darkobb 1 Posted February 13, 2015 Mozda ja nisam lepo objasnio to sto mi je on rekao ali uglavnom tice se tih trafoa, i jedan je bas stajao pored samog kompjutera. U pravu si bitno je da je problem resen ))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkobb 1 Posted February 17, 2015 Opet problem posle pranja, jedva sam ga upalio. Sve sijalice u autu blinkaju pa prestanu. Vozio ga sat vremena, parkirao ga u garazu i da ga izgasim on nece, izvadim kljuc iz brave auto radi, strasno, na kraju ubacim u petu brzinu i kocnica i tako ga izgasim, pokusao ponovo da upalim nece. Nesto je zabagovao opasno. Ima li ko ideju sta mu je? Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 17, 2015 Ne znam kako je na GP-u ali ti je definitivno ušla voda negde u elektroniku.Na Stilu se dešava da uđe u kutiju sa osiguračima u motornom prostoru.Skini poklopac i potraži tragove vode.Tebi se ta kutija nalazi desno od akumulatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted February 17, 2015 kako ti pereš auto? otvoriš haubu i po krk po motoru ili možda čak i unutrašnjost peres sa crevom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted February 18, 2015 On 2/17/2015 at 7:02 PM, darkobb said: Opet problem posle pranja, jedva sam ga upalio. Sve sijalice u autu blinkaju pa prestanu. Vozio ga sat vremena, parkirao ga u garazu i da ga izgasim on nece, izvadim kljuc iz brave auto radi, strasno, na kraju ubacim u petu brzinu i kocnica i tako ga izgasim, pokusao ponovo da upalim nece. Nesto je zabagovao opasno. Ima li ko ideju sta mu je? ovakav simptom da nece da se ugasi auto su imali neki vlasnici stila 1.6 pre crkavanja ecu-a, nadam se da kod tebe nije taj problem vec da je nesto do vode koja ti negde remeti strujno kolo, u svakom slucaju ovako daljinski niko od nas ne moze da ti resi problem koji ocigledno da postoji, teraj auto kod krstenog majstora (ne kod onog radioamatera koji ti je pricao pricu o frekvencijama) pa neka on lupa glavu. Pozdrav i sve najbolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkobb 1 Posted February 18, 2015 Kod majstora je, u tabli sa osiguracima je bilo dosta vode samo ne znam kako se provukla do njih kad nije motor pran. Na dijagnostici je izbacio dosta greska i uglavnom se odnose na kratki spoj. Sutra cu da vidim sta kaze majstor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 18, 2015 Kao što sam ti i napisao.Verovatno naliva tu sa haube uli čak ispod točka.Nadam se da ništa nije pregorelo.Javi rezultate Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 925 Posted February 18, 2015 Pusta vodu na onim vratancima unutar blatobrana koja nicemu pametnom ne sluze! Zamazi to lepkom ili silikonom najbolje onim crnim za soferke. To sam uradio cim sam kupio auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkobb 1 Posted February 19, 2015 Upravo preuzeo auto. Tabla osiguraca je bila puna vode i pocela na nekim mestima da oksidira, celu je rasklopili ocistili, vratili sve releje i osigurace, sva sreca da nije nista pregorelo jer je to sve bilo u kratkom spoju. Upalio Punto bez problema na prvu, nijedna lampica ne sija, sad je sve ok i nadam se da ce tako i ostati. Video sam iznad tocka na plastikama ima jedan cetvrtasti otvor i kad zavuku pistilolj za pranje pravo kroz tu rupu gadja u tablu sa osiguracaima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 925 Posted February 19, 2015 To ti kažem. Začepi to obavezno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 19, 2015 Drago mi je da je super prošlo na kraju Krpi pa onda uživaj u pranju. Dok nisam nabavio poklopac akumulatora sam sebi sam bio smešan.Dođem u perionicu, otvorim haubu, stavim najlon kesu na kutiju sa osiguračima i onda kažem: Peri sada! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted February 19, 2015 poklopac akumulatora je obavezna stvar kod stila inace cirkus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted February 19, 2015 Nije cirkus vec light show u boji ko bozicna jelka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomas 10 Posted February 19, 2015 Moraću i ja da zalepim ovo, nemam nijedno logično objašnjenje čemu služe ova vratanca osim da voda ulazi tamo gde ne treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Simun 0 Posted July 10, 2016 (edited) Ljudi imam problem, pre godinu dana sam kupio auto (Grande Punto 1.9 JTD 8v) imao je problem sa paljenjem i dan danas ga ima, zamenio sam egr ventil i regulator pritiska goriva jer nije hteo da ide preko 3000 obrtaja, ali desava mi se da dugo vergla, zimus na -10 je palio na prvi kljuc, ali cim je temperatura napolju preko 10 stepeni on nece, jednostavno vergla dugo i tek onda sastvi nekad se desi da verglam po 10 sekundi i nece i onda prekinem i probam opet on sastavi,isto tako kad je motor ugasen na radnoj temperaturi odma posle probam i opet vergla dugo, majstor kaze da mozda treba da se remontuju dizne ili cak da su karike problem mada ja neam pojma, auto ima 190000,ulja ne trosi ni gram. sta vi kazete? Hvala. Edited July 12, 2016 by neshaoct spojeno by Ivan :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 10, 2016 Kazem da ti los majstor Mora neki normalan majstor da pogleda. Moze biti problem i do dizni, pumpe, uzubljenja, senzora, kontakt brave...svacega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted July 10, 2016 Neko je imao slican problem. Ne na Grandeu, vec mozda Stilo ili pre Croma. Drugar je imao problem na Alfi, ali obrnut. Nece pa nece kad je hladan, prvo po zimi, a posle i na prolece. Ali kad malo radi, pali ko mina. Reseno remontom pumpe, 130 eur. Moguce da je kod tebe slicno. Desavalo se da bude problema, tj cudnih gremlina prilikom paljenja kad je akumulator los. Izbaci gresku Radiator Temperature nesto, ili grejaci zezaju, takodje i duze vergla. Jel sacekas da pumpa odzuji svoje pre paljenja? Znaci kontakt, sacekas par sekundi, pa onda palis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Simun 0 Posted July 10, 2016 (edited) Da uvek cekam par sekundi da odradi. Al opet mi nije logicno da zimi na -10 pali na kljuc, a cim je toplije nece , vergla normalno nema gremlina nema nista Edited July 10, 2016 by Simun Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted July 10, 2016 Ja bih tipovao na pumpu. Idi kod bosch-iste da proveri. Ne znam odakle si, u NS ih ima par. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Simun 0 Posted July 12, 2016 Neam pojma jednostavno nema pravila,u poslednje vreeme uglavnom kad je i hladan i vruc pali kao mina ali u toj medjutemperaturi nije veseo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted July 12, 2016 Jesi bio na dijagnostici? Kod pravog nekog majstora, ne neke obliznje garaze? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Simun 0 Posted July 18, 2016 Nisam bio na dijagnostici nikako stici bas sam u nekoj frci sa vremenom, i zaboravih reci nekad se desi da zatrza izmedju 2 i 3 hiljade ali ne mnogo jedva se oseti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted July 18, 2016 A egr jel zatvoren? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Simun 0 Posted July 18, 2016 Nije, ali je stavljen novi pre mesec dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted July 18, 2016 Sto bas i nije garant. A to trzanje bude do egr-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites