neshaoct 9592 Posted April 26, 2014 Trenutno, Koenigsegg je jedini proizvođač automobila u svetu koji proizvodi točkove od karbonskih vlakana za svoje superautomobile. Kompanija je radila tako poslednjih nekoliko godina, a poslednji superautomobil koji koristi ove lagane i izuzetno jake točkove je One:1 superautomobil, najmoćniji serijski automobil koji je ikada lansiran. U najnovijoj epizodi na Koenigsegg YouTube kanalu, osnivač i CEO Koenigsegg-a, Kristijan fon Koenigsegg nam prikazuje celokupan proces proizvodnje točka od ugljeničnih vlakana. On navodi da ugljenični točkovi ne samo što su jači setova kovanog aluminijuma koje koristi većina automobila visokih performansi, već su i oko 40% lakši - interesantno je da je točak modela One:1 težak samo 6 kilograma. preuzeto sa - Auto Blog Više o Koenigsegg One:1 ovde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 24, 2016 Od smrznutih pilića do hiper-automobila ... to je put koji je prešao Kristijan Fon Konigseg. Ovo je njegova priča. Koenigsegg ime u svetu automobila danas ledi krv u žilama. Jasno je to kada se pogledaju samo dva modela od njih nekoliko, a to su Agera i Regera. Ovaj poslednji je prema nekim procenama čak jači i bolji od najprestižnijeg hiper-automobila današnjice - Bugatija Chiron. Hiljadu i po konjskih snaga, hibrid, još uz to jako dobrog izgleda. Sve to nastalo je u Švedskoj zahvaljujući, pre svega, jednom čoveku koji je pratio svoj san. 44-godišnji Kristijan Fon Konigseg je kao tinejdžer počeo da zarađuje novac. Između ostalog, radio je u predstavništvu Suzukija, a zatim i u špediterskoj kompaniji koja je, takođe između ostalog, prodavala i smrznute piliće. Ubrzo je shvatio da ga to baš sve i ne interesuje i tri godine kasnije osnovao je svoju firmu jer mu je san od malih nogu bio da stvara automobile. 1994. Koenigsegg je postao stvarnost. Ali, prošlo je dobrih 8 godina do prvog modela. Upornost se isplatila. Model CC8S udario je na drum, usledili su ostali. Među njima i CCXR kojeg je prestižni magazin "Forbes" 2009. proglasio jednim od lepših automobila u istoriji. Sve je napredovalo - tehnologija, ideje, pa i sam Kristijan. 2010. stigao je zastrašujući Agera kojeg su pratili modeli sa dodatkom nekog slova. Lestvica je podignuta jako visoko sa modelom Regera. Čini se da je Koenigsegg trenutno nedodirljiv. Kompanija zapošljava oko 100 radnika i od svakog automobila profitira između pola i dva i po miliona dolara. Opet, sve zahvaljujući jednom čoveku. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 4, 2017 Želite da radite u Koenigseggu? Ukoliko ste pokušali da dobijete posao u Rimcu i niste uspeli, možete pokušati kod drugog proizvođača super automobila. Švedski Koenigsegg je naime objavio globalni konkurs u kome traži čak 40 radnika, koji će učestvovati u razvoju novih super automobila, a počeće na modelu Agera RS1, koji je nedavno predstavljen na salonu automobila u Njujorku. S obzirom da Koenigsegg sve proizvodi u kući, počevši od motora, menjača, elektronike i programske podrške, raspon poslova je veoma raznolik, pa proverite na njihovom sajtu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 19, 2019 Top Gear video: U poseti Koenigseggu Pogledajte kako izgleda fabrika u kojoj će se praviti i njihov najnoviji model Jesko sa 1.578 konja, maksimalne brzine oko 480 km/h, sa cenom od 3 miliona dolara: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 25, 2022 Koenigsegg proizvodi karbonske delove za Tesline automobile Kompanija Koenigsegg je počela da proizvodi karbonske delove za Tesline električne automobile. Odmah na početku treba reći da Koenigseggovi karbonski delovi ne idu direktno kompaniji Tesla nego tjuneru Unplugged Performance, kao i da je reč o kompaniji pod nazivom Koeingsegg Advanced Manufacturing, koja pripada poznatom brendu i koja pomenute komponente proizvodi na istoj proizvodnoj traci kao i delove za Koenigseggove automobile. Tjuner Unplugged Performance te delove koristi za unapređenje Teslinih električnih automobila, a reč je o manjoj kolekciji karbonskih spojlera za osnovni Model 3, brzi Model S i praktični Model X. Osim toga, za Model 3 su u ponudi karbonski blatobrani. Spojler košta najmanje 1.545 evra, dok za set blatobrana treba izdvojiti 7.830 evra. Ponuda karbonskih komponenti će uskoro biti proširena, a očekuju se i spliteri. Što delovi budu veći, cena će rasti. Quote Share this post Link to post Share on other sites