Jump to content
FAS Goran
Brzidan

Fiat Grande Punto 1.4 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Pozdrav, imam problem tokom paljenja auta ujutru, upali check in lampicu, prvi put zavergla, drugi put upali motor, ali radi 2, 3 sekunde i ugasi sam, obicno iz treceg ili cetvrtog puta upali, iz nekog razloga ponekad  pali i ventilator za hladjenje.

Na dijagnostici prijavljuje gresku (p0105) , mehanicar kaze "bacač temperature" . Deo zamenjen, ali opet pokazuje istu gresku na dijagnostici i isti problem. Slabije pali, i vise mi trosi nego sto bi trebalo, svaka pomoc dobrodosla, ako je neko imao slican problem, neka odgovori kako je resio. 

 

IMG_20220429_201457.jpg

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao, prskao konakt sprej, mislim da je majstor zamenio  map senzor ali opet pokazuje isto na kompijuteru (check engine)  u voznji radi normalno ne dize temperaturu, trosi malo vise, samo ujutru ima problem na prvo to paljenje kada  se vozi posle radi normalno cak i iskljuci check engine lampicu

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, jevta said:

@Dragi0123

 

Probaj da upališ sa isključenim MAP

 

 

Hvala  na odgovoru,ajde sutra cu reci majstoru da proba, on tipuje da je ecu ima neku gresku, ali ja mislim da bi mnogo vise brljao, na dijagnostici samo pokazuje p0105 gresku

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/29/2022 at 9:15 PM, Dragi0123 said:

Hvala  na odgovoru,ajde sutra cu reci majstoru da proba, on tipuje da je ecu ima neku gresku, ali ja mislim da bi mnogo vise brljao, na dijagnostici samo pokazuje p0105 gresku

 

 

 

 

Probao sam, kada sam raskacio map senzor, pali iz prve bez problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz već par dana ujutru kad krenem na posao, prvo paljenje, treba mu par sekundi  duže da upali, evo danas je trebalo malo duze na prvi ključ  ibugasio  se, znači samo to prvo paljenje, posle u toku dana pali normalno?na sta bi mogao da sumnjam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da mu das kontakt 15ak sekundi (nemoj da verglas), iskljuci kontakt pa opet daj kontakt 15ak sekundi i zaverglaj. Jel situacija ista drugacija?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje probaj kontakt onaj kad krene pumpa da zuji, kad odradi svoje stisni papucicu gasa do kraja, nemoras brzo nego onako da pohvata parametre lagano .... nastavi na sledecu pozicijui kljuca da zavregla i onda pali bez papucice ako nece prvi kr onda stisni pedalu i vidi hoce li .... to odradi u tom prvom cugu

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...