Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Dante Bg

Kako je naš predsednik ostao bez službenog vozila

Recommended Posts

Kako je naš predsednik ostao bez službenog vozila

 

Radnik mercedesovog servisa slupao je u četvrtak ujutru blindirano službeno vozilo predsednika Srbije, Tomislava Nikolića. Udes se dogodio tokom probne vožnje, nakon izvršene zamene guma na presednikovom Mercedes-Brabusu 500 GL.

 

7969011905347d417b9801544454849_640x3848

 

Tom prilikom, na blindiranom automobilu vrednom milion evra, koji je Srbiji uz još dva takva primerka poklonio šeik Abu Dabija, načinjena je totalna šteta. Vozilo, čiji je prednji deo potpuno uništen, odmah nakon uviđaja vraćeno je u servis. U MUP-u je rečeno da je do udesa došlo u četvrtak, 10. aprila, u 8.45 sati u Ulici Đorđa Stanojevića u blizini mercedesovog servisa na Novom Beogradu.

"Posle zamene guma, radnik je izvezao predsednički automobil na ulicu, ali je posle samo nekoliko minuta udario u autobus. Pretpostavljamo da je zbog prevelike brzine izgubio kontrolu nad vozilom i da nije mogao da se zaustavi na vreme", kazili su za Blic u MUP-u. Predsednikovo službeno vozilo nalazilo se u servisu zbog zamene guma. "Dobili smo informaciju da je radnik Mercedesa slupao automobil na probnoj vožnji", rekao je Borivoje Perović iz službe predsednikovog obezbeđenja. On nije želeo da odgovori na pitanje kako je moguće da bilo ko ima pristup, a kamoli da vozi službeni auto predsednika Srbije.

U vezi sa ovim incidentom, očekujemo saopštenje iz Predsedništva Srbije.
U međuvremenu, oglasio se i direktor policije Milorad Veljović, koji je izjavio je da MUP istražuje okolnosti pod kojima je slupan automobil predsednika Srbije.
U Mercedesu nisu želeli da komentarišu slučaj u kome je uništen automobil predsednika Srbije. Model koji je slupan izuzetno je skup pre svega zato što je u pitanju bilindirano vozilo za posebne namene. Drugi razlog je što je ovaj primerak Mercedesa GL dodatno unapredila firma Brabus specijalizovana za doradu vozila nemačkog proizvođača. Pored ovog, sada neupotrebljivog automobila, predsednik Nikolić koristi i Mecedesovu lumuzini od 620.000 evra koja je 2010. kupljenja za njegovog prethodnika, Borisa Tadića.

 

Praksa da zaposleni u ovlašćenom auto-servisu nakon obavljenog posla odvezu automobil na "probnu vožnju" nije novost. Tako je 2009. vlasnik Opel Corse OPC zahvaljujući ugrađenoj kameri otkrio da je radnik servisa vozio njegov automobil autoputem brzinom od 200 km/h. Da Srbija nije izuzetak, potvrđuje i nedavna vest iz Austrije, gde je majstor nakon popravke slupao mušteriji Lamborghini Gallardo.

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strašno.. Sad odgledah i ovaj snimak ovog lika koji je vozio Corsu koja se snima, ja ne znam kako bih se postavio u vlasnikovoj koži... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre sam pročitao vest na netu i nisam mogao da verujem.  :thumbdown:

Dakle, predsednikov automobil može da testira ko i kako hoće..... :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

KAda sam procitao vest, prvo sam se ulasio da nije Nesa opet ostao bez auta.... Za ove me mnogo zabole, kako dosao, tako i otisao....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazu na tv-u da ovaj radnik nije imao dozvolu, tj.da mu je istekla pre mesec dana... Najebao je, blago receno.. :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi jasno kakvu bezbednosnu organizaciju ima obezbeđenje oko predsednika kada u vozilo u kom se isti vozi može da sedne samostalno ko i kad hoće.

Mi bre više nismo ni banana država, mi smo samo teritorija!

Da nije smešno bilo bi žalosno!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I zakucao ga je u autobus, ne zaboravite tu veoma bitnu cinjenicu!
Na tv kazu da je steta oko milion dinara
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spominjao sam vec da sam prosli auto prodao nekom liku koji je serviser u mercu....

Verovali vi meni ili ne, upravo na B92 cujem ime i prezime coveka koji je vozio ovaj auto i 'ladno je to covek kome sam prodao svoj prethodni auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor sa 200 na sat slupao Nikolićev "mercedes"

 

Radnik „Mercedesa” slupao je juče ujutru blindirani službeni džip predsednika Srbije Tomislava Nikolića kada se tokom probne vožnje bukvalno zakucao u autobus.

 

456849_seikov-poklon-aci-vucicu220113ras

 

Šteta na Nikolićevom blindiranom džipu „mercedes-brabus 500 GL” vrednom milion evra koji je Srbiji poklonio šeik Abu Dabija totalna je. Prednji deo automobila je potpuno uništen i odmah nakon uviđaja vraćen je u servis.

 

Osim ovog sada slupanog džipa, predsednik Nikolić se vozi i “Mercedesovoj” limuzini od 620.000 evra koja je 2010. kupljena za njegovog prethodnika Borisa Tadića.

 

U MUP-u nam je rečeno da je do udesa došlo juče u 8.45 sati u Ulici Đorđa Stanojevića u blizini “Mercedesovog” servisa na Novom Beogradu.

- Radnik Marko Ivičić je posle zamene guma izvezao predsednički džip na ulicu, ali je nakon posle samo nekoliko minuta udario u autobus. Pretpostavljamo da je zbog prevelike brzine izgubio kontrolu nad vozilom i da nije mogao da se zaustavi na vreme. Šteta na Nikolićevom „mercedesu” je totalna, a vozač Ivičić je lakše povređen i prebačen u Urgentni centar - rečeno je „Blicu” u MUP-u Srbije.

 

Načelnik Odeljenja za zaštitu predsednika u Upravi za obezbeđenje MUP-a Borivoje Perović izjavio je dva sata posle udesa za „Blic” da je vozilo u servis upućeno u sredu radi zamene guma.

- Jutros smo dobili informaciju da je radnik „Mercedesa” slupao automobil na probnoj vožnji. Zvanično od „Mercedesa” još nismo dobili nikakav izveštaj, što znači da je za nas automobil još na servisu - rekao je Perović, koji nije želeo da odgovori na pitanje kako je moguće da bilo ko ima pristup, a kamoli da vozi službeni auto predsednika Srbije.

 

S druge strane, načelnik policijske Uprave za obezbeđenje Zoran Tomašević nije želeo da komentariše slučaj slupanog Nikolićevog džipa i kako je moguće da radnik servisa vozi auto predsednika Srbije.

 

- Borivoje Perović je načelnik Odeljenja za obezbeđenje predsednika Srbije i samo on može da vam da odgovore - rekao je Tomašević.

 

U „Mercedesu” juče nisu želeli da komentarišu slučaj u kome je uništeno vozilo predsednika Srbije.

- Našim klijentima je diskrecija zagarantovana - jedino je što su hteli da kažu u „Mercedesu”.

 

Šeik poklonio tri automobila

 

Džip „mercedes 500 GL” s oznakom „brabus” jedan je od tri skupocena auta koja je prošle godine Srbiji, tačnije Aleksandru Vučiću, poklonio Muhamed bin Zajed al Nahjan, šeik Abu Dabija. Dva džipa su u crnoj, a jedan u beloj boji, a u Srbiju su iz Emirata dopremljeni transportnim avionom. Sva tri vozila prvo su data Vojsci Srbije na čuvanje, a kasnije su dodeljena policiji za prevoz najviših državnih funkcionera i za doček stranih delegacija.

 

Vozač autobusa u šoku: Udar otpozadi

 

Davor Delić je vozio autobus u koji se zakucao džip predsednika Srbije Tomislava Nikolića. Kaže da mu je ovo prvi saobraćajni udes u životu.
- Evo, nisam ni znao da me je udarilo vozilo predsednika Srbije. Vozio sam Ulicom Đorđa Stanojevića na Novom Beogradu i hteo da skrenem desno, kada me je odjednom neko udario u zadnji deo autobusa. Srećom, u autobusu nije bilo putnika, tako da niko nije povređen. Ne mogu da procenim koliko je brzo vozio, ali je bukvalno razvalio prednju polovinu džipa. Kad sam izašao napolje, vozač džipa je imao posekotinu iznad oka. Pitao me je da li sam dobro i sačekali smo policiju koja je ubrzo stigla, a on je kasnije otišao sa Hitnom pomoći. Video sam da mu je istekla vozačka i da nije imao ni putni nalog - kaže Delić.

 

Epilog
Policija će protiv Davora Delića, vozača autobusa, podneti krivičnu prijavu jer ga smatraju krivim za udes, a protiv Marka Ivičića prekršajnu prijavu zbog vožnje s isteklom dozvolom.

 

Pak: Sve procedure za servisiranje vozila ispoštovane

Savetnica predsednika Srbije Stanislava Pak izjavila je danas da je vozilo korišćeno u pratnji predsednika koje je juče oštećeno u saobraćajnom udesu predato na servisiranje uz poštovanje svih propisanih procedura.
"Vozilo je predato Mercedesovom servisu, obavljen je i primljen zapisnik o primopredaji, posle čega su serviseri pristupili popravci vozila i desilo se da je prilikom testiranja vozač izašao na ulicu i da je autobus udario vozilo", objasnila je Pak okolnosti pod kojima se udes dogodio.
Ona je u izjavi Radio-televiziji Srbije naglasila da je reč o vozilu koje je bilo u pratnji predsednika Srbije, odnosno da ga on nije lično koristio.
"Sve procedure vezano za primopredaju su ispoštovane i bezbednost predsednika nijednog trenutka nije bila ugrožena", rekla je Pak.
Osvrćući se na mišljenje pojedinih bezbednosnih analitičara da je vozilo trebalo da bude pod celodnevnim nadzorom, Pak je objasnila da je to nemoguće, jer su vozila iz predsednikove pratnje ponekad i nekoliko meseci na popravci.
"Važno je da se, kada se vozilo posle zapisnika primi, uradi kontradiverziona i antiprislušna kontrola vozila i nakon toga ga obezbeđenje preuzima i ono je u funkciji", rekla je Pak, koja nije mogla da govori o stepenu oštećenja vozila i tome da li ga je moguće ponovo dovesti u vozno stanje.
 

Zlatko Nikolić: Nisu poštovane bezbednosne procedure

Kriminolog Zlatko Nikolić smatra da je napravljen bezbednosni propust u slučaju kada je slupan službeni blindirani automobil predsednika Srbije jer, kako kaže, nisu poštovane uobičajne procedure za tu vrstu servisa.

Nikolić je rekao Tanjugu da se u slučaju i servisiranja automobila koje koriste najviši državni zvanični poštuju utvrđene procedure po kojima ispred i iza tog vozila treba da budu druga posebno obeležena vozila.

"Ako hoćete da štitite bilo koju ličnost, pa i predsednika Srbije onda štitite i vozila koja koristi, objekte u kojima boravi...", rekao je Nikolić.

 

Zver od džipa

  • Mercedses 500 GL Brabus
  • Pravi tenk na četiri točka
  • Težina: 5 tona
  • Snaga motora: 6.100
  • Motor dodatno ojačan
  • Potpuno neprobojan
  • Maks. brzina: 300 km/h
  • Dužina: 5,12 metara
  • Visina: 1,85 metara
  • Širina: 1,93 metra
  • Broj brzina: 7
  • Broj erbegova: 9
  • Potrošnja: 13,7 litara

 

 

 

izvor - blic.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pak: Sve procedure za servisiranje vozila ispoštovane

Savetnica predsednika Srbije Stanislava Pak izjavila je danas da je vozilo korišćeno u pratnji predsednika koje je juče oštećeno u saobraćajnom udesu predato na servisiranje uz poštovanje svih propisanih procedura.

"Vozilo je predato Mercedesovom servisu, obavljen je i primljen zapisnik o primopredaji, posle čega su serviseri pristupili popravci vozila i desilo se da je prilikom testiranja vozač izašao na ulicu i da je autobus udario vozilo", objasnila je Pak okolnosti pod kojima se udes dogodio.

Ona je u izjavi Radio-televiziji Srbije naglasila da je reč o vozilu koje je bilo u pratnji predsednika Srbije, odnosno da ga on nije lično koristio.

"Sve procedure vezano za primopredaju su ispoštovane i bezbednost predsednika nijednog trenutka nije bila ugrožena", rekla je Pak.

 

Treba zabraniti svakoj budali iz Predsdništva da daje izjave za televiziju. Evo ove Pak već drugi-treći put u poslednjih nekoliko dana....da nije neki PR predsedništva postala, ne znam samo otkad to imamo, kad je uvedeno, kolika joj je plata od mog poreza data...

 

Tito se vozio u Mercedesima, ali se nijedan nije održavao u servisu za građanstvo. Nego, ugovor sa fabrikom, uz aute stignu i delovi, oprema, alati, vojnici se obuče za rad na njima...i onda ih održavaju.

Ok, ova država danas je ''malo'' drugačija u poređenju sa tom, ali....kako su uspeli da odu u drugu krajnost i da voze bilo koji auto u kome se vozi bilo koja štićena ličnost u običan, klasičan servis gde i Pera, Laza i Mika voze svoje Mercedese na promenu ulja???

 

Uputstvo za atentatora na Predsednika Srbije, na osnovu ovoga, izgleda ovako:

 

- saznaj u kome servisu održavaju predsednikov Mercedes S klase.

- saznaj za datum sledećeg dolaska automobila u servis.

- saznaj ko je radio servise prethodna dva puta.

- dan pred dolazak automobila u servis, idi u kuću majstora koji je radio servis poslednja dva puta, ponesi eksplozivnu napravu po želji.

- otmi porodicu majstora pred njim i reci mu da ćeš ih sve ubiti ako sutra ne postavi donetu eksplozivnu napravu u navedeno mesto u automobilu.

- majstor će iz straha to i uraditi.

- kada prvi sledeći put predsednikova kolona izađe iz rezidencije, budi dovoljno blizu sa daljinskim upravljačem. Pritisni dugme.

- gledaj kako gori Mercedes i Predsednik Srbije u njemu.

- par sati kasnije, uključi TV i gledaj uplakanu Stanislavu Pak kako lupeta da su sve bezbednosne procedure ispoštovane, i da joj nije jasno kako se to dogodilo jer eto...nije moguće 24 sata držati pod nadzorom automobil u kome se vozi štićeno lice.

- smej se po slobodnoj volji.

 

'ebeš državu u kojoj Stanislava Pak daje izjave o bezbednosti Predsednika Srbije.

Ona priča o tome jer valjda nemamo poseban sektor u MUP-u koji treba da se stara o bezbednosti, pa i da daje izjave ako treba i kad treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitno je da nije slupan onaj Vučićević mercedes. On je od neprocenjive sentimentalne vrednosti. Ovako je to samo bio sudar blindiranog predsedničkog automobila i bezZvezDnog ikarbusa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ček ček... ispada da je vozač autobusa kriv?

Čitam gore u tekstu i ne vjerujem???!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno mene ne bi čudilo (prazan autobus koji "nešto negde skreće desno"). Takođe, verujem da bi se našao neko (protivnik vlasti) ko će stati u odbranu vozača da postoji osnov jer se ipak digla velika prašina oko toga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se održava predsedničko vozilo?

 

Vest o udesu blindiranog Mercedsa-Brabus GL 500 koji se koristio u pratnji predsednika Srbije, izazvala je veliku pažnju javnosti. Ova saobraćajna nesreća pokrenula je mnoga pitanja, od toga ko je kriv za udes, do bezbednosnih procedura prilikom servisiranja ovakve vrste vozila.

 

202764709153493773dfc89802821029_640x402

 

Da su procedure prilikom servisiranja veoma važne, pokazuje primer iz SAD. Američki Stejt dipartment objavio je poseban dokument o tome kako se održavaju vozila iz njihovih diplomatskih misija širom sveta.
U ovom dokumentu se između ostalog navodi da blindirana vozila zbog svoje specifičnosti moraju iz preventivnih razloga da se redovno i kvalitetno održavaju, kao i da to može da se obavlja u lokalnim servisima. Međutim, u dokumentu se insistira da tokom preventivnog održavanja ili eventualne opravke, vozilo mora biti pod stalnim nadzorom službenika ambasade. U ovom slučaju reč je svakako o nekom ko je u ambasadi SAD zadužen za bezbednost. Da li u Srbiji predsedničko vozilo sme da se ostavi bez nadzora u ovlašćenom servisu? Ko i na koji način vrši eventualnu test vožnju nakon obavljenog servisa? Da li su u svemu tome poštovane procedure?

 

376904514534935fab8e2a791237185_640x4098

 

Direktor policije, Milorad Veljović, smatra da se radi o propustu sa bezbednosnog aspekta.
"Dao sam nalog da se izvrše provere do kraja i mislim da je nedopustivo da takav auto ne bude na neki način obezbeđen 24 časa", kaže Milorad Veljović. Sa druge strane, ministar unutrašnjih poslova, Ivica Dačić, tvrdi da "to nije propust bezbednosnih službi" i da krivicu za udes snose u Mercedesovom servisu. Milorad Veljović kaže da je zaista čudno da se tako nešto desi u servisu kakav je Mercedesov, ali da to ne oslobađa policiju od odgovornosti. Prema njegovim rečima, s obzirom da se radi o blindiranom automobilu velike vrednosti u kojem se vozi štićeno lice - predsednik države, policija nije smela da ostavi takvo vozilo nijednog trenutka bez kontrole.
Međutim, savetnica predsednika Srbije, Stanislava Pak, u izjavi za RTS objašnjava da je vozilo predato na servisiranje uz poštovanje svih propisanih procedura. Ona je naglasila i da je reč o vozilu koje se koristilo u pratnji predsednika Srbije, odnosno da se on nije lično vozio u njemu. "Sve procedure u vezi sa primopredajom su ispoštovane i bezbednost predsednika nijednog trenutka nije bila ugrožena", rekla je Pak. Osvrćući se na mišljenje pojedinih bezbednosnih analitičara da je vozilo trebalo da bude pod celodnevnim nadzorom, Pak je objasnila da je to nemoguće, jer su vozila iz predsednikove pratnje ponekad i nekoliko meseci na popravci. "Važno je da se, kada se vozilo posle zapisnika primi, uradi kontradiverziona i antiprislušna kontrola i nakon toga ga obezbeđenje preuzima i ono je u funkciji", rekla je Pak.

 

857049437534935fca8811975575660_640x3788

 

Da je propust ipak napravljen, smatra kriminolog Zlatko Nikolić. On kaže da nisu poštovane uobičajne procedure za tu vrstu servisa.
Nikolić je rekao Tanjugu da se u slučaju i servisiranja automobila koje koriste najviši državni zvaničnici moraju poštovati utvrđene procedure, a da tokom probne vožnje ispred i iza tog automobila treba da budu druga, posebno obeležena vozila. On je, povodom različitih mišljenja o tom slučaju koja su izneli ministar unutrašnjih poslova i direktor policije ocenio da je prvi čovek policije u pravu.
"Veljović je sigurno u pravu. U konkretnom slučaju blindirani predsednički automobil ne bi bio slupan da su prilikom probne vožnje ispred i iza njega bila dva propisno obeležena vozila iz pratnje", rekao je Nikolić.
Iako u navedenim izjavama postoji dosta neslaganja oko odgovornosti, stiče se utisak da je bilo propusta i da do udesa nije moralo da dođe da su se poštovale procedure. Možda se naše i američke procedure razlikuju, ali ipak teško je zamisliti da bi američka ambasada dozvolila da njihovo vozilo bude "nekoliko meseci na popravci", i da pripadnik obezbeđenja provede toliko vremena družeći se sa serviserima.

 

izvor - b92.net

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Šta treba da znate pre vožnje blindiranog vozila

 

Ako želite da izbegnete sudar sa autobusom, evo nekoliko stvari koje treba imati na umu prilikom probne vožnje blindiranog vozila.

 

14918239375348350ed5ed4996896000_640x458

 

Ukoliko se sticajem okolnosti dogodi da imate priliku da isprobate snažni, blindirani automobil, trebalo bi da tom procesu pristupite sa dozom opreza. Vozači koji dobiju posao da upravljaju ovim prepravljenim drumskim tvrđavama, kako bi bezbedno prevezli važne osobe koje su ih zaposlile, trebalo bi da prođu zahtevnu obuku. Pre svega, ovi vozači moraju da postanu veoma svesni svog okružejna, da razviju instinkt vezan za vožnju, da budu svesni dinamike vozila, da znaju kako se bezbedno vozi velikom brzinom, kako se prepoznaje napad, kako se na njega odgovara i kako se napad izbegava.
Treba uvek imati na umu da nije lako upravljati velikom masom i snažnim motorom u vozilu koje je dizajnirano da izdrži rafalnu paljbu iz automatske puške, napad eksplozivnom napravom, plamen i mnoga druga sredstva za koja je sertifikovano.

 

60747530053483dd6aaf93658052678_640x4038

 

Čim izađete na malo veću ulicu, na kojoj sa lakoćom možete da razvijete veliku brzinu za gradske uslove vožnje, vaš mozak neće moći da shvati brzinu kojom se krećete. Izolovanost od sredine i podloge kojom vozite, odnosno izostanak buke i vibracija, u potpunosti zavarava vozača koji misli da će na osnovu prethodnih vozačkih iskustava moći bezbedno da upravlja ovakvim vozilom. Vožnja ovakvim vozilom veoma je slična sedenju u kožnoj fotelji u nekoj tihoj dnevnoj sobi. U takvim uslovima vožnje morate ranije da kočite, da pretpostavljate šta će drugi učesnici u saobraćaju da rade, da imate na umu kako će vozilo reagovati na promenu pravca koju želite da izvršite…
Ako izostane bilo koji od ovih elemenata promišljene vožnje, uslediće ono neizbežno i veoma neprijatno – zaustavljanje usled sudara sa autobusom, drvetom ili banderom.

 

38326968053483dd9f10e1503302473_640x3618

 

Retko ko, osim možda vozača cisterni, razmišlja o tome kako se upravlja masom dok upravljate vozilom. Ukoliko se dogodi da neopreznom vožnjom narušite stabilnost koja je nastala kretanjem ravnomernom brzinom, imaćete pune ruke posla tokom borbe sa osnovnim zakonima fizike. Zato je jedan od ciljeva obučenih vozača da ovakva vozila voze visokom, ali što ravnomernijom brzinom. Vozila u pratnji ovakvih blindiranih vozila, osim zaštite omogućavaju i kretanje ravnomernom brzinom.
Dakle, ako ikada budete u mogućnosti da isprobate auto poput blindiranog predsedničkog Brabusa, savetujemo vam da vidite kako vožnja izgleda sa zadnjeg sedišta, iz perspektive predsednika, kada vas vozi obučeni vozač. Ako ste spremni da sami sednete za volan, budite sigurni i da znate čime upravljate i pokušajte da od tog iskustva napravite što prijatniju uspomenu. Polako se provozajte i osetite komfor koji nude ovakva čudovišta na točkovima, okinite "selfi" koji ćete pokazivati drugarima uz piće.
Da se udesi u kojima učestvuju blindirana vozila dešavaju i u drugim delovima sveta, pokazuje incident koji se dogodio u Rusiji 2012. godine. U ovom slučaju, došlo je do lančanog sudara Maybacha i dva Cadillaca Escalade iz njegove pratnje:

 

http://www.youtube.com/watch?v=huJox34rZTA

 

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krivicu hoće da svale na vozača autobusa

 

457349_mercedes01-foto-blic1_ff.jpg?ver=

 

Za tragikomičan udes u kojem je uništen blindirani džip Tomislava Nikolića neće odgovarati ni policija, koja nije čuvala predsednički auto, ni majstor iz “Mercedesa” Marko Ivičić, koji ga je slupao vozeći blizu 200 na sat, već Davor Delić, vozač autobusa u koji se džip otpozadi zakucao. U izveštaju policije navodi se da je “uzrok saobraćajne nezgode neoprezno pomeranje autobusa u levu stranu prilikom skretanja desno, nakon čega je putničko vozilo naletelo na zadnji deo autobusa”. Međutim, svedok sa lica mesta, čiju fotografiju slupanog džipa objavljujemo, priča za “Blic” kako je došlo do tog udesa.

- Džip je dolazio iz pravca „Delta sitija“, a onda je skrenuo levo u Ulicu Đorđa Stanojevića. Ispred njega je išao autobus čiji je vozač hteo da skrene desno i uđe na parking. Autobus je usporio, ali ne i džip, koji je išao velikom brzinom. Tako jako je udario u autobus otpozadi, da ga je i zarotirao. Koliko je džip oštećen najbolje se vidi na slici. Posle sudara prvo je izašao vozač autobusa, a zatim i radnik “Mercedesa” čije je lice bilo obliveno krvlju. Kratko su porazgovarali, a zatim su stigle policijske ekipe i Hitna pomoć - priča sagovornik “Blica” i dodaje da je od siline udara umalo stradala devojka koja je slučajno prolazila tuda.

 

457350_autobud-foto-g-srdanov0015_f.jpg?

 

S druge strane, vozač autobusa Davor Delić kaže za “Blic” da je ogorčen što na njega prebacuju krivicu.

- Kako da budem kriv ako me je čovek udario tolikom brzinom otpozadi?! Ljudi koji su gledali sudar kažu da je džip leteo. Nisam kriv i nemam šta da kažem više - razočaran je Delić.

Radnik “Mercedesa” koji je upravljao predsedničkim vozilom Marko Ivičić juče nije bio dostupan za komentar. “Blic” je uspeo da kontaktira s njegovom majkom Radom, koja je dan kasnije saznala da je njen sin uništio blindirani predsednički automobil. 

- Šta mislite kako mu je? Dete ne zna gde mu je glava. Nije kući. Sada ima milion obaveza. Marko mi ništa nije ispričao jer nije hteo da me sekira. Kada sam videla novine, šokirala sam se - kaže Rada Ivičić.

 

Izvor: Blic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...