sale nacionale 4 Posted April 20, 2014 Početkom juna planiram sa familijom dvonedeljno putovanje i odmor na relaciji:Beograd-Nova Gorica-Venecija-Verona-Milano-Lozana-Minhen(Salzburg)-Beč-Bratislava-Budimpešta-Beograd Evo cele okvirne rute na Google maps Primarni povod odlaska je venčanje moje sestre u Lozani, ali i poziv tetke da ostanemo u Beču na nedelju dana.Polako se pripremam i planiram gde spavati, šta obići uzput itd. Evo nekog preliminarnog plana: Dan 11. Beograd - Nova GoricaSloveniju dobro poznajem i put do tamo, tako da dotle nema nekih tajni i bezpotrebnih zadržavanja.Ženin drugar radi i studira u tom gradiću na slovenačko-italijanskoj granici. Trebali bi da stignemo tamo za 6-7 sati puta. Popodne treba iskoristiti za odmor u prirodi. Kod njega ćemo prespavati, pa rano ujutru krenuti put Italije. Dan 22. Nova Gorica - VeneciaNekih sat i po puta. Šetnja i kratak obilazak grada i doručak uz espreso. 3. Venecia - VeronaJoš sat i po do Verone. Popodne u Veroni. Obilazak grada. 4. Verona - MilanoPut do Milana u večernjim časovima koji treba da traje 2 sata. Prenoćište moram naći povoljno negde u Milanu. Dan 3Milano - LozanaCeo dan obilazak Milana, u popodnevnim časovima nastavak puta ka Švajcarskoj.Tu imam prvu dilemu oko pravca koji treba izabrati. Da li ići dalje prema Torinu E64 pa severno na E25 i E27 ili da se odmah iz Milana uputim severno E62 pored jezera pa na Brige i Sion. Tu su negde i kilometraže oko 330 km odnosno 4 sata puta. Kasno uveče stižemo u Lozanu gde imamo obezbeđeno prenoćište. Dan 4 i 5 Venčanje u Švici Dan 6Lozana - Minhen (Salzburg)Rano ujutru bi smo napustili Lozanu. Ovaj put mi je totalna nepozananica i mislim da će nam biti najnaporniji (6 sati) nakon slavlja... Možda se odlučimo i da ne idemo do Minhena nego produžimo do Salzburga ali preko Insbruka i tamo prenoćimo. Načuli smo da je jako lep gradić. Ako ima neko preporuku kuda ići, šta posetiti i gde prenoćiti neka predlaže! Dan 7 - 12Minhen (Salzburg) - BečOko 3 sata puta stižemo na drugo glavno odredište i tu bi trebali da provedemo narednih 5 dana.Planiramo za to vreme da jedan dan skoknemo do Bratislave. Ako ima neko neki predlog kuda ići i šta posetiti neka javi. Dan 13Beč - BudimpeštaPokret iz Beča rano ujutru. Dva i po sata puta i onda ceo dan obilazak Budimpešte. Noćenje na Balatonu. Dan 14Balaton - BeogradPovratak u Beograd, možda svraćanje u Segedin ili Suboticu na Palićko jezero na pauzu za ručak. Šta kažete??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 20, 2014 Jel ides sa 500Lom Brine me jedino da ti ne dosadi obilazak gradova ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted April 20, 2014 Da sa Elom nego šta Ako dosadi i ako upekne vrućina, će da skratimo. Videćemo. U svakom slučaju, ako je neko pregazio ove deonice, značili bi mi saveti. Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 20, 2014 Znam samo da jedan dan nije dovoljan da se obidje jedan grad i da ti bude lepo. U svakom gradu koji nameravas da vidis a ne da samo prodjes kroz njega , trebalo bi da prespavas da bi sve bilo prijatno i opusteno.To je jedini savet koji mogu da ti dam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 20, 2014 Ma kakvo spavanje, treba ti vodic i par dana. Ovo na jedan dan ne valja, ima samo da projuris i pazis na saobracaj i nista drugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted April 21, 2014 Hvala ljudi, verovatno ste u pravu, sad već vidim da će biti redukcije. Već vidim da će otpasti Milano u odlasku i Budimpešta u povratku. Jer za njih treba svakako više dana kao npr što ćemo provesti u Beču.Naravno nisam ni planirao da se šetam ceo dan po gradu i da obulazim sve znamenitosti, nego jednu eventualno dve najzanimljivije destinacije u gradu. Geldam putarine na amss. Još mi je putarina kroz Italiju ostala nepoznata, vinjete ili na naplatnim rampama se plaća? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted April 21, 2014 Mislim da si napravio dobar plan. Ja sam obišao gotovo sve navedene gradove i mislim da je uz dobru pripremu obilaska ceo plan potpuno realan. Naravno da nećeš obići svaki ćošak svakog grada, ali poređenja radi ja sam u jednom danu ujutru posetio parlament u Beču, obišao Bratislavu (tvrđavu i uži centar), svratio na Balaton (na 45min) obišao Budipeštu (najbitnije građevine i Citadelu) za 3-4 sata i stigao u Beograd. Tempo jeste bio ludački, ali ti nigde nemaš ni pola od toga tako da mislim da je realno ovo što si napisao. Što se tiče putarine u Italiji - naplatne rampe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted April 21, 2014 Slazem se da je jedan dan malo za obilazak grada, ostaces u jednom trznom centru pola dana i dok rucate prodje dan. Takodje savetovao bih te da ne razmisljas o Torinu i tunelima jer su skupi. Bolja varijanta je Lugano, ima sta da se vidi a i u Svajcarskoj je vinjeta. Od Torina do Frejusa ili Simplona nema sta da se vidi a skupoooo izadje. Kada krenes iz Lozane idi do Berna autoputem pa do Lucerna nacionalom, uzivaj u voznji. Zatim zaobidji Cirih pa izadji na Bodensko jezero pa pored njega. Moj savet je da ne ides u Minhen ako nemas neku potrebu vec da izadjes u Austriju na Bregenc ili Au-Lustenau pa u Insbruk. Tirol je prelep. Austrija takodje ima vinjetu. Ako ne zuris onda iz Insbruka preko brda u Bisofshofen pa Licen, Grac, Maribor i kuci. Bice ti bolja varijanta nego da ides u Bec, Bratislavu i Pestu, skuplja varijanta a malo dana imas pa ces sve vreme provesti u putu. Opet, kako hoces ali razmisli o ovome ako volis uzivanje u prirodi. U Italiji se putarina placa na rampama ali ubacujes tiket natraske nekoliko puta, aparat ti pokusava da objasni pa na kraju digne rampu i ne platis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted April 21, 2014 Takodje savetovao bih te da ne razmisljas o Torinu i tunelima jer su skupi. Bolja varijanta je Lugano, ima sta da se vidi a i u Svajcarskoj je vinjeta. Od Torina do Frejusa ili Simplona nema sta da se vidi a skupoooo izadje. Znači ova varijanta Verona - Lugano - LozanaHvala puno!!! Sad smo se setili da su nam u Luganu dugo živeli jedni rođaci, pa ćemo ih kontaktirati za prenoćište. Bolja varijanta nego Milano svakako! Kada krenes iz Lozane idi do Berna autoputem pa do Lucerna nacionalom, uzivaj u voznji. Zatim zaobidji Cirih pa izadji na Bodensko jezero pa pored njega. Moj savet je da ne ides u Minhen ako nemas neku potrebu vec da izadjes u Austriju na Bregenc ili Au-Lustenau pa u Insbruk. Tirol je prelep. Austrija takodje ima vinjetu. Lozana - Bodensko jez Bregenc - Insbruk Možda ne bi bilo loše tu u Insbruku negde prespavati. Svaka preporuka je dobrodošla.Svakako posle toga idemo u Beč, jer nas tamo očekuje tetka i prijatelji na nedelju dana. Ako ne zuris onda iz Insbruka preko brda u Bisofshofen... Opet, kako hoces ali razmisli o ovome ako volis uzivanje u prirodi. Insbruk - Bišoshofen - Beč Aj molim te pogledaj rutu na linku. Da li si mislio na put tj isključenje kod WÖRGL put 178 pa posle 164. Samo da to nisu neke kozije stazice majku mu. A svakako volimo vožnju po prirodi. Posle gore na autoput Salzburg, Linc i onda Beč. Hvala ti u svakom slučaju na savetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted April 21, 2014 (edited) Mislio sam ovakohttp://goo.gl/maps/wQNCZ Mada, mozes da zaobidjes Cirih i na ovaj nacinhttp://goo.gl/maps/41kdjLepa su jezera, planine, tuneli i naselja i u tom delu Svajcarske. Ako vec ides u Bec onda ne silazi sa autoputa u Verglu vec idi u Nemacku na Kufstajn-Kifersfelden pa na A8 kod Rozenhajma ka Salcburgu. Brze ces stici. A ako imas vremena i volis voznju po brdima i planinama prelepog Tirola onda idi po 164 ili po 165 ka Bisofshofenu. Ako bilo sta zatreba, pitaj. Srecno. Edited April 21, 2014 by sindrom Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted April 22, 2014 Mada, mozes da zaobidjes Cirih i na ovaj nacinhttp://goo.gl/maps/41kdjLepa su jezera, planine, tuneli i naselja i u tom delu Svajcarske. Ova varijanta mi se više sviđa! Daj reci mi što bi išao gore na Au, ako idem na Insbruk? Kontam da mi je bliže da preprečim preko fuckin Lihtenštajna koji mi deluje egzotično za posetiti, a onda se kod Feldkirch-a uključim na E60 ka Insbruku. Jedino ako je put loš, onda da... U zavisnosti od vremena i umora ću odlučiti da li preko švabije ili na Bišoshofen. Ako odem na Nemačku, da li se za to parče autoputa plaća putarina ili vinjeta? Možda mi je onda isplativije da ceo put idem kroz Austriju iako je malo duže. Još jedno pitanje. Da li je za sve te zemlje koje prolazim potreban PP aparat? Sada kad sam otprilike definisao rutu, polako sabiram troškove koji mi predstoje. Okvirno 3000km, 36h puta i cca 500e troška za gorivo i putarine.Kontam da će za dve osobe dva noćenja u Luganu i u Insbruku koštati još oko 200e.Trošak za klopu i potrepštine uz put (pošto boravak kod sestre i tetke neću računati) 100e. Znači ukupno 800-1000 e će izaći putešestvije što svakako nije malo novca, a ni vremena u putu, ali pre svega razlog zbog kojeg idem (venčanje moje sestre) i avanturistički duh, pravdaju ovaj odmor! Kontali smo i avion, ali to bi nas izašlo cca 400e BG-Lozana i bez posete svih ovih gradova i boravka u Beču. U svakom slučaju jedva čekam ovo putovanje!!! Već sad me vata neizdrž!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted April 22, 2014 U Lihtenstajn nisam nikada ulazio a ostali prelazi izmedju Lihtenstajna i AU-Lustenau mislim da su malogranicni pa ti kao stranac neces moci preci. Au-Lustenau je internacionalni prelaz, prelazio sam nekoliko puta. Mozda da probas iz Buksa u Vaduc, mada, kazem nisam nikada ulazio u Lihtenstajn, ne znam kako je tamo... Kroz Nemacku putnicki automobili ne placaju putarinu. Planiraju da uvode placanje za strance pa je frka u parlamentu oko toga. Sto se tice spavanja, probaj da potrazis na netu hostele i prijavis se putem neta, kostaju desetak evra po osobi. Nisam nikada to radio ali mi pricala drugarica da je jeftino ali nije nesto narocit smestaj, to je ipak za studente i ucenike koji putuju sa malo novca. Radije bih koristio varijantu privatnog smestaja u seoskim gostionicama, toga ima po Tirolu i Bavarskoj.Ah, da, PP aparat. Niko to ne trazi nigde ali ipak ga ubaci jer moze da naleti kakav baksuz. Inace postuj saobracajne propise i policija te nece nigde zaustaviti osim na granicnim prelazima.P.S. U Svajcarsku ne nosi alkohol i cigarete niti ih sakrivaj negde u autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted April 27, 2014 (edited) Kolega, ako hoces da ustedis na putarinama, mani se CRO, SLO i ITA jer deeeeeruu! Ja sam par puta picio do Svicei nazad preko tih zemalja. Ako budem isao sledeci put autom idem preko HUN, AUT i pravo u SUI. Dalje je, to je tacno, ali imas samo nasu putarinu, HUN vinjetu od 7eur za 4 dana, AUT vinjetu od 8eur za 10dana i SUI vinjetu od 32eur do kraja januara 2015 god. Ako bas hoces preko ITA u SUI, onda mozes vozicem preko Simplona i pravo ulazis u Brig. https://maps.google.com/maps?saddr=%D0%92%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B0,+%D0%98%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%98%D0%B0&daddr=Brig,+Suisse+to:%D0%9B%D0%BE%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%B0,+%D0%A8%D0%B2%D0%B0%D1%98%D1%86%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B0&hl=sr&ie=UTF8&ll=46.195042,10.612793&spn=4.63111,10.821533&sll=46.046548,9.168091&sspn=2.321842,5.410767&geocode=FbBVtQIdBbinACnj4JtpaF9_RzFbWYJoY1r4Uw%3BFSm5wgIdW-F5ACmtMu-iLWmPRzF0v34tz53wfw%3BFZrWxQIdfThlACnlp4nNPimMRzFe7uLKyT8X6w&oq=brig++&mra=ls&t=m&z=7 http://www.sbb.ch/en/station-services/car-bike/car-trains/autoverlad-simplon.html Ja sam poslednji put isao preko planine. Ima 35km vijugave voznje od Iselle di Trasquera do Briga. Preko ovih ''skupih zemalja'' treba ti oko 14h do Lausanne. U svakom slucaju, spremi se da padnes u nevest od lepote svega sto ces videti u SUI., ako nisi do sada bio tamo. Bon voyage!! Edited April 27, 2014 by gile smederevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted August 23, 2014 Konačno se vratih sa odmora pa da dovršim davno započetu temu.Svadba kod moje sestre u Švici se nešto odložila za avgust, što je nama još više odgovaralao. Poslušao sam Gileta i ipak se odlučio za varijantu H-A-D-CH i obratno. Zbog klilnke smo morali da podelimo put na 2 dana sa spavanjem kod rođaka u Beču. Paralelno sa nama na put su krenuli i moji matorci (cale, keva, stric i strina) sa A klasom preko HR-SLO-IT-CH Krenuli smo na put u četvrtak 7.8. u 9h iz Beograda. Vreme oko 20C, oblačno bez padavina, idealno za put. Prva pauza na izlasku iz Srbije pre Horgoša na molovoj pumpi. Dopunio rezervoar, pazario vinjetu za Mađarsku za dinare. Uzeo sam za mesec dana, jer je povoljnije nego dve od dve nedelje. Malo smo se odmorili i pravac granica. Na Horgošu smo sva sreća prošli lagano. Čim se pređe granica, ide i spajanje autoputa sa krakom iz Rumunije, pa znatno gušći saobraćaj sve do obilaznice oko Budimpešte, gde počinju prve gužve. I čim smo izašli sa obilaznice i mislili da će se gužva rasčistiti, nalećemo na kolonu koja stoji. Od nekog našeg kamiondžije koji je isto čekao u koloni, saznajemo da je nakon 5 km došlo do prevrtanja kamiona pa su morali da blokiraju tu deonicu. Tu smo izgubili 2 sata. Slikao sam par zanimljivih primeraka automobolia. Sva sreća pre nego što smo trebali da se isključimo kao i svi ostali sa auto puta na neki bajpas, radnici su otvorili blokade i nastavili smo dalje. Ujedno je i počeo kratkotrajni pljusak baš kada smo prošli pored sklonjenog kamiona. Do Austrije nakon tog incidenta, nije bilo većih zadržavanja. Uz put su predivna polja vetrogeneratora koji iz daleka i na ovim slikama možda izgledaju sićušno ali su u osnovi prečnika oko 5 metara i visoki možda i preko 30m. Na fiktivnoj granici stajemo na pumpu da pazarimo vinjetu za A. U ovom slučaju je isplativije uzeti dve od 10 dana nego jednu od mesec. Pre Beča su neki radovi na autoputu, a i u samom gradu se samo nešto radi, pa navigacija ume da se zbuni jer novih petlji i puteva nema na mapi. U suštini je sve sjajno obeleženo tako da smo bez pomoći ''Nevene'' uspeli da stignemo na odredište bez većih problema oko 18h. Znači ovu deonicu koja je realno trebala da se pređe za 7 sati mi smo produžili zbog nezgode na 9h. Čim smo stigli osveženje za vozača. nastavak sledi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted August 23, 2014 Ovo aerodromsko pivo? (Schwechat)Prva slika je namenska za mene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted August 23, 2014 Da da Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted August 23, 2014 Inače u tom mestu Schwechat gde je aerodrom i pivara se nalazi i rafinerija OMVa. Ona se vidi na ulazu u Beč sa leve strane kada se ide iz pravca Mađarske. Nakon odmora sutra ujutru oko 9h napuštamo Beč i nastavljamo dalje prema Švici. Opredelili smo se za najbržu rutu tj. preko Minhena. https://goo.gl/maps/J5FyT Za razliku od prilaza Beču, deonica od Beča do Salzburga u mnogo boljem stanju. Nema velikih zadržavanja i put je sjajan. Kod linca stajemo na Shell pumpi da natankamo gorivo i napravimo pauzu. Evo par fotki sa te deonice. Prelazak u Nemačku, opet samo formalni punkt i obaveštenje o ograničenjima. Autoput >> preporuka 130 km/h Bez zadržavanja do pred Minhen, kada se dešava veoma zanimljiva situacija. Na displejima iznad puta najavljuju kolonu tj gužvu za razliku od ovih naših koji su skoro postavljeni na ulasku u Beograd. Samo odjednom vidim švabe pale sva četri migavca i zabod u kolonu, koja se doduše lagano pomerala, sve do izlaska na obilaznicu tj isključenje za pravac E54 tj Memingem-Lindau. Još jedna zanimljiva stvar je ta što pored 4 trake otvaraju za prolaz i zaustavnu traku sa signalizacijom iznad puta, pa na taj način dosta ubrzavaju ovakve gužve. Naravno situaciju koristim da uslikam zanimljiva prevozna sredstva koje furaju švabe. Nekako se iskobeljasmo iz Minhena, jel je bilo radova i kroz jedan deo obilaznice koji prolazi kroz grad, tako da smo izgubili tu jedno sat i po, ali nam nije teško palo jer je malecka prespavala sve do Švice. Onda ide sjajno parče crnog asfalta sve do poslednjeg mesta u Švabiji Lindau pored Bodenskog jezera. Na toj deonici, bez puno saobraćaja, se bez po muke stigne fićkom 1,4 do 180km/h, a da se uopšte ne oseti jer je buka u kabini od guma, a i motora ista kao i u normalnim uslovima pri recimo 130km/h. Potrošnja u tim trenutcima na 4500 obrtaja oko 9,5l po bordu. I taman kad misliš da si pobesneo max pored tebe prozuji neki ferrari koji ide pitaj boga kolko. Nakon toga, opet kratak ulazak u Austriju i tunel pored Bregenca dugačak jedno desetak km. Trenutak kada se ugleda svetlost na kraju tunela je prava satisfakcija. Inače svi tuneli kroz koje smo prošli su perfektno osvetljeni, obeleženi i što je zanimljivo u mnogima se prave račvanja, pa se tako jedna traka se samo u jednom trenutku odvoji a tripuješ da će isključenje biti nakon izlaska iz tunela. U jednom malom mestašcetu Lustenau pre prelaska u Švicu, sipan pun na Agipovoj pumpi po 1,3 EUR jer je preko grane dosta skuplje tj 1,6 EUR ili ti 1,85-1,9 franaka. Sledi granica A-CH oko 15h. Na austrijskoj strani nigde nikog, pređe se most i onda mala kolona gde primetim carinike koji pregledaju dokumenta. Naravno jedino nas iz Srbistana izdvoji iz cele kolone da pogleda da li ima neki Šnaps ili cigarete viška. Počeo da me ispituje dokle idem, koliko ostajem... Ali kada je video bebu u sedištu brzo je zatvorio gepek i ljubazno poželeo srećan put. Odmah tu na granici, kod neke tetkice koja stoji kraj puta, mogu se pazariti vinjete koje važe do kraja januara 2015. godine i košta 40 franaka. Put koroz Švicu upicanjen do maksimuma, ali i ovi besni konjanici koji su divljali po Nemačkoj idu po ograničenju i ni km/h više. Disciplina je neverovatna uprkos činjenici da nema ni od korova... Ali zato kamere rade posao, pa ni najbogatiji ne smeju sebi da priušte paprene kazne. Na putu prema Zurichu povećan intenzitet saobraćaja, ali nema prevelike gužve. Sve dok nismo stigli oko 16h na severni prsten obilaznice i tu se zabada kolona duga, verovatno jedno 10 km, za sat vremena mislim da smo se pomerili jedva 200-300m. Pokušao sam u par navrata da se isključim na neke alternativne puteve preko sela, ali me Nevena opet vraćala ka autoputu gde je opet bila kolona. Imali smo u planu da odmah taj dan se pičimo do Lozane koja nam je krajnje odredište, ali s obzirom da se tad klinka unervozila odlučili smo da prekinemo putešestvije i da prenoćimo kod moje sestre i zeta kod kojih smo inače hteli da svratimo u povratku. Oni su uz put, u mestu Wettingen kod Badena. Ispostavilo se da je isključenje kod Regensdorfa https://goo.gl/maps/ZoLby bio pun pogodak jer smo kasnije saznali da je u tunelu koji je sledio na autoputu, bila saobraćajka i da je gužva bila do 21h na toj deonici. A mi smo za pola sata preko živopisnih sela stigli do njigove gajbe oko 18:30. Predah je svakako svima dobro došao ! 3. deo sledi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted August 23, 2014 Te, da kažem, alpske zemlje (Austrija, Švajcarska, Nemačka, Slovenija) su mi prelepe... Mnogo mi se sviđa njihova priroda, mnoštvo planina i šuma, a i gde je trava zelena, a ne spržena žuta Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted August 23, 2014 Lepo ste se navozili, nego kako je crvenko podneo taj put? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted August 24, 2014 Podneo je vrhunski, fala Bogu nikakvih problema usput. Buka u kabini na prihvatljivom nivou, verujem da bi bilo još bolje da nisu ove eco-conti gume na njemu. Tempomat je na ovim dužim putovanjima zakon! Udobnost sedišta sasvim zadovoljavajuća, uprkos kritikama o kratkom sedalnom delu. Njihova ergonomija te drži u polu-uspravnom položaju za šta smatram da je posle dužeg puta bolje nego da si zavaljen. S obzirom da su mi pre tri godine u puntu otekle noge i da sam se sav pokočio do Grčke, u fićku stvarno još nisam osetio ove probleme. Preglednost okoline zbog velike površine stakala fenomenalna. Verujem da bi efekat uživancije u predelima oko i iznad puta bi bio još jači sa panoramom. S obzirom da smo bili većinu puta dupke puni, prezadovoljan sam sa potrošnjom koju ću na kraju rekapitulirati. Znači sipaš, voziš i ne misliš. Za to vreme moji su krenuli sa stričevom A klasom 2004 god. 1,7 CDI. Potriošio je više od litar ulja, dosipao u par navrata. Otkačio im se šus pleh dva puta, pa su morali na kanal u švici, sva sreća neki naš bio u servisu pa im nije naplatio. Show program. Fala Bogu otišli i vratili se živi. E mrtav sam umoran sad, odo na kunt, nastaviću dalje priču sutra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted August 24, 2014 Svaka cast druze na detaljnom opisu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted August 24, 2014 Sale, svaka cast na putopisu bas je inspirativan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted August 25, 2014 Svaka cast na pisaniji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted August 25, 2014 U onom malom Lustenau pola naselja su Macvani. Da si progovorio srpski iznenadio bi se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted August 29, 2014 (edited) Eto vidiš... Ma bilo je uz put dosta naših. Ablenduju kad vide fićka, mašu... jedan švajcarac sa belim X6 vozio jedno vreme pored mene ja ga uopšte nisam izvalio dok mi nije svirnuo i pokazuje 3 prsta. No da nastavim priču. Odmorismo mi kod sestre i zeta, presapavali noć i ujutru nastavili put Lozane. Ruta smandrljana sa uživanjem Ossona. Inače čovek u čijem je posedu to parče brda, renovirao stare kuće i napravio bungalove u kojima smo prenoćili. Divota od predela, pogled puca na vrhove pokrivene snegom, potočić koji žubori se prepliće sa stazicama od kamenja... Ma fantazija! Opšti utisak koji nas prati od kako smo ušli u Švicu, je da je neverovatno kako je svaki pedalj zemlje uređen i iskorišćen. Pa tako i u ovim zabitima sela funkcionišu perfektno, ima ljudi koji tu žive i bave se turizmom i poljoprivredom kako leti tako i zimi. Evo i par slika iz Osone. Fešta je mogla da počne. Za dobru atmosferu su se pobrinulo orkestar cigojnera iz bugarske. Svaka im čast odvalili su kako sviraju! Klope je bilo u izobilju, ali njihovi sirevi i vino su ostavili najjači utisak. Super je bila animacija u ponoć kada smo puštali balone u obliku srca. Veselje je potrajalo do ranih jutranjih časova... Smeštaj je bio sjajan. Ništa luksuzno, ali sve čisto i kvalitetno urađeno, nekako toplo i ušuškano, tako da smo spavali ko jagnjići. Verujem da je zimi za odmor tu još lepše. Sutra nakon čila, šetnje i sjajnog branča gde se pripremao njihov tradicionalni specijalitet sa topljenim sirom koji zovu raklet, vratili smo se u Lozanu, a mi odatle pravac natrag u Cirih. Nastaviće se... Edited August 29, 2014 by sale nacionale Quote Share this post Link to post Share on other sites