nikac 0 Posted April 30, 2014 Pozdarav svima, skoro sam uzeo Fiat bravu 1.4 auto je savrseno ocuvan, ali ima 1.4 motor,posto je zadjih 5-6 godina presao negde oko 2000km a ne poseduje servisnu knjigu, tako da ne znam kada je zadnji put promenjeno ulje ..Da li neko zna kako proveriti da mu nisu zapuseni kanali koji podmazuju bregastu osovinu, kao I neko licno iskustvo u vezi sa ovim motorom? Svako iskustvo bi mi bilo dragoceno, Hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 1, 2014 Iskustva sa modelom Bravo/a su ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/36611-planiram-kupovinu-fiat-brava/Tu se pominje i 1.4 12v Kako da znaš u kakvom su stanju kanali...nikako bez da omastiš ruke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cales 0 Posted January 31, 2015 (edited) Pozdrav svima.Čitam ovde o problemima na Fiatovim voyilima ali nikako da nađem nešto poput problema koji su na mom autu prisutni.Naime imam Fiat Bravu 1.4 12 V 1997 godište , imao sam problem da mi se sistem za podmazivanje bregaste zapušio te je došlo do oštećenja kako bregaste tako i klackalica,i glave motora. Kupio sam drugu glavu sa hidropodizačima,ventilima i drugu bregastu.Nakon ravnanja glave,brušenja ventila majstor je zamenio dihtung,glavu i sve ostalo.Međutim sad nastaju muke. U međuvremenu je crkao jedan izlaz na bobini koji majstor nije odmah primetio,zvao je majstora za elektriku i ovaj je konstatovao kvar kompjutera,Kako sam i ja iz oblasti elektrotehnike a znam i šeme da čitam ustanovio sam da je kvar na bobini .Probali smo da li bacaju sve sveđice i ustanovili da rade po 1-4 i 2-3 u paru.Po šemi sam ukapirao da tako i treba.Međutim nakon dugog verglanja auto nekako upali ali je rad katastrofalan,čuje se jako,i kad se oduzme gas on se ugasi.Nekako smo ga isterali izradionice ali nema snagu i uopšte nije to taj auto koji sam vozio do skora iako je bila bregasta loša i glava oštećena.On je meni palio na pola ključa što kažu,bez obzira da li je hladno ili toplo.Menjali smo kablove,bobinu,svećice,gledali uzupčenje i reperi su na mestu.Nemamo više ideja šta može da bude.Bregastu sam kupio polovnu koja je u dobrom stanju . Zamolio bih za pomoć ako neko zna šta bismo trebali jpš da proverimo. Edited January 31, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted January 31, 2015 (edited) Zupcenje, hidro podizaci (treba ih rasteretiti),izmeri kompresiju. Edited January 31, 2015 by petarcirjanic Quote Share this post Link to post Share on other sites
cales 0 Posted January 31, 2015 Hidropodizači su razrađeni ako si na to mislio,ne znam kako drugašije,reperi na zupšaniku radilice i zupčaniku bregaste su na markerima,osim ako ima još neki zupčanik koji treba podesiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted January 31, 2015 Hidro podizaci moraju da se rastetete od pritiska ulja. ne znam o kakvom se razradjivanju radi?Izmeri kompresiju da vidis da li ventili dobro zatvaraju.Izgleda da ste bez potrebe menjao,kablove,bobinu I svecice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cales 0 Posted January 31, 2015 Kompresija je dobra , a sutra idem kod majstora da nastavimo.S obzirom da nisam automehaničar reci mi kako da rasteretim hidropodizače.Hvala na savetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted January 31, 2015 (edited) Moraju da se skinu I da se stegnu da izbace ulje.Trebalo bi da zna majstor,a ja se plasim da ti objasnjavam mozda nesto sjebes.Bolje to ostavi majstoru.Kad ste merili kompresiju,posle zahvata na motoru ili pre? Edited January 31, 2015 by petarcirjanic Quote Share this post Link to post Share on other sites
cales 0 Posted January 31, 2015 Hvala ti veliko javiću šta smo uradili.kompresija merena nakon zahvata Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted January 31, 2015 Ovde mi malo nije jasno ovo oko komp I bobine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cales 0 Posted January 31, 2015 Na bobini je bacao varnicu na 3 izlaza. Bio je lik koji se razume u autoelektroniku i bez dijagnostike na osnovu pretpostavke dao takav zaključak,Imam u PDF kompletnu dokumentaciju za Brave pa sam tamo video da iz kompjutera zatvara primar na bobini za izlaze 1-4 i 2-3. Danas smo pomoću svećica i utvrdili da ne radi visoki napon na izlazu 3.Zamenili smo bobinu i ondah smo dobili varnice na sva četiri izlaza. Međutim auto je i dalje teško palio i na leru se gasi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted January 31, 2015 Pogledaj kablove od dizni, kod varnice ti je bitan trenutak opaljenja (mozda kasni, mozda prerano, mozda mesa paljenje) to odredjuje motorni komp, pretresi mase na motoru sasiji, ako su skidani neki konektori it'd. Mozda nesto nije dobro vraceno. Quote Share this post Link to post Share on other sites