Jump to content
FAS Goran
Brzidan

Fiat Grande Punto 1.4 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Mozda ja nisam lepo objasnio to sto mi je on rekao ali uglavnom tice se tih trafoa, i jedan je bas stajao pored samog kompjutera. U pravu si bitno je da je problem resen :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet problem posle pranja, jedva sam ga upalio. Sve sijalice u autu blinkaju pa prestanu. Vozio ga sat vremena, parkirao ga u garazu i da ga izgasim on nece, izvadim kljuc iz brave auto radi, strasno, na kraju ubacim u petu brzinu i kocnica i tako ga izgasim, pokusao ponovo da upalim nece. Nesto je zabagovao opasno. Ima li ko ideju sta mu je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako je na GP-u ali ti je definitivno ušla voda negde u elektroniku.

Na Stilu se dešava da uđe u kutiju sa osiguračima u motornom prostoru.

Skini poklopac i potraži tragove vode.

Tebi se ta kutija nalazi desno od akumulatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako ti pereš auto? otvoriš haubu i po krk po motoru ili možda čak i unutrašnjost peres sa crevom? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/17/2015 at 7:02 PM, darkobb said:

Opet problem posle pranja, jedva sam ga upalio. Sve sijalice u autu blinkaju pa prestanu. Vozio ga sat vremena, parkirao ga u garazu i da ga izgasim on nece, izvadim kljuc iz brave auto radi, strasno, na kraju ubacim u petu brzinu i kocnica i tako ga izgasim, pokusao ponovo da upalim nece. Nesto je zabagovao opasno. Ima li ko ideju sta mu je?

 

ovakav simptom da nece da se ugasi auto su imali neki vlasnici stila 1.6 pre crkavanja ecu-a, nadam se da kod tebe nije taj problem vec da je nesto do vode koja ti negde remeti strujno kolo, u svakom slucaju ovako daljinski niko od nas ne moze da ti resi problem koji ocigledno da postoji, teraj auto kod krstenog majstora (ne kod onog radioamatera koji ti je pricao pricu o frekvencijama) pa neka on lupa glavu. Pozdrav i sve najbolje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod majstora je, u tabli sa osiguracima je bilo dosta vode samo ne znam kako se provukla do njih kad nije motor pran. Na dijagnostici je izbacio dosta greska i uglavnom se odnose na kratki spoj. Sutra cu da vidim sta kaze majstor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što sam ti i napisao.

Verovatno naliva tu sa haube uli čak ispod točka.

Nadam se da ništa nije pregorelo.

Javi rezultate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pusta vodu na onim vratancima unutar blatobrana koja nicemu pametnom ne sluze! Zamazi to lepkom ili silikonom najbolje onim crnim za soferke. To sam uradio cim sam kupio auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo preuzeo auto. Tabla osiguraca je bila puna vode i pocela na nekim mestima da oksidira, celu je rasklopili ocistili, vratili sve releje i osigurace, sva sreca da nije nista pregorelo jer je to sve bilo u kratkom spoju. Upalio Punto bez problema na prvu, nijedna lampica ne sija, sad je sve ok i nadam se da ce tako i ostati. Video sam iznad tocka na plastikama ima jedan cetvrtasti otvor i kad zavuku pistilolj za pranje pravo kroz tu rupu gadja u tablu sa osiguracaima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drago mi je da je super prošlo na kraju :thumbup:

Krpi pa onda uživaj u pranju.
 

Dok nisam nabavio poklopac akumulatora sam sebi sam bio smešan.

Dođem u perionicu, otvorim haubu, stavim najlon kesu na kutiju sa osiguračima i onda kažem: Peri sada!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moraću i ja da zalepim ovo, nemam nijedno logično objašnjenje čemu služe ova vratanca osim da voda ulazi tamo gde ne treba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam problem, pre godinu dana sam kupio auto (Grande Punto 1.9 JTD 8v) imao je problem sa paljenjem i dan danas ga ima, zamenio sam egr ventil i regulator pritiska goriva jer nije hteo da ide preko 3000 obrtaja, ali desava mi se da dugo vergla, zimus na -10 je palio na prvi kljuc, ali cim je temperatura napolju preko 10 stepeni on nece, jednostavno vergla dugo i tek onda sastvi nekad se desi da verglam po 10 sekundi i nece i onda prekinem i probam opet on sastavi,isto tako kad je motor ugasen na radnoj temperaturi odma posle probam i opet vergla dugo, majstor kaze da mozda treba da se remontuju dizne ili cak da su karike problem mada ja neam pojma, auto ima 190000,ulja ne trosi ni gram. sta vi kazete? Hvala. :)

 

 

Edited by neshaoct
spojeno by Ivan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazem da ti los majstor :D

Mora neki normalan majstor da pogleda. Moze biti problem i do dizni, pumpe, uzubljenja, senzora, kontakt brave...svacega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko je imao slican problem. Ne na Grandeu, vec mozda Stilo ili pre Croma. Drugar je imao problem na Alfi, ali obrnut. Nece pa nece kad je hladan, prvo po zimi, a posle i na prolece. Ali kad malo radi, pali ko mina. Reseno remontom pumpe, 130 eur.

Moguce da je kod tebe slicno. Desavalo se da bude problema, tj cudnih gremlina prilikom paljenja kad je akumulator los. Izbaci gresku Radiator Temperature nesto, ili grejaci zezaju, takodje i duze vergla.

Jel sacekas da pumpa odzuji svoje pre paljenja? Znaci kontakt, sacekas par sekundi, pa onda palis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da uvek cekam par sekundi da odradi. Al opet mi nije logicno da zimi na -10 pali na kljuc, a cim je toplije nece :), vergla normalno nema gremlina nema nista :) 

Edited by Simun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neam pojma jednostavno nema pravila,u poslednje vreeme uglavnom kad je i hladan i vruc pali kao mina ali u toj medjutemperaturi nije veseo :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam bio na dijagnostici nikako stici bas sam u nekoj frci sa vremenom, i zaboravih reci nekad se desi da zatrza izmedju 2 i 3 hiljade ali ne mnogo jedva se oseti :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...