Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Bugatti Chiron / Bugatti Divo / Bugatti La Voiture Noire

Recommended Posts

Ovo je Top 9 činjenica koje treba da znate o Bugatti Chironu

 

Bugatti Chiron

 

Retko koji automobil je izazvao toliku revoluciju kao što je to učinio Bugatti Veyron 2005. godine, a njegov naslednik Bugatti Chiron je u svakom pogledu još bolji i napredniji.

 

Bugatti Chiron

 

Donosimo Vam najvažnije činjenice o jednom od najbržih i najsnažnijih automobila u istoriji. Pa krenimo redom…

 

1. Stručnjaci iz Bugattija tvrde da u automobilu ima toliko ugljeničnih vlakana da bi se, kad bi se sva međusobno povezala, mogla prevaliti udaljenost od Zemlje do Meseca čak devet puta.

2. Mada je zapremina prtljažnika povećana u poređenju s Veyronom, on još uvek iznosi skromnih 44 litra.

3. Prosečan vlasnik Bugatti Chirona u vlasništvu ima još najmanje 42 automobila.

4. Ukupna površina šest katalizatora izduvnog sistema iznosi neverovatnih 230.266 kvadratnih metara, što je ekvivalent čak 30 fudbalskih terena.

5. Logo na rešetki hladnjaka ima masu od 150 grama, od čega je 140 čistog srebra.

6. Snaga motora 8.0 W16 sa četiri dvostepena turbo punjača je ekvivalentna snazi 15-ak prosečnih automobila, jer Chiron na točkove šalje čak 1500 KS.

7. Početna cena iznosi 2,3 miliona evra, odnosno gotovo dvostruko više od početne cene Veyrona.

8. Svaki Bugatti Chiron dolazi s dva ključa. Običan limitira brzinu na 380 km/h, a tzv. Brzinski ključ otvara puni potencijal, odnosno omogućava postizanje 450 km/h.

9. Obzirom da motor generiše golemu količinu toplote, kroz motor prilikom punog opterećenja cirkuliše čak 800 litara rashladne tečnosti u minutu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizveden stoti Bugatti Chiron

 

Bugatti Chiron

 

Ove nedelje, automobil je napustio atelje u Bugatti sedištu, gde je proizvodnja 1.500 ovakvih modela otpočela 2016. godine. Stoti Chiron sada ide svom novom vlasniku koji živi na arapskom podneblju, a koji se odlučio za veoma atraktivnu konfiguraciju. Spoljni deo automobila sastoji se u potpunosti od tamno plavog karbona, koji je po prvi put u ovoj seriji dobio mat finiš. Ikonske Bugatti ivice dobile su italijansku crvenu boju, dok su točkovi zift crne boje, zarad kreiranja prodornog kontrasta. Enterijer je u potpunosti kreiran od kože, a boja koja dominira je upravo crvena. Cena ovog modela iznosi oko 2.85 miliona evra. Stefan Vinkelman, predsednik Bugatti Automobiles S.A.S., čestitao je vlasniku: “Stoti Chiron je posebno zadovoljavajući za mene. Dinamičan je i elegantan u istoj meri. Ovaj automobil pokazuje čitavom svetu da mi kao brend proizvodimo individualna remek dela automobilske industrije, koja se ne mogu uporediti sa bilo čim drugim”.

 

U isto vreme, Vinkelman je izrazio svoj ponos usmeren prema Bugatti timu koji proizvodi ove neverovatne superautomobile sa strašću i profesionalizmom svakoga dana. Sa popunjenim knjigama narudžbi, proizvodnja Chiron modela ide punom brzinom. Oko sedamdeset automobila napusti prethodno pomenuti atelje na godišnjem nivou, a podsećamo vas, da će ukupno samo 500 ovakvih remek dela biti proizvedeno. Uz ekskluzivnost koju sa sobom nosi Bugatti Chiron naravno ide i visoka cena koja zasigurno ne smeta svima onima koji ga kupuju jer po toj ceni dobijate mnogo više od automobila - reputaciju, imidž, prepoznatljivost i uživanje u vožnji od bilo koje tačke A, do bilo koje tačke B. Chiron je pravo remek delo automobilske industrije, koje slobodno možemo nazvati umetnošću.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ACSszfH7u4dM_S_S07rmZjfM0uCt3Qkxq7WpaR7TuA=s88-mo-c-c0xffffffff-rj-k-no Turnpike Racing League video: Bugatti Chiron vs Bugatti Veyron SS

 

 

 

------------------------------------------------------

 

i protiv tjuniranog Nissana GT-R sa 1500KS:

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Špijunski video: Dva Bugatti Chirona na Nirburgringu

 

Prvi Bugatti Chiron pojavio se pre dve godine, a do sada je isporučeno sto primeraka. Zato nije baš najprirodnija stvar na Nirburgringu videti ne jedan, već dva ova automobila. Oba modela su trenutno na zalihama, sa 1479 KS i 1600 Nm obrtnog momenta koje obezbeđuje quad-turbopunjeni W16 motor. Jedan od automobila sa snimka mogao bi biti Super Sport verzija, koja će dobiti mnoštvo mehaničkih unapređenja i koja bi mogla postaviti novi rekord na ovoj stazi. Drugi je možda nova, za sada nepoznata varijanta, pokazana potencijalnim kupcima ranije ove godine, o kojoj se priča da će biti unapređena verzija nedavno lansiranog Chiron Sporta. Štagod da je u pitanju, jedno je sigurno: Bugatti nešto sprema, a uskoro ćemo sigurno saznati i šta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Bugatti Divo

 

bugatti-divo.jpg.1cbb66e27bd6314674d7012a91163479.jpg

 

Bugatti je kratkim saopštenjem i jednom teaser slikom potvrdio da će 24. avgusta na događaju ''The Quail'' u Kaliforniji predstaviti hypercar Divo. Ime je dobio po francuskom vozaču Albertu Divou, koji je krajem dvadesetih godina prošlog veka dva puta trijumfovao na trci Targa Florio. Bugatti Divo se bazira na Chironu, od koga će se razlikovati po doteranom stajlingu, poboljšanoj aerodinamici, značajnoj boljoj upravljivosti i bržem menjaču, kao i manjoj težini (manjoj i od Chirona Sport). Naravno, i po većoj ceni, budući da će Divo koštati 5 miliona evra, bez poreza. Najavljena je ograničena serija od samo 40 komada, s tim što za sada nije poznato da li će tih 40 komada biti deo planirane serije od 500 primeraka Chirona ili će se Divo možda računati kao zaseban model. U svakom slučaju, naglasak će više biti na poboljšanju ubrzanja, a ne na najvećoj brzini, pa će Bugatti Divo od 0 do 100 km/h ubrzavati za manje od 2.5 sekunde (koliko je potrebno regularnom Chironu), dok će maksimalna brzina uemsto 420 km/h iznositi 385 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Sky View

 

bugatti sky 1.jpg

 

Bugattijev Chiron ima snagu, brzinu, ekskluzivnost, cenu od nekoliko miliona dolara, ali nema panoramski krov. Sada međutim ima i to... Fabrika je naime za ovaj hypercar sa 1.500KS ponudila i opciju nazvanu Sky View, u stvari dva fiksna staklena panela iznad glava vozača i suvozača (dimenzija 650 x 440 mm).

 

bugatti sky 111.jpg

 

Ti paneli između ostalog pružaju UV zaštitu putnicima, a dovoljno su snažni da pruže i zaštitu kod sudara. Takođe, zahvaljujući njima vozač i suvozač sada imaju i dodatnih 27 mm više prostora.

 

bugatti sky 11.jpg

 

Promocija će se održati sledećeg meseca na događaju Pebble Beach Concours d’Elegance u SAD-u, ali cena u kratkoj vesti nije saopštena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teaser video: Bugatti Divo

 

bugatti divo.jpg

 

Bugatti je objavio novu ''teaser'' sliku i kraći najavni video o modelu Divo koji će promociju imati 24. avgusta.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi teaser za Bugatti Divo, predstavljanje 24. avgusta

 

bugatti divo 1.jpg

 

Ostalo je još samo nekoliko dana do predstavljanja novog Bugattijevog superautomobila nazvanog Divo, a sada je objavljen još jedan ''teaser'' u nizu. Divo baziran na Chironu će debitovati u Montereyju 24. avgusta. a sudeći po teaserima, to bi trebalo da bude jedan od ''najekstremnijih'' Bugattijevih automobila svih vremena. Kompanija je objavila niz teasera među kojima su oni koji otkrivaju Divo logo na sedištima, OLED zadnja svetla i komponente aerodinamike, a sada se pojavio još jedan koji pokazuje siluetu prekrivenog automobila. Jedno je sigurno, Divo će biti snažan, brz i agilan automobil koji će stvarati mnogo ''downforce-a'', ali njegova tačna snaga je još uvek misterija. Trebalo bi da ga pokreće W16 motor iz Chirona, ali nema informacija o tome da li će imati bolje performanse. Pomenuti motor u Chironu razvija 1.479KS pa mu omogućava da se od 0 do 100 km/h ''ispali'' za oko 2.5 sekunde. Detalja o novom modelu još uvek nema, ali se zna da će koštati 5 miliona evra kao i da će biti proizvedeno svega 40 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ACSszfFFyk5Evs6mEJImEVaM4Z6ax7xaM63q1OO6 Carfection video: Bugatti Chiron

 

Kako izgleda voziti ovaj moćni automobil na zahtevnim putevima dok je za volanom neko ko zna kako da iskoristi potencijal automobila:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Divo i zvanično

 

bugatti divo 2111.jpg

 

Bugatti je u proteklom periodu sa serijom teaser slika i kratkih video klipova najavljivao da će 24. avgusta predstaviti novi hypercar Divo. To se i desilo, i to na događaju ''The Quail'' u Kaliforniji.

 

bugatti divo 2.jpg

 

Automobil je ime je dobio po francuskom vozaču Albertu Divou, koji je krajem dvadesetih godina prošlog veka dva puta trijumfovao na trci Targa Florio.

 

bugatti divo 21.jpg

 

Bugatti Divo se bazira na Chironu, od koga se naravno razlikuje po doteranom stajlingu (potpuno novi prednji deo, uska LED svetla, otvori za vazduh), poboljšanoj aerodinamici (optimozovana ''vazdušna zavesa'', širi prednji spojler koji doprinosi 90 kg većem ''daunforsu'' u odnosu na Chiron), modifikovanom oslanjanju, značajnoj boljoj upravljivosti i bržem menjaču, kao i za 35 kg manjoj težini. Naravno, i po većoj ceni, budući da će Divo koštati 5 miliona evra...

 

bugatti divo 3.jpg bugatti divo 33333.jpg

 

Cena i ne čudi budući da je najavljena ograničena serija od samo 40 komada.

 

bugatti divo 211.jpg

 

Što se unutrašnjosti tiče, izdavaju se Matt Carbon elementi i Divo Grey Alcantara sedišta.

 

bugatti divo 211111.jpg bugatti divo 21111.jpg

 

I Divo pokreće 8.0 litarski W16 quad-turbo motor sa 1.500KS i 1.600 Nm obrtnog momenta, uz DSG menjač i pogon na sva četiri točka.

 

bugatti divo 21111111.jpg

 

Fabrika navodi da Divo od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.4 sekunde, dok je maksimalna brzina el. ograničena na 380 km/h (Chiron može do 420 km/h). Takođe, Divo je stazu Nardo u Italiji prošao za 8 sekundi brže od Chirona.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti: Naš W16 motor je poslednji svoje vrste

 

bugatti c 88888.jpg

 

Šef Bugattija najavio je da aktuelni W16 agregat sa četiri turbine i 1103 kW snage neće dobiti naslednika, i da je poslednji primerak motora sa W konfiguracijom. ''Kao i ostali proizvođači i Bugatti će zbog legislative biti primoran da napusti pogonske jedinice ovakvog tipa'', rekao je šef francuske marke, Stefan Vinkelman. On je dodao da neće biti novog motora sa 16 cilindara, kao i da je sama W konfiguracija u opasnosti. ''Ako želite da budete u toku sa najnovijom tehnologijom, onda morate odabrati i pravi trenutak da napustite staru'', kazao je Vinkelman.

Prvi čovek Bugattija veruje da je hibridizacija budućnost ali samo ako masa baterija drastično opadne i uz to dođe do smanjivanja emisije štetnih gasova kod hibridnih pogona. Vinkelman je otkrio da je njegova lična filozofija povodom stvaranja superautomobila ''odnos mase i snage''. Tačnije da bi više voleo da njihovi modeli imaju kilogram mase manje, nego jednu konjsku snagu više. Kako sam kaže takav način rada je pomalo zastareo jer je trenutno velika trka među proizvođačima ''čiji će automobil imati više snage''. ''Bugatti na polju snage automobila nema pravog konkurenta. Mi smo van konkurencije'', zaključio je šef ove marke.

 

preuzeto sa - autorepublika.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti razvija nekoliko novih verzija modela Chiron

 

bugatti c 8888.jpg

 

Nakon što je predstavljen model Divo, odnosno značajno dorađena verzija Chirona, Bugatti se navodno okreće razvoju nekoliko ''običnijih'' varijanti ovog automobila koje će i dalje nositi oznaku Chiron. Konkretnije, izvori javljaju da se u Bugattiju navodno spremaju na lansiranje verzija Superleggera, Super Sport i Aperta, a u ne tako dalekoj budućnosti na tržište bi trebalo da stigne i električni model. Kao što mu i samo ime govori Superleggera bi bila lakša verzija Chirona, a masa bi se izgubila značajnijom upotrebom lakših materijala i verovatno i nešto siromašnijom opremom. Chiron Super Sport je hardcore verzija koja će uz manju masu verovatno moći da se pohvali i snažnijom verzijom 8.0 litarskog W16 motora. Chiron Aperta je naravno varijanta sa krovom koja se uklanja, a o kojoj se već duže vreme nagađa. Ranije su čelnici Bugattija bili kontra razvoja i lansiranja superautomobila bez krova, ali navodno se situacija promenila.

 

bugatti divo 21111111 (1).jpg

 

Uz sve to Bugatti je navodno u razgovorima sa stručnjacima iz Porschea, Dallare i hrvatskog Rimca o razvoju električne verzije. Podsetimo, Porsche je nedavno kupio 10% udela u Rimcu pa se očekuje da će će hrvatska firma biti uključena u električne planove marke koja će rukovoditi razvojem budućih sportskih automobila cele Grupe VW. Naravno, pri potpune elektrifikacije moguće je da će neka verzija Chirona (ili Diva) dobiti hibridni pogonski sklop s kojim će snaga ovog automobila dodatno porasti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Super Sport na sajmu u Ženevi 2019.

 

bugatti-chiron-sport 111.jpg

 

Već smo ranije čuli glasine da u Bugattiju planiraju dodatno proširenje ponude modela Chiron. Jedna od planiranih verzija je i Super Sport, a sada stiže vest da će ta varijanta premijerno biti predstavljena široj javnosti na sledećem ženevskom auto salonu u martu sledeće godine. Tačnije, proizvođač iz Molsheima je navodno već predstavio ovaj automobil odabranim pojedincima od kojih se očekuje da će ga i kupiti. Potencijalnim kupcima je Chiron Super Sport opisan kao ''projektil'' i ''lepota brzine'', a očekuje se da će se u odnosu na standardnu verziju razlikovati naprednijim aerodinamičkim karakteristikama, smanjenom masom i još snažnijim pogonskim sklopom. Tačnije, 8,0 litarski W16 potpomognut sa četiri turbo punjača bi trebalo da razvija snagu veću od 1.500KS i 1.600 Nm obrtnog momenta. Proizvodnja ovog automobila će navodno biti ograničena na između 20 do 40 primeraka. Naravno, prema izveštajima insajdera, određeni broj narudžbina je već primljen, a možda je i cela serija već rasprodata. Bugatti navodno još razvija i značajno lakšu Superleggera verziju Chirona, a na tržištu bi trebalo da se pojavi i verzija Aperta sa uklonjivim krovnim panelom. Ne treba previše da čudi ako se u doglednoj budućnosti pojavi i električna varijanta ovog automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na raznim trkačkim događajima po svetu, McLaren 720S je dobio sve što je do sada stalo pored njega u trkama ubrzanja, pa su se svi pitali kakav će biti u poređenju sa Chiron-om...i evo:

 

Bugatti Chiron vs McLaren 720S

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron

 

Poseta centrali Bugatija koja obuhvata predstavljanje čitave procedure od postupka naručivanja automobila, do same hale gde se prave modeli (Atelier), i naravno test samog auta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako izgleda 420 km/h u Bugatti Chironu iz prve ruke

 

bugatti 420.jpg

 

Bugatti nema nameru da Chironom ruši rekord za najbrži automobil na svetu, ali to ne znači da postojeći vlasnici ne mogu da isprobavaju granice za upravljačem sopstvenih primeraka. Koliko je monstrum iz Molshajma zaista brz možda najbolje pokazuje video prilog koji možete pogledati u nastavku. Početkom decembra, na gotovo 5 km dugačkoj ravnoj deonici staze ''Johnny Bohmer Proving Grounds'' na Floridi, vozač Tim Schmidt je za upravljačem Chirona postigao brzinu od 420 km/h. Ova brzina još uvek nije dovoljna za rušenje Veyron SS-ovog rekorda iz 2010, ali video iz kabine će malo koga razočarati. Lakoća kojom Chiron ubrzava od 145 km/h do 260 km/h jednostavno ostavlja bez teksta. Chironu je brzina elektronski ograničena na 420 km/h jer na tržištu trenutno nema pneumatika koji mogu da podnesu veća opterećenja. Ipak, francuski proizvođač tvrdi da je 1.500 KS pod poklopcem sposobno za postizanje i mnogo veće brzine. Nakon odgledanog videa u ovu tvrdnju uopšte ne sumnjamo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti odustaje od lova na titulu najbržeg

 

bugatti-chiron 1.jpg

 

I dok su svi očekivali da Chiron pojuri punim kapacitetom i vrati titulu najbržeg serijskog automobila, u Bugattiju su odustali od te namere. Jednostavno, to im nije više zanimljivo. Tako još neko vreme nećemo videti auto koji vozi više od 482 km/h (300 mph), baš kao što svet neće videti roadster izdanje Chirona. I to su otprilike sve loše vesti koje je potvrdio sam Stephan Winkelmann. Prvi čovek Bugattija je za ''Motor Trend'' rekao da maksimalna brzina ne treba da bude u fokusu Bugattija kao prioritet. Ipak, zahvaljujući tome titulu najbržeg su osvajali Veyron (408.47 km/h), Veyron Super Sport (431 km/h) i Veyron Grand Sport Vitesse (408 km/h). Winkelmann je izjavio i da je Bugatti spreman za bar još jedan model, i to onaj koji nije u istom segmentu sa Chironom. Galibier uskoro slavi deset godina od predstavljanja, a verovatno i ima najveće šanse da dogura do serijske verzije. Bar u ideji. Svi vozački puristi mogu pritom da odahnu jer Bugatti po svemu sudeći neće ići na crossovera. I da, biće skuplji od svih konkurenata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...