Jump to content
FAS Goran
Brzidan

Fiat Grande Punto 1.4 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Evo kratkog opisa desavanja pa ko ima ideju neka kaze:

 

- Zimus je auto stajao i rucica svetla je ostala na upaljenom,ali auto ugasen.

Posle 8-9 dana krenem da ga uplaim i naravno nista.

Skinuli i napunili akumulator i proradio. Nije mi jasno gde je vukao struju.

Ponovilo se jos jednom, a tada je rucica ostala u polozaju iskljuceno.

 

-Pre nekih mesec i kusr desilo se sledece. Vracam se iz Cacka i parkiram u Kragujevcu ispred prodavnice. Posle 10 minuta pokusam start i  nista. Nije hteo da zavergla iako sam auto otkljucao na daljinac. Skinem plus klemu i vratim je i upali iz prve. Kazu da je labava bila klema.

 

- veceras po onom potopu krenem da uplaim auto,ali nisam uspeo. Nije reagovao na daljinac. Kada sam ubacio kljuc pokazalo je sat i kilometrazu (negde oko 18 :00 na satu je pokazalo 17:30). Okrenem svetla u iskljucen polozaj. Isto uradim sa prekidacima klime . Ovo sam uradio zbog cudnog vremena na satu. Dam kontakt,ali nista od verglanja. Probam komande unutra i situacija je sledeca - moze pahuljica(svetli), kruzenje vazduha(svetli), zakljucavanje(svetli). Nece da upali grejace stakla, otvori gepek niti dozvoli ulazak u meni. Pokusao sam sa skidanjem plus kleme,ali bez rezultata. Jedino mi je cudno sto je ekran sa satom svetleo i posle skidanja kleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/27/2014 at 3:02 AM, otkup1 said:

Vama je body computer u problemu.

 

Pozdrav

 

Kako da to ustanovim sa sigurnoscu. Skoro je bio na dijagnostici i nista nije pokazalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se ne moze ustanoviti dijagnostikom,provozajte ga jos malo,i vidite kakvi se simptomi javljaju.Kada nece da vergla da li blinka lampica sa katancom i autom?

Ukoliko je labava klema,dijagnostika bi trebala pokazati Terminal Ground - Open Circuit(Intermittent) ili Low Voltage.

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. proveri u kakvom ti je stanju akumulator, cim ti se posle 8 dana nevoznje ispraznio to je znak da je pri kraju,

2. sredi kleme, sve ovo sto si naveo su problemi loseg kontakta koje fijati jednostavno ne trpe, znaci stegni ih tako da budes siguran da do njih nije problem

Kad ove 2 stvari resis(provereno dobar akumulator+stegnute kleme) , vidi da l' ce ti se ponavljati problemi koje si naveo. Ako se ne ponove, super, onda je reseno. Ako se ponavljaju onda kod majstora pa neka se on bakce da l' negde vuce struju, da l' mu smeta vlaga, da l' je body comp itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desavalo se recimo da je sve lepo stegnuto,ali body ostavi sijalicu od migavca ili pozicije da tinja,jedva primetno.Izvuce akumulator za manje od 6 sati.Ali kao sto covek kaze,prvo proveriti sve sto je naveo gore.Ako je body,u vecini slucajeva sam ih reparirao,tako da se ne mora menjati body za novi.

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima za odgovore.

 

Jedan majstor je u utorak konstatovao da jeotisla jedna celija na akumulatoru i da mora da se menja.

Dopunio ga i od srede radi kao masina.

Juce u ovlascenom servisu radili proveru i ima

100 % charge i 86% helath.

Zna li iko nesto o Dynamic akumulatorima ( [proizvodi FiAMM)

Cena je 6000 za 55Ah i ima  3 godine garanciej pa mi deluje primamljivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krenem da upalim auto (Grande Punto 1.4 8v), redovno na daljinski odkljucam! udjem ubacim kljuc,krene da se pale kontrolne lampice ,radio, okrenem kljuc da zaverglam i odjedanput nista? ja ponovim, isto!

Neki cudni zvuci kao krckanje, al neko elektronsko kao upozorenje, ma nemam pojma ljudi, dal je akumulator ili..........šta već?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je. Osvezi akumulator ili stavi drugi i probaj. Ako je bilo light show na tabli i cakcalo sve i svasta i piskalo to bi trebalo da je to to ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam probem sa mojim puntom 1.3 mjt, naime, otisao do perionice normalno palio i bez ikakvih problema. posle pranja nece da upali, akumulator je nov, kada dam kontakt pumpa se ne cuje i ne moze da zavergla uopste a na instrumen tabli sija lampica chek engine i auto sa katancem zuta lampica, mislim da se obe lampice pojave pri svakom paljenju ali se posle par sekundi ugase posle davanja kontakta, sad mi sijaju obe i ne gase se.  Da li neko ima ideju sta bi mogao da bude problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije pumpa, nešto te zeza "kod" ključ ako ti pojavljuje katanac.. jel imaš rezervni ključ od auta? ako imaš probaj sa njim vidi da li će tada hteti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da nije voda ušla negde na elektroniku?

Kada nisam imao poklopac akumulatora na Stilu, ušla voda posle pranja. Normalno upalio, došao kući - izvadio ključ a motor i dalje radi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resio sam problem, stavio auto na slep i oterao auto kod jednog elektronicara, da ga ne reklamiram sad ovde, lik ima profesionalnu dijagnostiku za fiatova vozila, uradio mu komplet dijagnostiku, sve moguci parametri u redu, izbrisao par greski sto je motorni racunar zapamtio, i dalje nije hteo da upali. I nakon toga me pita lik da nemas ti da autu slucajno xenone kineske, a ja ih ugradio pre 20-tak dana i to neka kinezija zesca, kaze lik skidaj ta go...a  to te zeza, jer ti balasti rade na nekim visokih frekfencijama i ometaju citanje kod kljuca. Raskacimo xenone i auto upali bez problema ikakvih. Neverovatno. Kaze mi imas srece sto ti nije crkao body komp. Tako da, ljudi, te xenone kineske zaobilazite u sirokom luku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

majstor ti je dunster ako ti je rekao to za frekvenciju, xenoni nemaju nikakav predajnik koji bi mogao da stvori bilo kakvu frekvenciju a kamoli uticu na citanje koda kljuca. ono sto je visoko kod ksenona je napon struje koju stvaraju trafoi, sa 12v pretvaraju struju na preko 20000v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako god druze, meni je problem resio. Probao sam opet da ih prikacim i isto se desava znaci da je dijagnoza pogodjena. Ince lik radi kodiranje svih vrsta kljuceva za sve tipove vozila tako da ne sumnjam u njegovo znanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem se dobro ali verujem da ti trafoi, ako probijaju mogu da prave neke elektromagnetne smetnje koje otežavaju čitanje koda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...