Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Mercedes W123 - svemu dođe kraj

Recommended Posts

Evo ga kupe, samo su slike bezveze, glupo mi bilo bez pitanja a i snima me video nadzor, pa da ne "pripucaju" :) Postavicu bolje samo da sretnem vlasnika
 

cxcb49000.jpg  cxcb49001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, w123 je za svoje vreme, a i nekih 15-20 godina posle bio lepotan, i statusni simbol. O kvaliteti motora ni reči, dokazano su po milionče i više prelazili, bez generalke, niti kakvih većih troškova. A sad, da li je lepši Stilo ili W123, to je opet subjektivna stvar. Ja sam lično veliki fan ovog modela, vozio se više puta, oduševio svaki put.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad, 20 godina posle svog vremena i nije baš bio statusni simbol :) , ali u svakom slučaju je bio izuzetno kvalitetan automobil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Johnny, salimo se mi :)

Ja obozavam da provozam w123, svaki put kada mi iskrsne prilika obavezno je iskoristim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam komšiju koji je inače lud za Mercedesom. U garaži mu je trenutno parkiran jedan iz 1967. godine, njegov momački auto, koji nije u voznom stanju, ali bi mogao da se sredi. Ima w123 koji registruje i nekad provoza, enterijer mu nije nešto posebno ali je spolja dobar. Pre 3-4 godine je kupio w126 koji je bio auto neke ambasade, ima ona mesta za zastavicu i bukvalno sve od opreme, nema samo kožu. Znači el. šiber, grejači sedišta, podizači napred, nazad, el. retrovizori, ma bruka šta nema. Taj auto je kupio od nekog lika koji ga nije puno održavao, ali je matori zato pre možda 3 meseca našao još jednog (pazi kad je tražio takvog dve godine), znači isto 126 ali u extra stanju, samo stranac. Ono je šteta da se rastavi, ali jbg. Sad planira njegov da farba, farbanje će izaći nekih 600e čini mi se i da prepakuje sve sa ovoga stranca na njegovog. Oba auta su '83 ili '84 godište, ne mogu tačno da se setim. Posle celog ovog projekta, kad sklopi ovog njegovog onda će biti extra Mečka. Inače ima jedno 3-4 w123 za delove. Sve mu to stoji u dvorištu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj matori vozi 190d, sramota je kol'ko je taj auto udoban (ako se voze dvoje, zadnja klupa je premala za bilo kog krupnijeg coveka) i posle skoro 25 godina upotrebe, rupe i neravnine na putu pegla bolje od mog stila to potpisujem. inace sad je poceo da ga vozi na gasno ulje, kaze bolje ide, manje trosi i ne zvekece kol'ko inace sve to radi kad mu se sipa ed+aditiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

U subotu sam vozio i vozio se u 190, automatik ... po meni na mestu vozaca nema bas nesto puno mesta i veoma mi je nezgodno da udjem i izadjem, na mestu suvozaca je ok ... pozadi nas je bilo troje i bilo je ok ... onako prosecno mesta za prosecne ljude ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam, ja i cale kad zasednemo napred, obojica preko 185, treci putnik pozadi se obicno uglavi u onaj prostor iza menjaca/izmedju prednjih sedista, cetvoro ili petoro retko kad se vozi zato sto bi onda morali da zavlace noge iza sedista a s obzirom da su gurnuta skoro do kraja tu mesta i nema bas puno. Sto se tice ulaska/izlaska i meni je to malo cudno s obzirom da je na stilu visina da kazemo normalna, ovo se spustas kao da ces da legnes a na kraju sednes

Edited by DjoleKG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste i ceo auto mnogo nizak ... ja sam visok oko 175, jos jedan drugar slicne gradje i devojka, pozadi bez neke muke, krakati drugar i druga devojka napred, kad sam seo da probam, nisam dirao sediste iako je visi od mene, ali nisam nasao svoj polozaj za volanom, trebalo mi je jos mesta, izlazak je vratolomija, a voznja na mestu suvozaca uzivanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

nizak za sedenje, sto se tice klirensa, ima dobar klirens, ne treba da ugadjam k'o na stilu kako cu da obidjem rupu/izbocinu na putu. Ovo za voznju na suvozackom mestu si skroz u pravu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za fabriku nije i za mog kuma je vrh.

Odlično se prodavao i pravljen u nekom drugom vremenu, mada i za mene je iznutra premalen. Tesan , jako se teško ulazi izlazi / niska sedišta a zadnja klupa tesna / samo deca. Gepek za ono vreme solidan danas vrlo nezgodan zbog visoke utovarne ivice, zadnje klupe koja se ne obara itd. Dosta mu je otišlo na haubu tj motorni prostor, koliko me dobro sećanje služi tu seda V8 bez nekih velikih prepravki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...