Jump to content
FAS Goran
Marko Topola

Kupovina automobila do xxxxx eura

Recommended Posts

@JugSamo posmatram taj opelo... I prisetim se Ove teme... I ne znam sta bi ti rekao za Insignie. I @stefankmn je imao Insigniu, mislim pre restyle-a, on ce ti bolje reci u vezi nje i odrzavanja a i zasto sad ima direktorski auto tkz passat.

 

Mozda ove navedene u oglasima nisu 'preblematicne' aj kad cujem Opel, meni je to problem u najavi. 

 

Ovaj QQ je bas dosta para, a nit zadnje centralne duvaljke nit panorame. 

 

A ovako nesto:

 

Passat

Screenshot_20211004_155854_com.android.chrome.thumb.jpg.6a96ed2f7350a09fe86a4049f4d31c00.jpg

 

Talisman 1.6

Screenshot_20211004_160032_com.android.chrome.thumb.jpg.23dcaf558d82206ba26c02075dd7a2a6.jpg

 

V40 D2 R design

 

Screenshot_20211004_160141_com.android.chrome.thumb.jpg.a90c06e5d884e70fa2eeaf0887288491.jpg

 

Astra  (mislim da 1.6 nije toliko los kao 2.0

Screenshot_20211004_160236_com.android.chrome.thumb.jpg.78f3b3b39356677e61f3973d66f4d2eb.jpg

 

Da se razumemo, nit sam ih gledao detaljno ali mi deluju ok na prvu loptu. I pfc malo sam sarao s budzetom, obzirom da i ti ides preko istog. Imajuci u vidu to da li ce bas tebi zapasti Insignija koja ce se kvariti ili ne i birati Passata, birao bih vagena bez razmisljanja iako je ova najnovija Insignija meni prelep auto. 

 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01

Ej sve jasno. Hvala ti puno na trudu :)
Čitao sam o Insigniji i sam svašta.
Ne može se na osnovu jednog iskustva zaključivati jer Insignia pre-ristajl i restajl nisu isto (2014-2017) barem tako kaže moj kolega koji je imao i jednu i sada ima drugu. Uostalom, i jedan drugi član foruma ovde je rekao da ga je auto super služio. Nažalost, na temi posle videh da mu je ukraden :(
Opet, npr Fiat je taj koji kao i Opel trpi isto predrasude da je loš, nepouzdan a ja se lepo skroz navozah Fiatom :)
Ali da skratim budžet koji sam spreman da izdvojim za polovni auto sa pitaj boga km je preko 12 k evra onda i samo onda kada taj auto jeste u solidnom stanju i ima osobine da mi može pomoći da se pentram po sremskoj strani NS gde zivim (dakle SUV sa solidnim klirensom i eventualno 4x4). QQ ima ok klirens a Balkan je koliko toliko pouzdan plac i otud on tu jer se prosto uklapa u cenu i opis :)
U svim drugima varijantama ne bih davao za polovnjaka, naročito ne karavan preko 12k soma, nego sam namenio oko desetak i nešto malo preko hiljada ako je baš nešto dobro.
A u to da mi se svidjaju upadaju ta Insignia, Volvo koji je preegzotican i dalje (i premala zadnja klupa) i DS5 koji je tvrd i bucnog podvozja kad sam ga probao da sve otpada.
Ta Astrak je ok auto. I prilično je dobro sklopljena ali me ne radi do kraja.
Sve je to kompromis.
 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post, skinut TT potpis, sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jug

Moj drugar prodaje Pug508 čini mi se 2014. karavan od 140ks. Urađeni svi servisi (veliki pre dve godine kad ga je kupio), dva kompleta guma, uz jako dobru opremu. Dobio je službeni 500L Cross i ovaj mu već nekoliko meseci stoji, vozi ga vikendom pomalo! Još ga nije stavio u oglase jer je čekao da mu jedan moj  kolega javi da li hoće...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajd pišem na pp da vidim šta, kako.
 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat i TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jug

Astru sam malo probao, a u Insigniji samo sedeo, ali i nazad. Kod obe mi je problem nazad bio što je krov nizak, tako da je i meni sa 173 cm plafon skoro dodirivao glavu, a oni 180+ bi svakako imali problem. Inače su mi ok kola. Ranije sam imao 4 Opela i svi su me uglavnom lepo služili. Novija Insignia mi je strašno lep auto, možda najlepši velikoserijski auto na ovim prostorima. Međutim, Pasat ima više mesta. Mada bih pre Pasata uzeo Superb. Slična cena i tehnika, a Superb je dosta prostraniji. Kolega koji je vozio oba kaže da Superb ima i mekše ogibljenje. 

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko vidim u Astru ide najčešće ovaj 1.6 CDTI a on opet navodno ima grešku neku s lancem motora.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle jedne Astre J koju sam vozio oko pola godine i svih iskustava koje sam pročitao na forumima a i čuo od vlasnika, Opela bih preskočio u širokom luku, uz svo dužno poštovanje forumašima koji ih imaju :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da budem iskren, ja sam na forumima najviše loših stvari čuo za BMW.
Odma iza toga za Reno/Opel a tu je i Fiat bogami :)
Ali stvarno :D
Zeznuto je kad imaš loše
iskustvo s vozilom jer zamrziš ceo brend.
U mojoj okolini recimo imam poznanika s Opelima, od stare astre G, nove J i K, te Insignie i Merive i utisci su pozitivni.
Ne sumnjam da ima i onih koje su ugrobarili neki od ovih automobila.
Pa i mi smo imali Merivu 1.4 b i odlično je služila.
Kako se zalomi. Sličan glas je pratio Reno sa dci motorom starim a eno ga novi u mercedesu.
Da ne govorim o izrekama "nedao ti bog rata i Fiata", o Alfi i sličnim mudrostima :)
 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je poznata izreka ;)

Kao i onaj vic o Alfi i dve radosti.

Ne treba generalizovati, rečju.

Postoje problematični sklopovi, rešenja ili
pak pojedinačne stvari/problemi na nekom
modelu ali izvesti zaključak na osnovu toga nije pos'o.

I ovo vam govori neko ko je 2008 imao trovrstnog stila 2002 koji je više bio kod majstora neko kod mene (čuveni 1.6 b sa čuvenim ECU).

I nisam zamrzeo marku.

Štaviše. Vozio posle i Lanciu i Cromu itd.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk
 

Edited by horvat
uklonjen citat posta iznad

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, horvat said:

Ja sam tu izreku prvi put cuo ovde, od morona... 

 

Fiata da pljuju, pljuju, mada jtd i 1.2 8v nikad :D 

 

 

Kamo sreće da me svako vozilo tako dobro služilo kao što me služi Fiat :) Najbolji "đubar" na svetu :) Za mene ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agree :)

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat i TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, horvat said:

Ja sam tu izreku prvi put cuo ovde, od morona... 

Varijacija one "nikada od Italijana vojnik niti od Fiata auto" :D .

2 hours ago, Jug said:

I ovo vam govori neko ko je 2008 imao trovrstnog stila 2002 koji je više bio kod majstora neko kod mene (čuveni 1.6 b sa čuvenim ECU).

I ti si se znaci usrecio :D .

I ovo vam govori :P neko ko je 2006. gledao iskljucivo 3 Porte Stilo i iskljucivo JTD (pazario ubrzo). Sta vam bi da pored onako pouzdane, stedljive i za to vreme solidno performantne motorizacije, kupujete atmo benzinca :) ? Uglavnom je gresku sa Stilom pravila "nikad dizel" i "turbo/zamajac/dizna" ekipa kupaca. A sa druge strane od iole pristojnijih motorizacija za tu tezinu su bili 1.6, 1.8 sa varijatorom, i 2.0 20v, nisam znao koji pre (da izbegnem :D)... Od 2010. naovamo, kada se uvozio kao nenormalan i postao novi Golf II, vec su sve te motorizacije bile sazvakane, da su i pticice znale detalje o svakoj verziji.

 

PS: Ni ja nesto nisam ljubitelj Astre K, auto stvarno lepo deluje na oko u jacim paketima opreme, ali su na pojedinim mestima bas kiksirali sa upotrebljenim materijalima i zavrsnom obradom. Za neke stvari mi je robusnije delovala cuvena "dugmetara" (u GTC varijanti mozda u Top 3 najlepsa Compacta svog vremena, a i dan danas pleni pojavom).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh ja sam se sa Stilom baš zaje* da prostiš. Mlad sam bio, zelen, skupio pare teškom mukom i kao ajde benzinac (taj rad dizel skupi kvarovi) i ugrobario me taj auto totalno. Baš sam bio zamrzeo Fiat.

Kada se radi o Astri K. Gledao sam jednu. Prijatno me iznenadio taj auto. Innovation oprema je bila, karavan i moram priznati da meni to deluje jako lepo sklopljeno i mnogo urednije nego drugi konkurenti. Ne svi.

Takodje, poznanik vozi 1.4 benzinac koji mu se dobro pokazao. Auto je ok izolovan, dosta udoban za svoju klasu (udobniji mi je bio od onog DS5 na 19cama što sam probao).

Mene više kod Astre K potencijalno bi brinulo što benzinaca gotovo da nema u ponudi a tu je 1.6 dizel koji navodno ima nekakvu fabričku grešku s lancem!?

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post, skinut TT potpis, sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jug

Mala digresija i molba za tebe - da postove postavljas sa Reply, a ne sa Quote (sem ako iz nekog razloga ne citiras ceo ili deo nekog od ranijih postova). Takodje, ako se obracas nekom clanu, a nema potrebe da se citira sadrzaj - mozes da koristis i tagovanje (sa znakom "@" ispred nicka, tada clan dobija i notifikaciju da je pomenut).

Ovako sa besomucnim Quote-ovanjem prethodnih postova samo bespotrebno dupliramo sadrzaj, teze je za citanje pogotovo kada su duzi postovi u pitanju. Uz TT potpise (ko ga koristi), pa jos visestruke, postaje bas nepregledno, pogotovo na telefonima. Vrati se samo na postove na ovoj strani - maltene svaki je neko od moderatora morao da sredjuje ;) . Nadam se da nece biti pogresno shvaceno, cisto molba kako bi nam svima sadrzaj tema bio pregledniji i koncizan, hvala unapred.

 

Untitled.thumb.png.fb3a95a1137abc76b7d20da7101c15bd.png

 

59 minutes ago, Jug said:

Innovation oprema je bila, karavan i moram priznati da meni to deluje jako lepo sklopljeno i mnogo urednije nego drugi konkurenti. Ne svi.

Mozda sam ja ocekivao mnogo od jednog Opela :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej sve ok.

Nema frke.

Citirao sam uglavnom postove na
koje sam se referisao ali nije problem ni da tagujem.

Ova opcija quote je odlična za ove
koji vole besomučne rasprave

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jug

Ako ti nešto znači ovi moji kolege koji su pokupovali Astre J sa 1,4 benzincem su uglavnom zadovoljni. Svi su stavili butan, dvojica  metan. 

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nesa 169 trenutno od jutros me neki virus tuče, pa mi sem kreveta ništa drugo nije u fokusu.

Hvala svakako. Znače sve informacije.

Pozz

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, horvat said:

Ja se nisam vodio tim kao nema zamajac, turbinu, dizne, nego prosto volim benzince i to je to. :)  

Sve je to lepo, ali polovinom te decenije (2005.), u toj generaciji motora koji su isli u Stilo, bar meni nakon malo istrazivanja stvarno nije bilo ni trunku dileme. Jos kada sam seo i probao...

Od benzinaca su se daleko najpouzdanije pokazali FIRE 16v 1.2 i 1.4 (koji je isao od restyle) - ali ti motori su bili bas, bas tanki za karoseriju te tezine. 1.6 uz sve danas vec dobro poznate probleme, pa onda 1.8 sa varijatorom, satro Abarth 2.4 petak sa "cuvenim" Selespeed menjacima (koji pored svih komplikacija, sto je najgore, nije bar ni isao kako se ocekivalo).

Robusnost+odrzavanje+performanse+potrosnja su u kombinaciji bili dominantno na strani JTD tih godina. Koji se samo u praksi jos vise dokazao kao neunustiv. Cak je najmanje problema bilo sa tada cuvenim pomenutim srpskim strahovima (zamajac/turbo/dizne). Najvise problema su pravili losi zamenski delovi kod nas (pogotovo na PK krugu), overboost ventil pozicioniran nisko na verzijama pre restyle (koji se premestao na kuciste akumulatora) i slicne gluposti. Menjaci takodje odlicni, Getrag na 8v, FPT C530.6 na 16v. Za mene je taj 1.9 140 mozda generalno i najbolji "narodni" Fiatov agregat u zadnjih par decenija. A sve se to kasnije samo potvrdilo kroz praksu prosle decenije, da su se masovno uvozile i kupovale maltene iskljucivo dizel verzije. Prosto mi je ranije bilo neverovatno da na ulici vidim Stilo koji ne "traktorise" :) . Tadasnji benzinci su bili i ostali igla u plastu sena, sa razlogom. Jednostavno je Fiatova ponuda motora bila takva u tom periodu.

Tek iza Stila krecu sa turbo benzincima, u drugoj polovini one tamo decenije sa Euro 4 T-Jet (kasnije Euro 5 T-Jet, MultiAir 1. i 2. generacije, sada FireFly). Dok su legendarni 1910 ccm blok zamenili sa 1598 i 1956 ccm, koji su se pokazali svilenijim od svog prethodnika. Tako da u tim generacijama vec moze da se bira daleko racionalnije i lakse, izmedju njihovih benzinaca i dizelasa. Licno bih i tada i sada kupio bilo koji, samo da mi lezi u voznji i da je OK za odrzavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se, nije tada bilo mnogo dobrih, a zanimljivih benzinaca, a da su koliko toliko racionalan izbor.

 

Evo npr. kao neko ko voli sportsku voznju, motore malo jace od proseka, imao sam benzinca sestaka, sa 170ks, a 1.9mjet 16v sa cipom ide bolje, uz duplo manju potrosnju i registraciju, kao i 1.9tdi 131ks + cip.

U velikim i izolovanim automobilima D i E segmenta atmosferski benzinci ispod 3.0 deluju impotentno i tromo, a svakako su toliko izolovani da se i dizel maltene ne cuje.

 

Turbo benzinci su tada bili retki, bio je 1.8t od vwa, nije ih bilo mnogo i bio je nepoznat relativno, poceo se pojavljivati 1.4tjet, ali opet i on je 120, jako retko 150 turbo konja, a sve ostalo od turbo benzina je tih godina bila prilicna egzotika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A opet, ja sam se i u to doba bez razmišljanja odlučio za benzinsku Mareu iako je dizelaš u njoj bio tehnički mnogo bolji, znači trajniji i bolje je vukao. Meni nije bilo bitno kako vuče, ali mi jeste bilo bitno što sam na benzincu imao za početak manje buke i vibracija što je sve doprinosilo prijatnijoj vožnji. Troškovi održavanja su takođe bili na strani benzinca, a gorivo pošto vozim na plin približno isto, čak meni i nešto manje. No, sve zavisi šta je kome važno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9 svakako, a cak i kasniji prefinjeniji 1.6 MultiJet su vazili za "grublje", sto se zvuka tice. Ali za pricu oko vibracija, JTD Stilo moze da zahvali najvise velikom procentu vlasnika kod nas, koji su to "terali" dok se ne raspadne. Recimo, kod sebe sam posle nekog vremena od kupovine, iako nije imalo potrebe, za svoj cef zamenio pre-restyle nosac motora kod akumulatora. Zamenjen sa onim novim, modifikovanim sa MY2004 verzija, sa mnogo vise amortizacione gume. Mogao je da se nabavi samo u tadasnjoj Delti, iz originala. Auto posle toga samo prede, mekano radi, a cekicanje se primecivalo najvise po zvuku spolja. Davno smo se zezali na skupovima, pa merili dB i uporedjivali buku ispred auta i u kabini...

Dok je dobar deo njih, cak i dosta kasnije kada je taj nosac bio i po 3 puta jeftiniji (a jos jeftiniji onaj za 1.8, uz duzi sraf) - teralo to da su se tresli retrovizori, volan, spustena stakla... Stojis pored njega na semaforu i lepo vidis kako sve pomenuto vibrira :D.

Sto se mene tice - vise nego duplo veci torque na 1.9 16v verzijama (145 vs 305 Nm) je bio ubedljivo najveci razlog za prijatniju voznju :) . Dok su danasnji Fiatovi mali benzinski turbaci dogurali vec do 285 Nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo benzin/plin/metan kod mene…nemam računicu za dizel…osim za stare mercedes dizele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...