Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Petogodišnji biznis plan za Alfa Romeo

Recommended Posts

alfa%205.jpg

 

Kao što je bilo i najavljeno, Fiat Chrysler Automobiles je objavio i dugo najavljivani petogodišnji biznis plan za Alfa Romeo.

Poslednjih meseci je o tome bilo dosta špekulacija, a zvanične informacije kažu ovako: Alfa Romeo će do 2018. godine predstaviti osam novih modela, koje će između ostalog odlikovati ''napredni, inovativni motori, impresivan odnos snaga/težina i karakterističan italijanski dizajn.''

U saopštenju se navodi i da će se u kompaniji angažovati najbolji inženjeri i da neće biti ''mešanja'' od strane Fiat Chrysler Automobiles-a, kao i to da će do 2018. u Alfu biti uloženo sedam milijardi dolara. Takođe, do te 2018. proizvodnja Alfa Romea će biti povećana na 400.000 komada godišnje. Sve u svemu, Alfa Romeo bi ovim planom trebalo da postane kompanija sa najboljim vozilima sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka ''industrijalizovanim u Italiji.''

 

Što se modela tiče, prvi novitet će se pojaviti u poslednjem kvartalu 2015. godine, a to će biti mid-size model, po svemu sudeći dugo očekivana i nekoliko puta odlagana Giulia. U periodu od 2016. do 2018. godine će se pojaviti i dva automobila kompakt klase, još jedan mid-size model, full-size model i dva crossovera, kao i sportski model. Alfa Romeo je u saopštenju pomenuo i motore. Tako će njihovi četvorocilindrični benzinci raspolagati sa snagom u rasponu od 110 do 330KS, šestocilindrični benzinci sa 400 do 500KS, a tu će biti i četvorocilindrični i šestocilindrični dizelaši (najjači dizelaš će imati 350KS).

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Došlo je do promjena u proizvodnom planu. Više bi trebalo biti službeno početkom sljedeće godine.

Ugrubo:

* 949 maggio 2016 (lancio Q3/2016)

* 961 novembre 2016 (lancio Q1/2017)

963 2017

962 2017 (spostata avanti)

Giulietta IV 2018

964 2018 (spostata indietro)

949 je D-SUV, 961 je E-sedan. Ovaj 962 koji je pomaknut ranije je crossover C-segmenta, a 964 koji je pomaknut nazad je E-SUV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantan rast u ovom veku, a do 2018. (tj. za 2 godine) petogodisnjim biznis planom se planira 400 000 jedinica.

Ako nastave kako su krenuli sa Giuliom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

AR 400000 komada nece dostoci jos za 10 godina, realno. Kad dodje Giulia neka budu zadovoljni sa cca 120000 prodanih primjeraka (Mito, Giulietta i Giulia)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu planiraju i SUV, za njima sada vlada veliko interesovanje. Mogli bi da iskoriste 500 X / Renegade i da izbace neki mali SUV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo planira šest noviteta od 2017. do 2020. godine

 

alfa%20plan.jpg

 

Ko o čemu, Alfa Romeo opet o planovima za budućnost i novim modelima...

Dakle, Giulia je već u prodajnim salonima, uskoro stiže i SUV Stelvio, a u periodu između 2017. i 2020. nas očekuje i šest novih modela. Bar tako stoji u njihovim najnovijim planovima. Ukratko,  prema planu koji je otkriven tokom prezentacije akcionarima FCA grupacije, Alfa Romeo planira jedan veći sedan (možda pod nazivom Alfetta), pa još dva SUV vozila (jedan manji i jedan veći od Stelvia), novi hatchback (verovatno u C segmentu kao naslednika Giuliette), kao i dva sportska modela (verovatno Coupe i Spider). Većina ovih modela će se bazirati na platformi sa zadnjim pogonom koji već koristi Giulia, a ako sve bude išlo po planu, videćemo ih do sredine 2020.  Plan otkriva i da će na početku fokus biti na tržištima EMEA (Evropa, Bliski istok i Afrika) i NAFTA (Severna Amerika), dok se kasnije očekuje i fokus na zemlje članice BRIK-a (Brazil, Rusija, Indija i Kina).

U vezi nove Giuliette, još krajem prošle godine su se u medijima pojavile i neke zanimljive informacije o nasledniku ovog modela. I dalje se radi o hatchbacku sa 5 vrata, i to po svemu sudeći baziranom na skraćenoj platformi nove Giulije.

Najzanimljivije je dakle to što bi nova Giulietta mogla da dobije zadnji pogon, a i izgled prednjeg dela će velikim delom biti inspirisan Giulijom. Zadnji deo naslednika Giuliette će međutim po nekim izvorima biti urađen po uzoru na nekadašnji Alfasud. Takođe, budući da konkurenti iz klase (poput Audija A3 i BMW-a Serije 1) mogu da se dobiju i sa 4x4 pogonom, i nova Giulietta bi takođe trebalo da se opciono nudi i u verziji sa pogonom na sva četiri točka. U gami takođe možemo očekivati i sportsku Giuliettu Quadrifoglio sa 2.0 litarskim turbo motorom i nekih 350KS (pri čemu će težina automobila navodno biti manja od 1300 kg), kao i standardne verzije sa turbo benzincima i turbo dizelašima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šef Alfa Romea uveren da mogu da pariraju nemačkim markama

 

alfa%20a.jpg

Render: Thorsten Krisch

 

Iako najavljena ofanziva Alfa Romea kasni, njen šef je uveren da mogu da pariraju nemačkim markama. Ohrabrena pozitivnim kritikama na model Giulia, slavna italijanska marka planira da u skorom periodu preporodi ponudu i opasno parira najboljim igračima na tržištu. Do 2021. godine Alfina ponuda bi trebalo da bude obogaćena limuzinom pozicioniranom iznad Giulije o čemu se govori već godinama, ali i sa još bar dva SUV modela. Šef Alfa Romea, Reid Bigland, za britanski Autocar je izjavio da uprkos kašnjenju ne odustaju od plana da ugroze rivale: ''Naš je cilj da u potpunosti pariramo Nemcima, ali to nije dvogodišnji plan. Trebaće nam vremena jer su prisutni u svim segmentima automobilske ponude''. Bigland je pritom napomenuo da će s novim SUV modelom (Stelvio) pokriti tek 50% tržišta, pa moraju već sada da imaju dobru strategiju bez slabih tačaka. Tu su posebno svesni rasta popularnosti SUV modela svih veličina, pa će uprkos činjenici da takvi modeli narušavaju Alfin imidž na tržište stići još bar dva Alfina SUV. Jedan od njih koristiće osnovu Maseratija Levante. Od ostalih novosti tu su naslednik Giuliette, verovatno dostupan i u karavanskoj verziji, kao i sportski model kao duhovni naslednik Brere.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo svetska premijera i uživo prenos konferencije za medije

 

Alfa Romeo će predstaviti novo poglavlje u svojoj istoriji dugoj od jednog veka, 16. novembra, tokom 2016. Los Angeles Motor Show-a. Da biste iskusili ove jedinstvene i ekskluzivne momente, brend će uživo prenositi pres konferenciju koja počinje u 9:15h (po lokalnom pacifičkom vremenu) koju možete pratiti na zvaničnom sajtu http://www.alfaromeo.com/reveal

Odbrojavanje je počelo pre nekoliko dana, a nova stranica istorije brenda koji nikada ne prestaje sa iznenađenjima, će biti ispisana. Jedinstveni legendarni brend internacionalne automobilske scene koji je već 106 godina pionir u inovacijama i predstavlja autentično viđenje koncepta ''La Meccanica delle Emozioni''.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

 

E-Suv da primo semestre 2018 a Mirafiori. Confermato. Fonti sicure sindacali.

 

E-SUV u prvoj polovici 2018. godine iz Mirafioria. Potvrđeno. Izvor iz sindikata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/5/2017 at 0:57 PM, N.N. said:

E-SUV u prvoj polovici 2018. godine iz Mirafioria. Potvrđeno.

 

Novi Alfa Romeo SUV od 2018. godine

 

159984-alfa%20suv.jpg

 

Nakon što je u novembru prošle godine na sajmu automobila u Los Anđelesu predstavljen njihov prvi SUV model Stelvio, Alfa Romeo planira da svoju ponudi proširi još jednim SUV-om. To potvrđuju i italijanski mediji koji pišu da će proizvodnja drugog Alfinog SUV-a početi već tokom 2018. godine. Po sadašnjim najavama, novi Alfa Romeo SUV će se od sledeće godine proizvoditi u Miarfiori fabrici u Italiji gde se već pravi Maserati Levante. U ovom trenutku nema konkretnijih detalja o novom SUV-u, ali će se svakako raditi o još jednom vozilu kojim će Alfa Romeo ozbiljno konkurisati nemačkoj premium trojci.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

 

Odlične vijesti:
Al 99,9%, avvistata stamattina in corso Orbassano a Torino, mulo della Seg.E Alfa Romeo, l'ammiraglia!
Sotto mentite spoglie di Ghibli ma esageratamente più grossa rispetto ai muli di Giulia/Ghibli.

 

Očekujem fotografije sljedećih dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Direktor Alfa Romea ima velike planove za tržište SAD

 

alfa%20s%206.jpg

 

Alfa Romeo je trenutno usred predstavljanja svog najvažnijeg modela, što se posebno odnosi na tržište Sjedinjenih Američkih Država, gde će Giulia biti prvo regularno vozilo ovog brenda nakon 4C sportskog modela.

 

alfa%20s%20666.jpg

 

Ovaj brend davao je velika obećanja u proteklih nekoliko godina, ali sada se odmaklo dalje od obećanja: naime, Giulia konačno ulazi u proizvodnju, a i Stelvio je zvanično predstavljen publici preko Atlantika na Salonu automobila u Los Anđelesu prošle godine.

 

alfa%20s%2066.jpg

 

Direktor Alfa Romea Rid Bigland želi da promeni imidž ovog brenda, odnosno njegovu poziciju na tržištu - iz male niše i mejnstrim tokove, uprkos tome što je njegov rang na ovom tržištu ograničen na tri modela (Giulia, Stelvio i 4C).

 

160489-alfa%20g%201.jpg

 

Bigland je rekao da sedani i SUV-ovi srednje veličine u premium segmentu predstavljaju nešto više od 40 odsto prodaje na američkom tržištu, što Alfa Romeu daje otvorenu priliku da poveća svoje prisustvo među tamošnjim kupcima.

 

160490-alfa%20g%2011.jpg 160491-alfa%20g%20111.jpg

 

Američki ogranak FCA već je lansirao Giulia Quadrifoglio model na ovo tržište. U decembru je isporučeno 100 jedinica, a Bigland kaže da će se do kraja januara na ovom tržištu naći dodatnih hiljadu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.vrelegume.rs/vesti1/jlr-kupuje-jos-jedan-luksuzan-brend-ciljaju-maserati-ili-alfa-romeo-trziste/

 

Iako Vrele Gume ponekad budu na granici tabloida, po prvi put mislim da bi za AR i Maser ovo bila fenomenalna pozicija. Imati vlasnika sa neogranicenim budzetom i svu slobodu u razvoju novih modela i tehnologija. 

Profitirao bi i FCA jer bi dobio svjez novac za svoje potrebe u Sjevernoj Americi i Evropi. Drzim fige AR i Maseratiju.

 

Sa slike iznad 

 

alfa%205.jpg

 

imamo samo Giuliu i Stelvia.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

Nekako...šta znam. Nemam poverenja u vlasnike JLR. Isto mi je i sa kinezima kao vlasnicima, al' opet znam da i jedni, a naročito drugi imaju novca koliko god treba za investicije. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, neshaoct said:

@Elra

 

Nekako...šta znam. Nemam poverenja u vlasnike JLR. Isto mi je i sa kinezima kao vlasnicima, al' opet znam da i jedni, a naročito drugi imaju novca koliko god treba za investicije. :) 

 

To po meni jeste najbitnije. Gama Alfe i Maseratija bi bila ispaljena i popunjena kao iz rafala. A opet bi imali potpunu slobodu i sacuvali duh marke. Vidimo renesansu Volva i JLR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

Tata je sjedio u NO Fiat Grupe. Tako da...

Ja koliko znam postojala je opcija o zajedničkom razvoju RWD platforme i V motora. No od toga nije bilo ništa.

No da Alfa ili Maserati dobiju JLR modularnu platformu ne bih volio. Dobro se vidi koliko su Giulia i Stelvio dinamički bolji proizvodi od XE i F-Pacea. To su milje razlike. Plus je npr. XE straga komodan kao BMW E90. Jednostavno tehnička superiornost tj. inženjerski tim Talijana je na razini više. 

 

Al ovo sa raznim kupnjama prodajama. Ovo mi liči na onu da ćorava koka zrno ubode. Jednostavno moraju sa nečim pogoditi. Pokušali su praktično sve opcije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, XE i F Pace su daleko ispod Giulie i Stelvia u svemu. XE je klasa ispod po svemu u odnosu na Giuliu, a tek enterijer, nedostojan masovne srednje klase. Ja navijam za ovo preuzimanje AR i Masera zbog finansijkih mogucnosti Tate i novih modela koji bi vrlo brzo bili izbaceni, Alfini inzinjeri bi dobili slobodu u radu.

 

FCA dobije novac da se bavi Fiatom, Jeepom, Ramom i Chrysler Dodge novim modelima.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

Hahah, pa ne bih rekao da XE apsolutno ne valja. OK je. Ali neke stvari koje su napravili kao da je radio inženjerski tim koji nema toliko iskustva ili ako imaju da je to bio tim koji nikad prije nije radio limuzinu za vožnju 4 ili 5 odraslih osoba.
Sa druge strane što se tiče Giorgio platforme tu je bio čovjek koji je još radio na 159 i kasnije i na razvoju platforme za Giuliettu. I ako tada možda nije imao iskustva sve je sijelo na svoje mjesto sa Giuliom i Stelviom.
Naravno u međuvremenu se bavio i sa Ferrariem F458.

 

Inače priča ide da Jaguar sa nekim želi dijeliti razvoj i da stoga razmišljaju o kupnji. Ja sumnjam da bi tu došla talijanska platforma u priču kada je ova aluminijska od Jaguara nova. Oni samo gledaju kako sniziti troškove.

I onda opet da se vratim na to snižavanja troškova. Oni se prije svega mogu smanjiti u samoj proizvodnji. Najviše se smanjuju ako neki proizvodi dijele proizvodne kapacitete. Evo dati ću primjer. Što ako Chrysler 100 to dijeli sa Hyundaiem i30 ili Kiom Ceed. Što ako Chrysler 200 to radi sa Hyundai Sonatom (ona i dan danas postoji u SAD-u) ili Kiom Optimom. To je ono što Sergio traži. Ne čak niti spajanje dviju kompanija.

 

U nekoj priči sa Jaguarom to bi bio npr. Jaguar XJ sa Maserati Quattroporteom. No žele li Talijani da njihov proizvod dolazi iz Engleske ili Englezi da njihov dolazi it Italije. Ja ne vjerujem u to. Doduše neke ušteda je kada bi dijelili platformu no to bi se onda trebalo proširiti i na Ghibli, i na XF i možda na Alfettu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam za to da se proizvod proizvodi tamo gdje je efikasnije i jeftinije. Znamo svi kako se ITA fabrike neefikasne i kakve sindikate imaju. Poznato je da su najbolje Fiatove fabrike u Poljskoj, Brazilu i Turskoj. Ne bih imao nista protiv da Giulia dolazi iz Indije npr. I dalje bi to bila prava Alfa.

XE sam probao na kracoj test voznji u Sarajevu. Govorim o enterijeru. Tako jeftinu kozi i plastiku nema ni Peugeot i za to mogu da stavim ruku u vatru :) Vozljiv jeste, neki ga uporedjuju sa BMW E46, sto je po meni veliki + za Jaguar. Ali generalno XE nije dostojan premium srednje klase. 

Sonata postoji i sasvim solidno se prodaje u Sjevernoj Americi i eto jeftinog nacina da se obnovi Chysler ponuda. Chysler 100 ne znam koliko ima smisla u HB varijanti, mozda kao neki manji crossover, ali opet tu imaju Fiat 500X pa bi doslo do kanibalizma u kuci.

 

Ako ovaj tekst vezemo za dijeljenje proizvodnih kapaciteta onda saradnja ili u krajnjem slucaju prodaja AR i Maseratija nemaju smisla. JLR ima nove modele Evoque, RR, RRS, Velar, XE, XF, F Pace i ovakva postavka bi tek imala smisla kroz 3-4 godine kada dodje vrijeme za nove modele. AR bi mogao dobiti platformu Evoque ali je ona vec u godinama i to ne bi bio Alfin DNA. RR platforma za veliki Alfin SUV takodje ne dolazi u obzir zbog mase. Saradnja ima smisla samo na narednim projektima.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...