Jump to content
FAS Goran
Skovisa

Fiat Stilo - problem sa instrument tablom

Recommended Posts

ja sam uzeo tablu sa 20k km vise, u sustini me ne interesuje koju kilometrazu sat pokazuje, a potencijalni kupac ako bude gledao auto preko kilometraze a ne preko stanja auta, takav kupac je tele i velika je sansa da mu uvale lesinu sa malom kilometrazom pri kupovini. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uspio sam sa ovim trikom da vratim instrumnet tablu u funkciju, nisam puno vjerovao ali proradila je, raskopcao sam akumulator i ostavio 10-15 minuta, pa ponovo skopcao i proradi,hvala svima na pomoci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zato sam i rekao gore da bi to trebalo da se uradi, jer postoji neki bag koji se tako resava :D

Svaka cast kolega :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, zanima me da li je neko imao problem koji je sledeci,

u autu mi se sve vreme cuje da radi kao cd na prazno a nije to u pitanju,

a taj zvuk mi se poklapa sa blinkanjem kilometraze na displeju, nisam ka do sada

cuo ali sada mi strasno ide na zivce, a ne mogu da provalim odakle dolazi, inace

prethodni vlasnik mu je promenio komplet kilometar sat, pa ako neko ima neki savet,

hvala unapred. :)

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče kilometar sata negde sam pročitao da je blinkanje kilometraže posledica manipulacije sa kilometražom, ali, napominjem da sam to negde pročitao i ne znam da li je 100% T. A što se tiče tog "zujanja", nije isklučeno da (ako imaš automatsku klimu) je jedan od motorića pokidao osovinicu za pokretanje klapne, pa ne može da nađe svoju poziciju i konstantno "vrti" i zuji. Moguće je i da motorić za otvaranje ulaska spoljnog vazduha takođe, kad je u poluotkazu, ima iste simptome. Proveri, pa javi... 

Edited by zoranbr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako. Sredih ja i napokon registrovah mog Stildzu. Odradjeni servisi,izlemljene zice sto izeli misovi i sve radi super. 

Kad ne lezi vraze poce tabla da brljavi. Ponekad pri davanju kontakta,nekad u voznji odjednom popadaju sve kazaljke,smrzne se bord kompijuter,nista od lampica ne svetli sem prokletog air-bag. :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

Traje tako neko vreme pa proradi pa opet nece i tako u krug. 

Pomislio bih da mi je tabla crkla ali kad tabla ne radi onda ne radi ni pozadinsko osvetljenje komandi klime i ona grupa tastera za bord,maglenke i ostalo levo od volana.

Ciscena tabla sa osiguracima kod akumulatora,ciscene kleme,dzek na tabli ok.

 

Ima li neko ideju ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je i kod mene bilo i onda mi je skroz riknula i otisao do Indjije i uzeo drugu polovnu za 3000 dinara namontirao i radi kao sat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sam resio problem. Onaj veliki osigurac od 20A na kutiji kod akumulatora nije imao dobar kontakt,kad njega mrdnem sve proradi.

Nadam se da je to. Ako njie onda pravac auto-otpad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bas tako.Uzalud sam se ponadao,danas opet nece da radi. Sutra idem kod elektricara da vidim sta je u pitanju i koliko ce da me kosta to zadovoljstvo.

Najgore mi je sto ne znam sta je uzrok kvara. Da znam sigurno da je do table odavno bih je bacio i kupio drugu. Ali mi se ne daju novci za tablu ako je uzrok neki kontakt ili neka druga glupost.

Zbunjuje me to sto kad ne radi tabla ne radi ni osvetljenje klime i dugmica za bord. Mada je pitanje kako su Zabari vezali instalaciju.

Videcemo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je to tako, onda ne mora da znaci da je tabla.Da nisu neki releji ili slaba masa? U svakom slucaju, ako te zanima, imam abarth tablu za prodaju.Ako ne, ima par ljudi na forumu ovde da prodaju obicne table, vec dugo vremena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

da nije mozda glavno napajanje za kutiju osiguraca u kabini, trebalo bi da ima dve zice koje idu iz motornog prostora na kutiju, nemam stila  pisem na osnovu iskustva sa drugih auta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciscena tabla kod akumulatora i tabla u kabini,sve releje sam otvarao izgledaju kao novi.

Ne znam koji relej komanduje tablom (ako ga uopste ima). Gledao sam i na eLearn i autodatu i workshop i nisam uspeo da ga nadjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pitao ove iz BG koliko rade table odnosno popravku kad su mi rekli 6000 samo sam nazvao ovog lika iz Indjije i uzeo za 3000 namontirao na licu mesta 15 minuta skidanje moje i stavljanje te sto sam kupio.Spojio na moj laptop dijagnostiku i pregledao da lisve radi dao coveku pare i vratio se za Novi Sad.Sto se ice tabli mnogi su rekli kao uzmi abart uzmi od multidzeta ja reko original za JTD ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa moguce je da je od multijeta malo kvalitetnija posto je kasniji model. Valjda su se kasnije malo opametili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma isto je to sve, samo je lepša :D od mjtd je bela.

I meni je sumnjivo što se gasi svetlo i na klimi... jel imaš plastični poklopac preko akumulatora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam poklopac. Rasturao sam kompletnu tablu sa osiguracima,ocistio sve kontakte i naprskao sa WD40.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novije table su bele,a MJTD iz 2002 nije razlika je samo u pokazivacu brzine koliko znam.

 

Da li je bio multijet 2002. godine?

Ne znam, nisam bas informisan, ono sam napisao iz glave...Ne drzite me za rec :)

 

 

Nemam poklopac. Rasturao sam kompletnu tablu sa osiguracima,ocistio sve kontakte i naprskao sa WD40.

 

Oce kod onih koji nemaju poklopac preko akumulatora da se nakvasi ta tabla sa osiguracima posle pranja i onda im brljavi ceo auto. Desavalo se da nece da se ugasi, ostane da radi a kljuc izvadjen iz brave, i slicno...

Zato sam odmah posumnjao na to... Ne znam kada je to pocelo da ti se javlja? Seti se da li si neposredno pre toga prao kola ili je na neki drugi nacin voda mogla da dopre tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo to ako nemas poklopac hoce da se nakvasi kutija sa osiguracima i onda ceo auto pobrljavi ja nisam mogao da ugasim auto posle pranja.Izbacivao greske medjutim kad ga nekako ugasim pa opet upalim sve nestane.Sad kad imam tu zastitnu plastiku nemam problema sa ime.Neki su rekli da oce i od starog akumulaora da rikne tabla pa sam ja kasno to zamenio tek sad kad je i akumulator riknuo pa sam uzeo jacu amperazu.bila je cinimi se 55 sada je 74 ako se nevaram.Tako da ti ja preporucujem da polako trazis po oglasima tablu.Nisi rekao ili ja nisam skontao koji je auto u pitanju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...