Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Bugatti Chiron / Bugatti Divo / Bugatti La Voiture Noire

Recommended Posts

bugatti-veyron-1.jpg

 

Hennesey Venom neće još dugo biti najbrži automobil na svetu. Njegovih 432 km/h verovatno će nadmašiti naslednik Bugattijevog Veyrona, koji je počeo sa testiranjima u Nemačkoj. Na stazi Nirburgring uhvaćena su dva prototipa u koje su ugrađeni unapređeni 8.0 W16 motori. Pretpostavlja se da će jači agregat razvijati 1500KS i 2000 Nm, što su performanse da vam se zavrti u glavi. Do stotke će mu trebati 2.5 sekunde, a maksimalna brzina mogla bi da bude oko 450 km/h. Iz Bugattija su poručili da će naslednik Veyrona uskoro ući u proizvodnju i da bi u salone mogao stići krajem 2015. Cena? Približno 2.5 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naslednik Bugatti Veyrona stiže sledeće godine sa 1479 KS i hibridnim pogonom

 

Bugatti%20Veyron%20Black%20Bess%201.jpg

 

Anonimni izvori iz kompanije Bugatti su za AutoGuide otkrili da će naslednik modela Veyron biti predstavljen najranije sledeće godine.

U februaru ove godine je predsednik Bugattija dr. Wolfgang Schreiver rekao da će druga generacija Veyrona biti snažnija od prethodne. Dva meseca kasnije je misteriozni prototip viđen oko Nirburgringa u Nemačkoj, bio neobično tih, zbog čega su se pojavile spekulacije da se radi o hibridu. AutoGuide je objavio i da će Veyronov naslednik zadržati 16-cilindrični motor koji će biti deo hibridnog sistema i omogućiti superautomobilu da isporuči 1479KS. Veruje se da je Bugattijev cilj dostići brzinu veću od 435,31 km/h, koju je ostvario Hennessey Venom GT, pa da tako vrati titulu najbržeg automobila na svetu.

 

Bugatti će proizvesti 450 automobila, što se čini mnogo s obzirom na činjenicu da kompanija još uvek nije prodala sve Veyrone. Kako bi se unapredila prodaja, Bugatti je automobile nudio u nekoliko verzija. Ostalo je još 20 automobila, kao i šesta poslednja edicija Legend.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naslednik Bugattija Veyron krajem 2015. ili početkom 2016. godine

 

100352-bugatti%20veyron%2011.jpg

 

Šef dizajna Volkswagen Groupe Walter de Silva je u izjavi za britanski Top Gear najavio da je u pripremi naslednik sadašnjeg Veyrona, kao i da se njegovo pojavljivanje može očekivati krajem 2015. ili početkom 2016. godine. Walter de Silva nije ulazio u detalje, ali je najavio da će taj automobil biti pravo umetničko delo na točkovima u čiju tehnologiju je kompanije uložila mnogo truda (i novca). Nezvanične vesti inače kažu da će naslednik Veyrona imati hibridni pogon, sa snagom oko 1500KS i sa najvećom brzinom većom od 270 milja na sat (434 km/h).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naslednik Bugattija Veyron imaće hibridni pogon

 

100352-bugatti%20veyron%2011.jpg

 

Podsećanje da je šef dizajna Volkswagen Groupe Walter de Silva u nedavnoj izjavi za britanski Top Gear najavio da je naslednik sadašnjeg Veyrona u pripremi i da se njegovo pojavljivanje može očekivati krajem 2015. ili početkom 2016. godine. Walter de Silva tada nije ulazio u detalje, ali je najavio da će taj automobil biti pravo umetničko delo na točkovima u čiju tehnologiju je kompanije uložila mnogo truda (i novca).  

U međuvremenu su britanski mediji objavili vest da će naslednik Veyrona imati hibridni pogon koji će kombinovati Euro6 8.0 litarski W16 motor sa direktnim ubrizgavanjem i elektromotor, kao i da će kombinovana snaga iznositi oko 1500KS i el. ograničenih 1490 Nm obrtnog momenta. Pogon će biti na sva četiri točka, a menjač sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom. U odnosu na sadašnji Veyron, novi model će imati značajno smanjenu potrošnju goriva i emisiju CO2, a pominje se i smanjenje težine u odnosu na prethodnika, bez obzira što će dobiti i elektromotor i baterije.

Po sadašnjim procenama, ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da iznosi 2,3 sekunde, a najveća brzina oko 460 km/h. Bugatti je već počeo da priprema fabriku Molsheim u Francuskoj za proizvodnju ovog modela koji će inače biti proizveden u ograničenoj seriji od 450 komada. Iako će novi Veyron imati premijeru krajem 2015. ili početkom 2016. godine, isporuke prvim kupcima neće početi pre 2017. godine.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Naslednik Bugattija Veyron će se zvati Chiron?

 

Bugatti%20Veyron%207011.jpg

 

Ovde prvo podsećanje da je pre nekoliko meseci šef dizajna Volkswagen Groupe Walter de Silva u izjavi za britanski Top Gear najavio da je naslednik sadašnjeg Veyrona u pripremi i da se njegovo pojavljivanje može očekivati krajem 2015. ili početkom 2016. godine. Walter de Silva tada nije ulazio u detalje, ali je najavio da će taj automobil biti pravo umetničko delo na točkovima u čiju tehnologiju je kompanije uložila mnogo truda (i novca).  Zatim su britanski mediji objavili vest da će naslednik Veyrona imati hibridni pogon koji će kombinovati Euro6 8,0 litarski W16 motor sa direktnim ubrizgavanjem i elektromotor, kao i da će kombinovana snaga iznositi oko 1500KS i el. ograničenih 1490 Nm obrtnog momenta. Pogon će biti na sva četiri točka, a menjač sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom.

 

Poslednja vest kaže da bi naslednik Veyrona mogao da ponese naziv Chiron (ime kentaura iz grčke mitologije, ali je to i prezime nekadašnjeg Bugattijevog vozača trka Louisa Chirona). U odnosu na sadašnji Veyron, novi model će imati značajno smanjenu potrošnju goriva i emisiju CO2, a pominje se i smanjenje težine u odnosu na prethodnika, bez obzira što će dobiti i elektromotor i baterije. Po sadašnjim procenama, ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da iznosi 2.3 sekunde, a najveća brzina oko 460 km/h. Bugatti je već počeo da priprema fabriku Molsheim u Francuskoj za proizvodnju ovog modela koji će inače biti proizveden u ograničenoj seriji od 450 komada. Iako će novi Veyron imati premijeru krajem 2015. ili početkom 2016. godine, isporuke prvim kupcima ipak neće početi pre 2017. godine.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naslednik Bugatti Veyrona sa 1500KS?

 

bugatti%20veyron%20ab.jpg

 

Bugatti Veyron je svoj životni put počeo kao uzbudljivi tzv. super ili bolje reći hiperautomobil sa 1001KS o kome su svi pričali, ali u poslednje vreme smo na njega već pomalo oguglali. Verovatno je razlog u tome što u poslednjih par godina na svakom većem auto salonu možemo videti Veyron u novoj kombinaciji boja i sa novim imenom/posvetom nekoj za Bugatti značajnoj osobi, ali sve u svemu ništa novo. Na sreću to bi uskoro trebalo da se promeni.

 

Naime, do kraja proizvodnog i ranije planiranog ciklusa sadašnjeg Veyrona ostalo je još dvadesetak primeraka, odnosno uskoro možemo očekivati dolazak njegovog naslednika koji bi navodno trebalo da bude snažniji i lakši automobil. Prema navodima raznih izvora naslednik Veyrona bi trebalo da bude predstavljen ili najavljen ''bliskim'' konceptnim modelom već tokom sledeće godine. Veća snaga njegovog pogonskog sklopa će biti rezultat elektrifikacije istog, odnosno možemo očekivati neku vrstu hibridnog pogona. Uprkos tome, a zahvaljujući novim konstrukcionim rešenjima i većoj upotrebi naprednih i lakših materijala masa automobila će biti smanjena.

 

Što se same snage tiče procenjuje se da će se ona kretati oko 1500KS. Reč je naravno o veoma visokoj brojci koja nažalost ipak neće biti toliko impresivna u očima posmatrača kao što je bilo originalnih 1001KS u trenutku kada je predstavljen prvi Veyron, ali ''krivicu'' za to delom snose i ''performance verzije'' Veyrona poput SuperSporta sa 1200KS koje su nas već polako navikle da od Veyrona očekujemo mnogo, veoma mnogo. Što se dizajna tiče može se očekivati da će novitet slediti linije trenutnog modela, ali Walter da Silva, šef dizajna VW Grupe, izjavio je da će se raditi o ''umetnosti'', ipak je to automobil koji je namenjen ljudima koji u proseku imaju 84 automobila, 3 aviona i jednu jahtu. Naravno, nije da im je to garancija imanja dobrog ukusa, ali mogu da si ga plate.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne dajte se zavarati, ovo je Bugatti Chiron

 

bugatti%20chiron.jpg

 

Na prvi pogled, ovaj automobil izgleda kao čudno stilizovani Bugatti Veyron. Međutim, kada se bliže pogleda, reč je o nečem drugom. Razlog je vrlo jasan, ovo nije Veyron, to je naslednik, navodnog imena Chiron. Prvi pokazatelj da je reč o nečem drugom su velike karbon keramičke kočnice koje su masivnije od onih koje se nalaze na standardnom Veyron Super Sportu. Pored toga, otvori za usis vazduha su drugačiji, a Bugattijevi inženjeri su uklonili prilagodljivi zadnji spojler.

Ta ''amputacija'' je špijunima na licu mesta omogućila da zavire u zadnji deo vozila i identifikuju nešto što su vrlo verovatno komponente elektro pogona. Uzimajući u obzir aktuelne trendove u svetu performantnih auotmobila, ne bi bilo iznenađujuće da Bugatti (Volkswagen) koketira sa hibridnom tehnologijom. Ipak, šesnaestocilindarska kvad-turbo mašina je na svom mestu. Navodno, 1.200 KS iz ove jedinice će biti sjedinjeno sa dodatnih 300 konja iz elektromotora. Dakle, prenaglašene kočnice sada dobijaju smisao. Verovatno najčudniji detalj se nalazi u kabini. Naime, volan je od VW Golfa GTI. Naravno, kada jednog dana serijski model bude stupio na scenu, šeici i ostali besmisleno bogati tipovi, neće morati da se plaše da će upravljač deliti sa vozačima sa prefiksom GTI, već će verovatno uživati u rešenju koje će biti skuplje od kompletnog dotičnog Golfa.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bugatti Chiron sa 1500KS i cenom od dva miliona evra

 

bugati%20chiron.jpg

 

Ovde prvo podsećanje da je pre nekoliko meseci šef dizajna Volkswagen Groupe Walter de Silva u izjavi za britanski Top Gear najavio da je naslednik sadašnjeg Veyrona u pripremi i da se njegovo pojavljivanje može očekivati krajem 2015. ili početkom 2016. godine. Walter de Silva tada nije ulazio u detalje, ali je najavio da će taj automobil biti pravo umetničko delo na točkovima u čiju tehnologiju je kompanije uložila mnogo truda (i novca).  Zatim su britanski mediji objavili vest da će naslednik Veyrona imati hibridni pogon koji će kombinovati Euro6 8.0 W16 motor sa direktnim ubrizgavanjem i elektromotor, kao i da će kombinovana snaga iznositi oko 1500KS i el. ograničenih 1490 Nm obrtnog momenta. Pogon će biti na sva četiri točka, a menjač sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom.

 

Naslednik Veyrona bi trebalo da ponese naziv Chiron (ime kentaura iz grčke mitologije, ali je to i prezime nekadašnjeg Bugattijevog vozača trka Louisa Chirona). U odnosu na sadašnji Veyron, novi model će imati značajno smanjenu potrošnju goriva i emisiju CO2, a pominje se i smanjenje težine u odnosu na prethodnika, bez obzira što će dobiti i elektromotor i baterije. Po sadašnjim procenama, ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da iznosi 2.3 sekunde, a najveća brzina oko 460 km/h. Bugatti je već počeo da priprema fabriku Molsheim u Francuskoj za proizvodnju ovog modela koji će biti proizveden u ograničenoj seriji od 450 komada. Iako će novi Veyron imati premijeru krajem 2015. ili početkom 2016. godine, isporuke prvim kupcima navodno ipak neće početi pre 2017. godine.

Što se cene tiče, očekuje se da će Chiron koštati oko 2 miliona evra.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi render

 

130239-bugatti%20chiron.jpg

 
Bugattijev prvi čovek Wolfgang Dürheimer je početkom godine saopštio da je prodat i poslednji Bugatti Veyron, čime je ispunjen plan o proizvodnji serije od ukupno 450 primeraka (300 coupea i 150 roadstera). Poslednji, 450-ti primerak je inače nazvan ''La Finale'', a javnosti je prikazan početkom marta u Ženevi. Veyron se zvanično u prodaji pojavio 2005. godine, Grand Sport je usledio 2008., Super Sport je stigao 2010., dok je Grand Sport Vitesse promovisan 2012. godine (ovde treba pomenuti i da je Bugatti predstavio i šest specijalnih verzija iz svoje ''Legends'' serije). Prosečna cena prodatog Veyrona za ovih 10 godina je iznosila oko 2,3 miliona evra.
 
Što se tiče Veyronovog naslednika (trebalo bi da nosi naziv Chiron), Dürheimer je nagovestio da bi moglo da prođe određeno vreme pre nego što se taj automobil pojavi u prodaji. U svakom slučaju, Chiron će po ranijim najavama biti pravo umetničko delo na točkovima u čiju tehnologiju je kompanije uložila mnogo truda (i novca). Ranije objavljeni render iz Auto Bilda:
 

bugati%20chiron.jpg

 
Pojedini mediji su još prošle godine objavili vest da će naslednik Veyrona imati hibridni pogon koji će kombinovati Euro6 8.0 litarski W16 motor sa direktnim ubrizgavanjem i elektromotor, kao i da će kombinovana snaga iznositi oko 1500KS i el. ograničenih 1500 Nm obrtnog momenta. Pogon će biti na sva četiri točka, a menjač sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom. Po procenama, ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da iznosi 2.3 sekunde (neki izvori sada pominju 2 s), a najveća brzina oko 460 km/h.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron

 

130239-bugatti%20chiron.jpg

 
Bugattijev prvi čovek Wolfgang Dürheimer je početkom godine saopštio da je prodat i poslednji Bugatti Veyron, čime je ispunjen plan o proizvodnji serije od ukupno 450 primeraka (300 coupea i 150 roadstera). Poslednji, 450-ti primerak je inače nazvan ''La Finale'', a javnosti je prikazan početkom marta u Ženevi. Podsećanja radi, Veyron se zvanično u prodaji pojavio 2005. godine, Grand Sport je usledio 2008., Super Sport je stigao 2010., dok je Grand Sport Vitesse promovisan 2012. godine (ovde treba pomenuti i da je Bugatti predstavio i šest specijalnih verzija iz svoje ''Legends'' serije). Prosečna cena prodatog Veyrona za ovih 10 godina je iznosila oko 2.3 miliona evra.
 
Što se tiče Veyronovog naslednika (trebalo bi da nosi naziv Chiron), Dürheimer je nagovestio da bi moglo da prođe određeno vreme pre nego što se taj automobil pojavi u prodaji. Neke vesti međutim kažu da bi promocija mogla da se održi tokom sledeće godine i da bi njegova cena trebalo da iznosi oko 2.1 miliona evra. U svakom slučaju, Chiron će po ranijim najavama biti pravo umetničko delo na točkovima u čiju tehnologiju je kompanije uložila mnogo truda (i novca). 
Kako stvari sada stoje, ovaj naslednik Veyrona će imati hibridni pogon koji će kombinovati Euro6 8.0 litarski W16 motor sa direktnim ubrizgavanjem i elektromotor, dok će kombinovana snaga iznositi oko 1500KS i el. ograničenih 1500 Nm obrtnog momenta. Pomenuti W16 motor će imati četiri turbo punjača, a bar dva će biti električna. Pogon će biti na sva četiri točka, a menjač sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom. Po procenama, ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da iznosi 2.3 sekunde (neki izvori pominju i 2s), a najveća brzina više od 450 km/h (neki izvori preciziraju da se radi o 460 km/h).
Takođe, izveštaji kažu da će Chiron odlikovati i prostranija kabima, poboljšana vozačka pozicija i bolja vidljivost u odnosu na Veyron.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Bugatti Chiron

 

135634-bugatti%20chiron.jpg

 
Pojavila se jedna, ne baš najkvalitetnija slika naslednika Bugattijevog Veyrona, koji bi po nekim ranijim najavama mogao da ponese naziv Chiron. Maskirani automobil je snimljen na aerodromu u Los Anđelesu pa se pretpostavlja da će Bugatti iskoristiti predstojeći događaj Pebble Beach Concours d'Elegance kako bi Chiron prikazao potencijalnim kupcima. Što se tiče izgleda, ono koji su ga videli kažu da automobil izgleda potpuno drugačije od do sada objavljenih nezvaničnih rendera, uz najavu da je auto ''prelep, veoma agresivan i veoma sportski.'' Zvanična promocija za širu javnost bi trebalo da se održi u ''drugoj polovini sledeće godine'', s tim što se očekuje da Bugatti pre toga prikaže koncept vozilo, kao najavu produkcijskog modela.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Bugatti Chiron

 

bugatti%20c%2076.jpg

 
Nakon kraćeg teaser videa kojim Bugatti najavljuje naslednika Veyrona (a koji bi po nekim ranijim najavama mogao da ponese naziv Chiron), snimljena su dva primerka ovog automobila. Automobili (naravno pokriveni) su snimljeni na aerodromu u Los Anđelesu pa se pretpostavlja da je Bugatti iskoristio nedavni događaj Pebble Beach Concours d'Elegance kako bi Chiron prikazao potencijalnim kupcima.
 

bugatti%20c%20677.jpg

 
Što se tiče izgleda, oni koji su ga videli kažu da automobil izgleda potpuno drugačije od do sada objavljenih nezvaničnih rendera, uz najavu da je auto ''prelep, veoma agresivan i veoma sportski.''
Zvanična promocija za širu javnost bi trebalo da se održi u ''drugoj polovini sledeće godine'', s tim što se očekuje da Bugatti pre toga prikaže koncept vozilo, kao najavu produkcijskog modela (koncept bi mogao da se pojavi u martu, na sajmu u Ženevi).
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Projekat Bugatti Chiron se ne otkazuje

 

137048-bugatti%20chiron.jpg

 
Uprkos merama štednje, Volkswagen nastavlja razvoj. Pre nekoliko dana novi šef VW grupe objavio je da se seku svi projekti i ulaganja osim onih najvažnijih. Ta vest je zabrinula sve ljubitelje Bugattia, koji su se zabrinuli da bi i naslednik Veyrona, model Chiron, takođe mogao da bude otkazan. Na novinarsko pitanje (kojih ovih dana imaju dosta), iz Volkswagena su poručili da projekat ide po planu i da nije planirano otkazivanje. Podsetimo, Chiron će koštati čak 2.2 miliona evra, što je milion evra skuplje od originalnog Veyrona. Serija će biti ograničena na 500 primeraka, biće hibrid i razvijaće 1500 KS. Do stotke će mu trebati nešto više od 2 sekunde, dok će mu najveća brzina biti 450 km/h.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Bugatti Chiron

 

139654-bugatti%2055.jpg

 
Bugatti je prošlog meseca predstavio svoj Vision Gran Turismo concept koji je napravljen specijalno za video igricu Gran Turismo 6, ali koji služi i kao najava kompanijinog novog dizajnerskog rečnika. Tačnije, ovaj koncept pokazuje bar deo evolucije Bugattijevog stajlinga koji će biti primenjen na budućim modelima (i to počev od naslednika Veyrona koji bi mogao da nosi naziv Chiron). Budući Chiron (ili kako će se već zvati) će premijeru po nekim najavama imati tokom sledeće godine, dok će njegova cena iznositi 2.2 miliona evra.
 

bugatti%205555.jpg

 
Kako stvari sada stoje, ovaj naslednik Veyrona će imati hibridni pogon koji će kombinovati Euro6 8.0 W16 motor sa direktnim ubrizgavanjem i elektromotor, dok će kombinovana snaga iznositi oko 1500KS i el. ograničenih 1500 Nm obrtnog momenta. Pomenuti W16 motor će imati četiri turbo punjača, a bar dva će biti električna.
 

139653-bugatti%205.jpg

 
Pogon će biti na sva četiri točka, a menjač sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom. Po procenama, ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da iznosi nešto više od 2 sekunde, a najveća brzina više od 450 km/h (neki izvori preciziraju da se radi o 460 km/h).
 

139655-bugatti%20555.jpg

 
U svakom slučaju, Chiron će po ranijim najavama biti pravo umetničko delo na točkovima u čiju tehnologiju je kompanije uložila mnogo truda (i novca). Takođe, izveštaji kažu da će Chiron odlikovati i prostranija kabina, poboljšana vozačka pozicija i bolja vidljivost u odnosu na Veyron.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron će biti bolji od Veyrona u svakom pogledu

 

139654-bugatti%2055.jpg

 
Novi Bugattijev bolid ponudiće poboljšanja u svakom pogledu. ''Sve je bolje. Više snage, veća brzina i bolja ubrzanja. Čistiji dizajn. Više luksuza. Više svega'', kaže šef Bugattija Wolfgang Durheimer. Malo koga ove reči neće ostaviti bez teksta. Pa zar je moguće ponuditi više od onog što je Veyron dao, pitaju se mnogi. Ako je verovati šefu kompanije moguće je. Veyronov naslednik je spreman, a to potvrđuju brojni špijunske slike koje poslednjih nedelja dolaze s različitih krajeva Evrope. Iako nikome nije bilo na kraj pameti da bi se išlo još dalje. Tržišno posmatrano puno pametnije bi bilo imati novitet bar u nekoj meri sposoban za svakodnevno korišćenje, a ne da vožnja kao u slučaju Veyrona bude skupa poput one u WRC-u. Uostalom, prevoz Veyrona u kamionu do staze postalo je pravilo zbog troškova koji su smetali čak i (pre)bogatim vlasnicima. Dobro, koliko uopšte Veyron kao pojava može biti uobičajen s obzirom na tiraž i cenu.
''Novi Bugatti će biti Veyron, i više od njega'', kaže Durheimer u razgovoru za magazin Top Gear, i nastavlja: ''Biće to najbolji supersportski automobil na planeti.'' Koncept ostaje isti, ogroman motor u sredini, dva sedišta napred i krilo pozadi. Logično, ako se želi isporučiti više od 1.200KS na podlogu kako valja. Ako se pitate čemu sve to odgovor leži u Americi i gospodinu Henneesseyu koji sa svojim modelom Venom GT već godinama stvara glavobolje ljudima u Bugattiju. Vreme je za konačni obračun.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron do 100 km/h za 2.3 sekunde, do 300 km/h za 15 sekundi

 

141054-bugatti%20c.jpg

 
Sa 1.500 konjskih snaga do 100 km/h ubrzavaće za samo 2.3 sekunde, a do 300 km/h za 15 sekundi! Cena? Prava sitnica, dva miliona evra!
Polako se otkrivaju detaljni podaci o dugo očekivanom Bugattiju Chiron koji bi trebalo da se pojavi u Ženevi u martu 2016. Pogon naslednika Veyrona razvijen je na bazi osmolitarskog motora sa šesnaest cilindara u W rasporedu i sa četiri turbine, a maksimalna snaga motora trebalo bi da iznosi 1.500KS i 1.500 Nm. Motor će biti povezan sa DSG sekvencijalnim menjačem sa sedam stepeni prenosa. Sa ovim snažnim motorom Chiron stiže do 100 km/h za treptaj oka, dakle za 2.3 sekunde. Još vrtoglavije zvuči ubrzanje od 0 do 300 km/h za samo 15 sekundi. Navodno će se maksimalna brzina kretati između 450 i 500 km/h!!! Bugatti Chiron će imati 20-inčne prednje i 21-inčne zadnje točkove. Posebno su razvijene gume Michelin Pilot Sport PAX, a za kočenje se brinu kočni diskovi od 420 mm na prednjim i 400 mm na zadnjim točkovima. Planirana je limitirana proizvodnja od 500 komada, a navodno je 100-injak kupaca već uplatilo narudžbinu.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron i u Targa verziji

 

bugatti%20c%20t.jpg

 
Sve je spremno za dolazak Bugattijevog bolida, a nove informacije govore da je u pripremi i Targa varijanta. Neimenovani izvor blizak Bugattiju je naime potvrdio da Bugatti planira da već 2018. godine tržištu ponudi Targa verziju, javlja Autovisie. Kupcima će dakle biti ponuđena otvorena varijanta, doduše ne cabrio izdanje, već model s krovom od karbonskih panela. Takođe, automobil iz poznatih razloga zadržava T nosač između vetrobrana i zadnjeg dela, pa se očekuje uverljivo ponašanje vozila pri velikim brzinama.
Podsetimo, 8.0 W16 quad turbo motor u Chironu razvija 1.103 kW/1.500 KS i 1.500 Nm. Lansiranje do 100 km/h traje 2.3 sekunde, a maksimalna brzina je oko 450 km/h. Od celokupnog tiraža koji iznosi 500 primeraka već je na neviđeno kupljeno njih 120. Prve isporuke očekuju se tek 2017. godine. Recimo i da kupci moraju da daju 200.000 evra depozita u startu, zatim uplaćuju drugu tranšu od 900.000 evra i zatim po preuzimanju ostatak do konačne cene koja se procenjuje na iznos od 2.2 do 2.5 miliona evra.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Teaser'' za VIP kupce

 

bugatti%20chiron%202016.jpg

 
Bugatti je navodno podelio novu teaser sliku Chiron modela sa svojim VIP kupcima. Na slici se vidi dizajnerski crtež naslednika Veyrona koji će se najverovatnije zvati Chiron. Ova kompanija ga je na već nekoliko privatnih događaja predstavila, a sada je tu i teaser slika koja najavljuje šta Bugatti donosi na Salon automobila u Ženevi iduće godine. Teaser ne otkriva mnogo, ali na njemu vidimo poznat oblik karoserije sa takovaznim potkovica dizajnom. Veruje se da će Chiron biti pod uticajem Vision GranTurismo koncepta, a ova slika nudi još jednu potvrdu toga. Iako Bugatti pokušava da ne otkriva mnogo o ovom automobilu, poznato je da će ga pokretati 8.0-litarski W16 quad-turbo motor sa 1.500 KS i 1.500 Nm obrtnog momenta. Biće povezan sa DSG automatskim menjačem i ubrzavaće do 100 km/h za samo 2.3 sekunde.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron premijerno na sajmu u Ženevi 2016.

 

141399-bugatti%20chiron.jpg

 
Bugatti je potvrdio da će njihov novi hypercar koji će naslediti Veyrona nositi naziv Chiron, kao i da će njegova zvanična promocija biti održana na sledećem sajmu automobila u Ženevi, početkom marta 2016. godine. Novi Bugatti je inače dobio ime po Louisu Chironu, legendarnom vozaču koji je za Bugatti osvajio brojne gran pri trke tokom dvadesetih i tridesetih godina 20. veka, dok će njegov izgled biti inspirisan stajlingom nedavno predstavljenog Vision Gran Turismo concepta. Kako se očekuje, Chiron će pokretati 8.0 litarski W16 motor sa oko 1500KS i 1500 Nm, što će biti dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2.3 sekunde. Što se najveće brzine tiče, britanski mediji pominju da će Chiron moći da postigne 286 milja na sat, što je 460 km/h.
Proizvodnja Chirona će biti ograničena na oko 450 komada, pri čemu su kupci već naručili 100 primeraka.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti objavio Božićnu čestitku sa teaser slikom Chirona

 

142248-bugatti%20chiron%202016.jpg

 
Bugatti je još prošlog meseca potvrdio da će njihov novi hypercar koji će naslediti Veyrona nositi naziv Chiron, kao i da će njegova zvanična promocija biti održana na sledećem sajmu automobila u Ženevi, početkom marta 2016. godine. Sada su objavili i Božićnu čestitku koja u stvari predstavlja novi teaser za ovaj automobil.
Ako niste čitali prošle postove ;), podsećanje da je novi Bugatti je dobio ime po Louisu Chironu, legendarnom vozaču koji je za Bugatti osvajio brojne gran pri trke tokom dvadesetih i tridesetih godina 20. veka, dok će njegov izgled biti inspirisan stajlingom nedavno predstavljenog Vision Gran Turismo concepta. Kako se očekuje, Chiron će pokretati 8.0 litarski W16 motor sa oko 1500KS i 1500 Nm, što će biti dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2.3 sekunde. Što se najveće brzine tiče, britanski mediji pominju da će Chiron moći da postigne 286 milja na sat, što je 460 km/h. Proizvodnja Chirona će biti ograničena na oko 450 komada, pri čemu su kupci po podacima iz novembra već naručili 100 primeraka.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...