ziceri za prodaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da govorim o cenama okvirno.

Imam samo primer ali ne iz Srbije neko sa evropskog tržišta gde je vlasnik pri kupovinu vozila( New Punto ) kupio EASY paket sa 3 redovna servisa i uštedeo 255 eur. Ali ponavljam to je primer iz inostranstva.

.

Obzirom da je kod nas jedan mali servis kosta nesto vise od 100 eura, onda je ili usteda velika, ili je u inostranstvu servis znatno skuplji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkretno je bio u pitanju Punto 1.4 Turbo Multi Air gde se na svakom servisu menjaju svećice a na svakom drugom ulje u kočnicama. Zato je veća cena s tim da je tamo norma čas za ove tipove vozila 50 Eur. 

Za cene delova nisam siguran kolika je razlika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paketi planova održavanja se mogu kupiti odmah nakon prvog servisa ili pre njega.

A pokriće u slučuaju meh. kvara ( produžena garancija ) dan pre isteka dvogodišnje fabričke garancije

 

Znači ovaj plan održavanja ne može kasnije prilikom produženja garancije?

A šta je sa onima koji su već obavili prvi servis?

Edited by neshaoct
usklađeno pismo foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obaveštenje iz Fiata:

Maximum Care servisni ugovor predstavlja ugovor o produženoj garanciji. Kao što se u periodu od 24 meseca od datuma kupovine garancija može ostvariti kod bilo kog dilera u zemlji ili van, tako se i produžena garancija na osnovu Maximum Care servisnog ugovora može ostvariti kod bilo kog dilera.

Uslov da kupac prava po osnovu servisnog ugovora može da ostvari samo ukoliko redovno održava svoje vozilo kod dilera koji je ugovor prodao se po pravilu primenjuje samo kod servisnih ugovora iz grupe Planova održavanja (Maintenance Plans) ili planova usluga (Convenience Plans). U tim slučajevima, diler prodajom servisnog ugovora prihvata obavezu da kupcu dâ određene pogodnosti u vidu popusta na rad ili na rezervne delove tako da se traži i obaveza kupca po pitanju lojalnosti dileru koji je ugovor prodao. U slučaju takvih proizvoda, kupac će pored odštampane ugovorne forme dobiti i vaučere, tj. kupone kojima će ostvarivati takve povoljnosti. Na vaučerima će biti veoma jasno naznačeno da je servisni ugovor validan samo u okviru dilerstva koje je ugovor prodalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedna informacija, prodaja planova održavanja se vrši u prvoj godini do prvog redovnog servisa.

prepiska iz mog podsetnika:

1. Produzenje garancije

2. Plan odrzavanja

3. gorivo

4. ugradnja plina

5. 2. redovan servis (kad se resi tacka br 1)

6. pljacka banke

7. zamena za 500X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...