Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Kako Koenigsegg proizvodi točkove od ugljeničnih vlakana?

Recommended Posts

Trenutno, Koenigsegg je jedini proizvođač automobila u svetu koji proizvodi točkove od karbonskih vlakana za svoje superautomobile. Kompanija je radila tako poslednjih nekoliko godina, a poslednji superautomobil koji koristi ove lagane i izuzetno jake točkove je One:1 superautomobil, najmoćniji serijski automobil koji je ikada lansiran.
U najnovijoj epizodi na Koenigsegg YouTube kanalu, osnivač i CEO Koenigsegg-a, Kristijan fon Koenigsegg nam prikazuje celokupan proces proizvodnje točka od ugljeničnih vlakana. On navodi da ugljenični točkovi ne samo što su jači setova kovanog aluminijuma koje koristi većina automobila visokih performansi, već su i oko 40% lakši - interesantno je da je točak modela One:1 težak samo 6 kilograma.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Više o Koenigsegg One:1 ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od smrznutih pilića do hiper-automobila

 

... to je put koji je prešao Kristijan Fon Konigseg. Ovo je njegova priča.

 

Koenigsegg ime u svetu automobila danas ledi krv u žilama. Jasno je to kada se pogledaju samo dva modela od njih nekoliko, a to su Agera i Regera. Ovaj poslednji je prema nekim procenama čak jači i bolji od najprestižnijeg hiper-automobila današnjice - Bugatija Chiron. Hiljadu i po konjskih snaga, hibrid, još uz to jako dobrog izgleda. Sve to nastalo je u Švedskoj zahvaljujući, pre svega, jednom čoveku koji je pratio svoj san.

44-godišnji Kristijan Fon Konigseg je kao tinejdžer počeo da zarađuje novac. Između ostalog, radio je u predstavništvu Suzukija, a zatim i u špediterskoj kompaniji koja je, takođe između ostalog, prodavala i smrznute piliće. Ubrzo je shvatio da ga to baš sve i ne interesuje i tri godine kasnije osnovao je svoju firmu jer mu je san od malih nogu bio da stvara automobile. 1994. Koenigsegg je postao stvarnost. Ali, prošlo je dobrih 8 godina do prvog modela. Upornost se isplatila. Model CC8S udario je na drum, usledili su ostali. Među njima i CCXR kojeg je prestižni magazin "Forbes" 2009. proglasio jednim od lepših automobila u istoriji. Sve je napredovalo - tehnologija, ideje, pa i sam Kristijan. 2010. stigao je zastrašujući Agera kojeg su pratili modeli sa dodatkom nekog slova. Lestvica je podignuta jako visoko sa modelom Regera. Čini se da je Koenigsegg trenutno nedodirljiv. Kompanija zapošljava oko 100 radnika i od svakog automobila profitira između pola i dva i po miliona dolara. Opet, sve zahvaljujući jednom čoveku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Želite da radite u Koenigseggu?

 

koenigsegg%2040.jpg

 

Ukoliko ste pokušali da dobijete posao u Rimcu i niste uspeli, možete pokušati kod drugog proizvođača super automobila. Švedski Koenigsegg je naime objavio globalni konkurs u kome traži čak 40 radnika, koji će učestvovati u razvoju novih super automobila, a počeće na modelu Agera RS1, koji je nedavno predstavljen na salonu automobila u Njujorku. S obzirom da Koenigsegg sve proizvodi u kući, počevši od motora, menjača, elektronike i programske podrške, raspon poslova je veoma raznolik, pa proverite na njihovom sajtu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: U poseti Koenigseggu

 

Pogledajte kako izgleda fabrika u kojoj će se praviti i njihov najnoviji model Jesko sa 1.578 konja, maksimalne brzine oko 480 km/h, sa cenom od 3 miliona dolara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg proizvodi karbonske delove za Tesline automobile

 

221918-tesla 01.jpg

 

Kompanija Koenigsegg je počela da proizvodi karbonske delove za Tesline električne automobile. Odmah na početku treba reći da Koenigseggovi karbonski delovi ne idu direktno kompaniji Tesla nego tjuneru Unplugged Performance, kao i da je reč o kompaniji pod nazivom Koeingsegg Advanced Manufacturing, koja pripada poznatom brendu i koja pomenute komponente proizvodi na istoj proizvodnoj traci kao i delove za Koenigseggove automobile. Tjuner Unplugged Performance te delove koristi za unapređenje Teslinih električnih automobila, a reč je o manjoj kolekciji karbonskih spojlera za osnovni Model 3, brzi Model S i praktični Model X. Osim toga, za Model 3 su u ponudi karbonski blatobrani. Spojler košta najmanje 1.545 evra, dok za set blatobrana treba izdvojiti 7.830 evra. Ponuda karbonskih komponenti će uskoro biti proširena, a očekuju se i spliteri. Što delovi budu veći, cena će rasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...