Jump to content
FAS Goran
Jelena84

Fiat 500L - produženje garancije

Recommended Posts

Naravno da nije mnogo imajući u vidu cene određenih delova kao npr. kompresor klime, menjač, razne el.komponente. Postojaće i još jedna opcija Free To Go++ gde će biti omogućeno da se zamenki automobil direktno doveze do mesta gde je nastao kvar, kako biste istim nastavili put a Vaš se transportuje u najbliži ovlašćeni servis. Ali to je u planu.

Edited by Dovla
NE CITIRATI POST IZNAD!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kada mogu da se opredelim za produzenje garancije,da li postoji neki rok ili moze tek po isteku druge godine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rok je pre isteka osnovne garancije od dve godine


ali kada se opredelite za ugovor(+1,+2 ili +3) to je konačno,ne može se posle promeniti ugovor,odnosno paket produžene garancije

imate vremena da dobro razmislite za koj vremenski period I koju kilometražu će te se opredeliti,prema svojim potrebama


primeri za 500 L

 

+1 god do   45000 km-105 e

+1 god do   90000 km-145 e

+1 god do 120000 km-175 e

 

+2 god do   60000 km-220 e

+2 god do 120000 km-295 e

+2 god do 160000 km-375 e

 

+3 god do   75000 km-365 e

+3 god do 150000 km-455 e

+3 god do 200000 km-535 e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od maja 2014. započinje proizvodnja vozila kod kojih će se primenjivati novi program godišnjeg servisiranja. Počev od VIN brojeva koji su za svaki model navedeni u zvaničnoj komunikaciji dostupnoj u sekciji „Najnovije vesti“, primenjivaće se novi plan servisiranja:

  • za vozila sa dizel motorima: 20.000 km ili svakih godinu dana
  • za vozila sa benzinskim motorima: 15.000 km ili svakih godinu dana

Ova informacija se odnosi na vozila konstruisana i proizvedena u EMEA (500L, 500, Punto, Panda, Giulietta, Mito, Bravo, Delta, Ypsilon, uključujući i  VAN verzije, kao i Freemont sa dizel motorom). Komercijalna vozila FIAT Professional zadržavaju dosadašnji plan održavanja od 20.000 km ili svakih godinu dana.

Uputstva za korišćenje namenjena kupcima za vozila obuhvaćena izmenom će najpre biti dostavljana u vidu posebnog dodatka, a nakon ažuriranja će izmena biti obuhvaćena osnovnim uputstvom.

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, to je samo informacija da ne bi bilo zabune odnosno jedna novost na tržištu Fiata. Važi sa sve one modele koji su počeli da se proizvode u maju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da su rekli od 1. jula mogao bi da shvatim da nece da kace vlasnike koji su vec ugovorili vozila - pod starim uslovima, a da je sada za novougovorena vozila kraci interval, ali svakako kace vozila koja su proizvedena vec mesec i nesto...  Ne razumem, zasto ne vazi za starije modele? Ne verujem da od maja proizvode motore slabijeg kvaliteta?

 

Mada, gledano realno, na 20.000 svakako treba promeniti ulje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da skraćuju svima, nego je sa ljudima koji su već kupili automobile već sklopljen ugovor pa bi onda skraćivanje intervala bilo kršenje ugovora. Kada istekne garancija, verovatno će biti "proporuka" i za te starije da skrate interval. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da je u pitanju odluka donešena na temelju istraživanja tržišta u Srbiji, odnosno praćenje dinamike servisiranja novih vozila gde se jasno vidi da za godinu dana većina vozila iz programa Fiata koja su u vlasništvu fizičkih lica ne preleze više od 15000 km godišnje, tačnije to je gornja granica. Neznatan procenat vozača pređe 20000km za godinu dana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja baš i ne vidim tu neku logiku. Zna se zbog čega se interval skraćuje, a to sigurno nije zbog toga što ljudi malo prelaze. I dalje važi interval na godinu dana tako da ne vidim objektivan povod sa skraćenje kilometraže. Ovakav potez može da ukazuje jedino na ovo što ata govori, a to je ugradnja lošijih delova, mada ja baš i ne verujem da je i to u pitanju (jedino možda zbog Shell ulja :lol: ). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantan je i tekst - "...od maja pocinje prozvodnja..." Ne pise pocela je... Tako da je to verovatno najava, koja nam je preneta sa vecim zakasnjenjem - krajem juna, umesto pre maja?! ...al bolje ikad nego nikad.

Motori se ni ne proizvode kod nas, a i vazi za sve motore... Ne verujem da bi neko menjao sve motore u smislu da im smanjuje kvalitet... Pre ce biti da je to neka administrativna odluka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je ipak praćenje tržišta.

Odluka je donešena saglasno sa većinom proizvođača u EU.

Edited by GULIVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Guliver, da li ovo dodatno skraćenje već skraćenog intervala važi samo za Srbiju? Takođe, čudno je da isti motori u komercijalnim vozilima ostaju sa starim servisnim intervalom, pogotovo što ona imaju otežane uslove eksploatacije?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je globalizacija Fiatovog tržišta a vezan je za češću posetu vlasnika vozila ovlašćenim serviserima i podizanje svesti o značaju istog. Komercijalna vozila u proseku obave 2-3 servisa godišnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rok je pre isteka osnovne garancije od dve godine

 

kad je moguce produziti garanciju? tj da li ste poceli sa "prodajom"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se malo šalim. Diskutabilna je isplativost produžetka garancije.
Imho
Pogotovo treba uzeti u obzir maksimalne kilometraže u koje se ti bimba možda ne uklapaš. Mada ne znam, nisam gledao ali mi deluje kao da si blizu da ih pregaziš pre isteka vremena. Aj baš pogledaj...

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja cu pre da ga prodam, nego sto cu plin da ugradim, a o produzetku garancije nema ni govora. Menjao sam letvu volana, valjda sam ispunio bonus

Edited by bojan dim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mi je prava stvar (al za malo) - mlogo brate.
Pominjanu Lajku sam vozio jos 6 godina (po isteku garancije) sa ukupnim ulaganjem od ne vise od 200 - 300 eur za vangarantno vreme. O Hondi nije ni bilo govora o ulaganju za svo vreme posedovanja. Sta je to onda sa Fiatom? Koliko vidim starim Fiatistima je to normalno, da ima kvarova sa ne bas malom cenom, pa zbog toga i opravdavaju produzenje garancije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno hipoteticko pitanje-da li smo obavezni da idemo u ovlasceni servis za stvari koje nisu pokrivene garancijom ? (kvacila,kocnice,amorti....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...