Jump to content
FAS Goran
Skovisa

Fiat Stilo - problem sa instrument tablom

Recommended Posts

Pozdrav svima! Nov sam na forumu pa ako moze mala pomoc ako je neko imao slicnih iskustava! Naime,skoro sam kupio Stilo 2004 god 1.9jtd i do sada nisam imao kontakta sa fiatovim vozilima. Za sada mislim da nisam pogresio,ali imam problem sa instrument tablom. Kazaljka za temperaturu seta od pocetka pa do crvene linije. Ujutru kad udjem u auto ona stoji na pola,a auto nije ni paljen! Takodje i kazaljka za gorivo nekad radi,a nekad ne. Moze li neko da mi kaze da li je imao slicnih iskustava i sta treba da radim i koliko mogu da verujem ovoj kazaljki za temperaturu?!

Jos jednom pozdrav svima i unapdred hvala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

imao moj drugar isti problem.

resio ga je zamenom instr table.ebi ga !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko kosta tabla i gde mogu da je nadjem? Hvala ti u svako slucaju :p:D

Ako jos neko zna neka javi,jbg ja do sad vozio uglavnom nemce,do sad nisam imao ovakvih problema... :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas u Sapcu i kosta izmedju 50 i 60e!Jel imas Asr na autu?Jer vecinom su sa Asr malo teze se nalaze bez njega!Zeznuto je kad se stavi pisti non stop Asr pa mora da se prepravlja da se iskombinuje sa starog na ovaj sto kupis to moze da odradi neki dobar elektricar!

Iphone 4 16gb Tapatalk

Edited by Ivan83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema ASR...hvala u svakom slucaju! Velik pozdrav Dobri Ljudi! Ako mi jos nesto zatreba,eto mene opet! Mada mi se svidja ovaj forum,cesto cu navracati!!! ;):D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam tablu...tj kontrolni sat. SAd imam jos jedno pitanje u vezi toga :D

Da li se menja kilometraza ukoliko se zameni kontrolni sat ili ostaje ista?

Hvala unapred...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilometraza ce ti biti od novog sata znaci stara km sa sata ne moze da izadje na novom! Jedino ko se bavi km da ti nasteluje na tvoju na tom satu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima...

Jedno pitanje za nekoga ko zna ili je imao slicnih problema:

Ne radi mi kazaljka koja pokazuje nivo goriva i kazaljka koja pokazuje temperaturu motora. Kupio sam polovnu tablu tj kontrolni sat i sad me interesuje da li ce da se promeni kilometraza ili ostaje ista?! I da li ce posle toga da se pojave neke greske na kompjuteru? Da li treba posle toga da se kaci na dijagnostiku i sl? Hvala upapred...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se menja tabla mora dijagnostikom da se menja kilometraza. Ako samo menjas `saraf na saraf` - ostane ti kilometraza od auta sa kojeg je skinuta tabla a centralni racunar nastavi da `vozi` svoju redovnu km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam gde bi mogao biti problem. Skinuo sam minus klemnu i one tri matice sto su pricvrsene na nju. Sve dobro ismirglao zajedno sa klemnom. Ozivela je tabla, ali i dalje ponekad ostane "bez struje". Uglavnom je problem sa - vodom, moguce i sa samim spojem na sasiju. A nemam vremena da cackam danas videcu da lisutra mogu sam ili da ga vozim kod elektricara.

@Ivan83 Procesor je ispravan i digao sam mu takt za 43%. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procesor da malo radi a malo da ne radi? E to vec nije moguce koliko se ja razumem u procesore (a razumem se mnogo). Mozda neki deo u kontrolnoj tabli crkava, ali ako i postoji procesoru u njoj on ili radi ili je zauvek crkao nema izmedju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam otvarao sat i kada se procesor zagreje sat pocne da radi i cim se ohladi on prestani da radi.Razumem se i ja u procesore jer radim sa mobilnim telefonima.

Znam sta sam radio znam sta sam video tako da sto se mene tice toliko iz mog iskustva. Pozz :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a znal neko sto mi stalno svijetli onaj narandzasti trokutic na ins.tabli - znaci gori non stop vise tinja nego sto gori ... ne prijavi nikakvu gresku nego samo ostane upaljen prilikom davanja kontakta

sutra idem cisti to oko klema mozda pomogne ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje ti je na dijagnostiku da odes. A da li ti na displeju ispise neku gresku? Ja sam imao slican problem kada sam zaboravio vratiti osigurac i racunar prijavio gresku. Posle vracanja osiguraca ostao je taj trougao sa uzvicnikom. Na dijagnostici su mi ponistili tu gresku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nista ne prijavi u tome i jest problem prvo je svjetlila slabim intezitetom tj jedino ja sam to vidio :) kome god sam pokazo svi su govorili ma cini ti se al sad gori jace i gori non stop ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ stilo 1.9 JTD sivi

Evo ovde cisto mozes da bacis pogled kako se instrument tabla skida i kako sve izgleda kada se rasturi:

http://www.fiatforum.com/stilo-guides/96473-fitting-new-dials-cluster-gars5.html

A da se i ja pridruzim klubu, mozda nekom bude od koristi informacija...

Taman sam se u nekoj razmeni misljenja na temi o kupovini Stila skoro pohvalio da moj torinski vitez ;) za ovih 5 godina nije zabrljavio sa elektronikom, sem zamenjenog OCS... Kad ono cvrc, prizvah djavola :lol:.

Moj problem sa instrument tablom se manifestovao iskljucivo blinkanjem displeja - cas je radio OK, cas bi brljavio ili ispisivao celu matricu. Svi ostali instrumenti su radili normalno.

Ja sam procackao sve sto sam mogao - od D4 konektora, osiguraca, ciscenja mase do konektora na instrument tabli. Sacekao i par dana, reko' da nije neka vlaga slucajno u pitanju... Sve to bez rezultata.

Tako da sam skoknuo do Gorana na Altinu, tabla je morala da se skida i popravlja (kazu standardna boljka na Stilu), displej sada radi normalno. Gazimo dalje :thumbsup: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav društvo, na ovom forumu sam naučio puno o Stilu, imam ga već 5 godina, dobar je samo malo zeza instrument tabla s vremena na vrijeme. U vožnji počnu kazaljke, temperature, broja okretaja i brzine padati na nulu, a sve lampice se počnu paliti i gasiti. To potraje par dana pa prestane. Učestalost nema pravila, niti vlažno ili suho vrijeme. Motor normalno vuče kad se to događa. Možda neko ima iskustva pa molim pomoć.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...