sale nacionale 4 Posted April 30, 2014 Zanimljiv uporedni test ovih modela! Više na: http://totalcarmagazine.com/classicandbeloved/2014/04/29/fiat_124_vs_lada_shiguli_1200/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
French Connection 0 Posted April 30, 2014 Pored Fiata 130, Fiata 600 i Fiata Milecento, meni je ovo jedan od najlepsih starijih Fiata. Naravno, vidjao sam samu njegovu rusku verziju Ladu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted April 30, 2014 Bila su to dobra vremena. Inace 1200 je bio prvi auto mog oca, a ujedno i prvi u kojem sam se vozio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 10, 2017 Šokiraćete se kada vidite kakvu Ladu su pronašli u šiblju u Nemačkoj Ovo je zaista vest iz rubrike ''verovali ili ne''. U zapadnoj Nemačkoj, pronađen je automobil VAZ 2102, odnosno Lada 1200 Combi, koji se nalazio u šibju potpuno zaboravljen. Možda ova priča i ne bi bila tako čudna, da ovaj automobil nije prešao samo 33 kilometra! Na ovom mestu, Lada je stajala 40 godina. Šteta što ruski automobili nisu bili otporniji na koroziju. Ovaj ruski popularni automobil proizvodio se od 1970. do 1988. godine. Ruski sedan (i karavan) razvijen je na tehničkoj bazi Fiata 124, a veoma popularan je bio u Rusiji, kao i u celom istočnom bloku, ali i u Francuskoj, Nemačkoj i Kanadi. Većinu primeraka ovog zanimljivog automobila već je ''pojela rđa'', ali sa najnovijim primerom je sasvim drugačije. Ruski automobil prosto se ''saživeo'' sa prirodom, pa je bila potrebna specijalna tehnika za njeno izvlačenje. Ovu Ladu u napuštenom vrtu je pronašla firma Ganex, koja je specijalizovana za trgovinu autima iz bivših socijalističkih republika. Automobil je pronađen nedaleko od Auricha, u zapadnoj Nemačkoj. A, tamo je stajao prilično dugo - 40 godina! S obzirom da je automobil praktično nov, bilo je potrebno preduzeti sve neophodne mere kako se ne bi oštetio. Ono što je zanimljivo, ovaj automobil ima prilično jasnu istriju. Njegov prvi (ispostavilo se i jedini) vlasnik, automobil je kupio krajem sedamdesetih godina i to potpuno nov od dilera u Aurischu. U to vreme, VAZ 2102 je bio relativno moderan automobil koji se posebno dobro pokazao u zimskim uslovima. Pogledajte kako izgledaju sedišta i pojedini detalji. Zanimljivo je, da je ova Lada plaćena 7.900 maraka. Bio je to model namenjen za izvoz, što znači da je imala nekoliko unanpređena, kako bi privukla sve bogatije kupce iz kapitalističkog bloka. Vlasnik je odvezao svoj automobil kući i više nikada ga niko nije upalio! Automobil je potpuno funkcionalan i pod garancijom O tome svedoči odometar na kojem stoji broj 33. Toliko je bio udaljen diler Lade od njegove kuće - 33 kilometra. Da bi se automobil bezbedno startovao, bilo je potrebno uraditi nekoliko stvari - doliti novo gorivo, zameniti ulje, ozračiti kočioni sistem... Ali, ne govori nam samo odometar, koliko je automobil prešao kilometara, već i sveukupno stanje automobila, čija ''kondicija'' je kao da je nedavno sišao sa montažne trake. Na pneumaticima se još uvek nalaze ''iglice'' a na vetrobranskom staklu identifikacioni broj automobila koji vlasnik nije odstranio. Zanimljivo je da nikada nije ni prijavljen za registraciju. Razlozi mogu biti različiti - smrt vlasnika iza kojeg nije niko ostao, a postoje i slučajevi patološke ljubavi prema automobilu, da je njegovom vlasniku bilo žao da ga koristi (ima i takvih slučajeva)... Brojka na tahometru pokazuje koliko je automobil prešao. Neverovatno! Automobil je firmi Ganex prijavila ćerka vlasnika, koja je automobil odvezla u dvorište njihove kuće. One je rekla da joj je otac već posle nekoliko kilometara rekao, kakav loš automobil ima i više nije seo u njega. Ali, ovo možemo shvatiti kao šalu. Potrebno je puno vremena, da se sve očisti. Posle četrdeset godina stajanja, servisna služba je morala da uradi nekoliko radnji, pre nego što je startovala automobil, kao što su zamena ulja, sipanje novog goriva, ozračiti kočioni sistem, doduvati pneumatike, instalirati novi akumulator i Lada 1200 je bez problema startovana. Verovatno se pitate koliko košta ovaj automobil. Iz firme Ganex saopštili su, da će posle nekoliko popravki oštećenja na karoseriji (od korozije), cena iznositi preko 10 000 evra. Iglice na pneumaticima dokaz su da je broj pređenih kilometara realan. preuzeto sa - automagazin.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted July 11, 2017 Neverovatna prica... Quote Share this post Link to post Share on other sites