Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Petogodišnji biznis plan za Maserati

Recommended Posts

maserati%202018.jpg

 

Maserati je u proteklom periodu uspešno krenuo sa prodajom novog modela Ghibli i nove generacije Quattroportea, a do 2018. planira još nekoliko noviteta.

Pre svega, stiže dugo najavljivani Levante crossover (još ranije najavljen koncept vozilom Kubang), i to sa 4x4 pogonom i paletom benzinskih i dizel motora. To su V6 benzinac u verzijama sa 350KS i 425KS, V8 benzinac koji razvija 560+ KS, kao i dizelaši sa 250KS, 275KS i 340KS. Nakon Levantea, na redu je i serijski Maserati Alfieri (ove godine na sajmu u Ženevi predstavljen u formi studije), i to kao coupe i cabrio, u verzijama sa zadnjim i sa pogonom na sva četiri točka. U ponudi će biti samo V6 motor, ali u više verzija: 410KS, 450KS i 520KS. Maserati najavljuje i novi GranTurismo koji će se u ponudi ove marke smestiti iznad Alfierija, a imaće zadnji pogon i V8 motor sa 560+ KS.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Plan-3.jpg
 
 
Edited by neshaoct
sredio sliku

Share this post


Link to post
Share on other sites

maserati.jpgmaserati-sales-registrations-2014-h1.jpg

 

 

Edited by neshaoct
sredio slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šef Maseratija: Niže cene? To bi uništilo brend

 

Prvi čovek brendova Maserat i Alfa Romeo Harald Vester kaže da Maserati nema nameru da se takmiči sa konkurencijom tako što će spuštati cene svojih modela, jer bi se tako ''narušio brend''.

 

"Nikada, nikada se nećemo takmičiti cenama. Kada jednom to uradiš, gotov si. Naši ciljevi su ambiciozni, mi smo agresivni, ali ne preterujemo", rekao je Vester za "Motor Trend". Na pitanje da li je "model Ghibli minimum cene i veličine", kaže: "Ne, svakako ne po pitanju veličine, jer ćemo ponuditi još kompaktniji sportski automobil. Što se sedana tiče, nećemo ići na kompaktne modele, to je više oblast za Alfu", rekao je on. Kako kaže, razlog za to što još nema novog GranTurisma je to što obe verzije i dalje daju odlične rezultate. "To je uvek naš cilj - vanvremenska lepota. Ako pogledate taj automobil danas, on ne izgleda staro. Kupe je lansiran 2007. godine, a kabriolet 2008. godine, a radimo na modelima za 2015. ili 2016. godinu, mislim da ćemo ih izbaciti dogodine na jesen", navodi on Vester.
Vester smatra da bi luksuzni SUV mogao da bude globalni hit, jer se tržište luksuznih automobila kreće između milion i milion i po komada, a SUV modeli su najznačajniji deo tog kolača. Za razliku od drugih igrača, Maserati ne namerava da brzo uđe u trku sa hibridima. "Nastavićemo da unapređujemo svoje motore, a sledeći korak biće hibridi. Ipak, ne vidim kako prodajemo četvorocilindarske Maseratije. Mada nikada ne treba reći nikad", kaže on. Kako kaže, hibrid je međukorak do "daleke budućnosti" - gorivne ćelije. U baterije ne veruje preterano, a ne veruje ni u to da bi automobili trebalo da preuzmu vožnju od vozača.
"Ima li mesta za autonomiju kod Maseratija? Do izvesne mere ima. Naži kupci to još ne traže, ali će u budućnosti to verovatno postati standard, moraćeš da imaš to. Svakako niko neće voziti Maseratija zbog takvih opcija, možda će čak odbiti da ga kupe, jer to ne žele, ali će se možda naći u groznim situacijama u saobraćaju svakog jutra i svake večeri. Lično, teško mogu sebe da zamislim za volanom sa novinama u rukama. To će biti generacijska promena, naša deca ili deca naše dece", rekao je on.

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kina je krivac za odlaganje lansiranja Maseratijevih i Alfinih modela 

 

http://www.vrelegume.rs/vesti1/alfa-romeo-maserati-kina-odlaganje/

 

Ako je ovo tacno, FCA se ne pise dobro. Prije 2-3 godine razlog odlaganja novim modela bila je Evropa, sada je to Kina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaš valjda da FCA nikada, ali baš nikada, nije dala točno vrijeme izlaska Alfieria. Ja ne znam odakle njima da je trebao izaći sljedeće godine. I ako ima nešto veze sa odgodom to nije Kina. Alfieri je već odavno pomaknut za ne prije 2017. Radi se o tome da je prvotno trebao biti baziran na verziji platforme Ferrari Californie. No radi cijene i nekih drugih stvari je koliko znam prebačen na Giorgio platformu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati bez sportskih automobila do 2020.

 

112205-maserati%2011.jpg

 

Posle odloženog lansiranja modela Alfieri, sada je potvrđeno da italijanska kompanija neće imati nove sportske modele, niti GT u svojoj ponudi makar dve godine. Prema Car Magazine, proizvodnja aktuelnog GranTurismo i GranCabrio modela će se završiti tokom 2017. godine. Maserati je potvrdio da će ovi modeli dobiti naslednike, ali teško da će stići pre 2019, a najverovatnije tek 2020.

 

112204-maserati%201.jpg

 

Ukoliko inicijalni planovi Maseratija uspeju, Alfieri je trebao da se pojavi još ove godine, kao glavni sportski model ove kompanije, sa dolaskom na tržište taman kada prestaje proizvodnja druga dva modela. Ipak, ne očekuje se lansiranje Alfieria barem još dve godine, a zvanična informacija iz kompanije je ''da je u završnoj fazi planiranja... obilazi Zemlju, čeka se da sleti'', šta god to značilo. Uprkos izostanku sportskog automobila, ili GT modela, Maserati bi mogao da postavi nove rekorde u narednih par godina uz pomoć Levante SUV modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati neće postati isključivo EV brend

 

189020-maserati alfieri.jpg

 

Maserati se sprema da lansira električne verzije većine svojih modela, ali nikad neće postati isključivo EV brend koji bi bio rival Tesli.

''Ovo je brend kojem trebaju motori sa unutrašnjim sagorevanjem,'' rekao je šef Maseratija za Severnu Ameriku, Al Gardner, u intervjuu za ''Motor Trend''. ''Potrebne su mu te sirove emocije'', dodao je on. Ovo je vrlo hrabra izjava, kada uzmemo u obzir koliko brzo se stvari menjaju u automobilskoj industriji. Međutim, Gardner nije jedini sa ovakvim mišljenjem. CEO Porschea, Oliver Blume, je rekao prošlog novembra da model 911 nikad neće postati EV. Maserati planira lansiranje električnih verzija Levante SUV-a i Ghibli i Quattroporte sedana do kraja 2022.

 

Italijanski brend takođe planira zamenu za, sada već zastareli, GranTourismo u vidu novog sportskog modela baziranog na Alfieri konceptu prikazanom 2014. godine. Novi model bi trebalo da stigne do kraja 2022, a u planu je i električna varijanta. Električni pogon koji će biti dostupan u pomenutim modelima nosiće naziv Maserati Blue. Sistem će se sastojati od do tri elektromotora i koristiće tehnologiju baterija od 800 volti. Svi budući Maseratiji biće dostupni i sa plug-in hibridnim pogonom, kao i zasebnim benzinskim motorom, eventualno sa sistemom blagog hibrida. Međutim, Maserati ima ima bitnijih problema od odluke da li će biti EV brend ili ne. Globalna prodaja italijanskog brenda je pala za 21%, sa 46.500 jedinica u 2017. na samo 36.500 jedinica u 2018. godini.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maserati najavio nove modele

 

189020-maserati alfieri.jpg

 

Maserati je otkrio svoje planove o novim vozilima za koje se najavljuje da će biti razvijeni, elektrifikovani i proizvedeni u Italiji. U pitanju su novi modeli sa hibridnim i električnim pogonom, sa kombinacijom tipičnih Maserati voznih karakteristika i sledeće generacije baterija, a koji će pružati dugački domet i mogućnost ultra brzog punjenja. Prvi novitet je i najzanimljiviji, a u pitanju je elektrifikovani sportski model koji se očekuje tokom 2020. godine. Mada Maserati ne otkriva njegovo ime, ovo bi trebalo da bude serijska verzija dugo očekivanog Alfierija. Proizvodnja će se odvijati u Modeni, pri čemu će biti dostupne tri verzije: mild-hybrid, plug-in hybrid i potpuno električna verzija. Takođe, biće dostupne coupe i cabrio varijante. Sledi novi SUV koji će se u Maserativoj gami smestiti ispod aktuelnog modela Levante. Ovaj novitet će se u proizvodnji pojaviti od 2021. godine, i to u Cassino fabrici.

 

180519-maserati suv 001.jpg

 

U saopštenju međutim nisu saopšteni detalji koji se tiču vrste pogona, ali se najavljuje da će imati vodeću ulogu za brend zahvaljujući svojim inovatnivnim tehnologijama. Ranije informacije inače pominju da će ovaj SUV imati plug-in hybrid pogon, raspored težine 50:50, najbolji odnos snaga/težina u klasi, laganu platformu i ''superiorno upravljanje''. U najavi su i naslednici modela GranTurismo i GranCabrio, pri čemu će njihova druga generacija biti elektrifikovana a proizvodiće se u Torinu. GranTurismo se očekuje 2021. godine, a GranCabrio tokom 2022. Osim toga, Maserati će nastaviti da unapređuje svoju aktuelnu paletu koja uključuje Levante, Quattroporte i Ghibli. Tako će Maserati Ghibli već sledeće godine dobiti i hibridni pogon. Na kraju, novi i unapređeni modeli će imati i određenu mogućnost autonomne vožnje, od nivoa 2 do nivoa 3.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...