neshaoct 9584 Posted November 27, 2021 Lamborghini Diablo SV na valjcima Samo je nekoliko Lamborghini modela u istoriji nosilo SV oznaku, a legendarni Diablo je jedan od njih. Pionirski Lamborghini model koji je imao SV dodatak predstavlja specijalno izdanje Miura linije. Ova mašina pretrpela je sitnije eksterijerne modifikacije, ali je njegov 4.0 V12 motor uspeo da se sa 350 popne na 385 konja. SV ime vratiće se ponovo sa ultimativnom varijantom Diablo linije, klasika predstavljenomg na Geneva Motor Show sajmu automobila 1995. godine. Posebni Diablo SV koji možete videti na snimku ispod, predstavlja model iz 1997. godine, opremljen 5.7 velikim V12 motorom, koji razvija 510KS i 580 Nm obrtnog momenta kada je bio nov. Kako bi videli koliko je izgubio pefrormansi za sve ovo vreme, italijanski superautomobil je postavljen na dyno test kako bi se videlo šta sa sobom donosi nakon svih ovih godina. Uživanje u urliku V12 motora u visokim obrtajima predstavlja bonus i pesmu koju naše uši definitivno žele da čuju. Tokom svog najboljeg pokušaja, natankan benzinom od 95 oktana, Diablo SV izbacio je 492KS i 581 Nm obrtnog momenta na valjke, a pošto su ove cifre očitane na radilici, ne na zadnjim točkovima, nameće se misao da u drugom slučaju one zapravo mogu biti veće, što bi impliciralo da je model vremenom dobio na snazi, ali to naravno nije slučaj jer je u fabričkom stanju snaga očitavana samo sa zadnje osovine. Bilo kako bilo, potpuno je jasno da ovaj Lamborghini nije izgubio mnogo snage u svojoj mašini i pored činjenice da je prešao preko 37.000 kilometara, što je za ovakvu klasu automobila više nego zdrava kilometraža. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 12, 2022 Lamborghini Diablo VT sa samo 1.300 km prodat za skoro 400.000 dolara Prestankom proizvodnje Lamborghini Aventadora porasle su cene modela sa V12 motorima, a šta tek reći za starije Lamborghinijeve modele poput Diabla koji je prodat za skoro 400.000 dolara. Reč je o Diablu VT proizvedenom 1994. godine, jednom od samo 150 primeraka koji su izašli iz fabrike, a koji je prešao samo 1.300 kilometara, navodi Klix.ba. VT verzija Diabla se prvobitno pojavila 1993. godine, a imala je drugačije prednje usisnike, modernije i veće bočne otvore, kao i VT oznake. Godine 1995. se pojavio i roadster. Automobil na fotografijama pokreće 5.7 V12 motor koji vuče korene još od modela Miura i Countach. Motor je uparen s petostepenim manuelnim menjačem, a snaga se prenosi samo na zadnje točkove. Na automobilu su 17-inčne OZ felne prepoznatljivog dizajna iz devedesetih. Reč je zaista o muzejskom primerku koji poseduje sve ono što treba da ima jedan V12 Lamborghini. Cene Diabla konstantno rastu, ovaj primerak je prodat za 399.226 dolara, a ista situacija je i sa modelom Murcielago koji je sve traženiji i skuplji na tržištu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 21, 2022 Doug DeMuro: 2001. Lamborghini Diablo GTR Imajući u vidu da je ova verzija iz poslednje godine proizvodnje, samim tim je i njegova najbolja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 30, 2022 Na prodaju Andrettijev Lamborghini Diablo Diablo je legenda iz devedesetih godina prošlog veka, a primerak koji je bio u vlasništvu bivšeg svetskog šampiona Formule 1 Marija Andrettija ponuđen je na prodaju. Andretti je kupio svoj Diablo 1991. godine u Rosso crvenoj boji, a u narednim godinama je automobil promenio nekoliko vlasnika. Trenutno se nalazi na Floridi te je i dalje u fantastičnom stanju. Tokom svog 31-godišnjeg života je ''pažen i mažen'', ali i uprkos tome ima nekoliko nepravilnosti koje se mogu ispraviti uz minimalni trud. Automobil je u potpunosti originalan, redovno je održavan, a 2020. godine je obavljen skupi servis motora, zamenjene su cevi, servisiran je rashladni sistem, cilindri su mašinski obrađeni, a godinu dana kasnije su zamenjeni cilindri kvačila. Diablo pokreće 5.7 V12 motor koji je kao nov razvijao 549KS i 620 Nm obrtnog momenta. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h bilo je potrebno 3.9 sekundi, dok je maksimalna brzina iznosila 325 km/h. Snaga se prenosi na zadnje točkove putem petostepenog manuelnog menjača, a automobil nema servo upravljač, ABS kočnice niti sistem kontrole prijanjanja. Ono što vozača drži ''zalepljenim'' za put su Pirelli P Zero Rosso gume i njegovo umeće. Za zaustavljanje se brinu ATE disk kočnice, a kočiona klešta su reparirana 2020. godine. Unutrašnjost je presvučena kožom, a automobil je prešao 37.535 kilometara. Trenutno najviša ponuda iznosi 140.000 dolara, ali očekuje se da će rasti. Nedavno je primerak Diabla prodat za 399.226 dolara. 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 7, 2023 Eccentrica Lamborghini Diablo restomod Lamborghini Diablo se vratio, i to u obliku restomod projekta koji je prikazala kompanija Eccentrica. Treba reći da je ovu kompaniju sa sedištem u Milanu osnovao Emanuel Kolombini (kolekcionar Lamborghinija), u saradnji sa Karlom Boromeom koji je vlasnik dizajnerske firme Borromeo & De Silva. Po navodima Eccentrice, njihova ambicija je ''da preuzmu inspiraciju iz mita kao što je Diablo, da unaprede mašinsko inženjerstvo Lamborghini Diabla i učine ga zaista jedinstvenim, novom ikonom u univerzumu superautomobila, kao i simbolom kombinacije prošlosti, sadašnjosti i budućnosti''. Kako se navodi, Eccentrica je usavršila svaki panel karoserije, svaku unutrašnju površinu i svaki mehanički element kako bi se ispunila očekivanja modernih vozača. Eccentrica Diablo je inspirisan modelom GTR koji je fokusiran na stazu. Skoro svaki panel karoserije na automobilu je modifikovan da bi bio funkcionalniji ili lakši od originala. To uključuje detalje poput prednjeg grila koji sada pomaže da se poboljša protok vazduha preko vozila. Egzotični materijali, poput ugljeničnih vlakana i 3D štampanog titanijuma, pomažu u modifikovanju Diabla, obezbeđujući veću krutost, a istovremeno ga olakšavaju. Pored toga, prednja i zadnja svetla su doterana. Kompanija kaže da iako je ukupna dužina vozila nepromenjena, prepusti su sada kraći, dok su 19-inčne alu felne inspirisane svetom motosporta. Unutrašnjost je presvučena kožom i alkantarom, a kompanija kaže da je zamenila svaki plastični deo u vozilu onim od finijeg materijala kako bi poboljšala ergonomiju. Stub upravljača je napravljen od ugljeničnih vlakana, a volan i digitalni displej su modernizovani. Ozvučenje obezbeđuje Marantz. Originalni 5.7 V12 motor ostaje, ali sada sa 550 KS i 600 Nm obrtnog momenta. Iako je to samo 58 KS više nego ranije, Eccentrica kaže da će, zahvaljujući projektovanom odnosu snage i težine od 2.9 kg/KS, njihov Diablo moći da dostigne brzinu od 100 km/h za samo 3.5 sekundi i maksimalnu brzinu od 335 km/h. Zahvaljujući Brembo kočionim čeljustima i gumama Pirelli P Zero Trofeo R, automobil će moći da se zaustavi sa 100 km/h do nule za samo 34 metra. To je poboljšanje od 20% u odnosu na originalni automobil. Zahvaljujući dostupnim varijacijama u boji, presvlakama, tkaninama i materijalima, Eccentrica kaže da nijedan Diablo neće biti isti. Za izradu svakog od njih biće potrebno između 16 i 18 meseci i koštaće 1.2 miliona evra preko cene automobila donatora. Automobil je predstavljen u Milanu, a prvo testno vozilo Eccentrica Diablo će se kasnije ovog meseca uputiti na Festival brzine u Gudvudu, a nakon toga na Nedelju automobila u Montereju. Lamborghini Diablo je inače bio u proizvodnji od 1990. do 2001. godine, sa V12 motorom koji je imao između 492 KS i 603 KS, u zavisnosti od varijante. U 11-godišnjem ciklusu proizvodnje, ukupno 2.884 primerka su napustila fabriku Sant'Agata. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 6 Na prodaju 1997 Lamborghini Diablo VT Roadster koji je pripadao Donaldu Trampu Na Barrett-Jackson's Scottsdale aukciji će se naći i 1997. Lamborghini Diablo VT Roadster koji je svojevremeno bio u vlasništvu Donalda Trampa. Zbog posebnog odnosa sa Lamborghinijem, Tramp je bio u mogućnosti da naruči svoj automobil sa Blu Le Mans bojom, koja nije bila zvanično dostupna 1997. Sem toga, ovaj automobil ima i ''Donald Trump 1997 Diablo'' pločicu postavljenu na vrata vozača. Tramp je automobil zadržao do leta 2002. Od tada je bio u vlasništvu još dvoje ljudi i ima samo 24.836 milja (39.970 km) na kilometar-satu. Ipak, CarFax ističe određenu ''nedoslednost kilometraže''. Ovaj Diablo pokreće 5.7 V12 motor sa 499 KS i 582 Nm obrtnog momenta. Povezan je sa petostepenim manuelnim menjačem, dok je pogon na sva četiri točka. Ova postavka omogućava automobilu da ubrza od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) za 4.1 sekundu, dok je maksimalna brzina 325 km/h. Unutrašnjost je dvobojna, sa analognim satom, digitalnom kontrolom klime i Alpine audio sistemom. U vesti se ne pominje procena sume za koju bi automobil mogao da bude prodat na aukciji, ali radi se o jednom od 132 proizvedena primerka za Sjedinjene Države između 1997. i 1999. godine, što ga čini retkim čak i pre veze sa Trampom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites