Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Bugatti Chiron / Bugatti Divo / Bugatti La Voiture Noire

Recommended Posts

Prvi Bugatti Chiron Sport isporučen kupcu iz Katara

 

188773-bugatti c 1.jpg

 

Prvi od 500 planiranih primeraka Bugattijevog modela Chiron Sport je napustio fabriku u Molsheimu (Francuska). Bugatti je (crveno-crni) Chiron Sport premijerno predstavio na prošlogodišnjem Sajmu automobila u Ženevi, a skoro godinu dana kasnije prvi produkcijski primerak brojčano ograničene serije je napustio fabriku u Molsheimu i isporučen je (pre)bogatom kupcu iz Katara.

 

188775-bugatti c 111.jpg

 

I dok u Bugattiju još uvek razmišljaju o verziji Super Sport (koja je na kraju priče ponuđena s modelima EB110 i Veyron) za svoje kupce su pripremili olakšani Chiron Sport koji uz aktivnu aerodinamiku, rekalibrisano oslanjanje i modifikovani upravljački sistem nudi još bolju upravljivost u odnosu na standarni Chiron od kojeg je skuplji 347.000 evra.

 

188774-bugatti c 11.jpg

 

Sa inicijalima kupca na pragovima (ABF - Abdulla Bin Fahad) Chiron Sport na kome dominira plava boja i dalje pokreće centralno smešteni 8-litarski 16-cilindarski W motor koji uz asistenciju četiri turbo punjača razvija 1.500 konjskih snaga i 1.600 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prenos snage na obe osovine je zadužen superbrzi 7-stepeni automatski menjač sa dva kvačila. Za Bugattijev automobil koji od 0 do 100 km/h stiže ispod 2.5 sekundi i razvija elektronski ograničenih 420 km/h mora da se izdvoji 2.65 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Sport 110 ans Bugatti

 

Bugatti-Chiron_Sport 1.jpg

 

Legendarni francuski proizvođač automobila Bugatti (sada u okviru VW grupacije) slavi 110. rođendan pa je tim povodom pripremljeno i specijalno izdanje aktuelnog modela Chiron Sport.

Ovo je ekskluzivni Bugatti Chiron Sport 110 ans Bugatti, sa mat ''Steel Blue'' eksterijerom, brojnim elementima u bojama francuske zastave (plava, bela i crvena), Nocturne crnim točkovima, plavim kočionim kleštima (French Racing Blue), pojedinim delovima od vidljivih ugljeničnih vlakana, posebnim oznakama serije, mat crnim Ettore Bugatti logom u centru zadnjeg dela, kao i mat crnim izduvnim cevima.

 

Bugatti-Chiron_Sport 11.jpg

 

Deo opreme čini i ''Sky View'' krov koji se sastoji od dva fiksna staklena panela iznad vozača i suvozača.

 

Bugatti-Chiron_Sport 111.jpg

 

Unutrašnjost je sa sportskim kožnim volanom (ima marker na 12 sati, ugljenična vlakna i kožu), Deep Blue kožom i ugljeničnim vlaknima, kao i dvobojnim trkačkim sedištima sa logom ''110 ans Bugatti'' i trakom u bojama francuske zastave. Motor je 8.0 litarski W16 sa 1103 kW/1.500KS i 1.600 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 2.4 sekunde, do 200 km/h stiže za 6.1 sekundu, do 300 km/h za 13.1 sekundu, do 400 km/h za samo 32.6 sekundi, dok je najveća brzina 420 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Type 57SC Atlantic za 21. vek

 

bugatti 57.jpg

 

Bugatti će sa sobom na ženevski salon automobila doneti unikatni novi model automobila. Sudeći po Bugattijevim aktivnostima na društvenim mrežama, moglo bi da se radi o savremenoj reinkarnaciji jednog od najskupocenijih automobila u istoriji - Bugattija Type 57SC Atlantic. Teško je zamisliti klasičan minimalistički automobil poput Atlantica u nekim današnjim proporcijama jer prvo se postavlja pitanje, šta će mu biti osnova. Malo je verovatno da je Bugatti napravio sve potpuno novo od temelja, a budući se radi o proizvođaču koji trenutno u ponudi ima praktično samo jedan model automobila - Chiron, ovaj Atlantic 2.0 će morati nekako da se prilagodi tim gabaritima.

 

Šuška se da je ovaj misteriozni automobil namenjen bivšem prvom čoveku Volkswagenove grupacije, Ferdinandu Piechu. Podsetimo, reč je o čoveku koji je i vratio Bugatti na savremenu kartu hiperautomobila, kojoj je duhovno oduvek i pripadao. Naime, Piech je idejni začetnik Bugattijevog Veyrona, čiji značaj, kako za VW tako i za Bugatti ne moramo previše opisivati. Špekulacije idu do cifre od čak 16 miliona evra za unikatni, ručno rađeni Bugatti Atlantic. Ukoliko se ovo pokaže tačnim, paradoksalno je ali u tom slučaju imali bismo novi najjeftiniji Atlantic na svetu. Od ukupno tri originalna primerka tog fascinantnog automobila koji su preživeli do današnjih vremena, jedan je 2010. godine prodat za nešto više od 26 miliona evra! Uprkos raznim glasinama i špekulacijama, konkretnih informacija o ovom Bugattijevom projektu je izuzetno malo. S obzirom na singularnu ponudu pogonskih jedinica u Bugattiju, jedino što možemo očekivati ispod poklopca motora misterioznog Atlantica jeste W16 8.0 litarski ''monstrum'' iz Chirona. Njegovo posebno rođendansko izdanje, nedavno predstavljeno javnosti, takođe će upriličiti Bugattijev podijum u Ženevi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Atlantic na sajmu u Ženevi

 

Bugatti Atlantic.jpg

 

Nedavno je već bilo informacija o tome da će Bugatti na predstojećem ženevskom auto salonu predstaviti automobil astronomski visoke cene. Od tada je iz Bugattija stiglo nekoliko saopštenja koje su uključivale model Type 57SC Atlantic pa su mnogi zaključili da će ženevski model biti povezan sa tom Bugattijevom legendom. Sada je objavljen novi ''teaser'' ženevskog noviteta koji, izgleda, potvrđuje taj zaključak. Za sada nema nikakvih zvaničnih informacija o ovom vozilu, ali će se svakako raditi o jednom od najzanimljivijih noviteta ovogodišnje Ženeve. Naime, ne samo da će se raditi o modernoj interpretaciji legendarnog klasičnog automobila, već bi ovaj model trebalo da se bazira na Chironu, što znači vrhunske performanse. Zatim, ovaj model će navodno biti proizveden u jednom primerku i cena će mu biti nevvrovatno visoka. Tačnije, nagađalo se o ceni od oko 16 miliona evra, što bi ovaj automobil učinilo najskupljim novim automobilom u istoriji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti La Voiture Noire

 

BugattiLAVoitNoire 1.jpg

 

Bugatti je, kao što je najavio, na sajmu u Ženevi predstavio automobil koji prevazilazi sve do sada viđeno u pogledu dizajna, luksuza, ali i cene.

 

bugatti noir.jpg

 

Ime mu je La Voiture Noire i proizveden je u jednom jedinom primerku. To je najsnažniji, najluksuzniji i uopšte najekskluzivniji hipersportski auto na svetu, naglašavaju u Bugattiju. Stvoren povodom 110. rođendana slavne francuske kompanije, ali i kako bi se u novi milenijum uveo legendarni Type 57SC Atlantic.

 

BugattiLAVoitNoire 11.jpg

 

I dok je dizajn stvar ličnog ukusa, mi ćemo samo još jednom naglasiti da je odelo karbonsko, a ispod njega i dalje 8.0 litarski W16 motor sa 1.500 KS i 1.600 Nm. Za dobru zvučnu kulisu se brine šest izduvnih topova, dok će performanse ostati tajna.

 

BugattiLAVoitNoire 111.jpg

 

Doživljavali ovaj auto kao bezvremensku skulpturu ili samo prepakovani Chiron, ali činjenica je da je ovaj auto prodat. A osnovna cena bez poreza je 11 miliona evra. Ime kupca je još uvek tajna, a tako će verovatno i ostati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti La Voiture Noir na sajmu u Ženevi

 

Najskuplji nov auto ikada...koji ne mogu da kupe ni oni najbogatiji na svetu. Ne mogu jer je napravljen samo jedan, neće biti pravljen drugi primerak, a ovaj jedan je naravno već ''prodat''. Glasina je da je vlasnik auta Ferdinand Piëch, bivši šef Volkswagen grupacije, unuk Ferdinanda Porschea. On danas ima 81 godinu, ali 2001. godine je bio najzaslužniji što je nastao serijski Veyron. On je bio taj koji je pogurao priču, zbog njega je Bugatti ovde gde je danas. Može se reći da mu se Bugatti na ovaj način odužio. Ne, nije samo prepakovan Chiron.

 

Da, ima isti motor i menjač kao Chiron. Ali, ima i međuosovinsko rastojanje produženo za malo preko 20 cm u odnosu na Chiron. Dakle, izdužen je, ima mnoštvo dizajnerskih detalja koji ga čine nižim, tako da je mnogo bliži GT obliku automobila. Ceo je karbonski. U auto ne može da se uđe na sajmu u Ženevi, ali samo zato što još uvek nije u celosti završena unutrašnjost, već je monitrana lažna, čisto da ne bude bez ičega.

E, da...ima i 6 auspuha pozadi. Pravih, klasične ''cevke'', ne kao ovi današnji automobili lažne izduve. A, ima i ofarbane gume, tj. namerno tako ofarbane bokove guma da felna izgleda još veća nego što jeste. Možda mu ovo poslednje baš i nije trebalo...

 

carfection.jpg Carfection video:

 

 

 

carwow.jpg CarWOW video:

 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti La Voiture Noire u pokretu

 

Sve što u Ženevu dođe, treba i da ode... :D pa tako i najskuplji nov auto ikada: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Divo brusi performanse na završnom testiranju

 

bugatti-divo 1.jpg

 

Mada je svih 40 primeraka odavno rasprodato, Bugatti Divo još nije krenuo sa proizvodnjom nego je uhvaćen na završnom testiranju. Julija Lemke, glavna inženjerka zadužena za razvoj ovog spektakularnog modela je sela za volan i ispitala parametre rada svih sistema pri brzini od 250 km/h i pri spoljašnjoj temperaturi od 40 stepeni. Zaključak je da Divo može krenuti sa proizvodnjom, pa bi prvi kupci svoje primerke mogli da dobiju već krajem ove godine.

 

bugatti-divo 11.jpg

 

Ime Bugatti Divo je odabrano u čast velikog francuskog vozača Alverta Divoa, koji je u kasnim dvadesetim godinama prošlog veka dva puta osvojio prestižnu trku Targa Florio. Za pogon koristi 8.0 litarski W16 motor sa četiri turbo punjača, koji raspolaže sa neverovatnih 1500KS.

 

bugatti-divo 111.jpg

 

U poređenju sa Chironom, Bugatti Divo donosi novi, napredniji, aerodinamički paket koji donosi dodatnih 90 kilograma. Sa ukupno 455 kilograma vertikalnog aerodinamičkog potiska Divo je osetno stabilniji. Mada već i Chiron može da postigne 1.5G, Bugatti Divo je još ubedljiviji. Bočno ubrzanje od 1.6 G je omogućila kombinacija većeg downforce-a i 35 kilograma manje mase. Chiron ne posustaje sve do 420 km/h, Bugatti Divo je ograničen na 380 km/h. Najveću brzinu su smanjili brojni karoserijski dodaci, koji su prvenstveno u funkciji stabilnosti. Bugatti Divo košta okruglo pet miliona evra i planirana je proizvodnja od svega 40 primeraka, a svi su već odavno rasprodati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko košta godišnje osiguranje za Bugattija?

 

Bugatti-Chiron_Sport 1.jpg

 

Često se kaže da nije problem kupiti neki skuplji automobić, već ga održavati. 

Najbolji primer za to su naravno premium marke i sportski modeli, ali niko ne može da parira Bugattiju. Naime, osiguranje za model Bugatti Chiron Sport ''110 Ans'' koji je predstavljen nedavno na sajmu u Njujorku u čast 110 godina francuskog proizvođača godišnje iznosi 50.251 dolara, odnosno 4.188$ mesečno. Za taj novac je moguće kupiti dva krosovera poput Hyundai Kone i osigurati oba na godinu dana, a ogromna je razlika i u odnosu na neke premium marke. Primera radi, godišnje osiguranje Mercedesa GLC 300 kupe je 1.842 dolara, Lincolna Crosair 1.605, a novog Hyundaijevog krosovera Venue 1.250.

 

Bugatti-Chiron_Sport 11.jpg

 

Naravno, ko je dovoljno bogat da izdvoji 3.2 miliona dolara za takav automobil, sigurno mu nije problem ni da plati ogromno osiguranje. Osim toga, od automobila koji raspolaže sa skoro 1.500 KS i koji će se praviti u svega 20 primeraka se ni ne očekuje da bude pristupačan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Španski mediji pišu da je Ronaldo kupac unikatnog Bugattija La Voiture Noire

 

bugatti noir.jpg

 

La Voiture Noire je predstavljen početkom marta na Salinu u Ženevi, proizveden je samo jedan primerak, a španski mediji tvrde da je tajni kupac Kristijano Ronaldo. Napravljen je samo jedan primerak, procenjen je na 11 miliona evra, ali ubrzo je prodat za 16.5 miliona evra! Nakon više od mesec dana je otkriveno i ko je bio tajni kupac. Bugattijevu luksuznu zver je po pisanju španskih medija kupio Kristijano Ronaldo.

 

BugattiLAVoitNoire 1.jpg

 

Model La Voiture Noire, što u prevodu znači ''crni automobil'' je predstavljen u Ženevi na Salonu automobila početkom marta. Kreiran je posebno za 110. rođendan slavnog brenda, a reč je o modernoj verziji Typea 57 SC Atlantica.

 

BugattiLAVoitNoire 111.jpg

 

Bugattijevu zver pokreće 8.0 litarski quad-turbo motor W16 koji ide do 1500 konjskih snaga, sa šest izduvnih cevi! Karoserija automobila je ručno rađena od karbona, a posebno se ističu LED svetla koja su prvi put korišćena na jednom Bugattijevom automobilu. Kristijano Ronaldo u svojoj kolekciji ima pravu oazu skupocenih automobila. Teško je i nabrojati što sve poseduje, ali tu su Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, Ferrari F12, Mercedes AMG S65 Coupe, Lamborghini Aventador, Rolls-Royce Ghost, nekoliko modela Audija, Bentleya, Porschea... S obzirom da samo od plate u Juventusu mesečno zaradi 4.7 miliona evra, ovakve igračke bez razmišljanja može da priušti. A kada tu još dodamo silne milione koje dobije od sponzorskih ugovora, jasno nam je zašto je njegova garaža jedna od najskupocenijih na svetu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan od najskupljih automobila uskoro rasprodat

 

188773-bugatti c 1.jpg

 

Osim što za iznos od 2.5 miliona evra možete verovatno kupiti sve što ste ikad mogli da poželite, pa čak i ono u snovima, postoje oni koji će lako odrešiti kesu i platiti pomenuti iznos za jedan automobil. Ali ne bilo koji, već jedan od tehnološki najnaprednijih automobila današnjice. Istina, postoje brži, jači i luksuzniji automobili, ali verovatno ni jedan tako lako ne zauzdava tako brojnu konjicu i obezbeđuje miran volan i pri brzinama većim od 400 km/h. O ekskluzivnosti koju nosi vožnja u Bugattiju da i ne govorimo. A s obzirom na limitiranu proizvodnju, Bugatti Chiron je vrlo pametna investicija koja bi mogla da se brzo i isplati.

Naime, američki ''Car And Driver'' javlja da je broj slobodnih mesta ispod 100. Sa druge strane kupci moraju da se naoružaju strpljenjem jer svi oni koji ga sada uplate na isporuku će čekati bar do 2022. godine. Do danas je kupcima isporučeno nešto manje od 200 Chirona. Naravno, ne treba brinuti, jer dosadašnje iskustvo je pokazalo da prosečan kupac Bugattijevog automobila ima još 42 automobila u privatnoj ergeli. I jahtu. I bar 3 mlaznjaka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ronaldo ipak nije kupio Bugatti La Voiture Noire

 

BugattiLAVoitNoire 1.jpg

 

Ko je kupac Bugattijevog ''Crnog automobila'', jedinog proizvedenog hiperautomobila predstavljenog na auto salonu u Ženevi ove godine?

Bugattijev šef Stephan Winkelmann je u intervjuu magazinu ''Motor1'' odbacio glasine da je Ronaldo kupio ovaj super Bugatti. Na pitanje ko je kupio La Voiture Noire, Winkelmann je odgovorio: ''Mogu vam reći da to nije bio Cristiano Ronaldo.'' Winkelmann nije želeo da otkrije ime kupca. Početkom maja 2019. mnogi mediji su pisali da je upravo igrač italijanskog Juventusa budući vlasnik najskupljeg automobila, vrednog 16.7 miliona evra, jedinog proizvedenog primerka na svetu.

 

BugattiLAVoitNoire 11.jpg

 

Ovaj Bugatti je tehnički gledano vozilo o kojem se može govoriti samo u superlativima: W16-cilindrični motor zapremine osam litara razvija 1500 KS (1103 kW) i 1600 Nm najvećeg obrtnog momenta. Šest izduvnih cevi svedoči o njegovoj neverovatnoj snazi i takođe su počast njegovom motoru sa 16 cilindara. Krajnja brzina mu je 420 km/h! Prvobitno se pretpostavljalo da je bivši Volkswagenov šef Ferdinand Pih kupac najskupljeg Bugattija, ali tada su počele priče da je u pitanju svetska fudbalska zvezda Kristijano Ronaldo. Nakon jasnog poricanja Bugattijevog šefa pitanje kupca je ponovo potpuno otvoreno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Bugatti La Voiture Noire na događaju Concorso d'Eleganza Villa d'Este

 

Trenutno najskuplji novi auto na svetu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pripremi još jedan specijalni Bugatti

 

bugatti divo 21111.jpg

 

Kako stvari stoje, Bugatti će navodno u avgustu na događaju ''Monterey Car Week'' u Kaliforniji predstaviti još jedan specijalni automobil. Za sada neimenovani model će poput Bugattija Divo biti proizveden u ograničenom broju primerka, a koštaće više od 5 miliona dolara. Budući da Bugatti ove godine slavi 110-godišnjicu ovako nešto se i moglo očekivati. Konkretnih detalja za sada još nema, ali se može očekivati da će novi automobil biti baziran na Chironu, što podrazumeva i 8.0 litarski W16 motor sa najmanje 1.500KS. Treba podsetiti na neke ranije izveštaje koji kažu da Bugatti razvija novi model kod koga će fokus biti na smanjenju težine i poboljašanju aerodinamike.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti proizveo dvestoti Chiron

 

bugatti chiron 002.jpg

 

Dvestoti proizvedeni Chiron ide neimenovanom kupcu u Švajcarskoj, a do kraja priče Bugatti treba da napravi još 300 primeraka. Nakon nešto više od dve godine od početka proizvodnje naslednika legendarnog Veyrona u Molshajmu su svečano obeležili 200. proizvedeni primerak ultrasportskog modela Chiron koji će (uz detalje koji se kriju iza oznake ''110 ans Bugatti'') biti isporučen neimenovanom kupcu u Švajcarskoj.

 

bugatti chiron 001.jpg

 

Pre kraja priče o Chironu Bugatti treba da napravi još 300 primeraka, a u čuvenoj kompaniji pod okriljem Volkswagena kažu da će do kraja ove godine napraviti više od 80 primeraka. Tamnosivi Chiron Sport kojim je Bugatti obeležio dve petine realizovanog posla sa sobom donosi kabinu u više nijansi plave boje i karoserijske detalje u bojama francuske zastave. Najfascinantniji detalj je i dalje centralno smešten 8-litarski motor sa 16 cilindara koji uz asistenciju četiri turbopunjača na obe osovine ''šalje'' 1.500 konjskih snaga i 1.600 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da dvosed od 0 do 100 km/h stiže za 2.4 sekunde i razvije 420 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Test Bugatti Chiron Sport

 

Preko 3 miliona evra karbona i preciznog inžinjeringa, sa motorom koji ima 16 cilindara i 4 turbine sa 1.500 konja. Bugatti kaže da ovaj Chiron ima maksimalnu brzinu od 420 Km/h.

Ali, do sada je ovo samo teoretska tvrdnja jer niko nikada van Bugatti fabrike nije dostigao tu brzinu u praksi. Top Gear je rešio da bude prvi i da nam svima pokaže kako u praksi izgleda tih 420 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Sport postigao 490 km/h

 

195702-bugatti-chiron 003.jpg

 

Bugatti je sa namenski napravljenim modelom Chiron Sport na Ehra-Lessienu u Nemačkoj uspeo da postigne najveću brzinu od 304.77 milja na sat (490.48 km/h), što je rezultat koji je verifikovano i nemački TUV. Ovaj Chiron Sport međutim nije serijski, jer je Bugatti na ovom projektu šest meseci sarađivao sa kompanijama Dallara i Michelin.

 

195701-bugatti-chiron 002.jpg 195700-bugatti-chiron 001.jpg

 

Automobil je između ostalog 25 cm duži od standardnog Chirona Sport, pri čemu se ističe i dugački zadnj deo.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti otkrio da Chiron može i preko 500 km/h

 

195702-bugatti-chiron 003.jpg

 

Nekoliko dana nakon što je probio granicu od 300 milja na sat u Bugattiju su izašli u javnost s novom bombom: Chiron može i preko 500 km/h.

Bugatti je još jednim rekordom ušao u istoriju. Njegov modifikovani Chiron je vozio brzinom od 304.77 mph ili 490.48 km/h, a tu brzinu je ostvario na testn stazi Ehra-Lessien. I, pogađate, uprkos obećanju da se povlači iz trke za titulu najbržeg na svetu, tu nije kraj za Bugatti. Naprotiv, kompanija je u zvaničnom saopštenju objasnila da bi ovaj za četvrt metra produženi bolid mogao da bude i brži. Tačnije, mogao bi da vozi i preko 500 km/h. A objašnjenje zašto se nije išlo na probijanje granice od 500 km/h je isključivo bezbednost. Bugatti je izabrao stazu dužine 21 km sa tri trake i sigurnosnom ogradom, kao i brzo dostupnim spasilačkim službama. Takođe, asfaltna podloga je očišćena pre starta vožnje. A za vožnju bržu od 500 km/h bi morali da ''skoče'' do Nevade i zatvore regularni put, koja je, usput rečeno na osetno višoj nadmorskoj visini. A tamo je vazduh ređi pa je otpor manji i Chiron bi tada vozio brzinom od 515 km/h, izjavio je šef razvoja Stefan Ellrott. ''Ali bezbednost je na prvom mestu. Put u Nevadi je veoma dug i ide u jednom smeru pa bi spasilačkim službama u slučaju nesreće bilo potrebno puno vremena da dođu do mesta nesreće. Dodatno, staza je pod uglom od 3 stepena. Ne bi bilo fer da tu rušimo rekord'', pojasnio je Ellrott i time dodatno umanjio Koenigseggov rekord od pre dve godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Super Sport 300+ u seriji od 30 primeraka

 

chiron 300 003.jpg

 

Bugatti je nedavno objavio da je sa namenski napravljenim modelom Chiron Sport na Ehra-Lessienu u Nemačkoj uspeo da postigne najveću brzinu od 304.77 milja na sat (490.48 km/h), što je rezultat koji je verifikovano i nemački TUV. Sada stiže i vest da će Bugatti napraviti i serijsku verziju ovog automobila, uz najavu da će serija biti ograničena na samo 30 primeraka. Serijski model nosi naziv Chiron Super Sport 300+, a biće izložen i na ovogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu. Njegova proizvodnja međutim počinje tek 2021. godine, pri čemu će cena po primerku bez poreza iznositi 3.5 miliona evra (sa porezom u Nemačkoj ukupno 4.17 miliona evra).

 

chiron 300 002.jpg

 

Automobil je između ostalog duži od standardnog Chirona Sport, pri čemu se pre svega ističe produženi zadnji deo. Za pogon se brine 8.0 W16 motor sa 1600KS.

 

chiron 300 001.jpg

 

Ipak, serijski Chiron Super Sport 300+ neće biti potpuno isti kao primerak koji je oborio rekord. Naime, Chiron Super Sport 300+ neće imati zaštitni kavez, a dobiće i sedište za suvozača (primerak koji je oborio rekord je tamo umesto sedišta imao GPS opremu i ostali hardver). Takođe, serijski Chiron Super Sport 300+ će imati najveću brzinu ograničenu na 440 km/h. Bugatti će po najavama međutim omogućiti vlasnicima da se ta blokada skine ali samo prilikom njihove zvanične posete na Ehra-Lessien test stazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Bugatti Chiron Super Sport 300+

 

Konkretni auto kojim je postavljen novi brzinski rekord:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti sprema još verzija Chirona

 

bugatti chiron jos verzija.jpg

 

Izvršni direktor kompanije Bugatti, Stefan Vinklmen, potvrdio je da možemo očekivati i druge varijante modela Chiron. Međutim, za razliku od serije Super Sport 300+, koja je prešla magičnu barijeru po pitanju brzine od 300 milja na sat, te verzije će biti orijentisane na vožnju po stazi, a ne na postizanje maksimalne brzine. 

 

Podsećamo, modifikovani Chiron, za koji je kasnije potvrđeno da će se proizvoditi u ograničenoj seriji, nedavno je postigao maksimalnu brzinu od 490 km/h (304.77 mph). Time je postao najbrži automobil na svetu, ispred Koenigsegg Agera RS modela. Nakon toga, predstavnici francuskog proizvođača su potvrdili da će se povući iz ''trke za titulu najbržeg na svetu''. U intervjuu za magazin CNET, Vinkelman je objasnio da će se buduće varijante razlikovati od rekordera. One će biti orijentisane na vožnju po stazi. Takođe, cilj je da se postigne najbolji odnos između snage i težine automobila, te vrhunsko upravljanje. Podsećamo, Bugatti će proizvesti svega 500 primeraka modela Chiron. Da li će se u tih 500 primeraka ubrajati i te buduće varijante, ostaje da se vidi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Chiron Noire Edition

 

bugatti_chiron 02.jpg

 

''La Voiture Noire'', ili jednostavno ''crni auto'' je poznato ime - Jean Bugatti je između 1936. i 1938. godine proizveo četiri remek-dela pod tim imenom, od kojih jedan i danas misteriozno nedostaje. Predivni art deco Type 57 SC Atlantic sa karoserijom od kompozitnog Elektrona je mogao da bude spajan isključivo zakovicama jer je lagana legura bila izuzetno zapaljiva. Kod Chirona nema tog problema - umesto Elektrona je tu karbon! I to u dve verzije!

 

bugatti_chiron 01.jpg

 

Chiron Noire Élégance

Ime govori dovoljno - oba modela imaju istih 1.103 kW/1.500 KS i 1.600 Nm, ali dolaze u drugačijem pakovanju. Élégance ćete prepoznati po izloženim karbonskim delovima karoserije, srebrnom ''Macaronu'', crnim kočionim kleštima i ekskluzivnim Caractère točkovima. C-okvir je izveden iz poliranog tamnog aluminijuma, a i mnogi detalji su fino zatamnjeni.

 

Chiron Noire Sportive

Kod Sportive verzije je goli karbon premazan mat crnim lakom, kao svi spoljašnji elementi i titanijumske izduvne jevi. Točkovi, spojler, elementi enterijera, sve je u ''Paint it Black'' atmosferi. Ima tu još crnila, ali se ono uglavnom veže uz nesvesticu pri pomenu finalne cene - ona u baznom obliku iznosi tri miliona evra, a nažalost Bugatti će (zvanično) proizvesti samo 20 komada Noire SE.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Bugatti Chiron Super Sport 300+

 

Konkretan primerak Chirona koji je letos išao preko 480 Km/h. Biće napravljeno 30 komada, svaki će koštati 3.5 miliona evra.

U odnosu na ''običan'' Chiron promenjena ja aerodinamika prednjeg dela, točkovi i kočnice su iste ali su gume modifikovane, nema zadnjih sedišta ali onih 30 će ih imati, ima roll bar ali serijski primerci ga neće imati...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unikatni Bugatti Chiron Hermes

 

199522-bugatti-chiron unikat002.jpg

 

Američki tajkun u domenu nekretnina, čuveni kolekcionar automobila i ''influenser'' na društvenim mrežama Meni Košbin, dodao je još jednu vrhunsku mašinu svojoj garaži, u kojoj se već nalaze neki od najređih automobila sveta. Poslednji automobil u nizu koji se pridružio njegovoj floti jeste Bugatti Chiron pravljen po narudžbini, koji je bio u izradi duže od tri godine, a osmišljen je u saradnji sa francuskim modnim brendom Hermes.

 

Kalifornijski preduzetnik objavio je na svom Instagram nalogu fotografije unikatnog Chirona, zajedno sa YouTube snimkom u kom detaljno opisuje sve faze ovog projekta. Jedinstveni Chiron for Koshbin model na sebi nosi jedinstvenu nijansu krem boje u eksterijeru, sa interesantnim dizajnom mreže na prednjoj rešetki zajedno sa usisnicima. Ipak, tajkun nam nije dao priliku da zavirimo unutar kabine njegovog noviteta, ali je naglasio da je enterijer odeven u belo obojenu kožu, koju su specijalno za njega kreirali ljudi iz Hermes brenda.

 

199523-bugatti-chiron unikat001.jpg

 

Jedinstveni Bugatti Chiron Hermes takođe sadrži Sky View stakleni krov, koji je čuveni brend predstavio sredinom prošle godine. Stakleni krov sa dva panela napravljen je od četiri sloja koja su zajedno laminirana, što pomaže u filtriranju ultra-ljubičastih zraka. Pored toga, na ovaj način je za 2.7 centimetara povećana visina ovog modela. Za sada, nema reči o ceni koju je Meni platio kako bi dobio ovaj model, ali znamo da ovo svakako nije prvi put da sarađuje sa Hermes brendom na unikatnom egzotičnom automobilu. Pre nekoliko godina, on je zajedno sa njima osmislio unikatni Pagani Huayra, koji je odeben u zlatno-braon karbon, a kompletiran je unikatnim detaljima u enterijeru i eksterijeru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti uskoro obustavlja proizvodnju Chirona

 

170859-bugatti.jpg

 

Kao što je i najavljeno tokom starta proizvodnje Chirona 2016. godine, proizvodnja će trajati tačno pet godina i biće obustavljena do kraja sledeće godine. Plan je bio da se u tom periodu proizvede 500 primeraka Chirona, i uprkos velikom interesovanju za autom od prvobitnog plana nisu odustali. Prvi čovek Bugattija Stephen Winkelmann je potvrdio rečeno i najavio da će specijalni modeli ostati u ponudi, ali je i najavio novosti: ''Sve što mogu reći je da ćemo uskoro, već ove godine, prezentovati nekoliko iznenađenja. Imamo nekoliko ideja i nastavljamo da radimo na budućnosti naše tradicionalne marke''. Takođe, potvrdio je i daljnje lansiranje novih proizvoda. A ako ste zainteresovani za Chirona :D znajte da je preostalo još manje od 100 komada za isporuku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...