Jump to content
FAS Goran
pavaobg

Dizanje Šarančetovog 1.3 jtd Punta iz mrtvih

Recommended Posts

Alal vera ljudi, pratim temu ali nisam imao herca da pisem, nekako se steze u grudima ali kada sam video da je puntic upalio stvarno sam se iskreno obradovao. Devojka mi je iz Obrenovca, sve mi je dobro poznato, isao sam po nju i jednu malu devojcicu preko Sapca, da pridjem sa one strane vode, strasno sta se tamo izdesavalo.

 

Ali Sh@rance, glavu gore, svi ste zivi i zdravi, veruj mi sve se to vremenom nadoknadi, ne zaboravi se ali se nadoknadi.

Ja kao Srbin iz "Oluje" znam to veoma dobro, glavu gore i uz pomoc dobrih ljudi sve prodje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas nastavljeni radovi - detaljno čišćenje i pranje interijera, motor ponovo upaljen i radio (sa ubačenim aditivima za čišćenje u gorivo) više od 45 minuta. Ona jedna dizna i dalje zeza, a preko dijagnostike je prijavio greške na još dve... 

 


Radi jako neujednačeno, trese, a greške su "Powertrain - Diesel Injector - Open Circuit" ili nešto vrlo slično. 

 
Radio je sigurno 45 min sa Wynns aditivom i ništa, pri prvom skeniranju bila je greška na diznama 2 i 3, a posle i na još jednoj, sve iste greške.

 

 


Ista dizna kilavi kao i prošli put. Jedino ona reaguje na kuckanje. Auto se trese i oseća se neravnomeran izlaz gasova na auspuhu, ali kad se digne na više obrtaje sve se unormali. Vibracije prestanu, a gasovi postanu ujednačeni.

 
Instrumente nismo kačili, a ni servo. To je ostalo za sledeći put kada konačno vratimo tablu.

 

 

Evo i snimka zvuka/rada motora:

 

 

Plan je da se auto osposobi do 10. jula, a dalji redosled radova će najverovatnije biti ovaj:

 

 


 

 

Moram da priznam da je plan jako optimističan da sve proradi do 10. jula, a dolazimo u opasnost da se pogubi pola delova....

 
Ja sam i dalje za sistematičniju varijantu 
- odneti u ponedeljak kod Džonija delove na pranje i naručiti filc i odneti farove Stevi 
- do kraja nedelje vratiti ceo enterijer i videti šta sve ne radi i šta sve treba kupiti
- promeniti ulje u menjaču i kočnicama
 
Tek kompletno napakovan auto bih vozio kod majstora...

 

 

Majstor - pregled, čišćenje i podešavanje dizni, odnosno šta bude trebalo da bi motor normalnije radio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor radi kilavo kad se upali. Čuje se na snimku. Pozadi se oseća da se karoserija trese i da izduvni gasovi izlaze neujednačenim intenzitetom. Međutim kad se podignu obrtaji sve se stabilizuje i motor radi bez ikakvih vibracija.

 

Ima li neko ideju o čemu se radi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne deluje mi logično jer nosači ne bi smeli da utiču na izduvne gasove. Na auspuhu se oseća kako ide mlaz normalno pa napravi pauzu i tako u krug sve dok se ne podignu obrtaji kad se sve smiri.

Druga stvar je što jedna dizna menja ponašanje na udarce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, znam za diznu (Garaža)...

Da se u nekom od lonaca ili izduvnoj grani nije stvorio neki "čep" od mulja?

Kada motor radi u leru, nema snage da izbaci produkte sagorevanja pa se guši. Kad se doda gas, taj problem nestaje.

Edited by Maki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao laik prvo na šta bih pomislio je isto što je i Maki rekao a to je da je auspuh negde začepljen, ako ga već niste očistilo kompletnog. Ukoliko ste ga očistili onda tražite dalje šta bi moglo biti uzrok trešenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tepih je konačno pran i postavljen. Ispod njega je postavljen novi filc jer je stari popio pola Kolubare i bio je za rashod. Napakovan je enterijer 90%. Ostalo je par sitnica da se vrati.

Tabla je vraćena i napakovana. Tu je bilo zezanja jer nismo znali kuda su išli kablovi, pa je sve bilo sistemom pokušaja i greške. Vidimo da ne ide tuda pa skidaj, trasiraj kuda treba, pa na sledeći džek i tako redom. Na kraju kad je ostalo da dotegnem volan iz zezanja krenem da zaverglam kad neće da anlasuje. E tu smo pogubili sve živce i ostavili da ga dokusurimo neki od sledećih dana. Inače tokom dana je motor upaljen bar 15 puta i palio je na ola ključa.

Kad smo se vratili kućama, ohladili glave i razmislili, shvatili smo da je problem sa paljenjem najverovatnije do zedera.

Zeder, iako je brava otključana, nije davao da se mottor upali dok jedan od drugova nešto nije otkačio.

Vraćajući tablu smo, najverovatnije to nešto vratili i lupili sami sebi šamar. Ako je to, a nadamo se da jeste, onda je lako rešivo i punto će biti sklopljen jednog od narednih dana.

 

Satovi rade, ali kilavo tako da će se verovatno menjati, servo nislo stigli da proverimo i nismo sigurni da li je ispravan panel sa prekidačima i ablender. Sve to ćemo utvrditi čim odemo do punta.

 

Farovi su odneti na otvaranje i detaljno čišćenje.

 

20140705_190017.jpg  20140705_190043.jpg  20140705_190055.jpg

Slike su nakon što smo ponovo skinuli oplatu volana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da neće. Oprani su oni detaljno odmah, ali je ostalo malo tragova pa nek ih sredi neko ko za.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momci svaka vam cast, samo napred. Ono sto ja mogu da pomognem jeste da se ponudim za instrument tablu ali bez obrtaljke, bila je ispravna 100% ali sam je ja posle toga promenio osvetljenje u belu boju a nisam testirao, ali i ako nesto ne funkcionise moze da se namesti. Usput da pitam kako vasa zeza tj sta tacno mozda moze da se namesti.

P.s. tablu naravno dajem bez ikakve nadohnade.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, ja tek sad videh ovu temu. Ako ima mesta za još jedan par ruku, ja bih rado pomogao :D

Vidim da je to sve pri kraju, ali ako može dolazim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuvalja hvala u napred. Tablu je rastavio i očistio komplet drug koji se bavi elektronikom i ksenonima i izgleda ko nova. Ono što sam primetio da kilavi je displej borda. Daje čudne podatke, ali videćemo na kraju šta će ispasti od toga. 

 

@ Delic9 Hvala i tebi. Mislim da neće trebati jer smo bukvalno na kraju. Treba nam 2- 3 sata da sve završimo. Završili bi juče da nas prekid paljenja nije sve izbacio iz takta. Hteo sam da ga zapalim, gurnem u Dunav....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo je da danas završimo, al nismo uspeli da se izorganizujermo. Videćemo da li ćemo sutra uspeti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radovi gotovi što se nas tiče. Punto ode danas za Obrenovac.

 

Ostaje da se auto odveze da se operu i provere dizne.

Ima problema sa svetlima i migavcima koji su verovatno uzrokovani špulnom ablendera, servo i instrument tabla ne rade.

 

Auto je stigao do Obrenovca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...