Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Bugatti Chiron / Bugatti Divo / Bugatti La Voiture Noire

Recommended Posts

250. proizvedeni Bugatti Chiron na Sajmu automobila u Ženevi

 

bugatti 250 03.jpg

 

Bugatti je naslednika legendarnog modela Veyron premijerno predstavio 2016. godine na Sajmu automobila u Ženevi na kome će nakon četiri godine na istom mestu publici prikazati i 250. proizvedeni primerak i tako obeležiti realizaciju polovine planiranih primeraka.

 

bugatti 250 02.jpg

 

Karbonska karoserija Chirona Sport Edition Noire je upotpunjena mnogobrojnim crnim detaljima, a crna boja dominira i u kabini koja je obložena najkvalitetnijim materijalima koji se mogu dobiti u aktuelnom trenutku autoindustrije.

 

bugatti 250 01.jpg

 

U Bugattiju kažu da je od ukupno 500 planiranih Chirona na raspolaganju nešto manje od 100 primeraka. Podsećanja radi, njihov ultrasportski dvosed čija početna cena iznosi nešto više od tri miliona evra pokreće 8-litarski motor sa 16 cilindara koji uz asistenciju četiri turbopunjača razvija 1.600 konjskih snaga i 1.600 Nm najvećeg obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Pur Sport

 

201232-Bugatti-Chiron 2020 06.jpg

 

Bugatti nastavlja da izbacuje nove verzije aktuelnog Chirona, pa je tako pripremljeno i specijalno izdanje nazvano Chiron Pur Sport.

 

201230-Bugatti-Chiron 2020 05.jpg

 

Naglasak na ovoj ediciji je bio na unapređenju aerodinamičkog paketa (prednji spojler, zadnji difuzor, zadnji spojler od 190 cm...), smanjenju težine vozila (minus 50 kg), poboljšanju upravljivosti, kao i modifikaciji oslanjanja i transmisije.

 

201231-Bugatti-Chiron 2020 04.jpg

 

Takođe, tu su i delovi od ugljeničnih vlakana (donja trećina vozila), novi i lakši Aero točkovi, specijalne Michelin gume 285/30 R20 napred i 355/25 R21 pozadi, titanium izduvne cevi, kao i minimalistička unutrašnjost sa alkantarom, ugljeničnim vlaknima i volanom sa markerom na 12 sati.

 

Bugatti-Chiron 2020 03.jpg

 

Takođe, vozaču pored EB, Motorway, Handling i Sport režima vožnje sada na raspolaganju stoji i novi Sport + režim.

 

Bugatti-Chiron 2020 02.jpg

 

Motor je i dalje 8.0 W16 sa 1.500KS i 1.600 Nm obrtnog momenta.

 

Bugatti-Chiron 2020 01.jpg

 

Proizvodnja Chirona Pur Sport će početi u drugoj polovini ove godine, a u planu je samo 60 primeraka (po ceni od 3 miliona evra, plus lokalni porezi).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Bugatti Chiron Pur Sport

 

Postoji već Sport verzija Chirona, kao i SuperSport 300+, dok ova ''Pur Sport'' varijanta predstavlja Chiron napravljen prvenstveno za vožnju po trkačkim stazama širom sveta. Može da se registruje, legalan je za vožnju po javnim putevima, ali kao što mu ime kaže glavna namena mu je trošenje guma po trkačkom asfaltu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Bugatti Chiron Pur Sport

 

Veliki pad maksimalne brzine u odnosu na verziju SuperSport 300+, ali zato mnogo bolje ponašanje po krivinama, na stazi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg SupercarBlondie video: 2015. Bugatti Atlantic

 

''Tajni'' Bugatti koji nikada nije ušao u serijsku proizvodnju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je sniman Bugatti koji ide 400 km/h?

 

Bugatti Chiron je 2017. godine za 41.96 sekundi stigao do 400 km/h i objavili su video superautomobila koji ide neverovatnom brzinom.

Vrlo brzo po objavljenom snimku pojavile su se informacije da je automobil koji ide velikom brzinom sniman od strane drugog Bugatti Chirona koji je išao uporedo sa njim i vozio ga je čuveni vozač Formule 1. Čovek koji je svojevremeno držao rekord za najbržu vožnju, a radi se naravno o Huanu Pablu Montoji.

 

U 2020. godini smo videli da mali dron stoji iza prvog Bugatti Chirona, dok u tom momentu ovaj drugi kreće kako bi dostigao famoznih 400 km/h, snimak je toliko dobro odrađen da su u montaži morali malo da ''protresu'' kameru kako bi joj uneli živosti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti objasnio zašto Chiron Pur Sport razvija ''samo'' 351 km/h

 

201232-Bugatti-Chiron 2020 06.jpg

 

Chiron Pur Sport razvija samo 351 km/h, ali u Bugattiju kažu da se u kombinaciji sa manjom masom, drugačijom aerodinamikom i skraćenim prenosnim odnosima menjača u krivinama znatno bolje snalazi od standardnog Chirona koji stiže do 420 km/h. Bugattijev ultrasportski model Chiron je već dokazao da je dostojan naslednik prethodnog modela Veyron koji je dugo vremena bio jedini automobil koji razvija više od 400 km/h, a mogao je da se kupi i koristi na javnim putevima. I dok standardni Chiron bez mnogo zadrške stiže do 420 km/h, u Bugattiju su u međuvremenu predstavili i verziju Pur Sport čija najveća brzina iznosi ''samo'' 351 km/h, ali prvi čovek razvojnog odeljenja Stefan Ellrot tvrdi da će se nešto sporiji Chiron ipak znatno više dopasti ljubiteljima kružnih staza i krivudavih puteva.

 

Bugatti-Chiron 2020 02.jpg

 

I znatno upravljiviji Chiron Pur Sport pokreće jedinstveni centralno smešteni 8.0 motor sa 16 cilindara kome asistiraju četiri turbopunjača (1.500 KS i 1.600 Nm), ali su u Bugattiju rekalibrisali elemente oslanjanja, smanjili ukupnu masu, prilagodili aerodinamiku karoserije i ugradili mjenjač sa skraćenim prenosnim odnosima, pa Pur Sport definitivno ne spada među Bugattije koji se mogu hvaliti najvećom brzinom. ''Odrekli smo se najveće brzine, ali smo dobili znatno bolju upravljivost i još bolja ubrzanja, što bi trebalo da bude dovoljno afirmativno za neke nove kupce koji ranije nisu razmišljali o našim automobilima'', kaže Ellrot.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počele isporuke Bugattija Divo

 

bugatti-divo 1.jpg

 

Nakon dve godine podešavanja i testiranja prvi od 40 kupaca dobio je Bugattijev ultrasportski model za čiju osnovu je korišćen Chiron. Divo takođe pokreće jedinstveni 8-litarski motor sa 16 cilindara koji uz pomoć četiri turbopunjača razvija 1.500 KS i 1.600 Nm najvećeg obrtnog momenta.

 

bugatti divo 21111.jpg

 

Lakši i krući od Chirona koji razvija 420 km/h, Divo stiže ''samo'' do 380 km/h, ali su u Bugattiju i ovaj model namenili kupcima koji više cene snalaženje automobila na krivudavim putevima, što i nije najveća prednost standardnog Chirona.

 

bugatti divo 211.jpg

 

Da dobiju ono što su želeli, Bugattijevi test vozači na čelu sa šefom Larsom Fischerom automobil su testirali i podešavali skoro dve godine. Nakon svega, merenja na čuvenoj 6,2 kilometra dugoj test stazi Nardò pokazala su da je Divo (bez obzira na nižu najveću brzinu) po krugu bio brži od Chirona čak osam sekundi, a zasluga pripada drugačije podešenom oslanjanju i aerodinamičkim rešenjima s kojima je poboljšano prijanjanje u krivinama. Već se zna da svih 40 primeraka automobila čija cena iznosi 5 miliona evra ide u garaže vlasnika koji već poseduju Chiron.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezbroj mogućnosti personalizacije Bugattija Divo

 

202924-bugatti divo 2020 03.jpg

 

Bugatti je Divo publici premijerno predstavio pre dve godine, a francuska automobilska kompanija pod okriljem VW-a će ultrasportski dvosed koji je nastao na osnovi Chirona proizvesti u samo 40 primeraka.

 

bugatti divo 2020 03.jpg

 

Divo košta pet miliona evra i svi primerci su već odavno rasprodati, a Bugatti je za vlasnike čudesnog automobila (čija isporuka još nije počela) pripremio bezbroj mogućnosti personalizacije, što sugeriše da će svaki od 40 primeraka biti drugačiji.

 

202925-bugatti divo 2020 02.jpg

 

Fotografije otkrivaju tek nekoliko predloga iz Bugattija, a vlasnici koji žele jedinstveni Divo će provesti po pet sati u sedištu kompanije u Molsheimu gde će zajedno sa dizajnerima birati boje i detalje na karoseriji, boje i materijale u kabini, detalje na felnama. Ostavljena im je i mogućnost da svoj Divo ukrase sopstvenim potpisom, grbom porodice, zastavom zemlje iz koje dolaze...

 

bugatti divo 2020 01.jpg

 

Realizacija ideje traje po nekoliko meseci i nije uključena u pomenutih pet miliona evra, a treba podsetiti da Divo u svakoj mogućoj i nemogućoj kombinaciji boja pokreće jedinstveni 8.0 16-cilindarski motor koji uz asistenciju četiri turba razvija 1.500 KS i 1.600 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2.4 sekunde i 380 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Pur Sport uhvaćen na stazi

 

bugatti c 2.jpg

 

Bugatti je na stazi Teutoburg Forest odlučio da testira novi Chiron Pur Sport koji, uz već dobro poznati 8.0 W16 motor nudi i 50 kilograma manju masu.

Pur Sport je puno više od Chirona, pre svega zbog činjenice jer je quad-turbo zver prošla kroz opsežne hardverske promene. Odlikuje se čvršćom šasijom i menjačem sa kraćim prenosnim odnosima, dok 8.0 W16 quad-turbo motor koji razvija 1.500 KS sada ima 6.900 obrtaja (+200 obrtaja). Tu su i novorazvijene Michelin Sport Cup 2R gume koje daju 10% više prianjanja na putu.

 

bugatti c 1.jpg

 

Takođe, od ''običnog'' Chirona ima i 50 kilograma manje, a oslanjanje i aerodinamičke karakteristike su dodatno poboljšani, mada je i obični Chiron itekako aerodinamičan. Za sada su napravljena ukupno dva prototipa, a Bugatti planira da proizvede svega 60 primeraka ovog modela. Cena za sada još nije poznata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

youcar.jpg YouCar video: Bugatti Chiron Pur Sport

 

Više o ovoj verziji Chirona možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Divo na Nirburgringu

 

Iako Chiron ima veću maksimalnu brzinu (za 40 km/h), ipak je Divo brži na stazi na celom krugu. To je zato što mu je aerodinamika posebno napravljena za što veći ''downforce'', za što brži prolazak kroz krivine, plus je 35 kilograma lakši od Chirona. Samo 40 komada će biti napravljeno, i svaki će imati W16 sa 4 turba i 1.479 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Pur Sport

 

Svetska ekskluziva - predprodukcijska verzija. Drugim rečima, Bugatti je pozvao lika da ga provozaju krug na Nirburgringu dok testiraju novu varijantu Chirona:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tražnja za Chiron Pur Sport je prevazišla očekivanja

 

rsz_bugatti-chiron-pur-sport-dynamic_01.jpg

 

Vozački orijentisan Chiron Pur Sport trebalo je da bude jedna od zvezda auto-sajma u Ženevi 2020. godine, ali događaj je otkazan u poslednjem trenutku zbog pandemije koronavirusa koja je u toku. Iako kupci zato nisu mogli lično da ga vide, potražnja je izuzetno velika.

 

bugatti-chiron-pur-sport-dynamic 02.jpg bugatti-chiron-pur-sport-dynamic 03.jpg bugatti-chiron-pur-sport-dynamic 04.jpg

 

Sajam u Ženevi je veliki događaj za marke poput Bugattija jer je to jedan od poslednjih sajmova gde ljudi dođu da troše novac, a ne samo da sede u automobilima i igraju se sa njihovim infotainment sistemom. Članovi prodajnog i marketinškog tima kompanije morali su da pronađu druge načine da predstave model - nekim potencijalnim kupcima je online prikazan Pur Sport, dok ih je nekolicina njih lično videla auto tokom turneje po Evropi.

 

bugatti-chiron-pur-sport-dynamic 05.jpg bugatti-chiron-pur-sport-dynamic 06.jpg bugatti-chiron-pur-sport-dynamic 07.jpg

 

''Povratne informacije kupaca koji su videli automobil, putem interneta ili lično, bile su pozitivne. Prevazilazi očekivanja'', izjavio je portparol kompanije. Bugatti će nastaviti sa pokazivanjem automobila vernim kupcima u Evropi, a uskoro će otići i preko Atlantika kako bi debitovao na američkom tlu.

 

bugatti-chiron-pur-sport-dynamic 08.jpg bugatti-chiron-pur-sport-dynamic 09.jpg 

 

Biće napravljeno 60 komada Chirona Pur Sport, ručno u Bugattijevom ateljeu u gradu Molsheim u Francuskoj. To je najnoviji član porodice Chiron, odnosno njegova najnovija varijanta uz od ranije postojećih Super Sport 300+ ili Divo. Frank Heil, zamenik direktora dizajna kompanije, rekao je da zahtevi kupaca igraju veliku ulogu u oblikovanju različitih pravaca u kojima njegov tim vodi Chiron. ''Imamo kupce koji su zaista zahtevali emotivniji, automobil osetljiviji/agilniji na putu. Rekli smo: Ok, hajde da to uradimo, i počeli smo da razvijamo ovaj automobil'', rekao je.

 

bugatti-chiron-pur-sport-dynamic 010.jpg bugatti-chiron-pur-sport-dynamic 011.jpg bugatti-chiron-pur-sport-dynamic 012.jpg

 

Heil neće da otkrije šta sledi, ali njegovom timu neće nedostajati ideja - a kupcima neće nedostajati zahteva. U međuvremenu, Bugattijev test tim fino podešava Chiron Pur Sport tako što ga voze po raznim stazama uključujući i Nurburgring. Proizvodnja bi trebalo da počne u drugoj polovini 2020. godine.

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti pokazao prve Divo hiperautomobile namenjene kupcima

 

205694-bugatti divo avg05.jpg

 

Bugatti je model Divo predstavio 2018. godine, a sada je otkrio izgled prvih primeraka spremnih za isporuku kupcima. Iz Bugattija su istakli da prvi proizvedeni modeli označavaju kraj izazovnog razvoja koji je trajao dve godine, a čiji su rezultati zapanjujući. Za francusku kompaniju Divo nije samo još jedan hiperautomobil, nego signal nečeg novog.

 

bugatti divo avg04.jpg

 

''Sa Divom počinje nova era u Bugattiju, era moderne proizvodnje'', izjavio je predsednik kompanije Stephan Winkelmann. On je rekao da je Divo ''remek-delo proizvodnje automobila''.

 

bugatti divo avg03.jpg

 

Ova nova era omogućava Bugattiju da promeni i prilagodi tehnologiju automobila, što je i učinjeno kada je Chiron pretvoren u Divo. Ograničavanje maksimalne brzine modela Divo na 380 km/h dalo je Bugattiju slobodu u razvoju.

 

bugatti divo avg02.jpg

 

Winkelmann je rekao da je Divo ''vizuelno i tehnološki nezavisan model'', i da ''treba samo da ga pogledate kako biste to uočili''.

 

bugatti divo avg01.jpg

 

Profil je elegantniji i izgleda više sportski od Chirona. Napred otvori na prednjem poklopcu smanjuju površinu vozila i poboljšavaju protok vazduha, dok novi spojler stvara više downforcea. Takođe, pomaže u usmeravanju više vazduha u prednje usisnike, dok istovremeno pomaže u hlađenju kočnica. Nazad su unikatna svetla 3D dizajna s 44 lampice koje se odlično slažu sa uskim LED svetlima napred. NACA provodnik vazduha na krovu obezbeđuje dodatni vazduh za 8.0 W16 motor koji razvija 1.500 KS. Bugatti planira da proizvede samo 40 primeraka modela Divo, a svaki od njih košta najmanje 5 miliona evra. Kao što se moglo i očekivati, svi su unapred rasprodati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Bugatti Divo

 

Dok su sređivali njegov McLaren, video je u istoj kompaniji i Divo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi Bugatti Divo na američkom tržištu

 

205970-Bugatti-Divo 02.jpg

 

Nedugo nakon što je priveo kraju proizvodnju ograničene serije modela Divo, Bugati je prvi primerak isporučio u Ameriku. Luksuzni sportski automobil broji tek 40 primeraka, od ćega će ''nekolicina'' stići do vlasnika u Sjedinjenim Državama.

 

205971-Bugatti-Divo 01.jpg

 

Iako je nastao po uzoru na vanserijski Chiron, Divo ga u dobroj meri baca u senku. Karoserija je rađena po meri i najvećim delom proizvedena od ugljeničnih vlakana. Ni enterijer nije ništa manje spektakularan: veći deo je presvučen alkantrom i ukombinovan sa kožom preplanule nijanse. Uz 1.100 Nm obrtnog momenta, 8.0 W16 quad-turbo obezbeđuje mu vrtoglavih 1.479 KS pri 6.700 obrtaja u minuti. Od brojki snage motora jedino je cena vrtoglavija - početna cena modela je oko 5 miliona dolara, i to bez uračunatih taksi i poreza.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Bugatti Divo

 

Divo košta 5 miliona evra, plus lokalni porezi. Ali, niko ne može da ga kupi ukoliko prethodno nije već kupio Chiron. Pošto je cena za Chiron 2.5 miliona evra plus lokalni porezi, faktički za Divo treba da se plati samo Bugatiju čistih 7.5 miliona!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test Bugatti Chiron Pur Sport

 

Nije ovo verzija Chirona sa najvećom maksimalnom brzinom, ali je najbrži na stazi jer je namenski tako napravljen.

U odnosu na standardni Chiron lakši je za 50 kilograma, motor može još par stotina obrtaja više, kraći je menjač kako bi imao bolja međuubrzanja (ali zato i manju maksimalnu brzinu), vešanje je 60% čvršće napred i 30% pozadi, plus dodatna aerodinamika za više potiska...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Sport Les Légendes du Ciel

 

209089-bugatti-chiron-sport 05.jpg

 

Pred nama je još jedno specijalno izdanje Bugattijevog Chirona, i to Chiron Sport Les Légendes du Ciel.

 

209090-bugatti-chiron-sport 04.jpg

 

Specijalni Chiron Sport Les Légendes du Ciel je napravljen u čast Bugattijevih uspeha u avio industriji i na trkama početkomu 20. veka, dok je serija ograničena na 20 primeraka (svaki košta 2.88 miliona evra).

 

209091-bugatti-chiron-sport 03.jpg

 

Automobil je u mat Gris Serpent boji, sa belom trkačkom trakom, motivom francuske zastave odmah iza prednjih blatobrana, Gloss black okvirom prednje maske, kao izduvnim sistemom od Inconela.

 

209092-bugatti-chiron-sport 02.jpg

 

Osim toga, tu je i logo avionskog motora koji se nalazi na nekoliko mesta na eksterijeru i u enterijeru, kao i projekcija loga na tlo prilikom otvaranja vrata.

 

209093-bugatti-chiron-sport 01.jpg

 

Za enterijer su predviđeni i Gaucho braon koža, aluminijumski detalji, kao i skica Nieuport 17 aviona i Bugattija Type 13 na oplatama vrata. Kao opcija se takođe nude i Comfort sedišta i Sky View krov. Motor je poznati 8.0 W16 sa 1.500KS i 1.600 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...