Jump to content
FAS Goran
Brzidan

Fiat Grande Punto 1.4 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Fiat Grande Punto 1.4 dynamic 2007god , 200 000 km, akumulator nov

 

Problemi:

 

  1. Kada je temperatura ispod nule neće da upali i uključuje ventilator takođe pokazuje na instrument tabli visoku temperaturu, ne uključuje nijedno upozorenje na tabli. Ako je spoljna temperatura npr 5 stepena  čak i niža pali uredno.
  2. Ponekad trese u leru (verovatno treba očistiti nikad do sada očišćene ventile)
  3. Grejanje slabo radi iako sam očistio filter (možda je ipak vreme zameni :D)

 

Kod majstora je kompjuter pokazao da je senzor rashladne tečnosti problem , pri promeni  senzora problem 1 je ostao. Kada je na minusu a zagrevan fenom za kosu u predelu bloka motora nekih 5-10 min (naravno da je nemoguće da se blok motora zagreje) upali ali uz dosta gašenja. Generalno problem 1 je najbitniji, ne razumem se u automobile, ali sumnjam na MAP senzor ili senzor temperature vazduha koji ne znam gde je ali mislim da je odmah pored MAP senzora.

Molim za pomoć ili redirekciju na drugi post pošto je sigurno neko imao ovakav problem. Hvala !!!

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto se ne razumeš u automobile problem ćeš rešiti zamenom majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ću sigurno uraditi ali sam mislio da je još neko imao ovakav problem pa će me posavetovati, zato i postoji forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@RED

 

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 
inače, ne pravimo ''kupusare'' od tema, tj. ne pišemo sve o jednom autu u jednoj temi, nego svako tehničko pitanje ide u posebnu temu. Mora tako kako bi sadržaj foruma bio pregledan i samim tim bio od koristi svima, a ne samo pojedincu.

 

Oko grejanja u Grandeu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/62127-grande-punto-13-mjet-slabo-grejanje/

 

Za ler, slobodno otvori novu temu. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo drugari, prelazim odmah na stvar: Imam Grande Punta 1.4b sa BRC plinom, kupio ga pre oko dva meseca i sve bilo super do pre nedelju dana. Pri prvom paljenju ujutru ili nakon duzeg mirovanja moram da verglam jedno 10-ak puta pre nego sto upali. Pri verglanju se upali a zatim odmah i ugasi. Kad ga napokon upalim nece iz prve da prima gas i radi bez sauha iako je hladno na 800 rpm. Hoce da primi gas samo postepeno i vrlo polako. Cim se zagreje radi ok s tim sto se u voznji kad stanem na semafor ugasi ponekad. Malo pre mi se cak i desilo da stanem na raskrsnici, auto radi na 1200 obrtaja i papucica gasa ne radi nista. Stisnem, pustim polako gazim....NISTA. Motor mirno radi. Ugasim, upalim, sve OK dok se ne desi opet obicno kad dodje do ler obrtaja. Pri voznji na otvorenom putu sve je ok.

 

Imam pola rezervoara benzina i pun rezervoar plina (zadnji put sipana 98 oct na eko pumpi i kao i plin). Radi i na jednom i na drugom isto. Prebacuje bez problema, ne primecuje se prelazak na plin, vuce skoro identicno, stvarno super. Pre oko mesec i po odradjen full veliki servis, ubrzo nakon kupovine. 

 

Pre dva dana nakon noci od -20 C ispraznio sam akumulator pokusavajuci da ga upalim. Ukoliko je neko imao slican problem ili ga i dalje ima a ja ga nisam nasao na forumu, javite molim vas. Sutra idem do brata automehanicara koji mi odrzava automobile da gledamo sta je, pa bi svaka sugestija dobro dosla. Siguran sam da sam se obratio na pravo mesto.

 

Hvala unapred. (odo da se predstavljam :lol:)

 

Bojan

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

:(

 

Nedavno sam ovde čitao o problemu koji je imao kolega darkobb (ako sam zapamtio) pre dve godine i jutros, bez ikakve prethodne najave, lampica sa ključićem mi se

upalila. Naravno, neće da zavergla. Pre tačno godinu dana sam imao sličan problem, ali sam tada s rezervnim ključem upalio bez problema. Danas ništa ne pomaže.

Odem kasnije do kola sa komšijom (električarem) da  prikačimo na kompjuter, međutim komp odbija da se poveže.  Ne reaguje. Skidao minus klemu da probam da resetujem

i opet ništa. Akumulator ispravan. Releji i osigurači ispravni. 

 

Može li veća količina vode pod pritiskom da dovede do ovoga, zna li ko? Npr. da mi je pokvašena kompjuterska instalacija ili slično, pošto imam razloga da u to sumnjam ?

 

Uzgred, virio sam u one rupe na šasiji (iznad točka), koje ste opisivali na prethodnim stranama i ono je stvarno jedan svojevrstan idiotluk ! Ostavili su 'vratanca' koja vode

pravo do glavnog kompjutera, koji ničim zaštićen nije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa većina problema sa strujom na autima potiče od vode ,ili vremenom uzrokuje površinsku koroziju na spojevima ili je bude u tolikoj meri da pravi "kratki spoj " na nekom senzoru.

Vremenom i izolacija na žicama u snopovima kabela popusti i u kombinaciji sa vlagom (ne čistom vodom)  može da stvori neviđene probleme koji se veoma teško dijagnostificiraju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumasi imam gp 1.4 2006 presao 175000 i pre nedelju dana je poceo da mi pravi problem pri paljenju. Pri prvom startovanju odmah se ugasi nece da primi gas deluje mi kao da se ugusi. Posle par pokusaja uspem da ga upalim i radi normalno bez problema nema trzanja gusenja pri voznji pali posle normalno samo kad prenoci nece da upali. Pumpa se cuje da radi kacen je manometar i pritisak je dobar nije padao kacen je na diagnostiku sve ok nema gresaka. Da nisu dizne zapusene posto je lepsa polovina vozila na pola rezerve pa da nije povukao prljavstinu pa da je nesto zapuseno. 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam problem sa temperaturom nakon 30min voznje padala mi je temperatura odjednom na 0 (ugasim grejanje temperatura odmah skoci i ponovo padne na 0 nakon minut dva i jos radi ventilator) i upali check engine ali posle par paljenja se lampica ugasi i tako ponovo nakon par dana opet padne na 0 i upali check engine. A pritom ga pustim da nagura temperaturu i onda ga vozim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad mi tast kaze da kad je dolazio majstor sa dijagnostikom pre neki da kad su ga upalili da mu je izbacio da senzor temperature vode (nisu obracali paznju na to posto su mislili da je pumpa ili nesto drugo) nije u funkciji kvar je obrisan ugasio je ventilator i dva dana je radio normalno i opet se isto desava. Promenicu senzor pa javim za par dana sta se desava. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slican problem, to prvo paljenje nece kako treba, zavergla i kad treba da ga upali tu se rastrese i ugasi se, iz drugog puta pali bez problema kao i kada je motor u radnoj temperaturi.

Sta moze biti razlog, takodje je kacen na dijagnostiku i ne pokazuje greske, svi parametri su dobri.

 

Drugi deo pitanja se odnosi na dizne i klapnu gasa, hteo sam i to da sredim ali me je majstor savetovao da to ne radim, po njegovim recima nije to problem da se uradi, ali postoji mogucnost da pranjem dizni u ultrazvucnoj kadi sa njih otpadne i nesto sto ne treba pa se kao posledica moze javiti da auto ne pali kad je vruc.

 

Sta mi je ciniti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dopisem i ja moje iskustvo... Ispisacu ukratko... Vozio auto, stao na parking sa namerom da krenem za 5 min, auto nisam gasio. Da krenem kad ono auto se ugasi, reko do mene je sigurno. Dam kontakt, da zaverglam kad ono tik-tik-tik....mrtav. Upalila se lampica sa katancem. Upalio ga na gurku i odvezao kod najblizeg majstora. Mehanicar i elektricar ga radili... anlaser, kodiranje kljuceva, imobilajzer, kutija sa osiguracima, djoka-paja... sve ovo su bili moguci razlozi koje su mi naveli. Sve su to isprekontrolisali i sve je u redu. Na kraju, pre nego sto cu krenuti po auto, javljaju da je problem bio u ulosku kontakt brave i da je kabal koji ide od akumulatora do kutije istrulio. Zamenjena brava, izlovan kabl, auto pali na prvu. Eto, mozda nekome ovo moje iskustvo pomogne.

 

A mene interesuje koji mi kablovi trebaju za to, koje kablove trebam da menjam? Gde to ima da se nadje? Da li mi treba profi elektricar za to? 

Edited by bogar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim Fiat Grande Punto 1.4 benzin 2006.godište.

Problem: od skoro dešava se da ne može da startuje, vergla ali ništa. Odsoji neko vreme onda startuje. Neki dan krenem od vulkanizera i ugasi se na leru posle čega sam morao i da ga ostavim tu. Dođem sutradan startuje normalno, krene i posle nekih 2km počne da gubi snagu i nakon 100m se ugasi. Odšlepao sam ga kod majstora ali još nije dijagnostikovao kvar.

Ima li neko savet?

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sredra

 

Probaj da dva puta zaredom daš kontakt, pa vidi šta se dešava...

Dakle, daš kontakt, sačekaš sve lampice i vratiš kontakt. Onda opet odmah daš kontakt, sačekaš sve lapice i tada zaverglaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naime, kako naslov kaze auto je od pre par dana krenuo bas tesko da pali i to samo kad je hladan motor. Ujutro kad krecem na posao duze vergla i onda upali i automatski mi upali i radio aradio skoro nikad ne palim u autu, tako da nije ostao upaljen od vece pre. Da li ima neko ideju pre nego sto posetim majstora? Hvala.

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

 

Nadam se da moze neko da mi pomogne, tako da ako ima ljudi koji su iskusili isti ili slican problem i resili, MOLIM VAS da mi se jave.

 

Problem je nastao pre godinu dana kada je auto ispustao zvukove kao da je ausuph u pitanju. Odem u auspuh servis, kazu mi auspuh je okay, auto ti radi na 3 klipa (cini mi se). Odem u prvi servis, oni mi stave nove Bosh svecice, nove kablove, kazu da je Bobina u dobrom stanju. Nakon toga auto nece da upali iz prve. Vergla sve u redu, uplai iz treceg puta pa se ugasi, i tako jedno 5-6 puta dok ne startuje i mogu da vozim. Vratim se u servis, gledali ga nedelju dana, da bi mi na kraju rekli mi ne znamo sta da mu radimo.

Odem u drugi servis, majstor brisao greske, svirao k.. kaze reseno, sutra ujutru isti problem. Nadjem ja treci servis, gde su ga radili mesec dana. Isli su sistemom eliminacije, stavili novu bobinu, novu pumpu za gorivo, cistili klapnu gasa, cistili dizne, dijagostike itd.. problem nije resen.

 

Nakon par meseci majstora, uzmem ja kupim NGK svecice, zamenim sam i auto upali iz prve i problem nestane. Vozio par meseci, posto sam morao da putujem, skinem kleme i auto nije bio vozen 2 meseca. Nakon toga vratim kleme, nece da upali iz prve, vergla 7-8 puta pa upali pa ugasi, tako 10-20 puta, na kraju upali, ali je problem nastavio da bude prisutan. Mislio sam da je akumulator otisao, zamenim i stavim nov, ali vergla 4-5x, pa uplai pa se ugasi itd ok na kraju ne uplai iz 6-7, nema pravila iz koliko puta.

 

Otisao do autoelektricara novog, drzao ga par dana, brisao greske, kaze reseno, medjutim sutradan hladan isto..  U jednom trenutku je bilo 10 stepeni i upalio za divno cudo iz prve, ali nakon kada je pao prvi sneg ono skoro, upali iz 20og. Primetio sam da toplo hladno vreme dosta utice na to iz koliko puta ce da upali.

 

Nasao novog majstora, koji ga je gledao 10 dana, dijagnistike itd, garantovao da radi ali i dalje ne pali iz prve. Danas na -4 je verglao 15 puta, palio i gasio se jedno 7 puta pa an kraju upalio i mogao sam da vozim.

 

Dug je text izvinjavam se, koga ne mrzi da cita i imao je slicno iskustvo i moze da da savet neka pise.

 

Fiat Grande punto 1.4 benzinac

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kyriakos Druže odakle si ? Čisto da ti preporučimo KRŠTENOG majstora a ne neke kvazi koje obilaziš i uzimaju ti lovu sistemom eliminacije dok ne zamene pola auta.

 

Čini mi se da je senzor radilice. Dijagnostika je ne detektuje, a teže pri paljenju sastavi i nemirno radi auto sam po sebi. 

Da li je i kad rađen veliki servis ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beograd, Karaburma. 

Radjen veliki pre 30k,mali radjen skoro. 

Ako znas nekoga, preporuci. Meni je radilica padala napamet, cak nesto i razmisljam da nije mozda i  relej za sauh, jer teze pali na hladnom. Auto je redovno odrzavan, osim ovog problema, nema nista, malo nesto zafali, ja zamenim odmah. Ulozio sam boga oca u njega. Servise koje sam obilazio su bili od ovlašćenih do standardnih garaza. Cak sam u jednom trenutku zvao fiat ovlasceni servis, glavni majstor tamo mi je rekao da je problem komplikovan da ne mogu da me prime, jer ne moze da priusti da izdvoji coveka da istražuje moj problem minimum nedelju dana. 

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kyriakos

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom o problemima sa paljenjem na GP 1.4 . Mozes da procitas i prethodnih par strana iskustava.

Preporuke za proverene Fiat majstore takodje mozes da procitas u odgovarajucoj temi. Prelistaj bar par zadnjih, aktuelnijih strana i filtriraces vec i sam:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...