Brzidan 0 Posted May 26, 2014 Evo kratkog opisa desavanja pa ko ima ideju neka kaze: - Zimus je auto stajao i rucica svetla je ostala na upaljenom,ali auto ugasen. Posle 8-9 dana krenem da ga uplaim i naravno nista. Skinuli i napunili akumulator i proradio. Nije mi jasno gde je vukao struju. Ponovilo se jos jednom, a tada je rucica ostala u polozaju iskljuceno. -Pre nekih mesec i kusr desilo se sledece. Vracam se iz Cacka i parkiram u Kragujevcu ispred prodavnice. Posle 10 minuta pokusam start i nista. Nije hteo da zavergla iako sam auto otkljucao na daljinac. Skinem plus klemu i vratim je i upali iz prve. Kazu da je labava bila klema. - veceras po onom potopu krenem da uplaim auto,ali nisam uspeo. Nije reagovao na daljinac. Kada sam ubacio kljuc pokazalo je sat i kilometrazu (negde oko 18 :00 na satu je pokazalo 17:30). Okrenem svetla u iskljucen polozaj. Isto uradim sa prekidacima klime . Ovo sam uradio zbog cudnog vremena na satu. Dam kontakt,ali nista od verglanja. Probam komande unutra i situacija je sledeca - moze pahuljica(svetli), kruzenje vazduha(svetli), zakljucavanje(svetli). Nece da upali grejace stakla, otvori gepek niti dozvoli ulazak u meni. Pokusao sam sa skidanjem plus kleme,ali bez rezultata. Jedino mi je cudno sto je ekran sa satom svetleo i posle skidanja kleme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sima-Koya 4 Posted May 27, 2014 Vama je body computer u problemu. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
masaivan 0 Posted May 27, 2014 Probaj da dotegnes minus klemu, i na akumulatoru i na sasiji, desava se da to olabavi, probaj pa javi sta se desava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brzidan 0 Posted May 27, 2014 On 5/27/2014 at 3:02 AM, otkup1 said: Vama je body computer u problemu. Pozdrav Kako da to ustanovim sa sigurnoscu. Skoro je bio na dijagnostici i nista nije pokazalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sima-Koya 4 Posted May 27, 2014 To se ne moze ustanoviti dijagnostikom,provozajte ga jos malo,i vidite kakvi se simptomi javljaju.Kada nece da vergla da li blinka lampica sa katancom i autom?Ukoliko je labava klema,dijagnostika bi trebala pokazati Terminal Ground - Open Circuit(Intermittent) ili Low Voltage. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted May 27, 2014 1. proveri u kakvom ti je stanju akumulator, cim ti se posle 8 dana nevoznje ispraznio to je znak da je pri kraju,2. sredi kleme, sve ovo sto si naveo su problemi loseg kontakta koje fijati jednostavno ne trpe, znaci stegni ih tako da budes siguran da do njih nije problemKad ove 2 stvari resis(provereno dobar akumulator+stegnute kleme) , vidi da l' ce ti se ponavljati problemi koje si naveo. Ako se ne ponove, super, onda je reseno. Ako se ponavljaju onda kod majstora pa neka se on bakce da l' negde vuce struju, da l' mu smeta vlaga, da l' je body comp itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sima-Koya 4 Posted May 27, 2014 Desavalo se recimo da je sve lepo stegnuto,ali body ostavi sijalicu od migavca ili pozicije da tinja,jedva primetno.Izvuce akumulator za manje od 6 sati.Ali kao sto covek kaze,prvo proveriti sve sto je naveo gore.Ako je body,u vecini slucajeva sam ih reparirao,tako da se ne mora menjati body za novi. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brzidan 0 Posted June 1, 2014 Hvala svima za odgovore. Jedan majstor je u utorak konstatovao da jeotisla jedna celija na akumulatoru i da mora da se menja.Dopunio ga i od srede radi kao masina.Juce u ovlascenom servisu radili proveru i ima100 % charge i 86% helath.Zna li iko nesto o Dynamic akumulatorima ( [proizvodi FiAMM)Cena je 6000 za 55Ah i ima 3 godine garanciej pa mi deluje primamljivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomas 10 Posted June 1, 2014 O akumulatorima ovde http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/31753-o-akumulatorima/?p=558247 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ugi_025 0 Posted September 7, 2014 (edited) Krenem da upalim auto (Grande Punto 1.4 8v), redovno na daljinski odkljucam! udjem ubacim kljuc,krene da se pale kontrolne lampice ,radio, okrenem kljuc da zaverglam i odjedanput nista? ja ponovim, isto!Neki cudni zvuci kao krckanje, al neko elektronsko kao upozorenje, ma nemam pojma ljudi, dal je akumulator ili..........šta već? Edited September 8, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted September 7, 2014 Akumulator ti se ispraznio. Nesto ostalo upaljeno i odvuklo struju ili je akumulator kaput. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ugi_025 0 Posted September 7, 2014 Hvala na savetu!,i ja mislim da je akumulator samo da nije nesto.....drugo,nije vozen 3-4dana!!(( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted September 7, 2014 To je. Osvezi akumulator ili stavi drugi i probaj. Ako je bilo light show na tabli i cakcalo sve i svasta i piskalo to bi trebalo da je to to Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkobb 1 Posted February 12, 2015 Ja imam probem sa mojim puntom 1.3 mjt, naime, otisao do perionice normalno palio i bez ikakvih problema. posle pranja nece da upali, akumulator je nov, kada dam kontakt pumpa se ne cuje i ne moze da zavergla uopste a na instrumen tabli sija lampica chek engine i auto sa katancem zuta lampica, mislim da se obe lampice pojave pri svakom paljenju ali se posle par sekundi ugase posle davanja kontakta, sad mi sijaju obe i ne gase se. Da li neko ima ideju sta bi mogao da bude problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavL 0 Posted February 12, 2015 (edited) Sam si napisao - puNpa . Edited February 12, 2015 by MiroslavL Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkobb 1 Posted February 12, 2015 Da je pumpa morao bi da vergla ali ne bi mogao da upali jer pumpa ne povlaci gorivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted February 12, 2015 nije pumpa, nešto te zeza "kod" ključ ako ti pojavljuje katanac.. jel imaš rezervni ključ od auta? ako imaš probaj sa njim vidi da li će tada hteti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 12, 2015 A da nije voda ušla negde na elektroniku?Kada nisam imao poklopac akumulatora na Stilu, ušla voda posle pranja. Normalno upalio, došao kući - izvadio ključ a motor i dalje radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkobb 1 Posted February 13, 2015 Resio sam problem, stavio auto na slep i oterao auto kod jednog elektronicara, da ga ne reklamiram sad ovde, lik ima profesionalnu dijagnostiku za fiatova vozila, uradio mu komplet dijagnostiku, sve moguci parametri u redu, izbrisao par greski sto je motorni racunar zapamtio, i dalje nije hteo da upali. I nakon toga me pita lik da nemas ti da autu slucajno xenone kineske, a ja ih ugradio pre 20-tak dana i to neka kinezija zesca, kaze lik skidaj ta go...a to te zeza, jer ti balasti rade na nekim visokih frekfencijama i ometaju citanje kod kljuca. Raskacimo xenone i auto upali bez problema ikakvih. Neverovatno. Kaze mi imas srece sto ti nije crkao body komp. Tako da, ljudi, te xenone kineske zaobilazite u sirokom luku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 13, 2015 Prvi put čujem za ovo sa xenonima... svašta se dešava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted February 13, 2015 Svasta nesto s tim xenonima. Kako kod koga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted February 13, 2015 majstor ti je dunster ako ti je rekao to za frekvenciju, xenoni nemaju nikakav predajnik koji bi mogao da stvori bilo kakvu frekvenciju a kamoli uticu na citanje koda kljuca. ono sto je visoko kod ksenona je napon struje koju stvaraju trafoi, sa 12v pretvaraju struju na preko 20000v Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkobb 1 Posted February 13, 2015 Kako god druze, meni je problem resio. Probao sam opet da ih prikacim i isto se desava znaci da je dijagnoza pogodjena. Ince lik radi kodiranje svih vrsta kljuceva za sve tipove vozila tako da ne sumnjam u njegovo znanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted February 13, 2015 u svakom slucaju drago mi je sto si resio problem, to je najbitnije :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 13, 2015 Ne razumem se dobro ali verujem da ti trafoi, ako probijaju mogu da prave neke elektromagnetne smetnje koje otežavaju čitanje koda. Quote Share this post Link to post Share on other sites